autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dpiller

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2006. július 04. kedd, 14:17


b0gar írta: Hát a kézifék fogóját még nem vettem le , mert az ottani zsák cseréjéhez azt nem kellett levenni. A zsák a fogó tövéhez van rögzítve. Legalábbis nálam. Ha zsák alsó (hátsó) fele ugyanúgy müanyag kereten van mint a váltónál. Ha leveszed a többit már látni fogod.

Szia!
Igen, néztem azt a változatot is, és egyszerûbbnek tûnik, úgyhogy ki fogom úgy próbálni. Amúgy a váltónál is odafogattam egy önzáró szíjjal, mint amit itt használ. No ha lesz maholnap idõm, meg is csinálom.
Sikerült a váltó feletti díszelemet is kikorrigálnom, volt egy kis anyagpúposodás rajta. A fecskedõbe és legkissebb tûbe felszívott pillanatragasztó csodákra képes

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2006. július 04. kedd, 12:57


Hát a kézifék fogóját még nem vettem le , mert az ottani zsák cseréjéhez azt nem kellett levenni. A zsák a fogó tövéhez van rögzítve. Legalábbis nálam. Ha zsák alsó (hátsó) fele ugyanúgy müanyag kereten van mint a váltónál. Ha leveszed a többit már látni fogod.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dpiller

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2006. július 04. kedd, 11:44


Sikeresen kicseréltem közben . holnap teszek fel fotókat.
A kézifék fogóját hasonló módon kell lerángatni? Oda még nem jutottam el...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dpiller

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2006. május 29. hétfő, 16:34


Iceman írta: Itt találsz egy pár képet:
UUC Shift Knob Installation: http://m3.madrussian.net/diy_uuc_rk3.shtml

Shift Boot Replacement: http://m3.madrussian.net/diy_ws_shiftboot.shtml

+ egyéb leírások (Do It Yourself): http://www.bimmerdiy.com/e46

Megnéztem õket köszi. Ahogy az elsõnél írja, úgy sejte, hogy az enyém is egybeszerelt, azért nem enged. De holnap úgyis mennem kell a szervízbe, megkérdezem majd õket.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Iceman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2006. május 28. vasárnap, 15:25


Itt találsz egy pár képet:
UUC Shift Knob Installation: http://m3.madrussian.net/diy_uuc_rk3.shtml

Shift Boot Replacement: http://m3.madrussian.net/diy_ws_shiftboot.shtml

+ egyéb leírások (Do It Yourself): http://www.bimmerdiy.com/e46

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dpiller

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2006. május 28. vasárnap, 12:59


b0gar írta: Nézdd meg a képek közt az enyimet. Én csináltattam bõrössel újat. Igazai bõrrel (nekem mûbõr volt). Állítólag onnan hozatja ahonnan a autós cégeknek is szállítanak (pl:BMW). Persze ki tudja, de hihetetlen szép lett. És nem dicsekvésbõl mondom de majdnem jobb mint az új. Váltógombot kormányt egyebeket is behúzott. Nem volt drága. Asszem a váltó 7000 volt (gombbal együtt).

Tényleg szép a Tied, nekem elég egy egyszerübb megoldás is, engem csak az zavar, hogy szakadt. Ideglenesen, így hogy a váltó gombot nem tudtam leszedni, csak a borítást felemelni, megtámasztottam némi szigetelõszalaggal belülrõl, és a lyuk már igy is sokkal kevésbé látszik. De ki szeretném cserélni amúgy.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dpiller

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2006. május 28. vasárnap, 12:56


Hát én megpróbáltam erõbõl felhúzni, de nem jött. Attól tartok, kiszakítom a váltot - nem tudom, milyen módon van rögzítve alul, és meddig merjek próbálkozni. Biztos, ami biztos, csináltam egy fotót - nem kell valami rejtett helyen pl csavart kioldani vagy szétszedni?




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2006. május 28. vasárnap, 10:03


Nézdd meg a képek közt az enyimet. Én csináltattam bõrössel újat. Igazai bõrrel (nekem mûbõr volt). Állítólag onnan hozatja ahonnan a autós cégeknek is szállítanak (pl:BMW). Persze ki tudja, de hihetetlen szép lett. És nem dicsekvésbõl mondom de majdnem jobb mint az új. Váltógombot kormányt egyebeket is behúzott. Nem volt drága. Asszem a váltó 7000 volt (gombbal együtt).

Leszedés: a harand egy mûanyag keretre van ragasztva. A keret közepét összenyomod és már ki is jött. A gomb leszedése ahogy alfatone mondja de bivaly erõsen kell.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. május 28. vasárnap, 09:54


Váltógomb erõteljesen felfele húz, váltózsák szélénél megfog, óvatosan rángat. Csak be van pattintva. De ha nem megy akkor konzol kiszed, alulról nyomogat. Sikert!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dpiller

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2006. május 28. vasárnap, 09:34


Hali,

el van szakadva a váltózsákom. Nem vészes, de a) vagy megvarrnám, vagy b) ebay-rõl rendelek utángyártottat kb 15 euroért.
Hogy kell kiszedni? Nem akarok semmit törni, vagy barmolni.
Egyszerüen felemelem a középkonzolt csavarhúzóval, vagy van ott valami más rögzítés?