Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 540 találat


John Elküldve: 2018-02-23 17:09 AUX

spencer írta:
John írta:
John írta: Sziasztok.Hátha másoknak is jól jön ez a bekötés:http://www.diymybmw.com/e46/aux-input-cable/ Kérdésem viszont akadna:Ha ugyanígy szeretném bekötni viszont nekem hátúl be van vezetékelve a Cd-tárig két csati is,egyik 6 a másik 3 pines,megnéztem a magnókazettás (Mode gombos)fejegységem hátuljába (bal oldalon)viszont nem az aux (ami elvileg a jobb oldalon kell csatlakoznia) hanem a Cd-tár van be kötve de az aux hely helye üresen van hagyva és amit kérdezni szeretnék hogy ne foglalkozzak vele és hátul ami van két csati azokra is rá tudom simán biggyeszteni a jack dugajt? Viszont melyik csati kell nekem a 3 vagy a 6 csatlakozós és azon belül melyik színt melyikhez kell kötni a jack dugón? Hátúl ugyanígy hiányzik a jobb oldali csati helye a fejegység mögött.De akkor minek vezetékeli be a barom Bmw mérnök a kábelt???

Be aktiváltam az ux jack-et és megy telórol is a zene! Akinek nincs szintén még csak a fejejgység mögé sem be vezetékelve annak megmutatom mit hová kell forrasztania,akit érdekel komizzon és válaszolok ha van érdeklődés. :)(Ilyenkor bánom hogy nincs másik telóm ezen kívűl hogy levideózzam,de lényeg hogy a szomszédot ma felbasztam a hangerővel nem győzött szidni,közbe meg youtube klippeztem a műszerfalon műszerfalon,mire nem jó egy okosteló.. bosszantani a szomszédot..:D)

-szia,
Engem éredkelne a beaktiválás. Ki is fezetem ha megcsinálod.
Köszönöm.

Üdv




Szia,merre laksz? Tápiószelétől messze?

spencer Elküldve: 2018-02-23 16:55 AUX

John írta:
John írta: Sziasztok.Hátha másoknak is jól jön ez a bekötés:http://www.diymybmw.com/e46/aux-input-cable/ Kérdésem viszont akadna:Ha ugyanígy szeretném bekötni viszont nekem hátúl be van vezetékelve a Cd-tárig két csati is,egyik 6 a másik 3 pines,megnéztem a magnókazettás (Mode gombos)fejegységem hátuljába (bal oldalon)viszont nem az aux (ami elvileg a jobb oldalon kell csatlakoznia) hanem a Cd-tár van be kötve de az aux hely helye üresen van hagyva és amit kérdezni szeretnék hogy ne foglalkozzak vele és hátul ami van két csati azokra is rá tudom simán biggyeszteni a jack dugajt? Viszont melyik csati kell nekem a 3 vagy a 6 csatlakozós és azon belül melyik színt melyikhez kell kötni a jack dugón? Hátúl ugyanígy hiányzik a jobb oldali csati helye a fejegység mögött.De akkor minek vezetékeli be a barom Bmw mérnök a kábelt???

Be aktiváltam az ux jack-et és megy telórol is a zene! Akinek nincs szintén még csak a fejejgység mögé sem be vezetékelve annak megmutatom mit hová kell forrasztania,akit érdekel komizzon és válaszolok ha van érdeklődés. :)(Ilyenkor bánom hogy nincs másik telóm ezen kívűl hogy levideózzam,de lényeg hogy a szomszédot ma felbasztam a hangerővel nem győzött szidni,közbe meg youtube klippeztem a műszerfalon műszerfalon,mire nem jó egy okosteló.. bosszantani a szomszédot..:D)

-szia,
Engem éredkelne a beaktiválás. Ki is fezetem ha megcsinálod.
Köszönöm.

