Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


sajtix Elküldve: 2014-04-11 11:08 BMW kulcsok

MattM325 írta:
YELLOW írta:
sajtix írta:
YELLOW írta:
sajtix írta: Sziasztok,

Bicskakulcsot szeretnék "építeni", mivel amiket találtam egyik sem jó maradéktalanul.A sztori:

Adott egy bicskakulcs amit e46-hoz hirdetnek, amivel csak az a baj hogy az e46 rombusz alakú kulcsában az a transponder (immo) chip az alaplapra van forrasztva és ebbe a bicskakulcsban átrakva túl messze esik és nem indul az autó. Itt vannak a képek:

https://lh4.googleusercontent....w1254-h453

Lehet kapni külön kínai elektronikát különálló immo chippel (pcf7935) amit fel kell programozni a verdához de mivel külön van a chip talán be tudom rakni a bicskakulcs kulcsszárához legközelebb eső részébe igy szerintem elég közel lenne már a kulcslyukhoz:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

https://lh6.googleusercontent....w1254-h453

A lecsupaszított kínai elektronikát (a képen a zöld cucc) a gombok működéséhez remélem meg lehet tanítani valami ilyesmi dologgal:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

Key reactivate
#1 get in the car
#2 take the key and insert it in the ignition and turn all the way to the run position but do not turn on the engine.
#3 remove key
#4 press and hold the unlock button then at the same time press the lock button 3 times. (continue to hold the unlcok button)
#5 let go of all buttons on the key and the doors should lock or unlock depending thats the confirmation that it's been initalized.

Szeretném megtartani az eredeti kulcsokat, ez a bicskakulcsos megoldás csak egy plusz extra lenne.
Adjatok tanácsot működhet ez? Esetleg benéztem nem gondoltam valamire, hülyeség az egész?

Előre is köszönöm.


nekem nem jön semmi, ha a linkekre kattintok.


Javítottam az első hozzászólásban, most jobb?



jah jó. de szerintem a rombusz kulcstól nem kell szebb. én tutti nem csinálnám meg fosvágen konszernesre, nem tetszik az új BMW-k kulcsa se.


Ez olyan mint BMW-ben a kék műszerfalvilágítás... Egyesek szerint gusztustalan, mások szeretik... Egy BMW legyen gyári.


Egyetértek nagyon szép a rombusz kulcs, néha azonban jobban elférne a zsebemben a bicskakulcs. A kék műszerfalvilágítás szerintem is gusztustalan.

MattM325 Elküldve: 2014-04-11 10:14 BMW kulcsok

YELLOW írta:
sajtix írta:
YELLOW írta:
sajtix írta: Sziasztok,

Bicskakulcsot szeretnék "építeni", mivel amiket találtam egyik sem jó maradéktalanul.A sztori:

Adott egy bicskakulcs amit e46-hoz hirdetnek, amivel csak az a baj hogy az e46 rombusz alakú kulcsában az a transponder (immo) chip az alaplapra van forrasztva és ebbe a bicskakulcsban átrakva túl messze esik és nem indul az autó. Itt vannak a képek:

https://lh4.googleusercontent....w1254-h453

Lehet kapni külön kínai elektronikát különálló immo chippel (pcf7935) amit fel kell programozni a verdához de mivel külön van a chip talán be tudom rakni a bicskakulcs kulcsszárához legközelebb eső részébe igy szerintem elég közel lenne már a kulcslyukhoz:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

https://lh6.googleusercontent....w1254-h453

A lecsupaszított kínai elektronikát (a képen a zöld cucc) a gombok működéséhez remélem meg lehet tanítani valami ilyesmi dologgal:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

Key reactivate
#1 get in the car
#2 take the key and insert it in the ignition and turn all the way to the run position but do not turn on the engine.
#3 remove key
#4 press and hold the unlock button then at the same time press the lock button 3 times. (continue to hold the unlcok button)
#5 let go of all buttons on the key and the doors should lock or unlock depending thats the confirmation that it's been initalized.

Szeretném megtartani az eredeti kulcsokat, ez a bicskakulcsos megoldás csak egy plusz extra lenne.
Adjatok tanácsot működhet ez? Esetleg benéztem nem gondoltam valamire, hülyeség az egész?

Előre is köszönöm.


nekem nem jön semmi, ha a linkekre kattintok.


Javítottam az első hozzászólásban, most jobb?



jah jó. de szerintem a rombusz kulcstól nem kell szebb. én tutti nem csinálnám meg fosvágen konszernesre, nem tetszik az új BMW-k kulcsa se.


