Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


Elküldve: 2015-11-21 16:57 bc

Tano írta:
Bitu79 írta: De hogy ez a szakszervíznek,nem jut eszébe...az elég vicces.Azért a lóvét benyelték ugye.
Pedig nagyon fényezték magukat...,hogy nem egyet csináltak már.


Azt mondtad retrofittel csinálták meg. Akkor a gyári program ugyanúgy engedélyezte a műszerfalban, mintha NCS-sel külön állítanád át. Szóval nem kell egyből fikázni őket, mert a gyári eljárás szerint csinálták...:roll:


Amit kinyomtatott a gép a programozás után,az alapján tudom.
Akkor ezt a műszerfalas dolgot is felejtsem el?
....áááá

Meg ugye linkeltem be pár itteni tagot lejjebb,akiknek szintén n40-es a motorkódjuk.Náluk meg működik a bc.



Tano Elküldve: 2015-11-21 16:50 bc

Bitu79 írta: De hogy ez a szakszervíznek,nem jut eszébe...az elég vicces.Azért a lóvét benyelték ugye.
Pedig nagyon fényezték magukat...,hogy nem egyet csináltak már.


Azt mondtad retrofittel csinálták meg. Akkor a gyári program ugyanúgy engedélyezte a műszerfalban, mintha NCS-sel külön állítanád át. Szóval nem kell egyből fikázni őket, mert a gyári eljárás szerint csinálták...:roll:

Elküldve: 2015-11-21 16:17 bc

lantika írta:
Bitu79 írta: Kulcsos dolog nem működik sajnos Lantika.Ugyanaz van a többi kulccsal is.
Yellow ne duzzogjál már :)
:D Bírlak,csak néha k@cs@g vagy kicsit.:nyelvcsova:
Hilt is csípem.
De szerintem ő is tudja.
Szóval nyugi :D




Kulcsot azert irtam,mert olvastam,hogy valakinek programozäs utän csak az egyik kulccsal müködött az uj programozäs. Akkor elsö körben javaslom az AKMB lentebb emlitett menüpontjänak ellenörzeset.


Kössz ember.Meglesz.Remélem ez megoldja végre a problémám. :kiraly:

Ezt az infót még senki nem írta a fórumon.Pedig ez is rajta van a neten :D
Akivel legutoljára beszéltem,az is mondott ilyesmit,hogy a műszerfalban kell állítani szerinte.Gyerekkori spanom.Aztán lehet épp erre gondolt ő is.De hogy ez a szakszervíznek,nem jut eszébe...az elég vicces.Azért a lóvét benyelték ugye.
Pedig nagyon fényezték magukat...,hogy nem egyet csináltak már.

http://www.e46fanatics.de/tech...i-bmw.html

Ez szerint is kulcsfüggő a dolog.

Felkódolásnál ezek szerint mindegyik kulccsal meg kell csinálni az eljárást ugye?

Ha a srácnak nincs ncs expertje,akkor más progival is sikerülhet ezt átállítania?

De gondolom ezzel dolgozik ő is.

Akkor meg menni fog bizti.

Márkaszervízbe azért sem viszem 10 000-ért.

Ne rajtam gazdagodjanak meg.











Elküldve: 2015-11-21 15:40 bc

lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Srácok tényleg nem tud senki segíteni?
Itt a fél fórum utólag rakatta be a bc-t szinte...


szerintem nem :D
figyi. ez az N40B16 egy oylan motor, ami mondhatni nincs is. mint írtam már sokszor, csak azért létezett, hogy itt a csóri keleten, balkánon is valaki meg tudja venni a BMW-t. oké, hogy a vezérlő, és sok minden dolog, N42 alapokon van. de szerintem annyira spóroltak rajta, hogy csak na.
én arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan N40 motorkódos E46, amiben van BC és működik.
szerintem (nem tudom) motorvezérlő és/vagy műszerfal SW frissítéssel talán előhozható lenne. szerintem egy elég mondjuk úgy alap SW van ezekbe feltöltve. de én csak tippelném.


