Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


Robin68 Elküldve: 2016-10-05 10:16 Lámpák_

SaFi írta: Sziasztok!

Ha valakinek van tapasztalata, tudná véleményezni az alábbi lámpát? KATT

Előre is köszönöm!

Szép Golfos kinézetet ad az autónak. Ehhez dukál a kék műszerfal világítás is.
Ennél olcsóbban, szinte a feléből gyári xenont lehet beépíteni lámpamosóval, magasság állító potikkal, felprogramozással együtt. És azzal nem lesz gond a vizsgán se és a rendőr szemét se fogja piszkálni.
Szerintem.....

YELLOW Elküldve: 2016-10-03 21:14 Most vettem BMW-t

ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
(Nem találtam difivel kapcsolatos témát, így ide írom.)
Első hátsókerekes autóm, és értem én a keresztben autózást, de van az a pont amikor nem kéne, mert nem akarom odacsapni a járdaszigetnek a felnit. :D
Tehát adott egy e46 320ci coupe, M54B22 motorral, 225/45 alig 1 éves, teljesen jó állapotú téli gumikkal (így vettem 1 hónapja, és idén már tuti nem kap nyári szettet)
Száraz úton teljesen rendben van, ha szándékosan odalépek a körforgalomban szépen eldobja a hátulját, de vízen elég problémás, konkrétan ha egy lassú kanyarban csak negyed gázt is adok, rögtön elmászik a feneke, 2000 alatti fordulatokon, és néhány csúszósabb aszfalt felületen még 3-asban is. A másik furcsa tapasztalat az, hogy álló helyzetben ha elfordított kormánnyal lendületesebben indulok el (mert pl le akarok kanyarodni balra és beenged a szembe jövő) ahelyett, hogy csak a belső kerék elpörögne, az autó eldobja a seggét, ami tök fasza, de a vízen vezetést ez eléggé megnehezíti, és még hol a hó... :D
Nos, tudtommal E46-ban csak az M3-ban van sperr difi, viszont ha az én nyitott difimmel így viselkedik az autó, nem látom a sperr létjogosultságát, mert ez igazából ígyis állat, sőt, néha sok is... Ki tudom valahogy deríteni, hogy mégis milyen difi van a kocsi alatt szétszedés nélkül?


1. milyen márkájú a gumi? ha nem prémium nem kell csodálkozni nagyon.
2. azért nem egy erőgép és ha minden igaz DSC-d van már, de akkor ez nem működik jól a jelek szerint. ha nyomod a gombját akkor kikapcsol? világít a műszerfalon? mert lehet letakarták a LED-jét, aztán kiment a biztije vagy akármi. ez nem normális viselkedés.


"Syron Everest 1 Plus" fogalmam sincs milyen márka ez, még a német tulaj vette rá 340euro volt a 4 db, számla is meg van.

Nem azzal van a bajom, hogy eldobom a kocsit, van DSC, villog is bőszen, nagyjából 1 másodperc után reagál, pont mire ellenkormányzok, ekkor egyszercsak "megbicsaklik" az autó, motor visszafullad, aztán egy pillanat múlva újra megy. Mindenesetre vizes úton olyan, mintha tükörjégen táncolnék, viszont az eleje úgy fogja az utat, mintha oda ragasztották volna, a hátulja meg csúszkál össze vissza. Ha 20-30-as tempónál 2-esben 1500-2000-es fordulaton picit rálépek a gázra, rögtön fordulna is ki a segge alólam, pedig tudtommal ha elvileg béna is vagyok, legfeljebb a belső keréknek kéne elpörögnie.


hát nekem nagyon jó tapasztalatom van a DSC-vel.
ami problémát látok én benne, hogy a DSC arra jó, ha az embernek semmilyen rutinja nincs.
amint próbálsz reflexből korrigálni, de közbe bedolgozik a rendszer, az lehet fura. azt szokták mondani, hogy csak tekerd a kormányt arra, amerre menni akarsz, majd a rendszer dolgozik. én télen hóban tesztelgettem ezt. egyébként a legtöbb körforgó egy rakat sz@r, kifelé lejt, csúszós a felülete, nekem is dobálja a seggét, vagyis csúsztatja, még kinyomott kuplunggal is, amikor erő sincs a kerekeken.

