Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


m87z Elküldve: 2017-05-02 22:02 Autóvásárlás

morfologus írta: Köszi! Az autó 2011/6. havi, de ez nyilván nem a gyártási év, tehát jó eséllyel az általad említett motor van benne. Ha jól sejtem akkor ha már lazul a lánc akkor jellegzetesen csattog. Itt a videóban még injektorhibát is írnak hogy okozhat a lánc probléma. A lánccsere elég horror árúnak hangzik :)
m87z írta:
morfologus írta: Sziasztok!

Még nagyon newbie vagyok BMW terén, tehát eddig még nem volt BMW-m. Vezetni vezettem többször is, benzinest dízelt egyaránt... No, a lényeg, kinéztem egy 2011-es 320D kombit, mit kell tudni róluk, mire figyeljek kiemelten?


Helo

Ezek N47-es motorral szereltek amik 2011 márciusig láncszakadós-lazulós-motort jól szétb...ósra sikeredettek. De ha március utáni akkor azt az autót nem érinti a láncos dolog...Ebben a lánc hátul van ami hátránynak számít a vezérlés cserénél(jól szét kell szedni hozzá a motort, váltó le szelepfedél stb...van ahol ki is szedik a motort a helyéről), ezekben újra van pillangószelep ami elvileg cserélhető a szívósor nélkül is. https://static.schmiedmann.dk/...18_big.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=aM70860TNUA <---- Ha tudsz angolul.




Hát ezzel az a helyzet amikor már te meghallod mint nem hozzáértő autószerelő addigra igazából már egy kicsit késő, mert már olyan gondok is elkezdődnek benne amik láncreakciót alakítanak ki és sok mindent magával sodornak. Sajnos tapasztalatból mondom. Ha netán megvan az autó alvázszáma akkor VIN decoderrel meg tudod nézni milyen motor van benne és mikor gyártották azt. De ha nem sok kilométer van benne és garantált is akkor ki lehet cserélni a vezérlést időben és olcsóbban is, az új alkatrészek hozzá már módosítottak. Szóval ez már a te döntésed, vagy veszel egy évvel fiatalabbat.

morfologus Elküldve: 2017-05-02 20:49 Autóvásárlás

Köszi! Az autó 2011/6. havi, de ez nyilván nem a gyártási év, tehát jó eséllyel az általad említett motor van benne. Ha jól sejtem akkor ha már lazul a lánc akkor jellegzetesen csattog. Itt a videóban még injektorhibát is írnak hogy okozhat a lánc probléma. A lánccsere elég horror árúnak hangzik :)
m87z írta:
morfologus írta: Sziasztok!

Még nagyon newbie vagyok BMW terén, tehát eddig még nem volt BMW-m. Vezetni vezettem többször is, benzinest dízelt egyaránt... No, a lényeg, kinéztem egy 2011-es 320D kombit, mit kell tudni róluk, mire figyeljek kiemelten?


Helo

Ezek N47-es motorral szereltek amik 2011 márciusig láncszakadós-lazulós-motort jól szétb...ósra sikeredettek. De ha március utáni akkor azt az autót nem érinti a láncos dolog...Ebben a lánc hátul van ami hátránynak számít a vezérlés cserénél(jól szét kell szedni hozzá a motort, váltó le szelepfedél stb...van ahol ki is szedik a motort a helyéről), ezekben újra van pillangószelep ami elvileg cserélhető a szívósor nélkül is. https://static.schmiedmann.dk/...18_big.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=aM70860TNUA <---- Ha tudsz angolul.


m87z Elküldve: 2017-05-02 19:23 Autóvásárlás

morfologus írta: Sziasztok!

Még nagyon newbie vagyok BMW terén, tehát eddig még nem volt BMW-m. Vezetni vezettem többször is, benzinest dízelt egyaránt... No, a lényeg, kinéztem egy 2011-es 320D kombit, mit kell tudni róluk, mire figyeljek kiemelten?


Helo

Ezek N47-es motorral szereltek amik 2011 márciusig láncszakadós-lazulós-motort jól szétb...ósra sikeredettek. De ha március utáni akkor azt az autót nem érinti a láncos dolog...Ebben a lánc hátul van ami hátránynak számít a vezérlés cserénél(jól szét kell szedni hozzá a motort, váltó le szelepfedél stb...van ahol ki is szedik a motort a helyéről), ezekben újra van pillangószelep ami elvileg cserélhető a szívósor nélkül is. https://static.schmiedmann.dk/...18_big.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=aM70860TNUA <---- Ha tudsz angolul.

morfologus Elküldve: 2017-05-02 14:15 Autóvásárlás

Sziasztok!