Nem kell semmit frissiteni. Van digit klima a kocsiban? Ha nincs akkor kell egy külsö hömerseklet szenzor,illetve egy käbelt a BC csatirol be kell huzni. Koräbban irtam mär. 316i klima nelkül +1 käbel.


gyári digitklima,és a 4 kábel is benne van gyárilag.
Gyári szoftverrel pedig engedélyezve lett ugye az on board computer,és mégsem megy.
A kar,és a kábelek is ki lettek mérve.Működnek.
A gyári tesztprogram ami ugye tudja mozgatni pl a hőfokmérőt,ilyeneket is érzékeli ha meg van nyomva a bc gomb,írjais.
De mégsem működik a műszerfalon a bc...
Az autó 2003 júliusi.
Szerintem semmi köze ennek a motorkódhoz.





AKMB-ben ncs experttel nezd meg,hogy a
"BC_ALL_AKTIV
aktiv" vagy nicht_aktiv
A vege fele lesz. Lehet a müszerfalban van lekapcsolva a BC kijelzesed.:kiraly:


ment a köszi.Igen erre gondolok én is,hogy a műszerfal nem mutatja valamiért.


Vettem a färadsägot,es kimentem a kocsimhoz megnezni. Nekem aktiv,es jo is a BC-m.


Értem.
Esetleg a gyári progin belül ez az opció hol leledzik?

Tök rendes vagy baszkikám :)




Erre sajnos nem tudok välaszt adni,nekem INPA/NCS van.
Ez egy hülye kerdes lesz. Egyik kulcsoddal sem megy a BC? Probäld mind a 2 kulcsoddal elinditani.


Ezt nem próbáltam.De megnézem. :)Azt megírom.De ez a műszerfalas letiltás tényleg jó ötlet.Gyanakszom én is arra,hogy a műszerfal nem jeleníti meg valamiért.Talán pont azért,amit írtál.Na megyek,megnézem a másik kulccsal.

lantika Elküldve: 2015-11-21 15:38 bc

Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Srácok tényleg nem tud senki segíteni?
Itt a fél fórum utólag rakatta be a bc-t szinte...


szerintem nem :D
figyi. ez az N40B16 egy oylan motor, ami mondhatni nincs is. mint írtam már sokszor, csak azért létezett, hogy itt a csóri keleten, balkánon is valaki meg tudja venni a BMW-t. oké, hogy a vezérlő, és sok minden dolog, N42 alapokon van. de szerintem annyira spóroltak rajta, hogy csak na.
én arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan N40 motorkódos E46, amiben van BC és működik.
szerintem (nem tudom) motorvezérlő és/vagy műszerfal SW frissítéssel talán előhozható lenne. szerintem egy elég mondjuk úgy alap SW van ezekbe feltöltve. de én csak tippelném.


Nem kell semmit frissiteni. Van digit klima a kocsiban? Ha nincs akkor kell egy külsö hömerseklet szenzor,illetve egy käbelt a BC csatirol be kell huzni. Koräbban irtam mär. 316i klima nelkül +1 käbel.


gyári digitklima,és a 4 kábel is benne van gyárilag.
Gyári szoftverrel pedig engedélyezve lett ugye az on board computer,és mégsem megy.
A kar,és a kábelek is ki lettek mérve.Működnek.
A gyári tesztprogram ami ugye tudja mozgatni pl a hőfokmérőt,ilyeneket is érzékeli ha meg van nyomva a bc gomb,írjais.
De mégsem működik a műszerfalon a bc...
Az autó 2003 júliusi.
Szerintem semmi köze ennek a motorkódhoz.





