hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. augusztus 11. szombat, 19:30


habos írta: Sziasztok!
Ma megneztem a benzinszurot az auto alatt,es egy kb-30cm hosszu szurot talaltam.En ugy tudtam az E36 alatt ket szuro van egy kissebb es egy nagyobb.Most nem tudom hogy en nem talaltam masikat,vagy lehetseges az egy szuros megoldas is?


Szia! A 320i-ben van benzinszűrő a szívósor alatt, a tűzfal felé is igen szar helyen.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 11. szombat, 17:47


bitangpower írta: Üdv!

A csomagtartón lévő 520D feliratot szeretném leszedni. (Kicsit feketíteném a járgányt
Az érdekelne hogy ha leszedem maradnak-e nyomai a ragasztásnak(ahogy néztem úgy van) vagy mennyire problémás eltüntetni. Valamint ablakok körüli fekete díszlécek és fekete vesék érdekelnének. Aki foglalkozik ilyennel vagy tud valakit normális áron kérem jelezze. Köszönöm!


Fogj egy hosszú damílt (horgászzsinór a becsületes neve) tekerd a kezed köré és óvatosan nyúlj alá, majd mozgasd ide oda és finoman és fájdalommentesen le fog jönni.
Valószínű a ragacsból marad még a karosszérián, de azt ablakpucoló Clean vagy miaszösz a neve le tudod szedni.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz bitangpower

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. augusztus 11. szombat, 17:30


Üdv!

A csomagtartón lévő 520D feliratot szeretném leszedni. (Kicsit feketíteném a járgányt
Az érdekelne hogy ha leszedem maradnak-e nyomai a ragasztásnak(ahogy néztem úgy van) vagy mennyire problémás eltüntetni. Valamint ablakok körüli fekete díszlécek és fekete vesék érdekelnének. Aki foglalkozik ilyennel vagy tud valakit normális áron kérem jelezze. Köszönöm!

habos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz habos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. augusztus 11. szombat, 16:30


Sziasztok!
Ma megneztem a benzinszurot az auto alatt,es egy kb-30cm hosszu szurot talaltam.En ugy tudtam az E36 alatt ket szuro van egy kissebb es egy nagyobb.Most nem tudom hogy en nem talaltam masikat,vagy lehetseges az egy szuros megoldas is?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 00:13


norbeee írta:
vivaladiesel írta:
kempelen írta:

Nem jársz spórolósan mostanában az autóval? Csak mert ha úgy jársz azt tanulja meg hogy hamar felváltson, hiszen úgysem tolod neki... Járj egy kicsit dinamikusabban és meglátod nem fogja feldobni ötödikbe olyan hamar...

Ha a váltó maga döglődik akkor felvillan a sárga fogaskerék középen a fokozatválasztó visszajelző közepén a betű és a számok között.
De nem biztos hogy a remegést, rázkódást maga a váltó okozza, nézesd át a difit, kardánt és a difit tartó keret szilenteket.


Lehet, hogy érdemes lenne törölni a váltó által eltárolt értékeket??
Váltóvezérlőben: +clear adaptation values+
?



Az igaz hogy mostanában csak 90% ban a városban járok. A váltóban volt már törölve a tanult értékek, de semmi változás, azt viszont észrevettem hogy ha padlógázzal közlekek, utánna jó egy darabig mert magasabb fordulatokon vált, meg persze sport üzemmódba nem csinálja. a váltó kardán, difi és felfüggesztései már voltak nézve, persze minden tökéletes. Lehet kellene keresnem egy másik szerelőt aki ránéz, nem mintha nem lennék megelégedve a mostanival, de több szem többet lát alapon hátha...


Az nem elég, hogy kitörlöd az adaptációs értékeket (sőt, még rosszabb is lehet), hanem be is kell tanítani a váltót, pontosan a gyári leírás szerint.

