Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2017-08-01 16:37 Alufelni méretek

BMW1992 írta:
YELLOW írta:
BMW1992 írta: Hali!Olyan problémám van hogy vettem 17 alufelnit ET20 de e87 van és elől egy fél centit kilóg !!az már ugy nem megy!!Megköszöném a segítséget mert eladom akkor


most milyen segítséget kérsz, mikor kijelented, hogy kilóg? sőt ki kiáltod, hogy kilóg.
az ET20 nem E87-re való, valószínű a középfurat mérete sem jó. emellé számít az is milyen széles felniről beszélünk. vagy épp a felni pontos típusa, megnevezése is jó lenne.





ha eredeti a felni, akkor ez E60 felni. ugye az ET20 is erre utal, akkor még az középfurat lehet jó. elől szerintem elfér, de hátul necces. attól függ milyen gumival szeretnéd használni. de mindenképp rá kell próbálni, az a biztos.

BMW1992 Elküldve: 2017-08-01 16:32 Alufelni méretek

[quote="YELLOW"]
BMW1992 írta: Hali!Olyan problémám van hogy vettem 17 alufelnit ET20 de e87 van és elől egy fél centit kilóg !!az már ugy nem megy!!Megköszöném a segítséget mert eladom akkor

most milyen segítséget kérsz, mikor kijelented, hogy kilóg? sőt ki kiáltod, hogy kilóg.
az ET20 nem E87-re való, valószínű a középfurat mérete sem jó. emellé számít az is milyen széles felniről beszélünk. vagy épp a felni pontos típusa, megnevezése is jó lenne.


YELLOW Elküldve: 2017-08-01 16:28 Alufelni méretek

BMW1992 írta: Hali!Olyan problémám van hogy vettem 17 alufelnit ET20 de e87 van és elől egy fél centit kilóg !!az már ugy nem megy!!Megköszöném a segítséget mert eladom akkor ha nem lesz jó!


most milyen segítséget kérsz, mikor kijelented, hogy kilóg? sőt ki kiáltod, hogy kilóg.
az ET20 nem E87-re való, valószínű a középfurat mérete sem jó. emellé számít az is milyen széles felniről beszélünk. vagy épp a felni pontos típusa, megnevezése is jó lenne.

John Elküldve: 2017-08-01 16:10 8-10 Co érték Help

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett
Látom nem mai téma,viszont nekem is magas volt a Co-m tavaly a műszakin,próbára csak az első (Szabályzó) szondát szokták széthúzni és a hátsót (ellenőrzőt) nem szokták?



Ha hideg a motor,akkor kicsit várni kell(pár percet),hogy az érték jó legyen.Ezt is vedd figyelembe.Hideg motornál ugye dúsabb a keverék.

Tavaly a műszakin meleg volt a motor még mondta is a vizsgáztató hogy tartsam a 2000-es fordulatot és azt mondta magas a lambda meg a Co,aztán csaltunk annyit hogy másik autó kipujának az adatait rögzítette hogy átmehessen a vizsgán (Remélem nincs köztünk Rendőr... :D )Viszont Co mérőm nincs,gondolom Inpa olyat nem tud mérni hogy Co kibocsátás? Szóval csak az elsőt kell lehúzni? Egyedül amit tudok mérni szerintem az az "Befecskendezési mennyiség 1-ütemre vetítve" aminek 7-es a max értéke de azon is túl megy mert kb tűz forró mocinál ez az érték nekem a legalacsonyabb is 90 Mg/As/Zyl... )97.33 fokos motornál,airmass Kgh:9.00 és a Beszívott levegő hőmérséklet amit a Légtömeg érzékel:24.36 fokos,bár ez tavalyi mérés nemtom milyen évszak volt,valami miatt sokat tol szerintem neki és ezért még szaga is van a kipunak,bár fogyi megáll 6.6.3 lityó körül vegyesben,nem lehet hogy hidegnek érzi a mocit a szonda vagy a légtömeg? :(

Valahogy nekem ez a 24 fokos levegő nem reális a 97 fokos mototorral,hidegnek érzi a légtömeg és bedúsít meleg mocinál is az létezik???

