YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 20:34


nos az E39 Xenon-on is sikerült a DRL-t beállítani. viszont az US módot nem. teljesen mást tartalmazott a TRC fájl, de kibogarásztam.
más. lehetséges, hogy 2001-es E39 még nem tudja a komfort index funkciót (2-3 villanás 1 pöckölésre)? mert ahogy E46-ban van úgy nem találtam. igaz ebben GM3 van, aminek köze volt az indexhez itt, vagy a világításmodulban, kipróbáltam mindent
el lehet vacakolni ezekkel, csak az idő ne menne olyan gyorsan.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 10:55


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: hát a DRL_DIMMUNG -> wet_02 és wert_03 között én nem vettem észre nagy különbséget, talán csak bemagyarázom, hogy változik vaami. nappal nem sokat látni amúgy ebből a nappali US témából. de lehet ezt kellene állítanom hozzá: FL_DIMMUNG_ALS_DRL (na ez nekem lehet nem lesz, hanem 2004-esekben lehet ilyen opció)

a hátsó DRL-t lekapcsoltam, mert nem is úgy világított ahogy írtam.
hanem a bekarikázott részek világítottak. aztán ha kapcsoltam helyzetjelzőt, vagy tompítottat, akkor világított az alsó sor mind három izzója, de a bekarikázottak erősebben. vagyis a többi volt gyengébb, mármint a többi volt normális, ahogy kell is világítania. hogy miért ilyen felemásan világított éppen meg tudom magyarázni, de idétlen.






wert_01 = 0,0 V
wert_02 = 4,0 V
wert_03 = 5,0 V

ennyi feszültseg megy az izzora.

Index:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv



a kijelölt rész az az lenne, hogy hátul is index világítson?
illetve ezek a V értékek az indexre is vonatkoznak?


V ertekek csak a refire vonatkoznak. Az index vagy teljesen vilägit,vagy halvänyan. Csak 2 "älläsa" van. A hätso es oldalso indexet nem lehet programozni. Hätul csak az ältalad bekarikäzott 2 izzo fog vilägitani.


de akkor mi az a két rész, amit írtál? nekem a SIDEMARLER_US-re nem csinál semmit, a másikra nem is nagyon emlékszem, hogy láttam-e olyat.


SIDEMARKER_US az elsö index
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT halvänyitott iränyjelzö korlätozott vilägitäs

Meg kellene nezned,hogy milyen CI van LSZ-ben,mert elter. Ugyebär van x-ezer db SW verzio.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 10:51


lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: hát a DRL_DIMMUNG -> wet_02 és wert_03 között én nem vettem észre nagy különbséget, talán csak bemagyarázom, hogy változik vaami. nappal nem sokat látni amúgy ebből a nappali US témából. de lehet ezt kellene állítanom hozzá: FL_DIMMUNG_ALS_DRL (na ez nekem lehet nem lesz, hanem 2004-esekben lehet ilyen opció)

a hátsó DRL-t lekapcsoltam, mert nem is úgy világított ahogy írtam.
hanem a bekarikázott részek világítottak. aztán ha kapcsoltam helyzetjelzőt, vagy tompítottat, akkor világított az alsó sor mind három izzója, de a bekarikázottak erősebben. vagyis a többi volt gyengébb, mármint a többi volt normális, ahogy kell is világítania. hogy miért ilyen felemásan világított éppen meg tudom magyarázni, de idétlen.






wert_01 = 0,0 V
wert_02 = 4,0 V
wert_03 = 5,0 V

ennyi feszültseg megy az izzora.

Index:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv



a kijelölt rész az az lenne, hogy hátul is index világítson?
illetve ezek a V értékek az indexre is vonatkoznak?