Ez olyan mint BMW-ben a kék műszerfalvilágítás... Egyesek szerint gusztustalan, mások szeretik... Egy BMW legyen gyári.

robert324 Elküldve: 2014-04-06 18:45 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
robert324 írta:
YELLOW írta:
robert324 írta: Sziasztok !
Nekem olyan gondom lenne , hogy a csomagtartóm , nem nyílik a csomagtartón lévő gombjával , csak kulccsal tudom kinyitni . valaki tudja mi lehet a baj ? :?
Tegnap még működött rendesen , ma meg már csak úgy tudom kinyitni hogyha a kulcsot elfordítom a zárban .


mikrokapcsoló szart be

Értem !:kiraly:
Még lenne egy olyan problémám , hogy a műszerfalon kijelzi hogy nyitva a csomagtartó pedig le van zárva . Itt mi lehet a baj ?

Szia!
Ebben az esetben valószínűsíthető, hogy a csomagtartó fedélbe átmenő kábel össze van törve, szegetelések sérültek, stb. Bár nem írtad, hogy sedánról van-e szó, annál ha hátulról nézed az autót, akkor a jobb oldalon lévő harmonika csőben a baj.
hil


Igen sedánról van szó !
Rendben megnézem !:D

hil Elküldve: 2014-04-06 18:42 Ajtónyítási Gondok!

robert324 írta:
YELLOW írta:
robert324 írta: Sziasztok !
Nekem olyan gondom lenne , hogy a csomagtartóm , nem nyílik a csomagtartón lévő gombjával , csak kulccsal tudom kinyitni . valaki tudja mi lehet a baj ? :?
Tegnap még működött rendesen , ma meg már csak úgy tudom kinyitni hogyha a kulcsot elfordítom a zárban .


mikrokapcsoló szart be

Értem !:kiraly:
Még lenne egy olyan problémám , hogy a műszerfalon kijelzi hogy nyitva a csomagtartó pedig le van zárva . Itt mi lehet a baj ?

Szia!
Ebben az esetben valószínűsíthető, hogy a csomagtartó fedélbe átmenő kábel össze van törve, szegetelések sérültek, stb. Bár nem írtad, hogy sedánról van-e szó, annál ha hátulról nézed az autót, akkor a jobb oldalon lévő harmonika csőben a baj.
hil

robert324 Elküldve: 2014-04-06 17:40 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
robert324 írta: Sziasztok !
Nekem olyan gondom lenne , hogy a csomagtartóm , nem nyílik a csomagtartón lévő gombjával , csak kulccsal tudom kinyitni . valaki tudja mi lehet a baj ? :?
Tegnap még működött rendesen , ma meg már csak úgy tudom kinyitni hogyha a kulcsot elfordítom a zárban .


mikrokapcsoló szart be

Értem !:kiraly:
Még lenne egy olyan problémám , hogy a műszerfalon kijelzi hogy nyitva a csomagtartó pedig le van zárva . Itt mi lehet a baj ?

zolie46 Elküldve: 2014-04-06 01:50 316 nincs alapjárat

Kristen76 írta:
zolie46 írta: Sziasztok!

Sajnos kicsit hosszabb írás lesz, remélem tudtok segíteni!

Szóval, az autóm BMW E46 316i (1595 ccm), 2003.decemberi, N40B16AB motorkód.

Múlt hét szombaton Bp-en dugóba keveredtünk, kb 3 óráig csak araszoltunk. Kb másfél órányi araszolgatás után az autó kezdett érzéketlenebb lenni a finom gázadásra, nem volt elég szinte alapjáratra finoman engedni a kuplungot és úgy indulni, hanem kicsit pörgetni kellett. Az alapjárat kezdett ingadozni, nem drasztikusan, 100-200 fordulatot emelt rajta magától majd visszaesett, de közben rángatta a kasztnit. Víz hőfok rendben volt, nívón az olaj fél és 3/4 között van (most cseréltem benne olajat, szűrőt, üzemanyagszűrőt, láncot, vanos kerekeket, szelepszár szimeringeket). 18 óra körül indultunk haza Bp-ről, az oda vezető úton (Szarvasról), 6-8 liter körül volt attól függ hogy tapostam, ez visszafelé jócskán a duplájára ment (14-20 liter között), finomabb gázadásra lejjebb ment 12 literre, de az autó fulladozott, rángatott és erőteljesen feketén füstölt nagyobb gázadáskor. Szolnokig elvergődtem vele 90-100-al szaggatva, párszor megálltam, de nem segített neki a "pihenés", nehezen, de hazaértünk, másnap el is mentem vele diagnosztikára, elmondtam ott is mi történt, de a gép nem mutatott semmit, sem tárolt hibát semmit, (lámpa nem gyulladt ki a műszerfalon). Rájöttünk ha hagyjuk alapjáraton járni, és utána rányomunk egy nagyobb gázfröccsöt előjön a rángatás és a fordulatszám ingadozás, de már füst/korom nincs. A gép rögtön kihozta az 1. szabályzó lambda szondát, ki is cseréltettem ma, még nem volt időm vele sokat menni, csak pár kört a városban, de még mindig van valami gyíkja.

