Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Pitykoo Elküldve: 2025-01-31 17:49 Kardántengely és társai

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az E46 330I manuál váltós autóba milyen hosszúságú komplett kardán kell? Sok oldalon keresgéltem és nagyon sok féle mérettel találkoztam. Esetleg van e más motorral szerelt vagy típusból ami egy az egyeben jó lehet bele? Válaszokat előre is köszönöm!


Itt meg tudod nézni, ha megadod az adatokat:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/select

http://bmwfans.info/parts-catalog


Köszi!
Az a baj, hogy gyárilag 1550mm-t ír viszont ilyet nem találok a neten sehol. 1585, 1435 illetve 1373mm amiket találok!
Nem szeretnék mellényúlni mert lehet nem veszik vissza majd! Ezért próbáltam hátha valakinek van tapasztalata benne! De majd még a rendelési oldalon is rákérdezek!


a gyári kardánon nincs valami cimke, amiről le lehetne olvasni valamit? mondjuk cikkszám vagy akármi?
szerk.: amúgy lehet már neked nem a gyári váltó vagy difi van bent.



Sajnos nincs rajta a címke. Ahol meg találtam kardánt ott meg csak rendelésre van. Még azt se tudom, hogy elviszem aztán összenézzük!
Biztos, hogy nem a gyári van benne.
Ezért nehézkes a csere! De majd még körbekérdezgetek boltokat!


szoktak olyat csinálni, hogy pl a 30d-ből kap váltót vagy difit és féltengelyeket, vagy épp mindkettőt, mert ugye többet bírnak.


Ha jól tudom itt 3.0I váltó és 2.8I difi van! :(
Valahogy megoldjuk majd, nem lesz egyszerű!
Köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2025-01-25 18:47 Kardántengely és társai

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az E46 330I manuál váltós autóba milyen hosszúságú komplett kardán kell? Sok oldalon keresgéltem és nagyon sok féle mérettel találkoztam. Esetleg van e más motorral szerelt vagy típusból ami egy az egyeben jó lehet bele? Válaszokat előre is köszönöm!


Itt meg tudod nézni, ha megadod az adatokat:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/select

http://bmwfans.info/parts-catalog


Köszi!
Az a baj, hogy gyárilag 1550mm-t ír viszont ilyet nem találok a neten sehol. 1585, 1435 illetve 1373mm amiket találok!
Nem szeretnék mellényúlni mert lehet nem veszik vissza majd! Ezért próbáltam hátha valakinek van tapasztalata benne! De majd még a rendelési oldalon is rákérdezek!


a gyári kardánon nincs valami cimke, amiről le lehetne olvasni valamit? mondjuk cikkszám vagy akármi?
szerk.: amúgy lehet már neked nem a gyári váltó vagy difi van bent.



Sajnos nincs rajta a címke. Ahol meg találtam kardánt ott meg csak rendelésre van. Még azt se tudom, hogy elviszem aztán összenézzük!
Biztos, hogy nem a gyári van benne.
Ezért nehézkes a csere! De majd még körbekérdezgetek boltokat!


szoktak olyat csinálni, hogy pl a 30d-ből kap váltót vagy difit és féltengelyeket, vagy épp mindkettőt, mert ugye többet bírnak.

Pitykoo Elküldve: 2025-01-24 23:11 Kardántengely és társai

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az E46 330I manuál váltós autóba milyen hosszúságú komplett kardán kell? Sok oldalon keresgéltem és nagyon sok féle mérettel találkoztam. Esetleg van e más motorral szerelt vagy típusból ami egy az egyeben jó lehet bele? Válaszokat előre is köszönöm!


Itt meg tudod nézni, ha megadod az adatokat:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/select

http://bmwfans.info/parts-catalog


Köszi!
Az a baj, hogy gyárilag 1550mm-t ír viszont ilyet nem találok a neten sehol. 1585, 1435 illetve 1373mm amiket találok!
Nem szeretnék mellényúlni mert lehet nem veszik vissza majd! Ezért próbáltam hátha valakinek van tapasztalata benne! De majd még a rendelési oldalon is rákérdezek!


a gyári kardánon nincs valami cimke, amiről le lehetne olvasni valamit? mondjuk cikkszám vagy akármi?
szerk.: amúgy lehet már neked nem a gyári váltó vagy difi van bent.