V ertekek csak a refire vonatkoznak. Az index vagy teljesen vilägit,vagy halvänyan. Csak 2 "älläsa" van. A hätso es oldalso indexet nem lehet programozni. Hätul csak az ältalad bekarikäzott 2 izzo fog vilägitani.


de akkor mi az a két rész, amit írtál? nekem a SIDEMARLER_US-re nem csinál semmit, a másikra nem is nagyon emlékszem, hogy láttam-e olyat.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 10:49


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: hát a DRL_DIMMUNG -> wet_02 és wert_03 között én nem vettem észre nagy különbséget, talán csak bemagyarázom, hogy változik vaami. nappal nem sokat látni amúgy ebből a nappali US témából. de lehet ezt kellene állítanom hozzá: FL_DIMMUNG_ALS_DRL (na ez nekem lehet nem lesz, hanem 2004-esekben lehet ilyen opció)

a hátsó DRL-t lekapcsoltam, mert nem is úgy világított ahogy írtam.
hanem a bekarikázott részek világítottak. aztán ha kapcsoltam helyzetjelzőt, vagy tompítottat, akkor világított az alsó sor mind három izzója, de a bekarikázottak erősebben. vagyis a többi volt gyengébb, mármint a többi volt normális, ahogy kell is világítania. hogy miért ilyen felemásan világított éppen meg tudom magyarázni, de idétlen.






wert_01 = 0,0 V
wert_02 = 4,0 V
wert_03 = 5,0 V

ennyi feszültseg megy az izzora.

Index:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv



a kijelölt rész az az lenne, hogy hátul is index világítson?
illetve ezek a V értékek az indexre is vonatkoznak?


V ertekek csak a refire vonatkoznak. Az index vagy teljesen vilägit,vagy halvänyan. Csak 2 "älläsa" van. A hätso es oldalso indexet nem lehet programozni. Hätul csak az ältalad bekarikäzott 2 izzo fog vilägitani.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 10:26


lantika írta:
YELLOW írta: hát a DRL_DIMMUNG -> wet_02 és wert_03 között én nem vettem észre nagy különbséget, talán csak bemagyarázom, hogy változik vaami. nappal nem sokat látni amúgy ebből a nappali US témából. de lehet ezt kellene állítanom hozzá: FL_DIMMUNG_ALS_DRL (na ez nekem lehet nem lesz, hanem 2004-esekben lehet ilyen opció)

a hátsó DRL-t lekapcsoltam, mert nem is úgy világított ahogy írtam.
hanem a bekarikázott részek világítottak. aztán ha kapcsoltam helyzetjelzőt, vagy tompítottat, akkor világított az alsó sor mind három izzója, de a bekarikázottak erősebben. vagyis a többi volt gyengébb, mármint a többi volt normális, ahogy kell is világítania. hogy miért ilyen felemásan világított éppen meg tudom magyarázni, de idétlen.






wert_01 = 0,0 V
wert_02 = 4,0 V
wert_03 = 5,0 V

ennyi feszültseg megy az izzora.

Index:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv



a kijelölt rész az az lenne, hogy hátul is index világítson?
illetve ezek a V értékek az indexre is vonatkoznak?

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 10:19


YELLOW írta: hát a DRL_DIMMUNG -> wet_02 és wert_03 között én nem vettem észre nagy különbséget, talán csak bemagyarázom, hogy változik vaami. nappal nem sokat látni amúgy ebből a nappali US témából. de lehet ezt kellene állítanom hozzá: FL_DIMMUNG_ALS_DRL (na ez nekem lehet nem lesz, hanem 2004-esekben lehet ilyen opció)

a hátsó DRL-t lekapcsoltam, mert nem is úgy világított ahogy írtam.
hanem a bekarikázott részek világítottak. aztán ha kapcsoltam helyzetjelzőt, vagy tompítottat, akkor világított az alsó sor mind három izzója, de a bekarikázottak erősebben. vagyis a többi volt gyengébb, mármint a többi volt normális, ahogy kell is világítania. hogy miért ilyen felemásan világított éppen meg tudom magyarázni, de idétlen.






wert_01 = 0,0 V
wert_02 = 4,0 V
wert_03 = 5,0 V

ennyi feszültseg megy az izzora.