Alapjárat rendben van, már nem füstöl, kulturált szaga van a kipufogónak (mint mikor megvettem), és ami fontos nagyobb gázadásnál sincs a rángatás. De a gázpedál még mindig elég érzékeny, éppen hogy hozzá érek már szalad 4-6 literről 8-10-re, de az autóban is van egy pici torpanás olyan 2500-3000 fordulat körül, illetve ami még aggaszt, hogy a fogyasztásmérő órám, ha valahova szeretnék lefordulni, megállok kikuplungolok, akkor 0-ról felszalad 8-10 literre, akár 12-re is, kicsit vár, gondolkodik, utána finoman visszaesik. (Légtömegmérőt is néztük, tisztítottuk, de nagyon újnak tűnik).

Remélem tudtok segíteni :cry:


Szia.Olvastam a történést.Én is ebben szenvedek már sajna évek óta.Most olyan van vele, hogy már nem is húz a szekér,nem pörög, lusta és hidegen max. 3500 fordulatom van, melegen meg max. 4500-5000. Kicseréltem rajta a héten a kartergáz szelepet, de azzal meg teljesen nincs alapjáratom se hidegen se melegen. És csak rángat, durrog meg büdös. És a gyárit vettem bele!!!!!!! Én sajna segíteni nem tudok, de kérlek majd írd meg a történést a továbbiakban is. Én is cseréltem lambdát, légtömegmérőt, hűtőfolyadék jeladót, de hiába.




Szia!
Néztem az adatlapodon, hogy a Tiéd '99-es, nem tudom mennyi különbség lehet, a facelift előtti - utáni bömös között. Az enyém már VANOS-os, facelift utáni. Tavaly nyáron lépte át a 170.000 km-t, azóta apránként jönnek elő rajta ilyen hibák. Múltkor úgy jártam, hogy valahonnan folyt a hűtővíz pont rá a kipufogó leömlőkre, és erőteljesen gőzölt piros lámpánál. Kiderült, hogy a tűzfal felől a blokkon közvetlen a hengerfej alatt van egy műanyag záró fedél amit 4 csavar tart, és abban van 2 Ó gyűrű gumi tömítés, egybe öntve 8-as alakban, és ez öregedett meg, és eresztette a hűtő vizet. Tavaly nyár óta már cseréltem VANOS kerekeket, láncot, patront, ezt a 8-as alakú tömítést, szelepfedél- olajdekni tömítést, levegő- pollenszűrőt, üzemanyagszűrőt, szelepszár szimeringeket, és most a lambda szonda.
Azon gondolkodom, hogy amikor a szelepszár szimeringek elkoptak, akkor erőteljesen sűrű kékes füstje volt, és kb 500-800 km alatt majdnem egy liter olajat benyelt, már a végén menni sem tudtam vele, mert úgy lekormolt mindent. Viszont csere után még ki nem tisztult a motor ingadozott a fogyasztásmérőm, és úgy tűnik most is olyan mint akkor volt. Még veszek bele most gyertyákat, utána megyek vele egy hosszabb utat, hátha kiég a rendszer és újra helyre jön. Majd írok mi van vele.

Kristen76 Elküldve: 2014-04-05 18:17 316 nincs alapjárat

zolie46 írta: Sziasztok!

Sajnos kicsit hosszabb írás lesz, remélem tudtok segíteni!

Szóval, az autóm BMW E46 316i (1595 ccm), 2003.decemberi, N40B16AB motorkód.