Üdv



Adriano98 Elküldve: 2017-12-18 20:33 Nagy navi utólag

Hektor írta:
Adriano98 írta:
Hektor írta:
Adriano98 írta:
Hektor írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Én most szeretnék majd utólagosan, 16:9-es navit betenni. Újonnan venném, amit ha jól tudom csak be kell tenni a rádió és a klímapanel helyére. Ha jól tudom, csak rá kell dugni a rádió kábelt, bár ezekhez nem nagyon értek, így ha tévedek, javítsatok ki engem. :D
Még a GPS antenna beépítését nem nagyon tudom, hogy hova tegyem. Én esetleg arra gondoltam, hogy talán a kárpit alatt felvezetném és az első szélvédő tetejére, az esőszenzor helyére. Nem nagyon értek ezekhez, ezért kértem itt egy kicsi segítséget, mielőtt megveszem. Esetleg más hasznos tanácsot tudtok adni? Előre is köszönöm! :)







Szia !
Bár az én autómban gyári 16:9 van, a fiam kocsijába egy androidosat tettem bele.
A gyári magnó ki, a klíma panel alulra kerül. Itt sajna kell egy kis faragást eszközölni, de nem vészes. Erről találsz videót a youtubon, de ha nem találsz megkeresem és elküldöm neked. A csatlakozó kompatibilis, de a rádió antennához nekem venni kellett egy átalakítót. ( Egyes tipusoknál adják vele ) az usb csatlakozót a kesztyűtartóba vezettem, a gps antenna a szélvédő jobb alsó sarkában van. A telóhoz külön mikrofont én nem vezettem sehová, mert a gyári saját mikrofonnal jól hallani. A videón minden rajta van szerintem.
https://youtu.be/gU_h99YWwyo
Azt hiszem ez az a video. Sok sikert.


Szia!
Köszi, ez nagyon jó videó, ráadásul magyarul. Így már azért könnyebb lesz. Az USB helyéről én is gondolkoztam, de nem nagyon tudtam hová kitalálni.


Jó helyen van a kesztyűtartóban. Pendriven a zenék, nem minden nap cserélgeti az ember, de ha igen, akkor sem problémàs. Egyedül a rádió vétele nem tetszett, de ahol nincs zavaró tényező ott még az is elfogadható. Persze a gyárié sokkal jobb. Nagyon jó, hogy több navi is üzemel, azt választod amelyik szimpatikusabb. Telóról zenék, wifi, ha akarod kártyáról net stb. Szóval azért már jobban igazodik a mai korhoz, mint a gyári. Nekem gyári van, én már nem cserélem ki.


Igaz, azért szerintem a gyári is elég jó. Én alapból amiatt gondoltam navira, hogy gyárilag kazettás rádió van benne, de ma már egyáltalán nem használok kazettát, és a zenék rámásolása is csak munka lenne. És ha már ott voltam, hogy esetleg bontott CD-s rádiót, akkor gondoltam, hogy már miért is ne navit. Ezen sokkal egyszerűbb, CD, USB, SD...plusz még egy rakás más funkciója van. Igaz, korszerűbb, mint a gyári, szebb grafika és persze ha jól tudom a gyárinál a csomagtartóban is van valami hozzá beszerelve...bár lehet csak én nem értek hozzá.







De igen, nekem a csomagartóban van a rádió, dvd meghajtó, video modul. Elől csak a kijelző van. Az újakon ( androidos, win ce) egy egységet képez a kijelzővel, minden abba csatlakozik már. A gyárin nincs usb csatoló, viszont van aux, így oldom meg a zenéket. A gyári navi engem kielégít, magyar menüs, viszonylag friss. Vizont se igo, se sygic vagy waze :) Sok sikert hozzá, legyen benne sok örömed


Na végre már bent is van. Igazad volt, a klíma nem ment be teljesen a helyére, egy 4-5 milliméterrel kijjebb van így, de nem vészes, nem esik ki. Majd navihoz való keretet veszek, a mostani hamutartó és a keret már karcos, így kettő az egyben megoldás lesz.:D