Index:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 08. kedd, 19:22


hát a DRL_DIMMUNG -> wet_02 és wert_03 között én nem vettem észre nagy különbséget, talán csak bemagyarázom, hogy változik vaami. nappal nem sokat látni amúgy ebből a nappali US témából. de lehet ezt kellene állítanom hozzá: FL_DIMMUNG_ALS_DRL (na ez nekem lehet nem lesz, hanem 2004-esekben lehet ilyen opció)

a hátsó DRL-t lekapcsoltam, mert nem is úgy világított ahogy írtam.
hanem a bekarikázott részek világítottak. aztán ha kapcsoltam helyzetjelzőt, vagy tompítottat, akkor világított az alsó sor mind három izzója, de a bekarikázottak erősebben. vagyis a többi volt gyengébb, mármint a többi volt normális, ahogy kell is világítania. hogy miért ilyen felemásan világított éppen meg tudom magyarázni, de idétlen.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 08. kedd, 19:40


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 08. kedd, 13:48


lantika írta:
YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: haller,
most ha nem xenon-os az autóm, akkor nem is tudom aktiválni a DRL-t? egyébként az US stílust sem tudom. BMW Scanner-rel hiába kapcsolom be, nem történik semmi.
vagy lehetséges az a gond, hogy nem aktív a Running light EU/US gomb? és ez a xenon hiánya miatt nem aktív? és ha azt adnám meg neki, hogy xenon a lámpa, miközben nem? vagynem lehet átvágni? vagy tönkre tenne valamit?
ez nem az enyémről készült kép, csak minta...


szerk.: pedig képek alapján kellene működnie... nekem is. vagy lehet a Scanner-ben kellen kötözgetni valamit? mondjuk nem próbáltam NCS Expert-ben kapcsolni, mert Scanner-ben egyszerűbb volna.
vagy csak motorindításra kapcsol fel, gyújtásra nincs se US stílus, se DRL?



nos, most már tényleg nem értem, de gyanús, hogy magával az interface-el van baj, és kötözgetni kell.
ugyanis ma próbáltam 2 másik autót.

2001-es E39 Xenon: az EU DRL-re nem csinált semmit. US DRL-re pedig a xenon-t kapcsolja fel. NCS-ben mikor Broadcast-olja fel, akkor kapcsoplgatja, de megint csak a xenon-t, de a végén még annyira sem világít gyújtáson. itt aktív volt a gyújtásra kapcsolja Xenon-t. ami érdekes, mert amúgy nem kapcsolta, de próbáltan intaktívra tenni, de semmi nem változott.

2004 végi E46 Xenon: hasonlóan az enyémhez, SEMMI. persze NCS-ben őt meg sem néztem. de hasonló lett volna szerintem. szorított az idő, csak próbálgatás volt.

ezekben aktív volt a Running light EU/US lehetőség. persze Scanner-ben eléggé eltérő állítási lehetőségek vannak.


Ezt a BMW scannert honnan lehet letölteni? Ehhez jó ugyan az a kábel mint INPA-hoz (D+DCAN)?
Láttam hogy sok valaki NCS helyett ezt használja,mert sokkal egyszerűbb és egyébként az USA és komfort index tényleg csak 4.0 vagy 4.5 ös Firmwarű LCM el fog működni. Már korábban kérdeztem itt is hogy nem e tudna valaki firmwaret frissíteni, de nem kaptam itt rá választ,. Máshol azt mondták hogy tönkre teszi a chipet benne. Az ebayen meg hírdetik az upgradet.


igen láttam, hogy dobálja ezeket a cuccokat. de akkor ami t látni a neten, régiek is, az mind upgrade-elt modulosak?
az is érdekes, hogy egy 2005-ös coupe-ban be lehetett kapcsolni. közben meg E36-nál is látni ezt a megoldást.
majd megnézem a FW-eket mik voltak.

szerk.: illetve amit még nem tudok megérteni. a 20d-ben ha jól tudom Bi-Xenon volt. ha ezen sem tudom aktiválni a DRL-t, akkor minek vannak a belső kerek H7-es izzók??? hisz ugye a távolsági is xenon. vagy csak ha villogsz, akkor nem a xenon-nal csinálja, hanem a H7-esekkel?