OzzyOsbourne67 Elküldve: 2017-08-01 16:10 Hátsó ablakmosó spriccni javítás

YELLOW írta:
OzzyOsbourne67 írta:
YELLOW írta:
OzzyOsbourne67 írta:
YELLOW írta:
OzzyOsbourne67 írta: Sziasztok!

Mivel nincs jogom új témát nyitni, de ilyen témát nem találtam, ez volt a legjobban hasonlító, amit találtam.
Remélem jó helyen járok, vagy kérem az Admin-t, igazítson el, hova menjek át.

.....

E36 Touring ('95, 320-as) hátső ablakmosó csövét kellene visszafejteni, megnézni, esetleg cserélni.

A spricni nics a kaszniban, ez a legkisebb probléma, gondolom pótolható.
Turkálva a hátsóajtó kaszniban nem találom a cső végét.
A Motortérben a cső el van vágva.
Ez orvosolható, de talán azért vágták el, hogy hátra nem menjen a kaszniba a folyadék.
A folyadék most a motortérben távozik, tehát a motor jól dolgozik.

Tudnátok segíteni, hogy merre megy a cső, melyik elemeket kell hozzá bontani, hogy látható és elérhető legyen?

Illetve elektromos formátumban a 95-ös Touring évjárathoz van valakinek szervizkönyve (német, angol, magyar, mindegy), amit megosztana számomra?
Talán abban ez is megtalálható.

Köszi,

Soma


szia! először is nagyon helyesen cselekedtél, követendő példa. teljesen jó itt a kérdésed, felesleges lett volna új topic-ot nyitni. :kiraly:
konkrétan nem tudom, de logikusan végig gondolva, mivel a hátul felül van a spricni, a tartály meg elől jobb oldalon, így az A oszlopon megy fel a csöve, végig a tető szélén a jobb oldalon. tehát én a jobb oldalon A oszlop belső borítás és az ott lévő tetőkárpitot bontanám le.


Szia!
Erre én is gondoltam, de a vezetékek a hátsó ajtóba a túloldalon mennek be (nem szedtem szét, hátha nem abban a csomagban megy, ahol az elektromos korbács) valahol át kell mennie a túloldalra. Gondolom a tetőkárpit alatt keresztbe, vagy négyzetesen valamerre. De az is lehet, hogy mivel nem találok csövet a spricni helyének közelében, arra is gyanakodtam, hogy a hátsó ajtóba máshol ment gyárilag a már nem létező cső. :-D Kicsit bonyolult talán, de ezy egy sokismeretlenes egyenlet lett. :-D


gyanítom, hogy nem az elektromos vezetékek mellett vezetik el, tehát a másik oldalon lesz, azaz jobbon. meg ez nem igen megy bele az ajtóba, hanem a tetőnél megy el keresztbe középre. eleve a tartály is jobb oldalon van, csak arra viszik.


Láttam egy képet egy sedam kivitelről. Egyben volt a mosócső és a kábelek. Na ezt nem vártam a németektől. :-D Elektromos vezetéeke mellé folyadék .... Persze a kábelek szigeteltek, de a víz utat talál minden felé. Ez is elbizonytalanított. Lehet, hogy meg kell bontanom a korbácsnál és ahogy írtad, a belső oldalon elől az oszlopnál. Akkor már meg lesz pár pont, ami kizárható, vagy biztos. majd beszámolok róla, ha megfejtettem és képeket is hozok.


sedánba nem tudom, hogy láthattál... (nincs ablakmosó hátul :D ) max napfénytetős kivitel esetén van csatorna a víznek. sedannak valóban jobb oldalon van az átvezetés, de abban csak vezetékek vannak.


Megint rákerestem, hogy küldjek linket. :-D A Google megtréfált. Hiába BMW keresést adtam, beadott Fiat képeket. Na a digóktól tényleg kinézem, hogy egyben viszik a powert és a aqua-t. :-D

John Elküldve: 2017-08-01 15:30 8-10 Co érték Help

Bitu79 írta:
John írta:
chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett
Látom nem mai téma,viszont nekem is magas volt a Co-m tavaly a műszakin,próbára csak az első (Szabályzó) szondát szokták széthúzni és a hátsót (ellenőrzőt) nem szokták?