a gumi egyébként német márka, kis manufaktúra terméke, nem túl régi múlttal. elvileg sportosabb vezetőknek gyártanak gumikat.

ogre320 Elküldve: 2016-10-03 21:04 Most vettem BMW-t

YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
(Nem találtam difivel kapcsolatos témát, így ide írom.)
Első hátsókerekes autóm, és értem én a keresztben autózást, de van az a pont amikor nem kéne, mert nem akarom odacsapni a járdaszigetnek a felnit. :D
Tehát adott egy e46 320ci coupe, M54B22 motorral, 225/45 alig 1 éves, teljesen jó állapotú téli gumikkal (így vettem 1 hónapja, és idén már tuti nem kap nyári szettet)
Száraz úton teljesen rendben van, ha szándékosan odalépek a körforgalomban szépen eldobja a hátulját, de vízen elég problémás, konkrétan ha egy lassú kanyarban csak negyed gázt is adok, rögtön elmászik a feneke, 2000 alatti fordulatokon, és néhány csúszósabb aszfalt felületen még 3-asban is. A másik furcsa tapasztalat az, hogy álló helyzetben ha elfordított kormánnyal lendületesebben indulok el (mert pl le akarok kanyarodni balra és beenged a szembe jövő) ahelyett, hogy csak a belső kerék elpörögne, az autó eldobja a seggét, ami tök fasza, de a vízen vezetést ez eléggé megnehezíti, és még hol a hó... :D
Nos, tudtommal E46-ban csak az M3-ban van sperr difi, viszont ha az én nyitott difimmel így viselkedik az autó, nem látom a sperr létjogosultságát, mert ez igazából ígyis állat, sőt, néha sok is... Ki tudom valahogy deríteni, hogy mégis milyen difi van a kocsi alatt szétszedés nélkül?


1. milyen márkájú a gumi? ha nem prémium nem kell csodálkozni nagyon.
2. azért nem egy erőgép és ha minden igaz DSC-d van már, de akkor ez nem működik jól a jelek szerint. ha nyomod a gombját akkor kikapcsol? világít a műszerfalon? mert lehet letakarták a LED-jét, aztán kiment a biztije vagy akármi. ez nem normális viselkedés.


"Syron Everest 1 Plus" fogalmam sincs milyen márka ez, még a német tulaj vette rá 340euro volt a 4 db, számla is meg van.

Nem azzal van a bajom, hogy eldobom a kocsit, van DSC, villog is bőszen, nagyjából 1 másodperc után reagál, pont mire ellenkormányzok, ekkor egyszercsak "megbicsaklik" az autó, motor visszafullad, aztán egy pillanat múlva újra megy. Mindenesetre vizes úton olyan, mintha tükörjégen táncolnék, viszont az eleje úgy fogja az utat, mintha oda ragasztották volna, a hátulja meg csúszkál össze vissza. Ha 20-30-as tempónál 2-esben 1500-2000-es fordulaton picit rálépek a gázra, rögtön fordulna is ki a segge alólam, pedig tudtommal ha elvileg béna is vagyok, legfeljebb a belső keréknek kéne elpörögnie.