Yellow: Running light EU/US + Daytime running light EU/US együttes aktiväläsära nekem müködött a DRL. Motor inditäs utän bekapcsolta a tompitottat. Nem jött be,igy lekapcsoltam. NCS-el LSZ-ben kell bekapcsolni a halväny refit DRL-nek.

Lela: LSZ-t nem egyszerü flashelni,es nem is lehet mind. Pl CI 31-et nem tudod CI40-re. De pl CI 35 megy CI36-ra. BMW Scannerhez sajät käbel van. Nem dräga,en 20€-ert vettem,es müködik win10 64bit alatt is.


lantika: nekem egyszerűen Scanner-ben nem volt aktív a Running light EU/US, de a Xenon-os autóban aktív volt, még sem csinált semmit. minden variációt kipróbáltam.

nos közben a sajátomon kísérleteztem. NCS Expert-tel. miután aktív lett, néztem Scanner-ben, de amit bepipált azt én hiába pipáltam tegnap. tehát Scanner pipálgatásra nem kódolja fel, de kiolvasni kiolvassa azt.
sikerült, de nem 100% szerintem. érdekes SIDEMARKER_US-re nem csinál semmit...
jelenlegi helyzet: elől ég a refi wert_02-ben + a két első index. hátul viszont nem ég az index, mert ha a hátsó DRL_BLK-t aktiválom akkor a hátsó világítás fele ég csak. tehát csak a piros. ugye az alsó csík 3 izzóból áll és nekem a középső világít DRL-nél.


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. március 08. kedd, 14:13

asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2016. március 08. kedd, 12:41


YELLOW írta:
szerk.: illetve amit még nem tudok megérteni. a 20d-ben ha jól tudom Bi-Xenon volt. ha ezen sem tudom aktiválni a DRL-t, akkor minek vannak a belső kerek H7-es izzók??? hisz ugye a távolsági is xenon. vagy csak ha villogsz, akkor nem a xenon-nal csinálja, hanem a H7-esekkel?


H7-tel villant, folyamatos reflektornál pedig ég a H7 és elmozdulnak a takarólemezek is a xenon elől.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 08. kedd, 12:28


YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: haller,
most ha nem xenon-os az autóm, akkor nem is tudom aktiválni a DRL-t? egyébként az US stílust sem tudom. BMW Scanner-rel hiába kapcsolom be, nem történik semmi.
vagy lehetséges az a gond, hogy nem aktív a Running light EU/US gomb? és ez a xenon hiánya miatt nem aktív? és ha azt adnám meg neki, hogy xenon a lámpa, miközben nem? vagynem lehet átvágni? vagy tönkre tenne valamit?
ez nem az enyémről készült kép, csak minta...


szerk.: pedig képek alapján kellene működnie... nekem is. vagy lehet a Scanner-ben kellen kötözgetni valamit? mondjuk nem próbáltam NCS Expert-ben kapcsolni, mert Scanner-ben egyszerűbb volna.
vagy csak motorindításra kapcsol fel, gyújtásra nincs se US stílus, se DRL?



nos, most már tényleg nem értem, de gyanús, hogy magával az interface-el van baj, és kötözgetni kell.
ugyanis ma próbáltam 2 másik autót.

2001-es E39 Xenon: az EU DRL-re nem csinált semmit. US DRL-re pedig a xenon-t kapcsolja fel. NCS-ben mikor Broadcast-olja fel, akkor kapcsoplgatja, de megint csak a xenon-t, de a végén még annyira sem világít gyújtáson. itt aktív volt a gyújtásra kapcsolja Xenon-t. ami érdekes, mert amúgy nem kapcsolta, de próbáltan intaktívra tenni, de semmi nem változott.

2004 végi E46 Xenon: hasonlóan az enyémhez, SEMMI. persze NCS-ben őt meg sem néztem. de hasonló lett volna szerintem. szorított az idő, csak próbálgatás volt.

ezekben aktív volt a Running light EU/US lehetőség. persze Scanner-ben eléggé eltérő állítási lehetőségek vannak.