Sajnos nincs rajta a címke. Ahol meg találtam kardánt ott meg csak rendelésre van. Még azt se tudom, hogy elviszem aztán összenézzük!
Biztos, hogy nem a gyári van benne.
Ezért nehézkes a csere! De majd még körbekérdezgetek boltokat!


YELLOW Elküldve: 2025-01-23 18:45 Kardántengely és társai

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az E46 330I manuál váltós autóba milyen hosszúságú komplett kardán kell? Sok oldalon keresgéltem és nagyon sok féle mérettel találkoztam. Esetleg van e más motorral szerelt vagy típusból ami egy az egyeben jó lehet bele? Válaszokat előre is köszönöm!


Itt meg tudod nézni, ha megadod az adatokat:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/select

http://bmwfans.info/parts-catalog


Köszi!
Az a baj, hogy gyárilag 1550mm-t ír viszont ilyet nem találok a neten sehol. 1585, 1435 illetve 1373mm amiket találok!
Nem szeretnék mellényúlni mert lehet nem veszik vissza majd! Ezért próbáltam hátha valakinek van tapasztalata benne! De majd még a rendelési oldalon is rákérdezek!


a gyári kardánon nincs valami cimke, amiről le lehetne olvasni valamit? mondjuk cikkszám vagy akármi?
szerk.: amúgy lehet már neked nem a gyári váltó vagy difi van bent.

Pitykoo Elküldve: 2025-01-23 08:02 Kardántengely és társai

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az E46 330I manuál váltós autóba milyen hosszúságú komplett kardán kell? Sok oldalon keresgéltem és nagyon sok féle mérettel találkoztam. Esetleg van e más motorral szerelt vagy típusból ami egy az egyeben jó lehet bele? Válaszokat előre is köszönöm!


Itt meg tudod nézni, ha megadod az adatokat:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/select

http://bmwfans.info/parts-catalog


Köszi!
Az a baj, hogy gyárilag 1550mm-t ír viszont ilyet nem találok a neten sehol. 1585, 1435 illetve 1373mm amiket találok!
Nem szeretnék mellényúlni mert lehet nem veszik vissza majd! Ezért próbáltam hátha valakinek van tapasztalata benne! De majd még a rendelési oldalon is rákérdezek!

YELLOW Elküldve: 2025-01-21 21:43 Kardántengely és társai

Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az E46 330I manuál váltós autóba milyen hosszúságú komplett kardán kell? Sok oldalon keresgéltem és nagyon sok féle mérettel találkoztam. Esetleg van e más motorral szerelt vagy típusból ami egy az egyeben jó lehet bele? Válaszokat előre is köszönöm!


Itt meg tudod nézni, ha megadod az adatokat:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/select

http://bmwfans.info/parts-catalog

r-6-s Elküldve: 2024-12-11 16:31 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!
Elég érdekes problémám akadt, írom az előzményt is, aminek lehet nincs köze az egészhez. Az autó 93-as 318is coupe.
Szóval bejött a PPPPPP az óracsoporton, ezért szereztem egy bontottat, betettem, de az autó nem indult el vele, meg sem nyekkent indítózásra, ami elég furcsa, mert előtte kiszedett órával is simán beindult. Visszatettem a régi óracsoportot, de azzal is ugyanez, teljes csend, mintha gyújtás sem lett volna már. Gondoltam nyomok egy akksi resetet, hátha, de el kellett mennem, ezért kulccsal bezártam a kocsit, a központi be is csukta mindhárom zárat.
Visszatérve már nem nyílt az autó, se vezető- sem utasoldalról, pótkulccsal sem. Nincs távirányítóm, csak sima kulcs, azzal nyitom-zárom 12 éve. Nem tudom gyárilag milyen lopásvédelem van benne, de én riasztótól nem tudok, meg semmilyen utólagos mókolásról.
Eddig kivett akksival is gond nélkül lehetett nyitni-zárni, most nem tudom mi a szitu, talán lereteszelt, de nem értem miért nem nyitja egyik kulcsa sem egyik oldalon sem. A csomagtartót ki tudom nyitni, de nem megyek vele semmire. Annak a zárját a két első ajtó központival tudta zárni, de fordítva nem működött, tehát a csomitartó zárja csak magát tudta nyitni-csukni, az első ajtókat nem.
Sikerült a vesék felől kinyitni a motorteret, próbáltam másik akksit a biztonság kedvéért, de az eredetije is jó, semmi változás. Kicseréltem egy csomó biztosítékot újra aminek kb. köze lehet ehhez az egészhez, de semmi. Tehát most ott tartok hogy a saját kulcsaival nem jutok be az autóba, bárhogy variálok a kilinccsel meg a kulcsforgatással, nulla reakció. Nem tudom, hogy köze van e az óracsoport cserének ehhez, lehet semmi, de nekem gyanús, hogy egymás után jött a két dolog.
A kérdésem, hogy mi a következő lépés, hogyan lehetne valami trükkel vagy akármivel bejutni az autóba.
Köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2024-12-04 21:09 Hûtõvíz