AKMB-ben ncs experttel nezd meg,hogy a
"BC_ALL_AKTIV
aktiv" vagy nicht_aktiv
A vege fele lesz. Lehet a müszerfalban van lekapcsolva a BC kijelzesed.:kiraly:


ment a köszi.Igen erre gondolok én is,hogy a műszerfal nem mutatja valamiért.


Vettem a färadsägot,es kimentem a kocsimhoz megnezni. Nekem aktiv,es jo is a BC-m.


Értem.
Esetleg a gyári progin belül ez az opció hol leledzik?

Tök rendes vagy baszkikám :)




Erre sajnos nem tudok välaszt adni,nekem INPA/NCS van.
Ez egy hülye kerdes lesz. Egyik kulcsoddal sem megy a BC? Probäld mind a 2 kulcsoddal elinditani.

Elküldve: 2015-11-21 15:29 bc

lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Srácok tényleg nem tud senki segíteni?
Itt a fél fórum utólag rakatta be a bc-t szinte...


szerintem nem :D
figyi. ez az N40B16 egy oylan motor, ami mondhatni nincs is. mint írtam már sokszor, csak azért létezett, hogy itt a csóri keleten, balkánon is valaki meg tudja venni a BMW-t. oké, hogy a vezérlő, és sok minden dolog, N42 alapokon van. de szerintem annyira spóroltak rajta, hogy csak na.
én arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan N40 motorkódos E46, amiben van BC és működik.
szerintem (nem tudom) motorvezérlő és/vagy műszerfal SW frissítéssel talán előhozható lenne. szerintem egy elég mondjuk úgy alap SW van ezekbe feltöltve. de én csak tippelném.


Nem kell semmit frissiteni. Van digit klima a kocsiban? Ha nincs akkor kell egy külsö hömerseklet szenzor,illetve egy käbelt a BC csatirol be kell huzni. Koräbban irtam mär. 316i klima nelkül +1 käbel.


gyári digitklima,és a 4 kábel is benne van gyárilag.
Gyári szoftverrel pedig engedélyezve lett ugye az on board computer,és mégsem megy.
A kar,és a kábelek is ki lettek mérve.Működnek.
A gyári tesztprogram ami ugye tudja mozgatni pl a hőfokmérőt,ilyeneket is érzékeli ha meg van nyomva a bc gomb,írjais.
De mégsem működik a műszerfalon a bc...
Az autó 2003 júliusi.
Szerintem semmi köze ennek a motorkódhoz.





AKMB-ben ncs experttel nezd meg,hogy a
"BC_ALL_AKTIV
aktiv" vagy nicht_aktiv
A vege fele lesz. Lehet a müszerfalban van lekapcsolva a BC kijelzesed.:kiraly:


ment a köszi.Igen erre gondolok én is,hogy a műszerfal nem mutatja valamiért.


Vettem a färadsägot,es kimentem a kocsimhoz megnezni. Nekem aktiv,es jo is a BC-m.


Értem.
Esetleg a gyári progin belül ez az opció hol leledzik?

Tök rendes vagy baszkikám :)


lantika Elküldve: 2015-11-21 15:26 bc

Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Srácok tényleg nem tud senki segíteni?
Itt a fél fórum utólag rakatta be a bc-t szinte...


szerintem nem :D
figyi. ez az N40B16 egy oylan motor, ami mondhatni nincs is. mint írtam már sokszor, csak azért létezett, hogy itt a csóri keleten, balkánon is valaki meg tudja venni a BMW-t. oké, hogy a vezérlő, és sok minden dolog, N42 alapokon van. de szerintem annyira spóroltak rajta, hogy csak na.
én arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan N40 motorkódos E46, amiben van BC és működik.
szerintem (nem tudom) motorvezérlő és/vagy műszerfal SW frissítéssel talán előhozható lenne. szerintem egy elég mondjuk úgy alap SW van ezekbe feltöltve. de én csak tippelném.