Ezt a BMW scannert honnan lehet letölteni? Ehhez jó ugyan az a kábel mint INPA-hoz (D+DCAN)?
Láttam hogy sok valaki NCS helyett ezt használja,mert sokkal egyszerűbb és egyébként az USA és komfort index tényleg csak 4.0 vagy 4.5 ös Firmwarű LCM el fog működni. Már korábban kérdeztem itt is hogy nem e tudna valaki firmwaret frissíteni, de nem kaptam itt rá választ,. Máshol azt mondták hogy tönkre teszi a chipet benne. Az ebayen meg hírdetik az upgradet.


igen láttam, hogy dobálja ezeket a cuccokat. de akkor ami t látni a neten, régiek is, az mind upgrade-elt modulosak?
az is érdekes, hogy egy 2005-ös coupe-ban be lehetett kapcsolni. közben meg E36-nál is látni ezt a megoldást.
majd megnézem a FW-eket mik voltak.

szerk.: illetve amit még nem tudok megérteni. a 20d-ben ha jól tudom Bi-Xenon volt. ha ezen sem tudom aktiválni a DRL-t, akkor minek vannak a belső kerek H7-es izzók??? hisz ugye a távolsági is xenon. vagy csak ha villogsz, akkor nem a xenon-nal csinálja, hanem a H7-esekkel?


Yellow: Running light EU/US + Daytime running light EU/US együttes aktiväläsära nekem müködött a DRL. Motor inditäs utän bekapcsolta a tompitottat. Nem jött be,igy lekapcsoltam. NCS-el LSZ-ben kell bekapcsolni a halväny refit DRL-nek.

Lela: LSZ-t nem egyszerü flashelni,es nem is lehet mind. Pl CI 31-et nem tudod CI40-re. De pl CI 35 megy CI36-ra. BMW Scannerhez sajät käbel van. Nem dräga,en 20€-ert vettem,es müködik win10 64bit alatt is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 07. hétfő, 21:29


lela írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: haller,
most ha nem xenon-os az autóm, akkor nem is tudom aktiválni a DRL-t? egyébként az US stílust sem tudom. BMW Scanner-rel hiába kapcsolom be, nem történik semmi.
vagy lehetséges az a gond, hogy nem aktív a Running light EU/US gomb? és ez a xenon hiánya miatt nem aktív? és ha azt adnám meg neki, hogy xenon a lámpa, miközben nem? vagynem lehet átvágni? vagy tönkre tenne valamit?
ez nem az enyémről készült kép, csak minta...


szerk.: pedig képek alapján kellene működnie... nekem is. vagy lehet a Scanner-ben kellen kötözgetni valamit? mondjuk nem próbáltam NCS Expert-ben kapcsolni, mert Scanner-ben egyszerűbb volna.
vagy csak motorindításra kapcsol fel, gyújtásra nincs se US stílus, se DRL?



nos, most már tényleg nem értem, de gyanús, hogy magával az interface-el van baj, és kötözgetni kell.
ugyanis ma próbáltam 2 másik autót.

2001-es E39 Xenon: az EU DRL-re nem csinált semmit. US DRL-re pedig a xenon-t kapcsolja fel. NCS-ben mikor Broadcast-olja fel, akkor kapcsoplgatja, de megint csak a xenon-t, de a végén még annyira sem világít gyújtáson. itt aktív volt a gyújtásra kapcsolja Xenon-t. ami érdekes, mert amúgy nem kapcsolta, de próbáltan intaktívra tenni, de semmi nem változott.

2004 végi E46 Xenon: hasonlóan az enyémhez, SEMMI. persze NCS-ben őt meg sem néztem. de hasonló lett volna szerintem. szorított az idő, csak próbálgatás volt.

ezekben aktív volt a Running light EU/US lehetőség. persze Scanner-ben eléggé eltérő állítási lehetőségek vannak.