Robiez írta:
YELLOW írta:
Robiez írta:
YELLOW írta:
Robiez írta:
YELLOW írta:
Robiez írta:
YELLOW írta:
Robiez írta:
YELLOW írta:
Robiez írta: Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni tőletek,mert tudatlan vagyok ebben teljesen..vásárlás előtt állok adott egy BMW E46 316i 1.9 motorral szerelt 99évjárat.
Az eset a következő,kb 20km meg tétele után meleg motornál,járó motornál ha le veszem a kiegyenlítő sapkát jön ki a víz egészen addig míg a felső vízcső puha nem lesz.
Ez normális jelenség vagy sem?
Nem merem meg venni mert páran azt mondják, hogy hengerfejes...ezért tőletek kérnék véleményt.
Köszönöm !!!:roll:


Mivel a túlnyomás megszűnik a rendszerben, így a hűtőfolyadék hamarabb elkezd forrni, és normális ha kijön. Hidegen kell megnézni, vagy amíg nem üzemmeleg a motor, hogy akkor bugyborékol-e vissza a kiegyenlítőben a kipufogógáz.
Illetve a visszatérő ág is ott van a kupaknál, ott is tudja úgy nyomni adott esetben, hogy olyan, mintha ki akarna futni.
Szóval leírás alapján ettől még nem hengerfejes. De lehet, de innen megmondani nem lehet.


Szia YELLOW
Köszönöm a válaszod!!
Még annyit tennék hozzá,hogy miután le vettem a kupakot és ki jött a víz utána nyugis volt bent.Gáz adásra a visszatérő ágból jön a viz a pálcára mintha pi*silné.


Akkor simán lehet, hogy csak levegős volt, mert nem rég cserélték a hűtővizet.


ŐŐ a tulaj azt mondta,hogy egy hónapja volt tartály csere mert elrepedt!( Miért repedhet el?):roll:


Sajnos gyakori. Elöregszik. A régebbi típusoknál, mint a tiéd is, pláne jellemző volt.
Persze hengerfejességtől is szétrepedhet.


Szia YELLOW!
Egy újabb kérdésem lenne,hogy normális-e az a jelenség,hogy e46 316i(1.9) reggeli -1 0 fok környéki időben elinditom az autot jár kb 30mp alapjáraton majd indulok vele,60-70es tempo 5.be 2ezer alatt,KB 5 perc és már megy fel a vizhőfok.(középen szépen megáll ahogy kell)


Mármint 5 perc indul el felfelé a mutató, vagy 5 perc után már középen áll?
Mert mindkettő lehet normális. Bár pl. az enyém kicsit lassabban melegszik. Amúgy a mutatós műszer egy tájékoztató műszer. Nem lineáris, és nem is mutatja számszerűen. tehát 96-103°C az üzemi. De kb 85°C körül is már szinte középen áll a mutató. Miközben a kék sávot 60°C környékén kezdi el elhagyni. 120°C-nál pedig már pirosban van. Tehát nem arányos a jelzés.
Bár én tényleg több éve nem használom már hidegben, így csak emlékeimre támaszkodom.


5 perc és indul el felfelé.
Illetve most néztem a kiegyenlitőtartályt hideg állapotban le vettem a kupakot járó motornál,és a visszatérő ágon nem pisilte a pálcát,ez normális? üzemmeleg állapotban kell csak?
(Néztem üzemmeleg állapotban sem pisili a pálcát)
?8O


Ott már csak akkor jön, ha üzem meleg a motor. Ugye ahogy melegszik, nő a nyomás és úgy mond ott tágul vissza a kiegyenlítőbe. Ugyanolyan az, mint más autóknál, aminek a tartálya külön van, és felülre bemegy egy vékonyabb cső a kiegyenlítő tartályba.


