Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1470 találat


KGR Elküldve: 2015-11-21 18:42 lámpa

notoriusbg írta:
PociPz írta: Sziasztok. Több külföldi honlapon is láttam, hogy menetfény címszó alatt ilyen olyan ledes csík helyett, az angel eyes, a ködlámpák, meg az indexek világítanak (mint "szélességjelző" gondolom). Szerintetek nálunk ez legális lenne? E46 M-packetről van szó.



Szia! Szerintem az index tuti nem (mondjuk furán is nézhet ki), én rövid távokra helyzetjelző+ködlámpát szoktam kapcsolni, kímélendő a xenont. Elvileg ez sem szabályszerű,de manapság már nem piszkálnak miatta a kékek (Pesten legalábbis), szerintem pont a menetfények elterjedése miatt.


Tök jófej vagy. Szerinted miért szabálytalan indokolatlanul ködlámpával szaladgálni? Engem piszkosul idegesítenek az utakon az ilyenek, mert vizes aszfalton, vagy félhomályban piszkosul tud vakítani. Használd csak rendesen a tompítottat MÁSOK érdekében kérlek.

PociPz Elküldve: 2015-11-21 18:30 lámpa

YELLOW írta:
notoriusbg írta:
PociPz írta: Sziasztok. Több külföldi honlapon is láttam, hogy menetfény címszó alatt ilyen olyan ledes csík helyett, az angel eyes, a ködlámpák, meg az indexek világítanak (mint "szélességjelző" gondolom). Szerintetek nálunk ez legális lenne? E46 M-packetről van szó.



Szia! Szerintem az index tuti nem (mondjuk furán is nézhet ki), én rövid távokra helyzetjelző+ködlámpát szoktam kapcsolni, kímélendő a xenont. Elvileg ez sem szabályszerű,de manapság már nem piszkálnak miatta a kékek (Pesten legalábbis), szerintem pont a menetfények elterjedése miatt.


szerintem meg tudja az autód a DRL funkciót, miért nem kapcsoltatod be? és akkor a belső karikák égnének H7-ben, alacsony teljesítményen. teljesen gyári megoldás.


Olyat is lehet csinálni, hogy csökkenteni a fényerejét? Amelyekben be van kötve az index, az is úgy tűnik nekem, hogy nem teljes erősséggel ég.

YELLOW Elküldve: 2015-11-21 13:55 lámpa

notoriusbg írta:
PociPz írta: Sziasztok. Több külföldi honlapon is láttam, hogy menetfény címszó alatt ilyen olyan ledes csík helyett, az angel eyes, a ködlámpák, meg az indexek világítanak (mint "szélességjelző" gondolom). Szerintetek nálunk ez legális lenne? E46 M-packetről van szó.



Szia! Szerintem az index tuti nem (mondjuk furán is nézhet ki), én rövid távokra helyzetjelző+ködlámpát szoktam kapcsolni, kímélendő a xenont. Elvileg ez sem szabályszerű,de manapság már nem piszkálnak miatta a kékek (Pesten legalábbis), szerintem pont a menetfények elterjedése miatt.


szerintem meg tudja az autód a DRL funkciót, miért nem kapcsoltatod be? és akkor a belső karikák égnének H7-ben, alacsony teljesítményen. teljesen gyári megoldás.

notoriusbg Elküldve: 2015-11-21 13:04 lámpa

PociPz írta: Sziasztok. Több külföldi honlapon is láttam, hogy menetfény címszó alatt ilyen olyan ledes csík helyett, az angel eyes, a ködlámpák, meg az indexek világítanak (mint "szélességjelző" gondolom). Szerintetek nálunk ez legális lenne? E46 M-packetről van szó.



Szia! Szerintem az index tuti nem (mondjuk furán is nézhet ki), én rövid távokra helyzetjelző+ködlámpát szoktam kapcsolni, kímélendő a xenont. Elvileg ez sem szabályszerű,de manapság már nem piszkálnak miatta a kékek (Pesten legalábbis), szerintem pont a menetfények elterjedése miatt.