Ezt a BMW scannert honnan lehet letölteni? Ehhez jó ugyan az a kábel mint INPA-hoz (D+DCAN)?
Láttam hogy sok valaki NCS helyett ezt használja,mert sokkal egyszerűbb és egyébként az USA és komfort index tényleg csak 4.0 vagy 4.5 ös Firmwarű LCM el fog működni. Már korábban kérdeztem itt is hogy nem e tudna valaki firmwaret frissíteni, de nem kaptam itt rá választ,. Máshol azt mondták hogy tönkre teszi a chipet benne. Az ebayen meg hírdetik az upgradet.


igen láttam, hogy dobálja ezeket a cuccokat. de akkor ami t látni a neten, régiek is, az mind upgrade-elt modulosak?
az is érdekes, hogy egy 2005-ös coupe-ban be lehetett kapcsolni. közben meg E36-nál is látni ezt a megoldást.
majd megnézem a FW-eket mik voltak.

szerk.: illetve amit még nem tudok megérteni. a 20d-ben ha jól tudom Bi-Xenon volt. ha ezen sem tudom aktiválni a DRL-t, akkor minek vannak a belső kerek H7-es izzók??? hisz ugye a távolsági is xenon. vagy csak ha villogsz, akkor nem a xenon-nal csinálja, hanem a H7-esekkel?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 08. kedd, 11:23

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. március 07. hétfő, 19:35


YELLOW írta:
YELLOW írta: haller,
most ha nem xenon-os az autóm, akkor nem is tudom aktiválni a DRL-t? egyébként az US stílust sem tudom. BMW Scanner-rel hiába kapcsolom be, nem történik semmi.
vagy lehetséges az a gond, hogy nem aktív a Running light EU/US gomb? és ez a xenon hiánya miatt nem aktív? és ha azt adnám meg neki, hogy xenon a lámpa, miközben nem? vagynem lehet átvágni? vagy tönkre tenne valamit?
ez nem az enyémről készült kép, csak minta...


szerk.: pedig képek alapján kellene működnie... nekem is. vagy lehet a Scanner-ben kellen kötözgetni valamit? mondjuk nem próbáltam NCS Expert-ben kapcsolni, mert Scanner-ben egyszerűbb volna.
vagy csak motorindításra kapcsol fel, gyújtásra nincs se US stílus, se DRL?



nos, most már tényleg nem értem, de gyanús, hogy magával az interface-el van baj, és kötözgetni kell.
ugyanis ma próbáltam 2 másik autót.

2001-es E39 Xenon: az EU DRL-re nem csinált semmit. US DRL-re pedig a xenon-t kapcsolja fel. NCS-ben mikor Broadcast-olja fel, akkor kapcsoplgatja, de megint csak a xenon-t, de a végén még annyira sem világít gyújtáson. itt aktív volt a gyújtásra kapcsolja Xenon-t. ami érdekes, mert amúgy nem kapcsolta, de próbáltan intaktívra tenni, de semmi nem változott.

2004 végi E46 Xenon: hasonlóan az enyémhez, SEMMI. persze NCS-ben őt meg sem néztem. de hasonló lett volna szerintem. szorított az idő, csak próbálgatás volt.

ezekben aktív volt a Running light EU/US lehetőség. persze Scanner-ben eléggé eltérő állítási lehetőségek vannak.


Ezt a BMW scannert honnan lehet letölteni? Ehhez jó ugyan az a kábel mint INPA-hoz (D+DCAN)?
Láttam hogy sok valaki NCS helyett ezt használja,mert sokkal egyszerűbb és egyébként az USA és komfort index tényleg csak 4.0 vagy 4.5 ös Firmwarű LCM el fog működni. Már korábban kérdeztem itt is hogy nem e tudna valaki firmwaret frissíteni, de nem kaptam itt rá választ,. Máshol azt mondták hogy tönkre teszi a chipet benne. Az ebayen meg hírdetik az upgradet.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 07. hétfő, 19:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 07. hétfő, 17:48


YELLOW írta: haller,
most ha nem xenon-os az autóm, akkor nem is tudom aktiválni a DRL-t? egyébként az US stílust sem tudom. BMW Scanner-rel hiába kapcsolom be, nem történik semmi.
vagy lehetséges az a gond, hogy nem aktív a Running light EU/US gomb? és ez a xenon hiánya miatt nem aktív? és ha azt adnám meg neki, hogy xenon a lámpa, miközben nem? vagynem lehet átvágni? vagy tönkre tenne valamit?
ez nem az enyémről készült kép, csak minta...


szerk.: pedig képek alapján kellene működnie... nekem is. vagy lehet a Scanner-ben kellen kötözgetni valamit? mondjuk nem próbáltam NCS Expert-ben kapcsolni, mert Scanner-ben egyszerűbb volna.
vagy csak motorindításra kapcsol fel, gyújtásra nincs se US stílus, se DRL?



nos, most már tényleg nem értem, de gyanús, hogy magával az interface-el van baj, és kötözgetni kell.
ugyanis ma próbáltam 2 másik autót.