Nem kell semmit frissiteni. Van digit klima a kocsiban? Ha nincs akkor kell egy külsö hömerseklet szenzor,illetve egy käbelt a BC csatirol be kell huzni. Koräbban irtam mär. 316i klima nelkül +1 käbel.


gyári digitklima,és a 4 kábel is benne van gyárilag.
Gyári szoftverrel pedig engedélyezve lett ugye az on board computer,és mégsem megy.
A kar,és a kábelek is ki lettek mérve.Működnek.
A gyári tesztprogram ami ugye tudja mozgatni pl a hőfokmérőt,ilyeneket is érzékeli ha meg van nyomva a bc gomb,írjais.
De mégsem működik a műszerfalon a bc...
Az autó 2003 júliusi.
Szerintem semmi köze ennek a motorkódhoz.





AKMB-ben ncs experttel nezd meg,hogy a
"BC_ALL_AKTIV
aktiv" vagy nicht_aktiv
A vege fele lesz. Lehet a müszerfalban van lekapcsolva a BC kijelzesed.:kiraly:


ment a köszi.Igen erre gondolok én is,hogy a műszerfal nem mutatja valamiért.


Vettem a färadsägot,es kimentem a kocsimhoz megnezni. Nekem aktiv,es jo is a BC-m.

Elküldve: 2015-11-21 15:22 bc

lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Srácok tényleg nem tud senki segíteni?
Itt a fél fórum utólag rakatta be a bc-t szinte...


szerintem nem :D
figyi. ez az N40B16 egy oylan motor, ami mondhatni nincs is. mint írtam már sokszor, csak azért létezett, hogy itt a csóri keleten, balkánon is valaki meg tudja venni a BMW-t. oké, hogy a vezérlő, és sok minden dolog, N42 alapokon van. de szerintem annyira spóroltak rajta, hogy csak na.
én arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan N40 motorkódos E46, amiben van BC és működik.
szerintem (nem tudom) motorvezérlő és/vagy műszerfal SW frissítéssel talán előhozható lenne. szerintem egy elég mondjuk úgy alap SW van ezekbe feltöltve. de én csak tippelném.


Nem kell semmit frissiteni. Van digit klima a kocsiban? Ha nincs akkor kell egy külsö hömerseklet szenzor,illetve egy käbelt a BC csatirol be kell huzni. Koräbban irtam mär. 316i klima nelkül +1 käbel.


gyári digitklima,és a 4 kábel is benne van gyárilag.
Gyári szoftverrel pedig engedélyezve lett ugye az on board computer,és mégsem megy.
A kar,és a kábelek is ki lettek mérve.Működnek.
A gyári tesztprogram ami ugye tudja mozgatni pl a hőfokmérőt,ilyeneket is érzékeli ha meg van nyomva a bc gomb,írjais.
De mégsem működik a műszerfalon a bc...
Az autó 2003 júliusi.
Szerintem semmi köze ennek a motorkódhoz.





AKMB-ben ncs experttel nezd meg,hogy a
"BC_ALL_AKTIV
aktiv" vagy nicht_aktiv
A vege fele lesz. Lehet a müszerfalban van lekapcsolva a BC kijelzesed.:kiraly:


Ment a köszi.Igen erre gondolok én is,hogy a műszerfal nem mutatja valamiért.
:) Végre egy használható ötlet.Köszi.Kipróbálom hétfőn,elviszem egy sráchoz.

Esetleg a gyári progiban ez hol szerepel?
Mert akkor visszaviszem,akik csinálták,hogy nézzék már meg ezt is.



lantika Elküldve: 2015-11-21 15:19 bc

Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Srácok tényleg nem tud senki segíteni?
Itt a fél fórum utólag rakatta be a bc-t szinte...


szerintem nem :D
figyi. ez az N40B16 egy oylan motor, ami mondhatni nincs is. mint írtam már sokszor, csak azért létezett, hogy itt a csóri keleten, balkánon is valaki meg tudja venni a BMW-t. oké, hogy a vezérlő, és sok minden dolog, N42 alapokon van. de szerintem annyira spóroltak rajta, hogy csak na.
én arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan N40 motorkódos E46, amiben van BC és működik.
szerintem (nem tudom) motorvezérlő és/vagy műszerfal SW frissítéssel talán előhozható lenne. szerintem egy elég mondjuk úgy alap SW van ezekbe feltöltve. de én csak tippelném.