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 15:52


Redna írta: Sziasztok!
Új vagyok itt BMW vásárlás előtt állok és mint eddig mindegyik autómat a BMW-t is magam akarom "felspécizni". Sajnos sok információt hallottam össze vissza és egyik üti a másikat, abban reménykedem, hogy itt konkrét válaszokat kapok.
Amúgy E46 320D-t szeretnék Facelifteset

Tehát a pár kérdésem:
1. Adott egy Plüss belső az adott kocsiban. Milyen bőr belsőt lehet beletenni? Csak E46osét vagy esetleg E39, E38asét is (plug&play)? (hallottam valakitől ilyet)

2.Sedan/Limo Belső elemek (első ülések, hátsó ülés, ajtókárpit) megegyezik a Touring/kombiéval?

3. 4ágú multi kormány kicserélhető egy az egyben 3 ágúra? Kell légzsákot nullázni vagy minden egyes gyújtás ráadásnál ellenőrzi a légzsákot (nulláz)?

4. Manuális Klímát mennyire macerás átépíteni Digitálisra? (gondolom nem csak az "előlap/konzol" a különbség...

A válaszokat előre is köszönöm!


Én a helyedben körbenéznék a külföldi piacon is, visszavett BMW-t keresve! Nem kell megijedni, a visszavett nem ugyan azt takar mint itthon ... vagyis kibelezett autók kitépett, navik, felgyújtott belsők stb. Kint az emberek, nem minimálbérre veszik a panelban szorongva az új BMW-t lesz ami lesz alapon... Sokszor céges autókat, nem vásárolja meg az alkalmazott és le lesznek adva meg hasonlók.
Példának okáért az enyém, tökéletes állapotnak örvend úgy hogy én nagyon háklis vagyok karcra, gombra, mindenre... visszavezetett szervizkönyv, amit ellenőriztettem, úgy adták le hogy az előző 4 olajcsere és az összes egyéb számla a kesztyűtartó tartalma volt. Ennek ellenér, itthon is átnézetem kiolvastatom szakműhellyel és cseréltetek rajta minden olyat amit egy új autónál illik... vezérlést nem, mert azon tényleg látszik hogy 3 ezret futott, számlával szerízkönyvvel alátámasztva... az már csak az én mániám, hogy szeretem látni benne az általam beleöntött olajat.
Sokan hoznak be autókat, először fényképről ha adott típusokat keresel... én láttam ennek a kocsinak a testvérét ami ugyanaz azon cég adott le, csak más navival... tökéletes volt! Így jött, hogy hagyom a hazai kínálatot és minimális előleget (esetemben 150 ezer) adok (ami fontos, szerződésben leírtak szerint)! Bejött a kiskocsi megnéztem kipróbáltam, tetszett stb. most viszem a köv héten ellenőriztetni a szakszervizzel, meg a turbóhoz próbálok hozzáférni hogy lötyög-e a tengelye vagy milyen... ha minden rendben van, akkor odaadom a maradék pénzt, ha a honosítás is rendben zárult!
Még sosem vettem így autót, mindenkinek egyfajta csodálat ül az arcán de ha ez működhet így akkor miért ne!? Nincs több, lehetősége az átverésnek mint itt egy jó magyar gazda után... jelzem a fórumosok kivételek, itt a mai autópiac többségét jellemezném!



Kérdésem lenne, a turbó felől... van lehetőség arra, hogy a turbóhoz hozzáférjen az ember, vagy a tűzfal irányéban van. Belenéznék, legalább a tengelylógást illetően... ha más nem ma már egy felújító szett nem a világ ha van turbós ismerősöd, aki kiegyenlíti szakszerűen... de ha szétrepül akkor már kuka az egész... véleményetek?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 15:41


norbeee írta:
vivaladiesel írta: Norbee! Keresd fel NagyMikit (320d4) Nyíregyházán. (Neked csak egy ugrás) Majd ő megmondja a tutit!