YELLOW Elküldve: 2016-10-03 20:00 Most vettem BMW-t

ogre320 írta: Sziasztok!
(Nem találtam difivel kapcsolatos témát, így ide írom.)
Első hátsókerekes autóm, és értem én a keresztben autózást, de van az a pont amikor nem kéne, mert nem akarom odacsapni a járdaszigetnek a felnit. :D
Tehát adott egy e46 320ci coupe, M54B22 motorral, 225/45 alig 1 éves, teljesen jó állapotú téli gumikkal (így vettem 1 hónapja, és idén már tuti nem kap nyári szettet)
Száraz úton teljesen rendben van, ha szándékosan odalépek a körforgalomban szépen eldobja a hátulját, de vízen elég problémás, konkrétan ha egy lassú kanyarban csak negyed gázt is adok, rögtön elmászik a feneke, 2000 alatti fordulatokon, és néhány csúszósabb aszfalt felületen még 3-asban is. A másik furcsa tapasztalat az, hogy álló helyzetben ha elfordított kormánnyal lendületesebben indulok el (mert pl le akarok kanyarodni balra és beenged a szembe jövő) ahelyett, hogy csak a belső kerék elpörögne, az autó eldobja a seggét, ami tök fasza, de a vízen vezetést ez eléggé megnehezíti, és még hol a hó... :D
Nos, tudtommal E46-ban csak az M3-ban van sperr difi, viszont ha az én nyitott difimmel így viselkedik az autó, nem látom a sperr létjogosultságát, mert ez igazából ígyis állat, sőt, néha sok is... Ki tudom valahogy deríteni, hogy mégis milyen difi van a kocsi alatt szétszedés nélkül?


1. milyen márkájú a gumi? ha nem prémium nem kell csodálkozni nagyon.
2. azért nem egy erőgép és ha minden igaz DSC-d van már, de akkor ez nem működik jól a jelek szerint. ha nyomod a gombját akkor kikapcsol? világít a műszerfalon? mert lehet letakarták a LED-jét, aztán kiment a biztije vagy akármi. ez nem normális viselkedés.

lantika Elküldve: 2016-09-22 18:32 világításmodul programozása

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: hi,
adott egy FL előtti E46, nem xenon-os (2000)

1. AE lett berakva, helyzetjelzőre kötve + ajtónyitásra. hibát jelez, de csak bal oldalra. Low Beam hidegteszt és a BC kijelzés is kikapcsolva, akkor is jelez. csak akkor nem, ha a tompított figyelése is ki van kapcsolva. érdekesség, hogy csak gyújtáson jelez, járó motornál nem. valamint sem Scanner-rel, sem NCS esetén nincs melegteszt-re utaló állítási lehetőség, miközben pl nekem van a FL-ben.

2. létezik, hogy nem lehet az indexet beállítani 1 klikk-re 3x villanást? CYCL_TI_BLK nincs is benne a kiolvasott adatban.

lehetséges, hogy maga az LSZ buta és nem tudja ezeket? komolyan mondom, eddig egy egyforma programú vezérlőt nem láttam.

thx!



Úgy tudom, hogy a 3x indexet a 4.0-ás és feletti lámpamodulok tudják csak. Kétlem, hogy a 2000-es évjáratban ez lenne, hacsak nem volt utólag kicserélve. :kiraly:


gyári van benne.
csak ugye az a gáz benne, hogy az autó német így TÜV-ös vizsga van, ott pedig kiszedik a tompított izzót és jelezni kell, hogy nincs bent. viszont csak úgy nem jelez ha annak is ki van véve a hideg tesztje. ha meg nem veszed ki, akkor meg azért jelez.
index-en meg azon agyalok, hogy a PSW_FSW fájlba beírom azt a sort, ami ehhez kell.
ha nem jó, akkor NCS úgyis pofázik, hogy olyan karakter van a MAN fájlba, amit nem képes feldolgozni.
mert volt, hogy mást át akartam írni, wert_01-ről pl és semmi mást nem engedett, tehát gondolom én tudta, hogy a hardver sem képes rá. pedig ahol van wert_01 ott válsztható lenne más is elvileg.


Hiäba irod be az SW alacsony hozzä. Ci 37-töl megy a 3 villanäs.
Miert szedik ki a tompitott izzot TÜV-ön? Eddig nekem 1x sem szedtek ki semmit.
Ki kell kapcsolni a tompitott figyelest az ennyi,akkor nem fog jelezni. Vagy vegyen bele egy ujabb LSZ-t. Ci35-ig lehet kb 20€-ert talälni. Ci 37 vagy felette (38,40,45 van) az meg kb 50€ de ki kell fogni,mert ritka. A kinälat.


hát nekem azt mondta, hogy ugye nem lehet jelzés. viszont neki legutóbb úgy volt, hogy kivették a bal tompított izzót, és ugye a műszerfalon jeleznie kellett, hogy hiba van.
legközelebbi műszakija januárban lesz ha minden igaz.
de akkor sem értem, ha low beam ki van kapcsolva, akkor is miért jelez. azt hittem rosszul van bekötve, de nem. na ezért nem kínlódok én AE-val :D vagy külön tápot kap külön kapcsolóval aztán csókolom :D


mondjuk azt nem tudom, hogy ez a CI37 már nem FL-ekbe volt? a hátsó lámpával nem fog anomáliákat csinálni vajon? mert ugye más.