Hektor Elküldve: 2017-12-18 20:23 Nagy navi utólag

Adriano98 írta:
Hektor írta:
Adriano98 írta:
Hektor írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Én most szeretnék majd utólagosan, 16:9-es navit betenni. Újonnan venném, amit ha jól tudom csak be kell tenni a rádió és a klímapanel helyére. Ha jól tudom, csak rá kell dugni a rádió kábelt, bár ezekhez nem nagyon értek, így ha tévedek, javítsatok ki engem. :D
Még a GPS antenna beépítését nem nagyon tudom, hogy hova tegyem. Én esetleg arra gondoltam, hogy talán a kárpit alatt felvezetném és az első szélvédő tetejére, az esőszenzor helyére. Nem nagyon értek ezekhez, ezért kértem itt egy kicsi segítséget, mielőtt megveszem. Esetleg más hasznos tanácsot tudtok adni? Előre is köszönöm! :)







Szia !
Bár az én autómban gyári 16:9 van, a fiam kocsijába egy androidosat tettem bele.
A gyári magnó ki, a klíma panel alulra kerül. Itt sajna kell egy kis faragást eszközölni, de nem vészes. Erről találsz videót a youtubon, de ha nem találsz megkeresem és elküldöm neked. A csatlakozó kompatibilis, de a rádió antennához nekem venni kellett egy átalakítót. ( Egyes tipusoknál adják vele ) az usb csatlakozót a kesztyűtartóba vezettem, a gps antenna a szélvédő jobb alsó sarkában van. A telóhoz külön mikrofont én nem vezettem sehová, mert a gyári saját mikrofonnal jól hallani. A videón minden rajta van szerintem.
https://youtu.be/gU_h99YWwyo
Azt hiszem ez az a video. Sok sikert.


Szia!
Köszi, ez nagyon jó videó, ráadásul magyarul. Így már azért könnyebb lesz. Az USB helyéről én is gondolkoztam, de nem nagyon tudtam hová kitalálni.


Jó helyen van a kesztyűtartóban. Pendriven a zenék, nem minden nap cserélgeti az ember, de ha igen, akkor sem problémàs. Egyedül a rádió vétele nem tetszett, de ahol nincs zavaró tényező ott még az is elfogadható. Persze a gyárié sokkal jobb. Nagyon jó, hogy több navi is üzemel, azt választod amelyik szimpatikusabb. Telóról zenék, wifi, ha akarod kártyáról net stb. Szóval azért már jobban igazodik a mai korhoz, mint a gyári. Nekem gyári van, én már nem cserélem ki.


Igaz, azért szerintem a gyári is elég jó. Én alapból amiatt gondoltam navira, hogy gyárilag kazettás rádió van benne, de ma már egyáltalán nem használok kazettát, és a zenék rámásolása is csak munka lenne. És ha már ott voltam, hogy esetleg bontott CD-s rádiót, akkor gondoltam, hogy már miért is ne navit. Ezen sokkal egyszerűbb, CD, USB, SD...plusz még egy rakás más funkciója van. Igaz, korszerűbb, mint a gyári, szebb grafika és persze ha jól tudom a gyárinál a csomagtartóban is van valami hozzá beszerelve...bár lehet csak én nem értek hozzá.







De igen, nekem a csomagartóban van a rádió, dvd meghajtó, video modul. Elől csak a kijelző van. Az újakon ( androidos, win ce) egy egységet képez a kijelzővel, minden abba csatlakozik már. A gyárin nincs usb csatoló, viszont van aux, így oldom meg a zenéket. A gyári navi engem kielégít, magyar menüs, viszonylag friss. Vizont se igo, se sygic vagy waze :) Sok sikert hozzá, legyen benne sok örömed

YELLOW Elküldve: 2017-09-06 16:56 AUX

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! :D (De csak ha akarod :)


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. :D forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis. ;)


Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?


villanymotor? szerintem nem kell forogjon semmi. fogalmam nincs mennyi áramot vesz fel, meg azt sem, hogy egy transzmitter mennyit fogyaszt. nem méregettem. de álló helyzetben, ha nincs gyújtás, úgyis lekapcsol a rendszer 15-20 perc után. gyújtáson pedig van fogyasztás amúgy is elég.
de miért lényeges neked ez? ha jó az akksi, akkor ha várakozni kell valahol 1-2 órát, azt simán kibírja, csak 20 percenként újra be kell kapcsolni. egyébként nem értem. vagy az a zenehallgatós stúdiód? :D