2001-es E39 Xenon: az EU DRL-re nem csinált semmit. US DRL-re pedig a xenon-t kapcsolja fel. NCS-ben mikor Broadcast-olja fel, akkor kapcsoplgatja, de megint csak a xenon-t, de a végén még annyira sem világít gyújtáson. itt aktív volt a gyújtásra kapcsolja Xenon-t. ami érdekes, mert amúgy nem kapcsolta, de próbáltan intaktívra tenni, de semmi nem változott.

2004 végi E46 Xenon: hasonlóan az enyémhez, SEMMI. persze NCS-ben őt meg sem néztem. de hasonló lett volna szerintem. szorított az idő, csak próbálgatás volt.

ezekben aktív volt a Running light EU/US lehetőség. persze Scanner-ben eléggé eltérő állítási lehetőségek vannak.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 07. hétfő, 19:09

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 07. hétfő, 13:44


asbi írta:
YELLOW írta: haller,
most ha nem xenon-os az autóm, akkor nem is tudom aktiválni a DRL-t? egyébként az US stílust sem tudom. BMW Scanner-rel hiába kapcsolom be, nem történik semmi.
vagy lehetséges az a gond, hogy nem aktív a Running light EU/US gomb? és ez a xenon hiánya miatt nem aktív? és ha azt adnám meg neki, hogy xenon a lámpa, miközben nem? vagynem lehet átvágni? vagy tönkre tenne valamit?
ez nem az enyémről készült kép, csak minta...


szerk.: pedig képek alapján kellene működnie... nekem is. vagy lehet a Scanner-ben kellen kötözgetni valamit? mondjuk nem próbáltam NCS Expert-ben kapcsolni, mert Scanner-ben egyszerűbb volna.
vagy csak motorindításra kapcsol fel, gyújtásra nincs se US stílus, se DRL?


Nem lehet, hogy LCM verzió függő a DRL? Csak tipp. Ugye a komfortindexet is csak a 4.0 vagy 4.5 tudja.



FL előtti nem xenon-os autón is láttam már mind az US, mind a DRL-t aktiválva.
az a baj, hogy nem akar meleg lenni, így meg lefagy a kezem, hogy NCS-sel is kínlódjak. de Scanner-nek tudni kellene. az érdekelne miért nem tudja.... igazából csak próbálgatnám ezeket a dolgokat.

asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2016. március 07. hétfő, 13:11


YELLOW írta: haller,
most ha nem xenon-os az autóm, akkor nem is tudom aktiválni a DRL-t? egyébként az US stílust sem tudom. BMW Scanner-rel hiába kapcsolom be, nem történik semmi.
vagy lehetséges az a gond, hogy nem aktív a Running light EU/US gomb? és ez a xenon hiánya miatt nem aktív? és ha azt adnám meg neki, hogy xenon a lámpa, miközben nem? vagynem lehet átvágni? vagy tönkre tenne valamit?
ez nem az enyémről készült kép, csak minta...


szerk.: pedig képek alapján kellene működnie... nekem is. vagy lehet a Scanner-ben kellen kötözgetni valamit? mondjuk nem próbáltam NCS Expert-ben kapcsolni, mert Scanner-ben egyszerűbb volna.
vagy csak motorindításra kapcsol fel, gyújtásra nincs se US stílus, se DRL?


Nem lehet, hogy LCM verzió függő a DRL? Csak tipp. Ugye a komfortindexet is csak a 4.0 vagy 4.5 tudja.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 07. hétfő, 13:12