ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 20:55


szotakdavid írta:
ute107 írta:
szotakdavid írta:
Vivaladiesel:füst csak az indúlásnál van egyébként normális kormol.Legalább megnyugtattál h nem adagoló hiba.

Ute107:igen az önindító nálam is hangos,de a relét én kimértem és elvileg jónak kell lennie ,de holnap hozok bele egyet és kipróbálom azzal.
A porlasztoknak van néha csattogós hangja.

Üdv Dávid


Dávid! Meg is válaszoltál mindent. Porlasztó ügybe van egy jó kontaktom. A relé cikkszáma változott, újabbra cseréld. A relé lehet, hogy elfáradt egy kicsit.





Újabra??mire gondolsz a mienknél elvileg egy bizti van meg egy relé plusz a 4 izzitógyertya,valahol olvastam h dde-hez hozzá tartozik a kieglszitő fütés is erről hallott már valaki??


Nekem Divinyi mester Gyenesdiáson ahhoz nyúlt először, és az önindítót mondta.
Ő mondta azt is, hogy az enyémben (2000.08 havi) még a régebbi relé volt. Hogy pontosan minek a reléje volt, hogy az indítózáshoz tartozott-e, vagy az izzításhoz azt nem tudom.
Izzítógyertyák még soha sem voltak cserélve a kocsimbam. Nem is tudom, hogy ki tudnám-e venni. A porlasztókkal is 2 hétig szenvedtünk.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 19:21


ute107 írta:
szotakdavid írta:
Vivaladiesel:füst csak az indúlásnál van egyébként normális kormol.Legalább megnyugtattál h nem adagoló hiba.

Ute107:igen az önindító nálam is hangos,de a relét én kimértem és elvileg jónak kell lennie ,de holnap hozok bele egyet és kipróbálom azzal.
A porlasztoknak van néha csattogós hangja.

Üdv Dávid


Dávid! Meg is válaszoltál mindent. Porlasztó ügybe van egy jó kontaktom. A relé cikkszáma változott, újabbra cseréld. A relé lehet, hogy elfáradt egy kicsit.





Újabra??mire gondolsz a mienknél elvileg egy bizti van meg egy relé plusz a 4 izzitógyertya,valahol olvastam h dde-hez hozzá tartozik a kieglszitő fütés is erről hallott már valaki??

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 19:15


szotakdavid írta:
Vivaladiesel:füst csak az indúlásnál van egyébként normális kormol.Legalább megnyugtattál h nem adagoló hiba.

Ute107:igen az önindító nálam is hangos,de a relét én kimértem és elvileg jónak kell lennie ,de holnap hozok bele egyet és kipróbálom azzal.
A porlasztoknak van néha csattogós hangja.

Üdv Dávid


Dávid! Meg is válaszoltál mindent. Porlasztó ügybe van egy jó kontaktom. A relé cikkszáma változott, újabbra cseréld. A relé lehet, hogy elfáradt egy kicsit.





szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 17:35


ute107 írta:
vivaladiesel írta:
szotakdavid írta: Gondom a következő..Nehezen indul a kocsim,izzitógyertya cserélve izzitó relé kimérve.
Jelenség a következő gyújtás rá indit teker-teker beindúl fehér füst hátúl.Ha egymás után töbször ráadom a gyújtást utána könnyebben indúl mint ha csak egyszer adom rá.
Van valakinek valami ötlete??Lehet h az adagoló leejti a nyomást??
esetleg egr hűtő repedt valahol és vízet enged és ezért van a fehér füst??

Volt már valakinek ilyen

Üdv Dávid


A fehér füstöt okozhatja az olajhűtő repedés, hengerfejtömítés hiba rosszabb esetben deformálódott a hengerfej.

Ha az adagoló leejti a nyomást, azt meleg motornál csinálja. Tehát ha hidegen relatíve könnyen indul de meleg motornál sokáig teker akkor azt az adagoló okozza.



Nekem is ez van/volt...néha van. Izzítógyertyákat én még nem cseréltem. Divinyinél voltam ő egy relét cserélt a motorvezérlő mellett, mivel nekem állítólag a régi fajta volt még bent. Ezt követően kimondottan javult az indulás! De! Az önindító nálam véleményem szerint a bűnös, most majd teljes szervizre félre teszem a kocsit, önindító leszed és felújít. Sok áramot vesz fel és emiatt lehet a baj. Ez a probléma több esetben VW dieseleknél szokott előfordulni 300.000 km megtétele után.

Javaslom megnézni még a résolajcsöveket és a porlasztókat is.