Ci 37 vagy ujabb az kb 2004 szeptemberben jelent meg,leginkäbb QP-ban fellelhetö. Semmilyen problemät nem okoz.


ez érdekes, mert nekem tudja a 3x indexet, meg melegteszt is van, és 2002-es autó, és gyári a lámpamodul.


Ha ujonan vetted a kocsit akkor lehetsz biztos benne:kiraly:. Szedd ki,rajta van a kapcsolon a gyärtäsi dätum.


meg van nézve.
amúgy kérdés. BMW Scanner-rel lehet modult átírni, alvázszámot, km-t? ha venne a srác egy újabb modult át tudom én neki írni. nem csináltam még ilyet, elrontani sem akarom, csak a pötty jelzés miatt írnám át. mert úgy látom ő nagyon akarja, nem tudok rá hatni. nekem annyira nem jön be ez a 3x index, hogy na.


Igen scannerrel ät tudod irni LSZ-ben a km-et,meg alväzszämot.

YELLOW Elküldve: 2016-09-21 19:30 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: hi,
adott egy FL előtti E46, nem xenon-os (2000)

1. AE lett berakva, helyzetjelzőre kötve + ajtónyitásra. hibát jelez, de csak bal oldalra. Low Beam hidegteszt és a BC kijelzés is kikapcsolva, akkor is jelez. csak akkor nem, ha a tompított figyelése is ki van kapcsolva. érdekesség, hogy csak gyújtáson jelez, járó motornál nem. valamint sem Scanner-rel, sem NCS esetén nincs melegteszt-re utaló állítási lehetőség, miközben pl nekem van a FL-ben.

2. létezik, hogy nem lehet az indexet beállítani 1 klikk-re 3x villanást? CYCL_TI_BLK nincs is benne a kiolvasott adatban.

lehetséges, hogy maga az LSZ buta és nem tudja ezeket? komolyan mondom, eddig egy egyforma programú vezérlőt nem láttam.

thx!



Úgy tudom, hogy a 3x indexet a 4.0-ás és feletti lámpamodulok tudják csak. Kétlem, hogy a 2000-es évjáratban ez lenne, hacsak nem volt utólag kicserélve. :kiraly:


gyári van benne.
csak ugye az a gáz benne, hogy az autó német így TÜV-ös vizsga van, ott pedig kiszedik a tompított izzót és jelezni kell, hogy nincs bent. viszont csak úgy nem jelez ha annak is ki van véve a hideg tesztje. ha meg nem veszed ki, akkor meg azért jelez.
index-en meg azon agyalok, hogy a PSW_FSW fájlba beírom azt a sort, ami ehhez kell.
ha nem jó, akkor NCS úgyis pofázik, hogy olyan karakter van a MAN fájlba, amit nem képes feldolgozni.
mert volt, hogy mást át akartam írni, wert_01-ről pl és semmi mást nem engedett, tehát gondolom én tudta, hogy a hardver sem képes rá. pedig ahol van wert_01 ott válsztható lenne más is elvileg.