Múlt hét szombaton Bp-en dugóba keveredtünk, kb 3 óráig csak araszoltunk. Kb másfél órányi araszolgatás után az autó kezdett érzéketlenebb lenni a finom gázadásra, nem volt elég szinte alapjáratra finoman engedni a kuplungot és úgy indulni, hanem kicsit pörgetni kellett. Az alapjárat kezdett ingadozni, nem drasztikusan, 100-200 fordulatot emelt rajta magától majd visszaesett, de közben rángatta a kasztnit. Víz hőfok rendben volt, nívón az olaj fél és 3/4 között van (most cseréltem benne olajat, szűrőt, üzemanyagszűrőt, láncot, vanos kerekeket, szelepszár szimeringeket). 18 óra körül indultunk haza Bp-ről, az oda vezető úton (Szarvasról), 6-8 liter körül volt attól függ hogy tapostam, ez visszafelé jócskán a duplájára ment (14-20 liter között), finomabb gázadásra lejjebb ment 12 literre, de az autó fulladozott, rángatott és erőteljesen feketén füstölt nagyobb gázadáskor. Szolnokig elvergődtem vele 90-100-al szaggatva, párszor megálltam, de nem segített neki a "pihenés", nehezen, de hazaértünk, másnap el is mentem vele diagnosztikára, elmondtam ott is mi történt, de a gép nem mutatott semmit, sem tárolt hibát semmit, (lámpa nem gyulladt ki a műszerfalon). Rájöttünk ha hagyjuk alapjáraton járni, és utána rányomunk egy nagyobb gázfröccsöt előjön a rángatás és a fordulatszám ingadozás, de már füst/korom nincs. A gép rögtön kihozta az 1. szabályzó lambda szondát, ki is cseréltettem ma, még nem volt időm vele sokat menni, csak pár kört a városban, de még mindig van valami gyíkja.

Alapjárat rendben van, már nem füstöl, kulturált szaga van a kipufogónak (mint mikor megvettem), és ami fontos nagyobb gázadásnál sincs a rángatás. De a gázpedál még mindig elég érzékeny, éppen hogy hozzá érek már szalad 4-6 literről 8-10-re, de az autóban is van egy pici torpanás olyan 2500-3000 fordulat körül, illetve ami még aggaszt, hogy a fogyasztásmérő órám, ha valahova szeretnék lefordulni, megállok kikuplungolok, akkor 0-ról felszalad 8-10 literre, akár 12-re is, kicsit vár, gondolkodik, utána finoman visszaesik. (Légtömegmérőt is néztük, tisztítottuk, de nagyon újnak tűnik).

Remélem tudtok segíteni :cry:


Szia.Olvastam a történést.Én is ebben szenvedek már sajna évek óta.Most olyan van vele, hogy már nem is húz a szekér,nem pörög, lusta és hidegen max. 3500 fordulatom van, melegen meg max. 4500-5000. Kicseréltem rajta a héten a kartergáz szelepet, de azzal meg teljesen nincs alapjáratom se hidegen se melegen. És csak rángat, durrog meg büdös. És a gyárit vettem bele!!!!!!! Én sajna segíteni nem tudok, de kérlek majd írd meg a történést a továbbiakban is. Én is cseréltem lambdát, légtömegmérőt, hűtőfolyadék jeladót, de hiába.


zolie46 Elküldve: 2014-04-05 13:44 316 nincs alapjárat

Sziasztok!

Sajnos kicsit hosszabb írás lesz, remélem tudtok segíteni!

Szóval, az autóm BMW E46 316i (1595 ccm), 2003.decemberi, N40B16AB motorkód.

Múlt hét szombaton Bp-en dugóba keveredtünk, kb 3 óráig csak araszoltunk. Kb másfél órányi araszolgatás után az autó kezdett érzéketlenebb lenni a finom gázadásra, nem volt elég szinte alapjáratra finoman engedni a kuplungot és úgy indulni, hanem kicsit pörgetni kellett. Az alapjárat kezdett ingadozni, nem drasztikusan, 100-200 fordulatot emelt rajta magától majd visszaesett, de közben rángatta a kasztnit. Víz hőfok rendben volt, nívón az olaj fél és 3/4 között van (most cseréltem benne olajat, szűrőt, üzemanyagszűrőt, láncot, vanos kerekeket, szelepszár szimeringeket). 18 óra körül indultunk haza Bp-ről, az oda vezető úton (Szarvasról), 6-8 liter körül volt attól függ hogy tapostam, ez visszafelé jócskán a duplájára ment (14-20 liter között), finomabb gázadásra lejjebb ment 12 literre, de az autó fulladozott, rángatott és erőteljesen feketén füstölt nagyobb gázadáskor. Szolnokig elvergődtem vele 90-100-al szaggatva, párszor megálltam, de nem segített neki a "pihenés", nehezen, de hazaértünk, másnap el is mentem vele diagnosztikára, elmondtam ott is mi történt, de a gép nem mutatott semmit, sem tárolt hibát semmit, (lámpa nem gyulladt ki a műszerfalon). Rájöttünk ha hagyjuk alapjáraton járni, és utána rányomunk egy nagyobb gázfröccsöt előjön a rángatás és a fordulatszám ingadozás, de már füst/korom nincs. A gép rögtön kihozta az 1. szabályzó lambda szondát, ki is cseréltettem ma, még nem volt időm vele sokat menni, csak pár kört a városban, de még mindig van valami gyíkja.