Ja és a füst nem fehér... hanem "elégetlen" gázolaj. Mivel beporlaszt, de nem ég el rendesen. Állj oda a kipuffhoz és szagolj bele miközben valaki indít.
Ja és még lehet főtengengely v. vezérműtengely jeladó hiba is... ez amúgy jó lenne tudni melyik...


Vivaladiesel:füst csak az indúlásnál van egyébként normális kormol.Legalább megnyugtattál h nem adagoló hiba.

Ute107:igen az önindító nálam is hangos,de a relét én kimértem és elvileg jónak kell lennie ,de holnap hozok bele egyet és kipróbálom azzal.
A porlasztoknak van néha csattogós hangja.

Üdv Dávid

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 17:03


vivaladiesel írta:
szotakdavid írta: Gondom a következő..Nehezen indul a kocsim,izzitógyertya cserélve izzitó relé kimérve.
Jelenség a következő gyújtás rá indit teker-teker beindúl fehér füst hátúl.Ha egymás után töbször ráadom a gyújtást utána könnyebben indúl mint ha csak egyszer adom rá.
Van valakinek valami ötlete??Lehet h az adagoló leejti a nyomást??
esetleg egr hűtő repedt valahol és vízet enged és ezért van a fehér füst??

Volt már valakinek ilyen

Üdv Dávid


A fehér füstöt okozhatja az olajhűtő repedés, hengerfejtömítés hiba rosszabb esetben deformálódott a hengerfej.

Ha az adagoló leejti a nyomást, azt meleg motornál csinálja. Tehát ha hidegen relatíve könnyen indul de meleg motornál sokáig teker akkor azt az adagoló okozza.



Nekem is ez van/volt...néha van. Izzítógyertyákat én még nem cseréltem. Divinyinél voltam ő egy relét cserélt a motorvezérlő mellett, mivel nekem állítólag a régi fajta volt még bent. Ezt követően kimondottan javult az indulás! De! Az önindító nálam véleményem szerint a bűnös, most majd teljes szervizre félre teszem a kocsit, önindító leszed és felújít. Sok áramot vesz fel és emiatt lehet a baj. Ez a probléma több esetben VW dieseleknél szokott előfordulni 300.000 km megtétele után.

Javaslom megnézni még a résolajcsöveket és a porlasztókat is.

Ja és a füst nem fehér... hanem "elégetlen" gázolaj. Mivel beporlaszt, de nem ég el rendesen. Állj oda a kipuffhoz és szagolj bele miközben valaki indít.
Ja és még lehet főtengengely v. vezérműtengely jeladó hiba is... ez amúgy jó lenne tudni melyik...


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 11:26


szotakdavid írta: Gondom a következő..Nehezen indul a kocsim,izzitógyertya cserélve izzitó relé kimérve.
Jelenség a következő gyújtás rá indit teker-teker beindúl fehér füst hátúl.Ha egymás után töbször ráadom a gyújtást utána könnyebben indúl mint ha csak egyszer adom rá.
Van valakinek valami ötlete??Lehet h az adagoló leejti a nyomást??
esetleg egr hűtő repedt valahol és vízet enged és ezért van a fehér füst??

Volt már valakinek ilyen

Üdv Dávid


A fehér füstöt okozhatja az olajhűtő repedés, hengerfejtömítés hiba rosszabb esetben deformálódott a hengerfej.

Ha az adagoló leejti a nyomást, azt meleg motornál csinálja. Tehát ha hidegen relatíve könnyen indul de meleg motornál sokáig teker akkor azt az adagoló okozza.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 10. szerda, 18:53


Gondom a következő..Nehezen indul a kocsim,izzitógyertya cserélve izzitó relé kimérve.
Jelenség a következő gyújtás rá indit teker-teker beindúl fehér füst hátúl.Ha egymás után töbször ráadom a gyújtást utána könnyebben indúl mint ha csak egyszer adom rá.
Van valakinek valami ötlete??Lehet h az adagoló leejti a nyomást??
esetleg egr hűtő repedt valahol és vízet enged és ezért van a fehér füst??