Hiäba irod be az SW alacsony hozzä. Ci 37-töl megy a 3 villanäs.
Miert szedik ki a tompitott izzot TÜV-ön? Eddig nekem 1x sem szedtek ki semmit.
Ki kell kapcsolni a tompitott figyelest az ennyi,akkor nem fog jelezni. Vagy vegyen bele egy ujabb LSZ-t. Ci35-ig lehet kb 20€-ert talälni. Ci 37 vagy felette (38,40,45 van) az meg kb 50€ de ki kell fogni,mert ritka. A kinälat.


hát nekem azt mondta, hogy ugye nem lehet jelzés. viszont neki legutóbb úgy volt, hogy kivették a bal tompított izzót, és ugye a műszerfalon jeleznie kellett, hogy hiba van.
legközelebbi műszakija januárban lesz ha minden igaz.
de akkor sem értem, ha low beam ki van kapcsolva, akkor is miért jelez. azt hittem rosszul van bekötve, de nem. na ezért nem kínlódok én AE-val :D vagy külön tápot kap külön kapcsolóval aztán csókolom :D


mondjuk azt nem tudom, hogy ez a CI37 már nem FL-ekbe volt? a hátsó lámpával nem fog anomáliákat csinálni vajon? mert ugye más.


Ci 37 vagy ujabb az kb 2004 szeptemberben jelent meg,leginkäbb QP-ban fellelhetö. Semmilyen problemät nem okoz.


ez érdekes, mert nekem tudja a 3x indexet, meg melegteszt is van, és 2002-es autó, és gyári a lámpamodul.


Ha ujonan vetted a kocsit akkor lehetsz biztos benne:kiraly:. Szedd ki,rajta van a kapcsolon a gyärtäsi dätum.


meg van nézve.
amúgy kérdés. BMW Scanner-rel lehet modult átírni, alvázszámot, km-t? ha venne a srác egy újabb modult át tudom én neki írni. nem csináltam még ilyet, elrontani sem akarom, csak a pötty jelzés miatt írnám át. mert úgy látom ő nagyon akarja, nem tudok rá hatni. nekem annyira nem jön be ez a 3x index, hogy na.

lantika Elküldve: 2016-09-21 18:48 világításmodul programozása

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: hi,
adott egy FL előtti E46, nem xenon-os (2000)

1. AE lett berakva, helyzetjelzőre kötve + ajtónyitásra. hibát jelez, de csak bal oldalra. Low Beam hidegteszt és a BC kijelzés is kikapcsolva, akkor is jelez. csak akkor nem, ha a tompított figyelése is ki van kapcsolva. érdekesség, hogy csak gyújtáson jelez, járó motornál nem. valamint sem Scanner-rel, sem NCS esetén nincs melegteszt-re utaló állítási lehetőség, miközben pl nekem van a FL-ben.

2. létezik, hogy nem lehet az indexet beállítani 1 klikk-re 3x villanást? CYCL_TI_BLK nincs is benne a kiolvasott adatban.

lehetséges, hogy maga az LSZ buta és nem tudja ezeket? komolyan mondom, eddig egy egyforma programú vezérlőt nem láttam.

thx!



Úgy tudom, hogy a 3x indexet a 4.0-ás és feletti lámpamodulok tudják csak. Kétlem, hogy a 2000-es évjáratban ez lenne, hacsak nem volt utólag kicserélve. :kiraly:


gyári van benne.
csak ugye az a gáz benne, hogy az autó német így TÜV-ös vizsga van, ott pedig kiszedik a tompított izzót és jelezni kell, hogy nincs bent. viszont csak úgy nem jelez ha annak is ki van véve a hideg tesztje. ha meg nem veszed ki, akkor meg azért jelez.
index-en meg azon agyalok, hogy a PSW_FSW fájlba beírom azt a sort, ami ehhez kell.
ha nem jó, akkor NCS úgyis pofázik, hogy olyan karakter van a MAN fájlba, amit nem képes feldolgozni.
mert volt, hogy mást át akartam írni, wert_01-ről pl és semmi mást nem engedett, tehát gondolom én tudta, hogy a hardver sem képes rá. pedig ahol van wert_01 ott válsztható lenne más is elvileg.


