autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. május 19. hétfő, 13:07


Tano írta: Mivel elektronikus mûszer, úgy van megoldva, hogy az üzemi tartományban (ez kb 80-110 fok, ez motortípustól is függ) végig középen áll a mutató.

Sajnos tenyleg igy van megoldva. Ennek oromere amikor a mutato valoban elindul felfele, akkor mar reg keso, jo esellyel szetment mar a kiegyenlito tartaly es nincs egy csepp hutovized sem. Legalabbis ezt tapasztaltam, hutoviz mar reg sehol, mutato meg mindig kozepen, aztan egyszercsak elkezdett elindulni fel de valami villamgyorsan...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. május 19. hétfő, 12:18


Hali!
No para!
Mivel elektronikus mûszer, úgy van megoldva, hogy az üzemi tartományban (ez kb 80-110 fok, ez motortípustól is függ) végig középen áll a mutató.
Akkor van gond ha visszahül menet közben, vagy túlmelegszik a mutató szerint is.
Üdv!

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2008. május 19. hétfő, 12:08


Köszi, megnyugodtam...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2008. május 19. hétfő, 11:16


...szerintem teljesen normális.

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2008. május 19. hétfő, 11:11


Sziasztok, lenne egy kérdésem: E46 330d autót hajtok, tegnap vettem észre, hogy a titkos menüben a vízhõfok menet közben 102-106 fok között mozog, aztán sorompó, közben alapjárat klímával lement egy 3-4 perc alatt 98 ra, közben a mûszerfalon a vízhõfokot jelzõ óra középen meg sem mozdul, normális értéket mutatott. Tapasztalt már valaki hasonlót, vagy ez teljesen normális?
Ja egyébként megálltam megnézni, víz van benne rendesen és nem is fûtt a motor.

státusz Hiko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2008. február 17. vasárnap, 16:36


Helló!
Szerintem elsõ körben csekkold a hûtõvíz szintet. Lehet kevés a víz, ami hol eléri a hõfok érzékelõt, hol nem. De lehet, hogy ez hülyeség, most meg nem mondom, hogy a telített gõznek vagy a víznek jobb a hõátadási tényezõje.

Üdv.Hiko

státusz jevelley

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 17:29


Sziasztok!
Hideg indítás után (kb. akkor amikor a kék mezõt elhagyja) a mutató teljesen kiakad jobbra a maximumra.
Egy idõ után (ez 10 perc is lehet) visszaáll a normál, valódi értékre, de menet közben még elõfordul párszor ugyanez. Kiugrik maximumra majd szépen visszaáll normálra.
Mi a rák lehet ez? A mûszer vagy az érzékelõ lehet rossz? Hol van egyáltalán a vizhõfok érzékelõje?
Bosszantó a hiba mert ha éppen ki van akadva és akkor állok meg, csak padlógázzal lehet elindítani a motort és akkor is nehezen.