Megpróbálom, hátha mond okosat, nemsokára mennem kell úgyis arra. Elérhetőséget tudsz?


aztán úgyis útba esek....


norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 15:08


vivaladiesel írta: Norbee! Keresd fel NagyMikit (320d4) Nyíregyházán. (Neked csak egy ugrás) Majd ő megmondja a tutit!


Megpróbálom, hátha mond okosat, nemsokára mennem kell úgyis arra. Elérhetőséget tudsz?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 14:56


Norbee! Keresd fel NagyMikit (320d4) Nyíregyházán. (Neked csak egy ugrás) Majd ő megmondja a tutit!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 14:54


vivaladiesel írta:
kempelen írta:

Nem jársz spórolósan mostanában az autóval? Csak mert ha úgy jársz azt tanulja meg hogy hamar felváltson, hiszen úgysem tolod neki... Járj egy kicsit dinamikusabban és meglátod nem fogja feldobni ötödikbe olyan hamar...

Ha a váltó maga döglődik akkor felvillan a sárga fogaskerék középen a fokozatválasztó visszajelző közepén a betű és a számok között.
De nem biztos hogy a remegést, rázkódást maga a váltó okozza, nézesd át a difit, kardánt és a difit tartó keret szilenteket.


Lehet, hogy érdemes lenne törölni a váltó által eltárolt értékeket??
Váltóvezérlőben: +clear adaptation values+
?



Igen én is erre gondoltam vagy sportosabban járni mostanában mert úgyis hozzáigazodna. De közben látom már Norbee írta hogy törölve lettek.



norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 14:46


vivaladiesel írta:
kempelen írta:

Nem jársz spórolósan mostanában az autóval? Csak mert ha úgy jársz azt tanulja meg hogy hamar felváltson, hiszen úgysem tolod neki... Járj egy kicsit dinamikusabban és meglátod nem fogja feldobni ötödikbe olyan hamar...

Ha a váltó maga döglődik akkor felvillan a sárga fogaskerék középen a fokozatválasztó visszajelző közepén a betű és a számok között.
De nem biztos hogy a remegést, rázkódást maga a váltó okozza, nézesd át a difit, kardánt és a difit tartó keret szilenteket.


Lehet, hogy érdemes lenne törölni a váltó által eltárolt értékeket??
Váltóvezérlőben: +clear adaptation values+
?



Az igaz hogy mostanában csak 90% ban a városban járok. A váltóban volt már törölve a tanult értékek, de semmi változás, azt viszont észrevettem hogy ha padlógázzal közlekek, utánna jó egy darabig mert magasabb fordulatokon vált, meg persze sport üzemmódba nem csinálja. a váltó kardán, difi és felfüggesztései már voltak nézve, persze minden tökéletes. Lehet kellene keresnem egy másik szerelőt aki ránéz, nem mintha nem lennék megelégedve a mostanival, de több szem többet lát alapon hátha...

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 14:38


kempelen írta:

Nem jársz spórolósan mostanában az autóval? Csak mert ha úgy jársz azt tanulja meg hogy hamar felváltson, hiszen úgysem tolod neki... Járj egy kicsit dinamikusabban és meglátod nem fogja feldobni ötödikbe olyan hamar...

Ha a váltó maga döglődik akkor felvillan a sárga fogaskerék középen a fokozatválasztó visszajelző közepén a betű és a számok között.
De nem biztos hogy a remegést, rázkódást maga a váltó okozza, nézesd át a difit, kardánt és a difit tartó keret szilenteket.


Lehet, hogy érdemes lenne törölni a váltó által eltárolt értékeket??
Váltóvezérlőben: +clear adaptation values+
?



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 14:36


norbeee írta:
norbeee írta:
vivaladiesel írta:
norbeee írta: Sziasztok!