Hiäba irod be az SW alacsony hozzä. Ci 37-töl megy a 3 villanäs.
Miert szedik ki a tompitott izzot TÜV-ön? Eddig nekem 1x sem szedtek ki semmit.
Ki kell kapcsolni a tompitott figyelest az ennyi,akkor nem fog jelezni. Vagy vegyen bele egy ujabb LSZ-t. Ci35-ig lehet kb 20€-ert talälni. Ci 37 vagy felette (38,40,45 van) az meg kb 50€ de ki kell fogni,mert ritka. A kinälat.


hát nekem azt mondta, hogy ugye nem lehet jelzés. viszont neki legutóbb úgy volt, hogy kivették a bal tompított izzót, és ugye a műszerfalon jeleznie kellett, hogy hiba van.
legközelebbi műszakija januárban lesz ha minden igaz.
de akkor sem értem, ha low beam ki van kapcsolva, akkor is miért jelez. azt hittem rosszul van bekötve, de nem. na ezért nem kínlódok én AE-val :D vagy külön tápot kap külön kapcsolóval aztán csókolom :D


mondjuk azt nem tudom, hogy ez a CI37 már nem FL-ekbe volt? a hátsó lámpával nem fog anomáliákat csinálni vajon? mert ugye más.


Ci 37 vagy ujabb az kb 2004 szeptemberben jelent meg,leginkäbb QP-ban fellelhetö. Semmilyen problemät nem okoz.


ez érdekes, mert nekem tudja a 3x indexet, meg melegteszt is van, és 2002-es autó, és gyári a lámpamodul.


Ha ujonan vetted a kocsit akkor lehetsz biztos benne:kiraly:. Szedd ki,rajta van a kapcsolon a gyärtäsi dätum.

YELLOW Elküldve: 2016-09-21 18:30 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: hi,
adott egy FL előtti E46, nem xenon-os (2000)

1. AE lett berakva, helyzetjelzőre kötve + ajtónyitásra. hibát jelez, de csak bal oldalra. Low Beam hidegteszt és a BC kijelzés is kikapcsolva, akkor is jelez. csak akkor nem, ha a tompított figyelése is ki van kapcsolva. érdekesség, hogy csak gyújtáson jelez, járó motornál nem. valamint sem Scanner-rel, sem NCS esetén nincs melegteszt-re utaló állítási lehetőség, miközben pl nekem van a FL-ben.

2. létezik, hogy nem lehet az indexet beállítani 1 klikk-re 3x villanást? CYCL_TI_BLK nincs is benne a kiolvasott adatban.

lehetséges, hogy maga az LSZ buta és nem tudja ezeket? komolyan mondom, eddig egy egyforma programú vezérlőt nem láttam.

thx!



Úgy tudom, hogy a 3x indexet a 4.0-ás és feletti lámpamodulok tudják csak. Kétlem, hogy a 2000-es évjáratban ez lenne, hacsak nem volt utólag kicserélve. :kiraly:


gyári van benne.
csak ugye az a gáz benne, hogy az autó német így TÜV-ös vizsga van, ott pedig kiszedik a tompított izzót és jelezni kell, hogy nincs bent. viszont csak úgy nem jelez ha annak is ki van véve a hideg tesztje. ha meg nem veszed ki, akkor meg azért jelez.
index-en meg azon agyalok, hogy a PSW_FSW fájlba beírom azt a sort, ami ehhez kell.
ha nem jó, akkor NCS úgyis pofázik, hogy olyan karakter van a MAN fájlba, amit nem képes feldolgozni.
mert volt, hogy mást át akartam írni, wert_01-ről pl és semmi mást nem engedett, tehát gondolom én tudta, hogy a hardver sem képes rá. pedig ahol van wert_01 ott válsztható lenne más is elvileg.


Hiäba irod be az SW alacsony hozzä. Ci 37-töl megy a 3 villanäs.
Miert szedik ki a tompitott izzot TÜV-ön? Eddig nekem 1x sem szedtek ki semmit.
Ki kell kapcsolni a tompitott figyelest az ennyi,akkor nem fog jelezni. Vagy vegyen bele egy ujabb LSZ-t. Ci35-ig lehet kb 20€-ert talälni. Ci 37 vagy felette (38,40,45 van) az meg kb 50€ de ki kell fogni,mert ritka. A kinälat.


hát nekem azt mondta, hogy ugye nem lehet jelzés. viszont neki legutóbb úgy volt, hogy kivették a bal tompított izzót, és ugye a műszerfalon jeleznie kellett, hogy hiba van.
legközelebbi műszakija januárban lesz ha minden igaz.
de akkor sem értem, ha low beam ki van kapcsolva, akkor is miért jelez. azt hittem rosszul van bekötve, de nem. na ezért nem kínlódok én AE-val :D vagy külön tápot kap külön kapcsolóval aztán csókolom :D


mondjuk azt nem tudom, hogy ez a CI37 már nem FL-ekbe volt? a hátsó lámpával nem fog anomáliákat csinálni vajon? mert ugye más.