Alapjárat rendben van, már nem füstöl, kulturált szaga van a kipufogónak (mint mikor megvettem), és ami fontos nagyobb gázadásnál sincs a rángatás. De a gázpedál még mindig elég érzékeny, éppen hogy hozzá érek már szalad 4-6 literről 8-10-re, de az autóban is van egy pici torpanás olyan 2500-3000 fordulat körül, illetve ami még aggaszt, hogy a fogyasztásmérő órám, ha valahova szeretnék lefordulni, megállok kikuplungolok, akkor 0-ról felszalad 8-10 literre, akár 12-re is, kicsit vár, gondolkodik, utána finoman visszaesik. (Légtömegmérőt is néztük, tisztítottuk, de nagyon újnak tűnik).

Remélem tudtok segíteni :cry:

YELLOW Elküldve: 2014-04-03 21:49 Business rádió kérdés

Liverport írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy e46os bmw-t, a kérdésem a következő lenne.
Gyáris business cd-s fejegységem van, kormányról vezérelhető, harman kardon hangrendszerrel. A gondom az, hogy a lejátszó nem olvassa be a frissen kiírt (audio cd, nem mp3) maxell lemezem, azonban egy régebbi no name cd-t akadozva, de beolvassa. Esetleg van valakinek tapasztalata hogy milyen márkájú cd-ket eszik meg? mert van jó pár fajta, nincs kedvem az összeset végig próbálni.
A másik, fontosabb kérdésem pedig, hogy megéri e lecserélni a fejegységet? igazából nem szívesen bontanám meg, mert így szép a műszerfal, de kíváncsi vagyok a lehetőségekre. egy mai fejegységre ráköthető a harman kardon hangrendszer? és megoldható hogy azt a fejegységet továbbra is kormányról vezéreljem?
ez nem ide tartozó kérdés, de valaki ismer győrben hozzáértő szerelőt? aki lehetőleg bmw "specialista", mert sajnos előző autómnl kifogtam az autószerelők "krémjét".
üdv.


nekem a memorex márkát szereti. írhatom 24x-esen is. anno próbáltam márkés CD-ket, újraírhatókat, mert azok tartósabbak, írtam 4x-esen, de akadozott, megakadt, vagy indításnél kiadta a CD-t max 20-adjára kezde el lejátszani. mondjuk ezer éve nem vettem CD-t, ha írok ki vagy 5 éves CD-kre írok memorex, de totál jó. a traxdata is jó volt, bár az néha megakadt lejátszásban, bele kellett tekerni. a mostani CD-k nem tom milyenek már, de a philips-ekkel, maxell-ekkel volt bajom.

Liverport Elküldve: 2014-04-03 21:36 Business rádió kérdés

Sziasztok!
Nemrég vettem egy e46os bmw-t, a kérdésem a következő lenne.
Gyáris business cd-s fejegységem van, kormányról vezérelhető, harman kardon hangrendszerrel. A gondom az, hogy a lejátszó nem olvassa be a frissen kiírt (audio cd, nem mp3) maxell lemezem, azonban egy régebbi no name cd-t akadozva, de beolvassa. Esetleg van valakinek tapasztalata hogy milyen márkájú cd-ket eszik meg? mert van jó pár fajta, nincs kedvem az összeset végig próbálni.
A másik, fontosabb kérdésem pedig, hogy megéri e lecserélni a fejegységet? igazából nem szívesen bontanám meg, mert így szép a műszerfal, de kíváncsi vagyok a lehetőségekre. egy mai fejegységre ráköthető a harman kardon hangrendszer? és megoldható hogy azt a fejegységet továbbra is kormányról vezéreljem?
ez nem ide tartozó kérdés, de valaki ismer győrben hozzáértő szerelőt? aki lehetőleg bmw "specialista", mert sajnos előző autómnl kifogtam az autószerelők "krémjét".
üdv.