Ha hideg a motor,akkor kicsit várni kell(pár percet),hogy az érték jó legyen.Ezt is vedd figyelembe.Hideg motornál ugye dúsabb a keverék.

Tavaly a műszakin meleg volt a motor még mondta is a vizsgáztató hogy tartsam a 2000-es fordulatot és azt mondta magas a lambda meg a Co,aztán csaltunk annyit hogy másik autó kipujának az adatait rögzítette hogy átmehessen a vizsgán (Remélem nincs köztünk Rendőr... :D )Viszont Co mérőm nincs,gondolom Inpa olyat nem tud mérni hogy Co kibocsátás? Szóval csak az elsőt kell lehúzni? Egyedül amit tudok mérni szerintem az az "Befecskendezési mennyiség 1-ütemre vetítve" aminek 7-es a max értéke de azon is túl megy mert kb tűz forró mocinál ez az érték nekem a legalacsonyabb is 90 Mg/As/Zyl... )97.33 fokos motornál,airmass Kgh:9.00 és a Beszívott levegő hőmérséklet amit a Légtömeg érzékel:24.36 fokos,bár ez tavalyi mérés nemtom milyen évszak volt,valami miatt sokat tol szerintem neki és ezért még szaga is van a kipunak,bár fogyi megáll 6.6.3 lityó körül vegyesben,nem lehet hogy hidegnek érzi a mocit a szonda vagy a légtömeg? :(

Bitu79 Elküldve: 2017-08-01 15:06 8-10 Co érték Help

John írta:
chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett
Látom nem mai téma,viszont nekem is magas volt a Co-m tavaly a műszakin,próbára csak az első (Szabályzó) szondát szokták széthúzni és a hátsót (ellenőrzőt) nem szokták?



Ha hideg a motor,akkor kicsit várni kell(pár percet),hogy az érték jó legyen.Ezt is vedd figyelembe.Hideg motornál ugye dúsabb a keverék.

John Elküldve: 2017-08-01 14:58 8-10 Co érték Help

chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett
Látom nem mai téma,viszont nekem is magas volt a Co-m tavaly a műszakin,próbára csak az első (Szabályzó) szondát szokták széthúzni és a hátsót (ellenőrzőt) nem szokták?

Bitu79 Elküldve: 2017-08-01 09:24 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
minimal írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte. :hulyevagyok:


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese :)


meg kell védjem Bitu-t. nincs igazatok. az egyikőtők kereskedő, vagy valami olyasmi, Gabi te pedig azért annyira nem vagy rászorulva, ha épp áron alul kell eladni.
persze lehet a kínálathoz viszonyítani, mi az átlag, de azok nem ezek a kategóriák.
persze a falusi C revíziósnak jó lesz az ócska is, a csajékat fuvarozni, meg nem is volna többre pénre, de ez határozza má meg a használtautó piacot. meg a sok hulladék, amit bontók elől hoznak el a kereskedők, üzérek.
persze E9x-et is kapni 1.8-ért, de amik kb 2,5 alatt vannak mind huladékok motortól függetlenül. aló ahngon 300ezret kell rájuk költeni. kivéve ha olyan eladót talál az ember, akinek a tulaja nincs rászorulva, vagy épp nagyon rá van szorulva, de ez éppen kizárja azt is, hogy az valóban jól karbantartott autó lenne.
állapotot kell venni. 1,5m alatt mutasson már valamelyikőtök ilyen állapotú autót!!!
E36-ot nem kapni ennyiért, persze most az a szlogen, hogy azok elkezdtek drágulni. persze lehet alapmotoros, de valakinek elég, és cserébe jó állapotot kap. ragozhatnám egy órán kerezstül is, nincs igazatok.
én pon ezek miatt inkább el sem adom, hanem megtartom. mert elkótyavetyélni én sem fogom, bajom nincs vele, elvagyok vele. max nem lesz újabb kiadás, de lehet nem is baj, mert úgysem valók már semmire az újabbak. amit én használnám, azt kibírná viszont bármelyik.
van egy 99-es 20d 32ezer km-rel, tiszta új, cirka 2milláért, mondjuk majdnem fapad. de ha most éppen külföldre kellene járnom munka miatt, akkor simán megvenném annyiért. mert az egy új autót. tömítéseket lehet cserélni kell, de az is lehet nem. ha jól volt tárolva, lehet a szilenteknek sincs baja.
igazatok van abban, hogy mindennek annyi az ára, amennyiért el leht adni, amennyiért megveszik. én személy szerint ha olyan állapotú autóm lenne, amik 1.3 körül mennek, akkor sem adnám oda annak a vásárlórétegnek, akik meg vannak célozva vele.
inkább vennék meg drágábban egy biztos előéletű autót, mint egy full m-pack-osat, aminek már 5-6. tulaja van, de a piaci ár alján vannak, vagy a közepén.
én személy szerint értékelem azt, hogy ennyit időt szentel az autóra. persze kevés olyan potenciális vevő lehet, akit ez érdekel, mert mindneki legolcsóbban akar venni.