Volt már valakinek ilyen

Üdv Dávid


Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 13:36


DEU36 írta:

A vezértengely jeladó meg a termosztát sürgös a sárga olajlámpa ráér a következő cseréig de azért az olajszintet néha nézdmeg.
[/quote]

hello, pont énis így gondolom. Amúgy a csere után kell valamit állítani a motoron, vezérlésen, vagy az autó computerében? vagy egyszerűen kicserélni, régit kicsavarni, újat be, vezeték rá, azt mehetünk tovább? mert akkort ezt az ember maga is meg tudja csinálni.
[/quote]

Állitanod semmit nem kell be az új azt gó. Az agyábol viszont majd töröltetned kell a hibát.

alfi11
autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1992

státusz alfi11

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. október 06. szombat, 18:04


Sziasztok!Nekem az a problémám hogy az 1,2,3-as henger nem megy!Alapjáratom 500-as fordulaton dadog.A gyertyák és a trafók elvileg jók!Mi lehet a baja?Ha valaki tudna nekem segíteni azt megköszönném!


bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. október 06. szombat, 17:17


N42-es motoroknál a Vákuumpumpának mi a szerepe?
Mennyibe kerül 1db?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz DEU36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. október 04. csütörtök, 18:45


[/quote]
A vezértengely jeladó meg a termosztát sürgös a sárga olajlámpa ráér a következő cseréig de azért az olajszintet néha nézdmeg.
[/quote]

hello, pont énis így gondolom. Amúgy a csere után kell valamit állítani a motoron, vezérlésen, vagy az autó computerében? vagy egyszerűen kicserélni, régit kicsavarni, újat be, vezeték rá, azt mehetünk tovább? mert akkort ezt az ember maga is meg tudja csinálni.


Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2012. október 04. csütörtök, 18:41


DEU36 írta: Sziasztok, szeretnék tapasztalt segítő válszt kérni.
Vettem egy ilyen kocsit, a következő hibái vannak:
-indítás után kb 10mp sárgán felvillan az olajlámba, aztán 10mp.-ig világít, majd elalszik, várhat ennek a sensornak a cseréje a köv. olajcseréig, éppen frissen cseréltettem.
-pirosnál állva, egyszer csak leesett az ajapjárat 500-ra, ott dadogott, majd kicsit felment, gázadásra minden ok volt, de percekig alig volt alapjárat.
-hidegindításkor alapjárat teljesen leesett, motor csak második indítózásra indult el, akkor már volt alapjárat.

hibakódokat kiolvaststtam:
vezérműtengely jeladó sensor
termosztát.

Egy hosszú út előtt állok, kell-e ettől parázni, vagy legalább a vezérmű jeladót minél előbb érdemes cseréltetni? drága dolog ez? mit okozhat még?

azt mondta a srác, lehet ez a sárga olajlámpa is elmúlik, ha kicseréltetem a vezérmű jeladót. érdekes.

1 hete van nálam az autó, direkt azért vettem német autót, mert a francia elektronikákat mindenki szídja, na remélem nem csalódok tovább, mert eddig már 3 hibába futottam.

köszi, ha valaki hozzászól, vagy elmeséli mit okozott nála a jeladó hibája.

A vezértengely jeladó meg a termosztát sürgös a sárga olajlámpa ráér a következő cseréig de azért az olajszintet néha nézdmeg.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz DEU36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. október 04. csütörtök, 18:39


Köszi a választ, pont ma voltam az augsburgi egyik bmw szervízben, elmondtam a hibákat, és azt mondták ezzel még nyugodtan elindulhatok, igaz ma megálltunk egy parkolóban enni, majd kb 15 perc után indítottam a kocsit, de egyből lefulladt, kis gázt adtam neki, akkor elindult és nem fulladt le. most ők azt akarják kizárni, hogy valóban hibás-e a jeladó, vagy csak érintkezési hiba, meg ilyenek. hát most nem is tudom mit tegyek. keressek gyors egy másik szervízt, aki kicseréli, vagy higgyem el, amit a bmw szervízbe a szervízvezető mondott. ejjjj bakter

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2012. október 03. szerda, 23:12


DEU36 írta: Sziasztok, szeretnék tapasztalt segítő válszt kérni.
Vettem egy ilyen kocsit, a következő hibái vannak:
-indítás után kb 10mp sárgán felvillan az olajlámba, aztán 10mp.-ig világít, majd elalszik, várhat ennek a sensornak a cseréje a köv. olajcseréig, éppen frissen cseréltettem.
-pirosnál állva, egyszer csak leesett az ajapjárat 500-ra, ott dadogott, majd kicsit felment, gázadásra minden ok volt, de percekig alig volt alapjárat.
-hidegindításkor alapjárat teljesen leesett, motor csak második indítózásra indult el, akkor már volt alapjárat.

hibakódokat kiolvaststtam:
vezérműtengely jeladó sensor
termosztát.

Egy hosszú út előtt állok, kell-e ettől parázni, vagy legalább a vezérmű jeladót minél előbb érdemes cseréltetni? drága dolog ez? mit okozhat még?

azt mondta a srác, lehet ez a sárga olajlámpa is elmúlik, ha kicseréltetem a vezérmű jeladót. érdekes.