Szia YELLOW!
Csatoltam inkább egy videót róla...
Üzemmeleg a motor,Légtelenités volt egy hete,akkor szépen jött vissza a viz alapjáraton is,most csak gázadásra..
(Szerelő azt mondta,hogy vizpumpa és termosztát csere)..

A link neve


Szerintem ez hülyeség. Persze jött, mert még levegős volt, vagy ugye mivel nyitott a rendszer, nincs nyomás alatt, hamarabb elkezdett felforrni. Akár ki is futhat ilyenkor. Amúgy tudni kellene pontosan hány fokos a víz, titkos menüben megnézhető. Olvass utána, nem fogom leírni, vagy találsz videókat is róla.
Gázadásra azért jön, mert többet szállít a pumpa. Amit nem tud "elnyelni", azt kinyomja itt ezen a "túlfolyón" a kiegyenlítő tartályba. Ennek semmi baja.

Robiez Elküldve: 2024-12-04 18:05 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Robiez írta:
YELLOW írta:
Robiez írta:
YELLOW írta:
Robiez írta:
YELLOW írta:
Robiez írta:
YELLOW írta:
Robiez írta: Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni tőletek,mert tudatlan vagyok ebben teljesen..vásárlás előtt állok adott egy BMW E46 316i 1.9 motorral szerelt 99évjárat.
Az eset a következő,kb 20km meg tétele után meleg motornál,járó motornál ha le veszem a kiegyenlítő sapkát jön ki a víz egészen addig míg a felső vízcső puha nem lesz.
Ez normális jelenség vagy sem?
Nem merem meg venni mert páran azt mondják, hogy hengerfejes...ezért tőletek kérnék véleményt.
Köszönöm !!!:roll:


Mivel a túlnyomás megszűnik a rendszerben, így a hűtőfolyadék hamarabb elkezd forrni, és normális ha kijön. Hidegen kell megnézni, vagy amíg nem üzemmeleg a motor, hogy akkor bugyborékol-e vissza a kiegyenlítőben a kipufogógáz.
Illetve a visszatérő ág is ott van a kupaknál, ott is tudja úgy nyomni adott esetben, hogy olyan, mintha ki akarna futni.
Szóval leírás alapján ettől még nem hengerfejes. De lehet, de innen megmondani nem lehet.


Szia YELLOW
Köszönöm a válaszod!!
Még annyit tennék hozzá,hogy miután le vettem a kupakot és ki jött a víz utána nyugis volt bent.Gáz adásra a visszatérő ágból jön a viz a pálcára mintha pi*silné.


Akkor simán lehet, hogy csak levegős volt, mert nem rég cserélték a hűtővizet.


ŐŐ a tulaj azt mondta,hogy egy hónapja volt tartály csere mert elrepedt!( Miért repedhet el?):roll:


Sajnos gyakori. Elöregszik. A régebbi típusoknál, mint a tiéd is, pláne jellemző volt.
Persze hengerfejességtől is szétrepedhet.


Szia YELLOW!
Egy újabb kérdésem lenne,hogy normális-e az a jelenség,hogy e46 316i(1.9) reggeli -1 0 fok környéki időben elinditom az autot jár kb 30mp alapjáraton majd indulok vele,60-70es tempo 5.be 2ezer alatt,KB 5 perc és már megy fel a vizhőfok.(középen szépen megáll ahogy kell)


Mármint 5 perc indul el felfelé a mutató, vagy 5 perc után már középen áll?
Mert mindkettő lehet normális. Bár pl. az enyém kicsit lassabban melegszik. Amúgy a mutatós műszer egy tájékoztató műszer. Nem lineáris, és nem is mutatja számszerűen. tehát 96-103°C az üzemi. De kb 85°C körül is már szinte középen áll a mutató. Miközben a kék sávot 60°C környékén kezdi el elhagyni. 120°C-nál pedig már pirosban van. Tehát nem arányos a jelzés.
Bár én tényleg több éve nem használom már hidegben, így csak emlékeimre támaszkodom.


5 perc és indul el felfelé.
Illetve most néztem a kiegyenlitőtartályt hideg állapotban le vettem a kupakot járó motornál,és a visszatérő ágon nem pisilte a pálcát,ez normális? üzemmeleg állapotban kell csak?
(Néztem üzemmeleg állapotban sem pisili a pálcát)
?8O


Ott már csak akkor jön, ha üzem meleg a motor. Ugye ahogy melegszik, nő a nyomás és úgy mond ott tágul vissza a kiegyenlítőbe. Ugyanolyan az, mint más autóknál, aminek a tartálya külön van, és felülre bemegy egy vékonyabb cső a kiegyenlítő tartályba.