A tünet: ha fordulatszám leesik, a váltó hamar levált, pl 45 nél 5.be, ekkor hátulról hallok egy morgó, reszelő hangot hangot. lehet hogy nem onnan jön de én onnan hallom. Ez akkor érdekes ha városban araszolgatok. Vagy mikor kanyarodáskor leveszem a lábam a gázról, leesik a fordulatszám és akkor erölködik a váltó hogy 3-ból 4 be tegye. Ha normálisan ki tudok gyorsítani 50 ig akkor semmi tünet, minden ok.


Ha nem szivárog a váltódból az olaj (nincs reggelre piros tócsa az autó alatt?) akkor így látatlanba nehéz megmondani, hogy mi a gond. Túl sok a hibalehetőség...
Gépre kéne tenni, hátha eltárolt valamit.
Tudom nem jó ezt olvasni de végső esetben ha felújításra szorul a váltód akkor Papp Tamás Bp-en vagy Járos Antal Péteriben a te embered. (Mindkettőhöz tudok adni elérhetőséget)


Tavaly lett megcsinálva mert egy picit szivárgott, de semmi vészes nem volt, akkor lett cserélve olaj+szűrő+tömítés.

Engem csak az zavar hogy amikor "oylan" a kedve akkor csinálja, de ettől függetlenül mindig szépen vált ide-oda. Fura ez a morgó hang azzal együtt mikor leesik a fordulatszám. Ezért nem értem. Gondolom ha a váltó döglődik akkor nem vált vagy csúszik. vagy mégsem?


Ja azt elfelejtettem, hogy hibakód sosincs... volt, de az a porlasztó miatt de az már megoldódott. Gondolom ha dögődik a váltó azt előbb utóbb jelzi...


Nem jársz spórolósan mostanában az autóval? Csak mert ha úgy jársz azt tanulja meg hogy hamar felváltson, hiszen úgysem tolod neki... Járj egy kicsit dinamikusabban és meglátod nem fogja feldobni ötödikbe olyan hamar...

Ha a váltó maga döglődik akkor felvillan a sárga fogaskerék középen a fokozatválasztó visszajelző közepén a betű és a számok között.
De nem biztos hogy a remegést, rázkódást maga a váltó okozza, nézesd át a difit, kardánt és a difit tartó keret szilenteket.


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 14:06


.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 09. csütörtök, 14:06

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 14:02


norbeee írta:
vivaladiesel írta:
norbeee írta: Sziasztok!


A tünet: ha fordulatszám leesik, a váltó hamar levált, pl 45 nél 5.be, ekkor hátulról hallok egy morgó, reszelő hangot hangot. lehet hogy nem onnan jön de én onnan hallom. Ez akkor érdekes ha városban araszolgatok. Vagy mikor kanyarodáskor leveszem a lábam a gázról, leesik a fordulatszám és akkor erölködik a váltó hogy 3-ból 4 be tegye. Ha normálisan ki tudok gyorsítani 50 ig akkor semmi tünet, minden ok.


Ha nem szivárog a váltódból az olaj (nincs reggelre piros tócsa az autó alatt?) akkor így látatlanba nehéz megmondani, hogy mi a gond. Túl sok a hibalehetőség...
Gépre kéne tenni, hátha eltárolt valamit.
Tudom nem jó ezt olvasni de végső esetben ha felújításra szorul a váltód akkor Papp Tamás Bp-en vagy Járos Antal Péteriben a te embered. (Mindkettőhöz tudok adni elérhetőséget)


Tavaly lett megcsinálva mert egy picit szivárgott, de semmi vészes nem volt, akkor lett cserélve olaj+szűrő+tömítés.

Engem csak az zavar hogy amikor "oylan" a kedve akkor csinálja, de ettől függetlenül mindig szépen vált ide-oda. Fura ez a morgó hang azzal együtt mikor leesik a fordulatszám. Ezért nem értem. Gondolom ha a váltó döglődik akkor nem vált vagy csúszik. vagy mégsem?


Ja azt elfelejtettem, hogy hibakód sosincs... volt, de az a porlasztó miatt de az már megoldódott. Gondolom ha dögődik a váltó azt előbb utóbb jelzi...