1 hete van nálam az autó, direkt azért vettem német autót, mert a francia elektronikákat mindenki szídja, na remélem nem csalódok tovább, mert eddig már 3 hibába futottam.

köszi, ha valaki hozzászól, vagy elmeséli mit okozott nála a jeladó hibája.


mindenképpen cseréld ki őket... saját példa: a madaras bevásárlóközpont parkolójában gombát pucoltam(már nem tudtam mitcsinálni) mert félig hült le a kocsi és nem indult csak ha teljesen kihűl vagy ha üzem meleg(1-2nap alatt lett ez az állapot)... az elején még nem volt ilyen csak néha néha nem indult vagy megállt. Ez lesz belőle és a végén már nem fog indulni.(jeladó) A termosztátot pedig értelemszerűen ha nem akarsz trailerezni





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 03. szerda, 23:15

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2012. október 03. szerda, 22:37


DEU36 írta: Sziasztok, szeretnék tapasztalt segítő válszt kérni.
Vettem egy ilyen kocsit, a következő hibái vannak:
-indítás után kb 10mp sárgán felvillan az olajlámba, aztán 10mp.-ig világít, majd elalszik, várhat ennek a sensornak a cseréje a köv. olajcseréig, éppen frissen cseréltettem.
-pirosnál állva, egyszer csak leesett az ajapjárat 500-ra, ott dadogott, majd kicsit felment, gázadásra minden ok volt, de percekig alig volt alapjárat.
-hidegindításkor alapjárat teljesen leesett, motor csak második indítózásra indult el, akkor már volt alapjárat.

hibakódokat kiolvaststtam:
vezérműtengely jeladó sensor
termosztát.

Egy hosszú út előtt állok, kell-e ettől parázni, vagy legalább a vezérmű jeladót minél előbb érdemes cseréltetni? drága dolog ez? mit okozhat még?

azt mondta a srác, lehet ez a sárga olajlámpa is elmúlik, ha kicseréltetem a vezérmű jeladót. érdekes.

1 hete van nálam az autó, direkt azért vettem német autót, mert a francia elektronikákat mindenki szídja, na remélem nem csalódok tovább, mert eddig már 3 hibába futottam.

köszi, ha valaki hozzászól, vagy elmeséli mit okozott nála a jeladó hibája.


Szia!

Nekem egy cimboramnak volt hasonlo esete. Neha hebe-hoba nehezen indult az auto, illetve hideginditasnal neha problema volt alapjarattal. Bosszantotta a dolog, mert teljesen kiszamithatatlan volt, mikor nem akar pöcenetre indulni. Eppen Siofokon nyaralt, amikor ismet elöjött a problema, az ottani Bosch szerviz cserelte neki ki a vezermütengely jeladojat ha jol emlkeszem olyan 25.000 forintos nagysagrendert (az arban nem vagyok biztos). Ezutan meggyogyultnak tünt a gep, nem volt gond az inditassal sem egy jo darabig, mig nem egy szep napon mikor indult volna dolgozni se kep, se hang. Fel oran keresztül matekolt az autoval, hogy vajon most mi a baja, mert az inditomotor meg se probalta megforgatni a rendszert. Aztan egyszer csak eletre kelt az inditomotor. Duisburgi BMW specialista szerelö megallapitotta, hogy az inditomotor haldoklik. Ki is csereltek neki olyan 250 euros összegert, az auto gyönyörüen indult egy pöcre (persze egy vadonat uj erzekelövel es inditomotorral könnyü). 2 honapig mint az alom, ugy indult az auto, nyoma nem volt a fent emlitett hibanak. 2 hettel ezelött telefonon hivott, hogy a soros 6 hengeres paripa megint csak nem indul, az inditomor meg se nyikkan. Mivel az autot sehogy nem lehetett beinditani, automentö vitte a paripat a duisburgi BMW specialista szerelöhöz vissza. Mericskeltek, tanakodtak, majd a konkluzio: most a gyujtaskapcsolo adta meg magat. Ezt is kicsereltek neki, ha jol tudom olyan 100-150 euros tetel volt. Az elmult 2-3 heten mintha uj lenne az auto, ugy indult. Persze lassan az inditasi resze az autonak vadonat uj is lesz.

Egyebkent egy 1999-es 328Ci autorol van szo, amiben 180.000 km van.

Ennyit tudtam a temahoz hozzaszolni, remelem van benne valami hasznos info szamodra.
Szemy