Köszönöm Yellow.Te legalább jól látod a helyzetet. :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2017-08-01 00:37 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

minimal írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte. :hulyevagyok:


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese :)


meg kell védjem Bitu-t. nincs igazatok. az egyikőtők kereskedő, vagy valami olyasmi, Gabi te pedig azért annyira nem vagy rászorulva, ha épp áron alul kell eladni.
persze lehet a kínálathoz viszonyítani, mi az átlag, de azok nem ezek a kategóriák.
persze a falusi C revíziósnak jó lesz az ócska is, a csajékat fuvarozni, meg nem is volna többre pénre, de ez határozza má meg a használtautó piacot. meg a sok hulladék, amit bontók elől hoznak el a kereskedők, üzérek.
persze E9x-et is kapni 1.8-ért, de amik kb 2,5 alatt vannak mind huladékok motortól függetlenül. aló ahngon 300ezret kell rájuk költeni. kivéve ha olyan eladót talál az ember, akinek a tulaja nincs rászorulva, vagy épp nagyon rá van szorulva, de ez éppen kizárja azt is, hogy az valóban jól karbantartott autó lenne.
állapotot kell venni. 1,5m alatt mutasson már valamelyikőtök ilyen állapotú autót!!!
E36-ot nem kapni ennyiért, persze most az a szlogen, hogy azok elkezdtek drágulni. persze lehet alapmotoros, de valakinek elég, és cserébe jó állapotot kap. ragozhatnám egy órán kerezstül is, nincs igazatok.
én pon ezek miatt inkább el sem adom, hanem megtartom. mert elkótyavetyélni én sem fogom, bajom nincs vele, elvagyok vele. max nem lesz újabb kiadás, de lehet nem is baj, mert úgysem valók már semmire az újabbak. amit én használnám, azt kibírná viszont bármelyik.
van egy 99-es 20d 32ezer km-rel, tiszta új, cirka 2milláért, mondjuk majdnem fapad. de ha most éppen külföldre kellene járnom munka miatt, akkor simán megvenném annyiért. mert az egy új autót. tömítéseket lehet cserélni kell, de az is lehet nem. ha jól volt tárolva, lehet a szilenteknek sincs baja.
igazatok van abban, hogy mindennek annyi az ára, amennyiért el leht adni, amennyiért megveszik. én személy szerint ha olyan állapotú autóm lenne, amik 1.3 körül mennek, akkor sem adnám oda annak a vásárlórétegnek, akik meg vannak célozva vele.
inkább vennék meg drágábban egy biztos előéletű autót, mint egy full m-pack-osat, aminek már 5-6. tulaja van, de a piaci ár alján vannak, vagy a közepén.
én személy szerint értékelem azt, hogy ennyit időt szentel az autóra. persze kevés olyan potenciális vevő lehet, akit ez érdekel, mert mindneki legolcsóbban akar venni.