PociPz Elküldve: 2015-11-20 17:29 lámpa

Sziasztok. Több külföldi honlapon is láttam, hogy menetfény címszó alatt ilyen olyan ledes csík helyett, az angel eyes, a ködlámpák, meg az indexek világítanak (mint "szélességjelző" gondolom). Szerintetek nálunk ez legális lenne? E46 M-packetről van szó.

Elküldve: 2015-11-15 12:29 Autóvásárlás

b_imi írta:
Bitu79 írta:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...896--->
ez a legszimpibb amúgy.

A 320i,ci-ben gondolkodok,manuális váltóval.

Igazság szerint,ha ennyi pénzért nem lehet rendes állapotút venni(gyanítom,hogy nem),akkor lehet el sem adom a mostanit inkább,és várok.

Max. megutál a krapek,amelyik meg akarja venni,hogy visszamondom.

A mostani az patika állapotú szinte.

Nem akarok lemondani a BMW-zésről.


Ez az autó már le van foglalózva és a WIN alapján 2002.09. gyártású (vélhetően 2003-ban helyezték forgalomba). Érdekes, hogy az anyós oldali ülés kopottabb, mint a másik.
Én nem adnám el a keveset futott, bár nagyon alap felszereltségű autómat egy ilyenért. Inkább vennék bele pár extra cuccot még.


Ebben adjatok tippeket.
Bc-s kart ugye csak ki kell cserélni.
Ez lényegében csak sima indexkar csere és programozás ugye,ahogy olvastam.Kábelezni sem kell semmit.
Ez jövő héten meglesz.
Esetleg lesz majd angel eye.
Még mit érdemes betenni késöbb?
Ami viszonylag egyszerűen kivitelezhető,ilyenekre gondoltam.
Pl. Bőr ülések beszerzése.
Itt kifújt a tudomány nálam.
Tempomat,xenon,navi pl. nem érdekelnek.
De igazából egy másik motorra vágynék,ami erősebb.
Kösz mégegyszer,hogy felnyitottátok a szemem.
Késöbbiekben,ha anyagilag megtehetem majd,veszek egy sokkal erősebb autót.
De tuti,hogy benyásat,és 6 hengerrel.






lantika Elküldve: 2015-11-13 17:04 angel eye

asbi írta:
lantika írta:

A plusz relet a diodäval közvetlenül az angel eyes ele kell kötni. Ez a rele egy olyan rele,ami mind a 2 älläsban ätengedi az äramot. A rele alapbol egy kapcsolo,ez meg egy 2 älläsu kapcsolo.

Valahogy igy kell kötni.



Köszi a remek rajzot!

Egy kérdésem lenne: ha minden marad így, de nem a helyzetjelző felől jön a feszültség a relé felé, hanem a gyújtással, akkor gyakorlatilag így tudom elérni, hogy menet közben kapcsolástól függetlenül világítson (azaz nappali menetfény) és elhalványodjon, ha tompítottat kapcsolok?


A relet müködtetö 12 V az a tompitottrol kell mindenkeppen. A mäsik + ami megy a relere es hivatott az angel eyest müködtetni,az mindegy honnan megy a relehez. Lehet akär gyujtäsrol is. A rajz meg nem valami profi,de hirtelen felinduläsbol 3-4 perc alatt ennyi tellett. :biglol:

asbi Elküldve: 2015-11-13 13:29 angel eye

lantika írta:

A plusz relet a diodäval közvetlenül az angel eyes ele kell kötni. Ez a rele egy olyan rele,ami mind a 2 älläsban ätengedi az äramot. A rele alapbol egy kapcsolo,ez meg egy 2 älläsu kapcsolo.

Valahogy igy kell kötni.



Köszi a remek rajzot!