Szia YELLOW!
Csatoltam inkább egy videót róla...
Üzemmeleg a motor,Légtelenités volt egy hete,akkor szépen jött vissza a viz alapjáraton is,most csak gázadásra..
(Szerelő azt mondta,hogy vizpumpa és termosztát csere)..

A link neve

YELLOW Elküldve: 2024-12-03 19:57 Hûtõvíz

Robiez írta:
YELLOW írta:
Robiez írta:
YELLOW írta:
Robiez írta:
YELLOW írta:
Robiez írta:
YELLOW írta:
Robiez írta: Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni tőletek,mert tudatlan vagyok ebben teljesen..vásárlás előtt állok adott egy BMW E46 316i 1.9 motorral szerelt 99évjárat.
Az eset a következő,kb 20km meg tétele után meleg motornál,járó motornál ha le veszem a kiegyenlítő sapkát jön ki a víz egészen addig míg a felső vízcső puha nem lesz.
Ez normális jelenség vagy sem?
Nem merem meg venni mert páran azt mondják, hogy hengerfejes...ezért tőletek kérnék véleményt.
Köszönöm !!!:roll:


Mivel a túlnyomás megszűnik a rendszerben, így a hűtőfolyadék hamarabb elkezd forrni, és normális ha kijön. Hidegen kell megnézni, vagy amíg nem üzemmeleg a motor, hogy akkor bugyborékol-e vissza a kiegyenlítőben a kipufogógáz.
Illetve a visszatérő ág is ott van a kupaknál, ott is tudja úgy nyomni adott esetben, hogy olyan, mintha ki akarna futni.
Szóval leírás alapján ettől még nem hengerfejes. De lehet, de innen megmondani nem lehet.


Szia YELLOW
Köszönöm a válaszod!!
Még annyit tennék hozzá,hogy miután le vettem a kupakot és ki jött a víz utána nyugis volt bent.Gáz adásra a visszatérő ágból jön a viz a pálcára mintha pi*silné.


Akkor simán lehet, hogy csak levegős volt, mert nem rég cserélték a hűtővizet.


ŐŐ a tulaj azt mondta,hogy egy hónapja volt tartály csere mert elrepedt!( Miért repedhet el?):roll:


Sajnos gyakori. Elöregszik. A régebbi típusoknál, mint a tiéd is, pláne jellemző volt.
Persze hengerfejességtől is szétrepedhet.


Szia YELLOW!
Egy újabb kérdésem lenne,hogy normális-e az a jelenség,hogy e46 316i(1.9) reggeli -1 0 fok környéki időben elinditom az autot jár kb 30mp alapjáraton majd indulok vele,60-70es tempo 5.be 2ezer alatt,KB 5 perc és már megy fel a vizhőfok.(középen szépen megáll ahogy kell)


Mármint 5 perc indul el felfelé a mutató, vagy 5 perc után már középen áll?
Mert mindkettő lehet normális. Bár pl. az enyém kicsit lassabban melegszik. Amúgy a mutatós műszer egy tájékoztató műszer. Nem lineáris, és nem is mutatja számszerűen. tehát 96-103°C az üzemi. De kb 85°C körül is már szinte középen áll a mutató. Miközben a kék sávot 60°C környékén kezdi el elhagyni. 120°C-nál pedig már pirosban van. Tehát nem arányos a jelzés.
Bár én tényleg több éve nem használom már hidegben, így csak emlékeimre támaszkodom.


5 perc és indul el felfelé.
Illetve most néztem a kiegyenlitőtartályt hideg állapotban le vettem a kupakot járó motornál,és a visszatérő ágon nem pisilte a pálcát,ez normális? üzemmeleg állapotban kell csak?
(Néztem üzemmeleg állapotban sem pisili a pálcát)
?8O


Ott már csak akkor jön, ha üzem meleg a motor. Ugye ahogy melegszik, nő a nyomás és úgy mond ott tágul vissza a kiegyenlítőbe. Ugyanolyan az, mint más autóknál, aminek a tartálya külön van, és felülre bemegy egy vékonyabb cső a kiegyenlítő tartályba.