apa,ez nem a gyári Aux csatklakozás,itt a magnókazettát érzékelnie kell mintha be lenne téve egy kazi (be kell nyomni kézzel a mechanikát és úgy kell hagyni benyomva erre való a Mode gomb hogy vagy átváltod Rádióra vagy kazettára ebben az esetben,viszont akkszi témában mindjárt teszek fel kérdést ott...) és forog ilyenkor a villanymotor a fejegységnek,mellesleg nem gyújtáson hallgatom hanem gyújtáskapcsoló 1-es állás.. :D


mondom a meghajtó IC-től függ hova tudsz forrasztani. én nem szedtem még szét, nem tudom a BMW fejekben milyen van.
1-es állásban is kikapcsol egy idő után, csak gyújtáson nem. legalábbis nekem úgy rémlik.


Mármint mi kapcsol ki?


én befejeztem, az ilyen magasröptű beszélgetésre nem vagyok vevő, tudod jól.
ha erre vágyom elmegyek egy óvodába. ;) peace!

Mert megkérdeztem hogy mi kapcsol ki 1-es állásban? Nem vagyok gondolatolvasó hogy mire gondolsz ezt a képességemet még nem tudtam kifejleszteni ha magnóra akkor az miért kapcsolna ki 1-es állásban egy idő után? Ha nem válaszolsz nem bánom,viszont akkor a végén ki marad itt ezen a Fórumon? Valahol Bitunak is igaza van,értelmetlen lesz a belépés hamarosan.Ennyiben bánom hogy a Tds- fórumról el jöttem mivel benyás lettem,az pörög is és türelmesebbek az emberek,valahogy a Dieselesek összetartóbbak,ha megsértődsz is ez az igazság,egyedül Tano aki sose morog ha kérdezek valamit. :)


mindenkinek más az ingerküszöbe. az enyémet már sokszor átlépted.
milyen topic-ban vagyunk, miről beszélünk? szerintem az otthoni TV kikapcsolásról beszélek? hát komolyan mondom, kicsit láss már mögé a dolgoknak is, gondold tovább. ez a szájbarágós beszélgetés nekem nagyon fárasztó. ha tetszik, ha nem úgy érzem magam ilyenkor, mintha valami gyenge elméjűvel próbálnék beszélgetni.
tudom, körülményes vagy, alapos, inkább kérdezel, de engem már kiidegel lassan.
9 éve hasonló színtű emberekkel vagyok körülvéve, de főleg olyan 4 éve.
engem nem zavar ha kérdezel, de hogy utána, mindent a füledbe, szádba kell adni, az több mint gyerekes. nekem nincs kölköm, jobb ha nem is lesz, másnak akinek van, lehet jobban tudja ezt kezelni. nyugodtan írj Tano-nak, vagy jelöld meg a hozzászólásodban, aztán majd válaszol rá.
de marhára nem szeretném elvinni a beszélgetést ebbe az irányba, csak gondoltam jelzem, hogy inkább nem fogok társalogni. hidd el látni fogom itt a fórumon, de nem fogok rá válaszolni, ha ilyen szinten maradunk. ez az igazság. peace!
téma OFF!

John Elküldve: 2017-09-06 16:47 AUX

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! :D (De csak ha akarod :)


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. :D forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis. ;)


Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?


villanymotor? szerintem nem kell forogjon semmi. fogalmam nincs mennyi áramot vesz fel, meg azt sem, hogy egy transzmitter mennyit fogyaszt. nem méregettem. de álló helyzetben, ha nincs gyújtás, úgyis lekapcsol a rendszer 15-20 perc után. gyújtáson pedig van fogyasztás amúgy is elég.
de miért lényeges neked ez? ha jó az akksi, akkor ha várakozni kell valahol 1-2 órát, azt simán kibírja, csak 20 percenként újra be kell kapcsolni. egyébként nem értem. vagy az a zenehallgatós stúdiód? :D

apa,ez nem a gyári Aux csatklakozás,itt a magnókazettát érzékelnie kell mintha be lenne téve egy kazi (be kell nyomni kézzel a mechanikát és úgy kell hagyni benyomva erre való a Mode gomb hogy vagy átváltod Rádióra vagy kazettára ebben az esetben,viszont akkszi témában mindjárt teszek fel kérdést ott...) és forog ilyenkor a villanymotor a fejegységnek,mellesleg nem gyújtáson hallgatom hanem gyújtáskapcsoló 1-es állás.. :D


mondom a meghajtó IC-től függ hova tudsz forrasztani. én nem szedtem még szét, nem tudom a BMW fejekben milyen van.
1-es állásban is kikapcsol egy idő után, csak gyújtáson nem. legalábbis nekem úgy rémlik.