Ci 37 vagy ujabb az kb 2004 szeptemberben jelent meg,leginkäbb QP-ban fellelhetö. Semmilyen problemät nem okoz.


ez érdekes, mert nekem tudja a 3x indexet, meg melegteszt is van, és 2002-es autó, és gyári a lámpamodul.

lantika Elküldve: 2016-09-21 18:15 világításmodul programozása

lela írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: hi,
adott egy FL előtti E46, nem xenon-os (2000)

1. AE lett berakva, helyzetjelzőre kötve + ajtónyitásra. hibát jelez, de csak bal oldalra. Low Beam hidegteszt és a BC kijelzés is kikapcsolva, akkor is jelez. csak akkor nem, ha a tompított figyelése is ki van kapcsolva. érdekesség, hogy csak gyújtáson jelez, járó motornál nem. valamint sem Scanner-rel, sem NCS esetén nincs melegteszt-re utaló állítási lehetőség, miközben pl nekem van a FL-ben.

2. létezik, hogy nem lehet az indexet beállítani 1 klikk-re 3x villanást? CYCL_TI_BLK nincs is benne a kiolvasott adatban.

lehetséges, hogy maga az LSZ buta és nem tudja ezeket? komolyan mondom, eddig egy egyforma programú vezérlőt nem láttam.

thx!



Úgy tudom, hogy a 3x indexet a 4.0-ás és feletti lámpamodulok tudják csak. Kétlem, hogy a 2000-es évjáratban ez lenne, hacsak nem volt utólag kicserélve. :kiraly:


gyári van benne.
csak ugye az a gáz benne, hogy az autó német így TÜV-ös vizsga van, ott pedig kiszedik a tompított izzót és jelezni kell, hogy nincs bent. viszont csak úgy nem jelez ha annak is ki van véve a hideg tesztje. ha meg nem veszed ki, akkor meg azért jelez.
index-en meg azon agyalok, hogy a PSW_FSW fájlba beírom azt a sort, ami ehhez kell.
ha nem jó, akkor NCS úgyis pofázik, hogy olyan karakter van a MAN fájlba, amit nem képes feldolgozni.
mert volt, hogy mást át akartam írni, wert_01-ről pl és semmi mást nem engedett, tehát gondolom én tudta, hogy a hardver sem képes rá. pedig ahol van wert_01 ott válsztható lenne más is elvileg.


Hiäba irod be az SW alacsony hozzä. Ci 37-töl megy a 3 villanäs.
Miert szedik ki a tompitott izzot TÜV-ön? Eddig nekem 1x sem szedtek ki semmit.
Ki kell kapcsolni a tompitott figyelest az ennyi,akkor nem fog jelezni. Vagy vegyen bele egy ujabb LSZ-t. Ci35-ig lehet kb 20€-ert talälni. Ci 37 vagy felette (38,40,45 van) az meg kb 50€ de ki kell fogni,mert ritka. A kinälat.


hát nekem azt mondta, hogy ugye nem lehet jelzés. viszont neki legutóbb úgy volt, hogy kivették a bal tompított izzót, és ugye a műszerfalon jeleznie kellett, hogy hiba van.
legközelebbi műszakija januárban lesz ha minden igaz.
de akkor sem értem, ha low beam ki van kapcsolva, akkor is miért jelez. azt hittem rosszul van bekötve, de nem. na ezért nem kínlódok én AE-val :D vagy külön tápot kap külön kapcsolóval aztán csókolom :D


mondjuk azt nem tudom, hogy ez a CI37 már nem FL-ekbe volt? a hátsó lámpával nem fog anomáliákat csinálni vajon? mert ugye más.


