Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


YELLOW Elküldve: 2016-11-08 21:10 Index relé

Dani76 írta: Sziasztok, a következő problémában kérnem segítségeteket.Adott 2006 E87 autóm, mely bal irányba nem indexel megfelelően. A hibajelenség, hogyha balra indexelek, a műszerfal visszajelző gyorsabban villog/kattog a normálisnál, ahogy a bal első index is.Az oldalsó és hátsó index azonban folyamatosan ég, és nemcsak indexelésnél, hanem mindig.Még leállított, bezárt, beriasztózott autónál is. Ki kellett vennem az izzókat, hogy ne szívják le az akksit.
Van valakinek tapasztalata, hogy ez mi a fene lehet? Esetleg tudnátok ajánlani valakit, akihez fordulhatnék?
Megmondom őszintén csalódott vagyok, hogy ilyen hibák előfordulnak :( Francia autóból ültem át a BMW-be, számoltam a magasabb költségekkel, de elektronikai problmákra nem készítettem fel magam.
Előre is nagyon köszönöm a segítséget.


attól, hogy nem értesz hozzá, és mondjuk hulladékot veszel, még nem a márka a hibás. ezt általánosságban mondom, nem rád értve.
nem írod honnan írsz, így mégis kit ajánljunk? 300km-re lévő emberrel nem sokra mész. :wink:
amit leművel az autó az a legtöbb újabb autónál így működik. legalább 20 éve.
a gyorsabb index azt jelzi, hogy azon az oldalon valami nem oké. valamelyik izzó nem világít. (bár a BMW-nek jeleznie is kellene) mivel hátul folyamatosan ég az index, így gyanítom a helyzetjelző lesz rossz hátul.
ezt egyébként E46-nál akkor vettem észre, ha ki volt kapcsolva a hideg/meleg teszt és annak visszajelzése a műszerfalon. ugye ha hiba van, akkor nem jelez műszerfalon. viszont folyamatosan világít az index. ez bal oldalon főleg fontos, hogy az autó széle jelezve legyen.
viszont ha neked folyamatosan ég, akkor lehet zárlat valahol. VAGY ha van az autóban hazakísérőfény funkció, akkor lezárás után előre beállított lámpák bizonyos ideig égnek. ebben az esetben elképzelhető, hogy az index világít, a kiégett helyzetjelző helyett.
kérdés, hogy bezárás után 5 perccel is világ az index? ha igen, akkor valahol zárlat van.
nem lehet utólagos lámpa benne, mondjuk ami LED-es?

Dani76 Elküldve: 2016-11-08 20:36 Index relé

Sziasztok, a következő problémában kérnem segítségeteket.Adott 2006 E87 autóm, mely bal irányba nem indexel megfelelően. A hibajelenség, hogyha balra indexelek, a műszerfal visszajelző gyorsabban villog/kattog a normálisnál, ahogy a bal első index is.Az oldalsó és hátsó index azonban folyamatosan ég, és nemcsak indexelésnél, hanem mindig.Még leállított, bezárt, beriasztózott autónál is. Ki kellett vennem az izzókat, hogy ne szívják le az akksit.
Van valakinek tapasztalata, hogy ez mi a fene lehet? Esetleg tudnátok ajánlani valakit, akihez fordulhatnék?
Megmondom őszintén csalódott vagyok, hogy ilyen hibák előfordulnak :( Francia autóból ültem át a BMW-be, számoltam a magasabb költségekkel, de elektronikai problmákra nem készítettem fel magam.
Előre is nagyon köszönöm a segítséget.

flenfer Elküldve: 2016-11-05 08:24 angel eye

YELLOW írta:
atomanti86 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
atomanti86 írta: Sziasztok..csak 1 gyors kérdés..angel eyes-s elfogadják nappali menetfénynek vagy melléje a tompított fényszórót is be kell kapcsolni?