Nem kell semmit frissiteni. Van digit klima a kocsiban? Ha nincs akkor kell egy külsö hömerseklet szenzor,illetve egy käbelt a BC csatirol be kell huzni. Koräbban irtam mär. 316i klima nelkül +1 käbel.


gyári digitklima,és a 4 kábel is benne van gyárilag.
Gyári szoftverrel pedig engedélyezve lett ugye az on board computer,és mégsem megy.
A kar,és a kábelek is ki lettek mérve.Működnek.
A gyári tesztprogram ami ugye tudja mozgatni pl a hőfokmérőt,ilyeneket is érzékeli ha meg van nyomva a bc gomb,írjais.
De mégsem működik a műszerfalon a bc...
Az autó 2003 júliusi.
Szerintem semmi köze ennek a motorkódhoz.





AKMB-ben ncs experttel nezd meg,hogy a
"BC_ALL_AKTIV
aktiv" vagy nicht_aktiv
A vege fele lesz. Lehet a müszerfalban van lekapcsolva a BC kijelzesed.:kiraly:

YELLOW Elküldve: 2015-11-21 14:56 bc

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Srácok tényleg nem tud senki segíteni?
Itt a fél fórum utólag rakatta be a bc-t szinte...


szerintem nem :D
figyi. ez az N40B16 egy oylan motor, ami mondhatni nincs is. mint írtam már sokszor, csak azért létezett, hogy itt a csóri keleten, balkánon is valaki meg tudja venni a BMW-t. oké, hogy a vezérlő, és sok minden dolog, N42 alapokon van. de szerintem annyira spóroltak rajta, hogy csak na.
én arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan N40 motorkódos E46, amiben van BC és működik.
szerintem (nem tudom) motorvezérlő és/vagy műszerfal SW frissítéssel talán előhozható lenne. szerintem egy elég mondjuk úgy alap SW van ezekbe feltöltve. de én csak tippelném.


Yellow egy kicsit olyasmi az írásod most,mintha lenéznél...
Semmi baj ezzel a motorkóddal...
Software verziót meg ha akarod megnézem a titkos menübe.
Irja.
Semmi különbség nincs a 2 motor között,csak annyi,hogy ebben nincs valvetronic,ami szinte semmit sem számít...annyival több hibalehetőség csak.
Nem kell hülyeségeket ideírni.
Mindjárt megmagyarázod,hogy ez egy fos autó...
Tudom,a tiéd a legjobb.
:levele:

A szoftver a legújabb,mert a gyári program ugye frissítené ha kellene.
De ha szükséges,majd megnézem a verziószámot a titkos menübe.


neked oszt vannak bajok. :vazze:
ez a BMW hivatalos sajtóközleménye. ezt még anno a TC is megírta. tőlem talicskával is járhatnál. mi a f@sznak néznélek le egy 1.8-s motorral, meg amúgy is?
magyar viszonylatban az N40 motor 1,5 millával olcsóbb volt, mint az N42 alap 1.8-asa. de ez ugyanúgy van mikor én nézegettem autókat, hogy minden motorugrásnál kb 1,5 misi volt a diffi. én is pont azért vettem ezt, mert most egy 6 hengeres nem ért nekem annyival többet. na meg csóróság is van. :D azt, hogy miért veszel mindent magadra... azt nem tudom. németben pl az én motorom a német csórik motorja volt, de ide keletre, még az is drága volt. ennyivel lentebb van erre az életszínvonal és a bér. ennyi az egész.