Ci 37 vagy ujabb az kb 2004 szeptemberben jelent meg,leginkäbb QP-ban fellelhetö. Semmilyen problemät nem okoz.


Kiváncsi lennék hogy ez működik e?
Én már írtam neki korábban, de nem válaszolt. Mondjuk angolul..



Müködik. Nemet BMW forumrol ismerem a sräcot.

lela Elküldve: 2016-09-21 17:50 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: hi,
adott egy FL előtti E46, nem xenon-os (2000)

1. AE lett berakva, helyzetjelzőre kötve + ajtónyitásra. hibát jelez, de csak bal oldalra. Low Beam hidegteszt és a BC kijelzés is kikapcsolva, akkor is jelez. csak akkor nem, ha a tompított figyelése is ki van kapcsolva. érdekesség, hogy csak gyújtáson jelez, járó motornál nem. valamint sem Scanner-rel, sem NCS esetén nincs melegteszt-re utaló állítási lehetőség, miközben pl nekem van a FL-ben.

2. létezik, hogy nem lehet az indexet beállítani 1 klikk-re 3x villanást? CYCL_TI_BLK nincs is benne a kiolvasott adatban.

lehetséges, hogy maga az LSZ buta és nem tudja ezeket? komolyan mondom, eddig egy egyforma programú vezérlőt nem láttam.

thx!



Úgy tudom, hogy a 3x indexet a 4.0-ás és feletti lámpamodulok tudják csak. Kétlem, hogy a 2000-es évjáratban ez lenne, hacsak nem volt utólag kicserélve. :kiraly:


gyári van benne.
csak ugye az a gáz benne, hogy az autó német így TÜV-ös vizsga van, ott pedig kiszedik a tompított izzót és jelezni kell, hogy nincs bent. viszont csak úgy nem jelez ha annak is ki van véve a hideg tesztje. ha meg nem veszed ki, akkor meg azért jelez.
index-en meg azon agyalok, hogy a PSW_FSW fájlba beírom azt a sort, ami ehhez kell.
ha nem jó, akkor NCS úgyis pofázik, hogy olyan karakter van a MAN fájlba, amit nem képes feldolgozni.
mert volt, hogy mást át akartam írni, wert_01-ről pl és semmi mást nem engedett, tehát gondolom én tudta, hogy a hardver sem képes rá. pedig ahol van wert_01 ott válsztható lenne más is elvileg.


Hiäba irod be az SW alacsony hozzä. Ci 37-töl megy a 3 villanäs.
Miert szedik ki a tompitott izzot TÜV-ön? Eddig nekem 1x sem szedtek ki semmit.
Ki kell kapcsolni a tompitott figyelest az ennyi,akkor nem fog jelezni. Vagy vegyen bele egy ujabb LSZ-t. Ci35-ig lehet kb 20€-ert talälni. Ci 37 vagy felette (38,40,45 van) az meg kb 50€ de ki kell fogni,mert ritka. A kinälat.


hát nekem azt mondta, hogy ugye nem lehet jelzés. viszont neki legutóbb úgy volt, hogy kivették a bal tompított izzót, és ugye a műszerfalon jeleznie kellett, hogy hiba van.
legközelebbi műszakija januárban lesz ha minden igaz.
de akkor sem értem, ha low beam ki van kapcsolva, akkor is miért jelez. azt hittem rosszul van bekötve, de nem. na ezért nem kínlódok én AE-val :D vagy külön tápot kap külön kapcsolóval aztán csókolom :D


mondjuk azt nem tudom, hogy ez a CI37 már nem FL-ekbe volt? a hátsó lámpával nem fog anomáliákat csinálni vajon? mert ugye más.


Ci 37 vagy ujabb az kb 2004 szeptemberben jelent meg,leginkäbb QP-ban fellelhetö. Semmilyen problemät nem okoz.


Kiváncsi lennék hogy ez működik e?
Én már írtam neki korábban, de nem válaszolt. Mondjuk angolul..