Nem fogadják el, mert ez nem eredeti gyári felszereltség, nem annak a szabványnak felel meg.
Viszont ha az LCM-ed tudja, akkor a távolsági fényszórót csökkentett fényerővel be lehet állítani DRL-nek.


egyébként sajnos villognak rá (mondjuk az szerintem paraszt). pedig már levettem a legkisebb teljesítmény fokozatra. sőt már a manuális (műszerfali) tekerővel le is állítottam a fényszóró magasságot, hogy inkább lefelé világítson. én direkt megnéztem nem volt zavaró, szóval... egyébként fura, mert a lámpamagasságom 0-as beállításon tökéletes. nappal szinte alig látni. árnyékos helyen, vagy amikor a panelházaktól már nem szűrődik elég fény délután, akkor kicsit jobban látni. de hát mi az a ~6W? lópikula.


A nappali menetjelző lámpára vonatkozó szabályt elolvastam de már az első kikötésnél elbukik az angel eyes(ugye 2 lámpát szabad felszerelni ez meg kapásból 4)..talán az lesz hogy külön kapcsolóra köttetem és ha nem tetszik a rendőrnek la tudom kapcsolni..


én is így tennék, ha lenne. nincs hibakód, egyszerűbb bekötni, minden marad gyáriban.
ez a kettő értelmezése is lehet érdekes. bármibe bele lehet kötni.


Nekem gyújtásra van kötve, állandóan világít. Még eddig senki nem kötött bele. Lehet, hogy csak idő kérdése. Egyébbként műszakira elmehet úgy, ha benne vannak a karikák, de nem világítanak?

YELLOW Elküldve: 2016-11-05 06:48 angel eye

atomanti86 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
atomanti86 írta: Sziasztok..csak 1 gyors kérdés..angel eyes-s elfogadják nappali menetfénynek vagy melléje a tompított fényszórót is be kell kapcsolni?


Nem fogadják el, mert ez nem eredeti gyári felszereltség, nem annak a szabványnak felel meg.
Viszont ha az LCM-ed tudja, akkor a távolsági fényszórót csökkentett fényerővel be lehet állítani DRL-nek.


egyébként sajnos villognak rá (mondjuk az szerintem paraszt). pedig már levettem a legkisebb teljesítmény fokozatra. sőt már a manuális (műszerfali) tekerővel le is állítottam a fényszóró magasságot, hogy inkább lefelé világítson. én direkt megnéztem nem volt zavaró, szóval... egyébként fura, mert a lámpamagasságom 0-as beállításon tökéletes. nappal szinte alig látni. árnyékos helyen, vagy amikor a panelházaktól már nem szűrődik elég fény délután, akkor kicsit jobban látni. de hát mi az a ~6W? lópikula.


A nappali menetjelző lámpára vonatkozó szabályt elolvastam de már az első kikötésnél elbukik az angel eyes(ugye 2 lámpát szabad felszerelni ez meg kapásból 4)..talán az lesz hogy külön kapcsolóra köttetem és ha nem tetszik a rendőrnek la tudom kapcsolni..


én is így tennék, ha lenne. nincs hibakód, egyszerűbb bekötni, minden marad gyáriban.
ez a kettő értelmezése is lehet érdekes. bármibe bele lehet kötni.

atomanti86 Elküldve: 2016-11-05 02:27 angel eye

YELLOW írta:
Tano írta:
atomanti86 írta: Sziasztok..csak 1 gyors kérdés..angel eyes-s elfogadják nappali menetfénynek vagy melléje a tompított fényszórót is be kell kapcsolni?


Nem fogadják el, mert ez nem eredeti gyári felszereltség, nem annak a szabványnak felel meg.
Viszont ha az LCM-ed tudja, akkor a távolsági fényszórót csökkentett fényerővel be lehet állítani DRL-nek.


egyébként sajnos villognak rá (mondjuk az szerintem paraszt). pedig már levettem a legkisebb teljesítmény fokozatra. sőt már a manuális (műszerfali) tekerővel le is állítottam a fényszóró magasságot, hogy inkább lefelé világítson. én direkt megnéztem nem volt zavaró, szóval... egyébként fura, mert a lámpamagasságom 0-as beállításon tökéletes. nappal szinte alig látni. árnyékos helyen, vagy amikor a panelházaktól már nem szűrődik elég fény délután, akkor kicsit jobban látni. de hát mi az a ~6W? lópikula.