Mármint mi kapcsol ki?


én befejeztem, az ilyen magasröptű beszélgetésre nem vagyok vevő, tudod jól.
ha erre vágyom elmegyek egy óvodába. ;) peace!

Mert megkérdeztem hogy mi kapcsol ki 1-es állásban? Nem vagyok gondolatolvasó hogy mire gondolsz ezt a képességemet még nem tudtam kifejleszteni ha magnóra akkor az miért kapcsolna ki 1-es állásban egy idő után? Ha nem válaszolsz nem bánom,viszont akkor a végén ki marad itt ezen a Fórumon? Valahol Bitunak is igaza van,értelmetlen lesz a belépés hamarosan.Ennyiben bánom hogy a Tds- fórumról el jöttem mivel benyás lettem,az pörög is és türelmesebbek az emberek,valahogy a Dieselesek összetartóbbak,ha megsértődsz is ez az igazság,egyedül Tano aki sose morog ha kérdezek valamit. :)

YELLOW Elküldve: 2017-09-06 16:07 AUX

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! :D (De csak ha akarod :)


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. :D forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis. ;)


Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?


villanymotor? szerintem nem kell forogjon semmi. fogalmam nincs mennyi áramot vesz fel, meg azt sem, hogy egy transzmitter mennyit fogyaszt. nem méregettem. de álló helyzetben, ha nincs gyújtás, úgyis lekapcsol a rendszer 15-20 perc után. gyújtáson pedig van fogyasztás amúgy is elég.
de miért lényeges neked ez? ha jó az akksi, akkor ha várakozni kell valahol 1-2 órát, azt simán kibírja, csak 20 percenként újra be kell kapcsolni. egyébként nem értem. vagy az a zenehallgatós stúdiód? :D

apa,ez nem a gyári Aux csatklakozás,itt a magnókazettát érzékelnie kell mintha be lenne téve egy kazi (be kell nyomni kézzel a mechanikát és úgy kell hagyni benyomva erre való a Mode gomb hogy vagy átváltod Rádióra vagy kazettára ebben az esetben,viszont akkszi témában mindjárt teszek fel kérdést ott...) és forog ilyenkor a villanymotor a fejegységnek,mellesleg nem gyújtáson hallgatom hanem gyújtáskapcsoló 1-es állás.. :D


mondom a meghajtó IC-től függ hova tudsz forrasztani. én nem szedtem még szét, nem tudom a BMW fejekben milyen van.
1-es állásban is kikapcsol egy idő után, csak gyújtáson nem. legalábbis nekem úgy rémlik.


Mármint mi kapcsol ki?


én befejeztem, az ilyen magasröptű beszélgetésre nem vagyok vevő, tudod jól.
ha erre vágyom elmegyek egy óvodába. ;) peace!

John Elküldve: 2017-09-06 14:53 AUX

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! :D (De csak ha akarod :)


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. :D forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis. ;)


Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?


villanymotor? szerintem nem kell forogjon semmi. fogalmam nincs mennyi áramot vesz fel, meg azt sem, hogy egy transzmitter mennyit fogyaszt. nem méregettem. de álló helyzetben, ha nincs gyújtás, úgyis lekapcsol a rendszer 15-20 perc után. gyújtáson pedig van fogyasztás amúgy is elég.
de miért lényeges neked ez? ha jó az akksi, akkor ha várakozni kell valahol 1-2 órát, azt simán kibírja, csak 20 percenként újra be kell kapcsolni. egyébként nem értem. vagy az a zenehallgatós stúdiód? :D