Egy kérdésem lenne: ha minden marad így, de nem a helyzetjelző felől jön a feszültség a relé felé, hanem a gyújtással, akkor gyakorlatilag így tudom elérni, hogy menet közben kapcsolástól függetlenül világítson (azaz nappali menetfény) és elhalványodjon, ha tompítottat kapcsolok?

morzseya Elküldve: 2015-11-13 13:10 angel eye

lantika írta:

A plusz relet a diodäval közvetlenül az angel eyes ele kell kötni. Ez a rele egy olyan rele,ami mind a 2 älläsban ätengedi az äramot. A rele alapbol egy kapcsolo,ez meg egy 2 älläsu kapcsolo.

Valahogy igy kell kötni.



Köszönöm a rajzot, jó lett!
Sztem most már minden világos. Jövőhéten neki is látok. :)

lantika Elküldve: 2015-11-12 20:52 angel eye

morzseya írta:
lantika írta:

Elöszo:
Itt egy leiräs,hogy hogyan lehet a lämpa felkapcsoläsäval homälyositani az angel eyest. Ez különösen ajänlott,mert az smd nagyon feltünöen vilägit föleg sötetben,igy megnö az ellenörzesek kockäzatänak eselye (baszogat a rendör erte).
Leiräs:
Olyan rele kell,ami mind a kettö älläsban ätengedi az äramot.
fogod a relet,es egyszerüen az smd äramkörbe teszed ugy,hogy a ledek vilägitsanak,ha a rele vezerlö äramköre nem kap äramot.
Igy az smd 100%-ban kap äramot 100%-osan vilägit.
A mäsik odalära a relenek räteszed ismetelten az angel eyes szälät,de a kimenö ägra kell tenni a rele es az SMD köze egy diodät,es egy ellenälläst. (a dioda azert kell,hogy problema eseten az auto elektronikäjäban ne legyen kär okozva.)
Dioda tipusa: 1n4000 beepitesnel figyelni,mert csak egy iränyban engedi az äramot.
Ellenälläs tipusa: 150 ohm 10 Watt de ha halvänynak talälod az angel eyest akkor lehet 120 ohm,vagy 100 ohm.
A rele vezerlö szälära meg kell egy pozitiv a tompitott käbeleröl.

Müködes:
Csak a helyzetjelzö hasznälatakor az Angel eyes maximumon vilägit,mert a rele nem kap äramot. Ha felkapcsolod a tompitottat,a rele äramot kap,ätkapcsol a mäsik älläsra igy az ellenälläson keresztül kevesebb feszültseget kap az angel eyes,igy nem lesz olyan erös a fenye.

Remelem erthetö ahogy leirtam. Az egesz kb 1000 Ft / oldal ärban kijön.


Már kezdem érteni, köszönöm a fáradtságot!
Ugye alapból is van egy relé az áramkörön, ami az aksiról kap tápot.

Illetve van két kábel, az egyik a lábtérről táplálja meg a karikákat - ilyenkor nem megy át a relén az áram. Másik a helyzetjelző, amin keresztül a relé figyeli a jelet. Ha van helyzetjelző (vagy gyújtás), akkor világít a karika.
Ha a lábteres kábel elé lenne téve ez a (diódás+ellenállás+relé) kombináció, akkor elég lehet egy adag is belőle. Előnye, hogy nem lesz annyi kábel össze-vissza. Hátránya az, hogy folyamatosan a lábtér kábeléről lesz megtáplálva a karika. Így az alapból áramkörben lévő relé feleslegessé válik (a biztosítékkal együtt). Amúgy is elrontottam a bekötést és a lábtér kábelét kötöttem a helyzetjelzőre. Ezt mindenképpen javítanom kell.

Jól írtam le a működést?
Mert ha igen, akkor minden világos már és nagyon szépen köszönöm a segítséget! :iszunkra:



A plusz relet a diodäval közvetlenül az angel eyes ele kell kötni. Ez a rele egy olyan rele,ami mind a 2 älläsban ätengedi az äramot. A rele alapbol egy kapcsolo,ez meg egy 2 älläsu kapcsolo.

Valahogy igy kell kötni.