A nappali menetjelző lámpára vonatkozó szabályt elolvastam de már az első kikötésnél elbukik az angel eyes(ugye 2 lámpát szabad felszerelni ez meg kapásból 4)..talán az lesz hogy külön kapcsolóra köttetem és ha nem tetszik a rendőrnek la tudom kapcsolni..

YELLOW Elküldve: 2016-11-04 15:10 angel eye

Tano írta:
atomanti86 írta: Sziasztok..csak 1 gyors kérdés..angel eyes-s elfogadják nappali menetfénynek vagy melléje a tompított fényszórót is be kell kapcsolni?


Nem fogadják el, mert ez nem eredeti gyári felszereltség, nem annak a szabványnak felel meg.
Viszont ha az LCM-ed tudja, akkor a távolsági fényszórót csökkentett fényerővel be lehet állítani DRL-nek.


egyébként sajnos villognak rá (mondjuk az szerintem paraszt). pedig már levettem a legkisebb teljesítmény fokozatra. sőt már a manuális (műszerfali) tekerővel le is állítottam a fényszóró magasságot, hogy inkább lefelé világítson. én direkt megnéztem nem volt zavaró, szóval... egyébként fura, mert a lámpamagasságom 0-as beállításon tökéletes. nappal szinte alig látni. árnyékos helyen, vagy amikor a panelházaktól már nem szűrődik elég fény délután, akkor kicsit jobban látni. de hát mi az a ~6W? lópikula.

Tano Elküldve: 2016-10-29 20:38 Segítség, beázik az autóm!!!!

bikemano írta: Értem, de az ajtóm tök száraz és a küszöb is, az ajtómba lágzsák van szoval gondolom, házilag nem tudom ezt megoldani.. viszont gyanakszom egy olyanra, hogy a motortér felöl érkezhet a viz mivel az elsőszélvédő alján hejezkedő géderem elégé megrongált, onnan nem juthat be a viz?


Ha megfogod a kárpitot oldalt a küszöbnél és ott is nedves, akkor az ajtószigetelés rossz. Ha a szélvédő felől ázik be, akkor ez a rész száraz lesz, és fentről csöpög a kárpitra a műszerfalból.

jamborj Elküldve: 2016-10-29 15:30 tempomat

borbelyi írta:
jamborj írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Ilyet tapasztalok:
megyek tempomattal és időnként kigyullad az akkumulátor jel a műszerfalon és a tempomat visszavesz. Ez egy pillanatig tart és elmúlik.
Találkozott már valaki ilyennel? Mi okozhatja?

a nincs bekapcsolva a tempomat, akkor nem gyullad ki időnként a töltés ?


Egy hete vettem az autót, tehát nem sok időm volt a megfigyelésre, de eddig csak tempomat mellett volt. De ez lehet véletlen is, mert jellemzően ha tartósabban megyek, tempomattal közlekedek. Ha nem tempomat, akkor mi lehet?


Szerintem nem tempomat, generátor általában a hibás...

borbelyi Elküldve: 2016-10-29 14:12 tempomat

jamborj írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Ilyet tapasztalok:
megyek tempomattal és időnként kigyullad az akkumulátor jel a műszerfalon és a tempomat visszavesz. Ez egy pillanatig tart és elmúlik.
Találkozott már valaki ilyennel? Mi okozhatja?

a nincs bekapcsolva a tempomat, akkor nem gyullad ki időnként a töltés ?


Egy hete vettem az autót, tehát nem sok időm volt a megfigyelésre, de eddig csak tempomat mellett volt. De ez lehet véletlen is, mert jellemzően ha tartósabban megyek, tempomattal közlekedek. Ha nem tempomat, akkor mi lehet?

jamborj Elküldve: 2016-10-29 13:12 tempomat

borbelyi írta: Sziasztok!

Ilyet tapasztalok:
megyek tempomattal és időnként kigyullad az akkumulátor jel a műszerfalon és a tempomat visszavesz. Ez egy pillanatig tart és elmúlik.
Találkozott már valaki ilyennel? Mi okozhatja?

a nincs bekapcsolva a tempomat, akkor nem gyullad ki időnként a töltés ?