apa,ez nem a gyári Aux csatklakozás,itt a magnókazettát érzékelnie kell mintha be lenne téve egy kazi (be kell nyomni kézzel a mechanikát és úgy kell hagyni benyomva erre való a Mode gomb hogy vagy átváltod Rádióra vagy kazettára ebben az esetben,viszont akkszi témában mindjárt teszek fel kérdést ott...) és forog ilyenkor a villanymotor a fejegységnek,mellesleg nem gyújtáson hallgatom hanem gyújtáskapcsoló 1-es állás.. :D


mondom a meghajtó IC-től függ hova tudsz forrasztani. én nem szedtem még szét, nem tudom a BMW fejekben milyen van.
1-es állásban is kikapcsol egy idő után, csak gyújtáson nem. legalábbis nekem úgy rémlik.

Mármint mi kapcsol ki?

YELLOW Elküldve: 2017-09-06 14:52 AUX

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! :D (De csak ha akarod :)


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. :D forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis. ;)


Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?


villanymotor? szerintem nem kell forogjon semmi. fogalmam nincs mennyi áramot vesz fel, meg azt sem, hogy egy transzmitter mennyit fogyaszt. nem méregettem. de álló helyzetben, ha nincs gyújtás, úgyis lekapcsol a rendszer 15-20 perc után. gyújtáson pedig van fogyasztás amúgy is elég.
de miért lényeges neked ez? ha jó az akksi, akkor ha várakozni kell valahol 1-2 órát, azt simán kibírja, csak 20 percenként újra be kell kapcsolni. egyébként nem értem. vagy az a zenehallgatós stúdiód? :D

apa,ez nem a gyári Aux csatklakozás,itt a magnókazettát érzékelnie kell mintha be lenne téve egy kazi (be kell nyomni kézzel a mechanikát és úgy kell hagyni benyomva erre való a Mode gomb hogy vagy átváltod Rádióra vagy kazettára ebben az esetben,viszont akkszi témában mindjárt teszek fel kérdést ott...) és forog ilyenkor a villanymotor a fejegységnek,mellesleg nem gyújtáson hallgatom hanem gyújtáskapcsoló 1-es állás.. :D


mondom a meghajtó IC-től függ hova tudsz forrasztani. én nem szedtem még szét, nem tudom a BMW fejekben milyen van.
1-es állásban is kikapcsol egy idő után, csak gyújtáson nem. legalábbis nekem úgy rémlik.

John Elküldve: 2017-09-06 14:48 AUX

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: egyszer úgyis be forrasztom neked az Auxot! :D (De csak ha akarod :)


hee, én is tudok forrasztani. azért tanultam elektronikát. vagyis tanították. :D forrasztásból még céges vizsgám is van. nem csak sulis. ;)


Annyit még árulj el nekem hogy az Aux használata közben mivel mennie kell a fejegység villanymotorjának az mennyire merítheti a jövőben az akkumulátor-t ha álló helyzetben hallgatom teszem azt közepes hangerővel a zenét mobilról,gondolom kevesebbet mint az elődje az Fm-transzmitter a szivargyújtós?


villanymotor? szerintem nem kell forogjon semmi. fogalmam nincs mennyi áramot vesz fel, meg azt sem, hogy egy transzmitter mennyit fogyaszt. nem méregettem. de álló helyzetben, ha nincs gyújtás, úgyis lekapcsol a rendszer 15-20 perc után. gyújtáson pedig van fogyasztás amúgy is elég.
de miért lényeges neked ez? ha jó az akksi, akkor ha várakozni kell valahol 1-2 órát, azt simán kibírja, csak 20 percenként újra be kell kapcsolni. egyébként nem értem. vagy az a zenehallgatós stúdiód? :D

apa,ez nem a gyári Aux csatklakozás,itt a magnókazettát érzékelnie kell mintha be lenne téve egy kazi (be kell nyomni kézzel a mechanikát és úgy kell hagyni benyomva erre való a Mode gomb hogy vagy átváltod Rádióra vagy kazettára ebben az esetben,viszont akkszi témában mindjárt teszek fel kérdést ott...) és forog ilyenkor a villanymotor a fejegységnek,mellesleg nem gyújtáson hallgatom hanem gyújtáskapcsoló 1-es állás.. :D