Még nagyon newbie vagyok BMW terén, tehát eddig még nem volt BMW-m. Vezetni vezettem többször is, benzinest dízelt egyaránt... No, a lényeg, kinéztem egy 2011-es 320D kombit, mit kell tudni róluk, mire figyeljek kiemelten?

Csabi056 Elküldve: 2017-05-02 12:59 angel eye

jeas írta:
Gabi írta:
Csabika136 írta:
jeas írta:
Csabika136 írta: Urak!

Olyan rég tervezem, hogy felpolírozom a kocsim lámpáit és le is lakkozom. De ki fogom venni a búrákat és úgy. Akkor már tennék bele angel eye karikákat is.
Légyszi segítsetek!

E46 320d Touring 2001-es vasam van. 136 lovas, tehát nem a húzott lámpás. H7-es normál lámpáim vannak. Nem tudnátok véletlenül hogy mekkora karikák kellene ebbe? Csak hogy ne kelljen kétszer szétszednem.

Köszönöm!


FL előtti, nem projektorosba, azaz a tiédbe 2x131mm & 2x146mm méretű angel kell :)


Nagyon köszönöm!

Bocs hogy be arcátlankodom, de ez engem is érdekelne csak nekem FL-es normál lámpásom van.Abba mekkora karikák kellenek??



Hali!

Ugyanaz neked is, azaz 2x131mm & 2x146mm méretű angel :)
Sedan-touring-nál csak az változtat az angel méretén, hogy projektoros(xenon), avagy sem :)


SZerbusztok, lehetne nekem is egy kérdésem? Jelenleg FL utáni nem xenonos lámpám van AE szerelve, amiket elöregedés miatt cserélni szeretnék, viszont csere során szeretném lámpámat átalakítani projektorosra ( hasaonlót nézek hozzá: A link neveha ezt beszerelem akkor már nekem is az azonos mértü karikák lesznek a jók? avagy hogyan tovább? (xenon nélkül fogom használni csak magát a projektort egyenlöre)
Csinált már valaki hasonlót? Tapasztalatok?
Válaszokat elöre is köszi!!!!

Atesz Elküldve: 2017-05-02 09:40 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

YELLOW írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni S.O.S.! A autó 2004 BMW e46 320d Touring. Az autó most volt a szerelőmnél (nagyon megbízható, mindig ő végzi a karbantartást), a kötelező olaj (BMW TWIN POWER TURBO 5W-30 LL-04 1L) és szűrőcserék (olaj-, üzemanyag-, levegő-, kartergázszűrő) elvégezve.
Ezen kívül:
-most lett ledugózva az autó, EGR tisztítással együtt
-nagynyomású csövek lecserélve az EGR-nél
-valamint az első-hátsó katalizátor kicserélve (Németországból rendeltem az ATP-Autoteile-től).

Miután minden beavatkozás elvégezve, nagy az öröm, SEMMI PROBLÉMA, a bömbi nagyon megy, szinte mintha kicserélték volna.
Elindulás Szabolcs megyéből Pestre, 320 kilométeres út. Autópálya felhajtó előtt mire leszek figyelmes? ENGINE lámpa világít. SEMMILYEN teljesítmény romlás, SEMMILYEN ismeretlen eredetű füst vagy szag, motortér felnyit, de minden rendben.
Szerelőt felhívtam mit tegyek. Azt mondta, hogy szerinte az első katalizátor miatt van, mert amit most beszerelt, annak kisebb volt a dobja. Lehetséges ez hogy emiatt? Ha igen akkor mi a teendő?

Valakinek az S.O.S segítségét kérném Budapesten hibakód olvasásra! Sajnos nem rendelkezem hibakód olvasóval. De így nem merek járni az autóval, mielőbb ki szeretném deríteni az okát! Az időpont bármikor jó!

Előre is köszönöm a válaszokat és a jelentkezést hibakód olvasásra! SOS

Atesz


szerintem meg az EGR miatt dob hibát, lehet valamit attól függetlenül, hogy le lett dugózva, vissza kellett volna dugni. ;)


Köszönöm a gyors választ. Mire gondolsz? Mit lehet ilyenkor elfelejteni visszadugni? Valami közelebbit tudnál mondani? Ja, azt nem említettem, hogy nem az EGR-t dugózták le, hanem a pillangószelepeket.

YELLOW Elküldve: 2017-05-02 09:37 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

Atesz írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni S.O.S.! A autó 2004 BMW e46 320d Touring. Az autó most volt a szerelőmnél (nagyon megbízható, mindig ő végzi a karbantartást), a kötelező olaj (BMW TWIN POWER TURBO 5W-30 LL-04 1L) és szűrőcserék (olaj-, üzemanyag-, levegő-, kartergázszűrő) elvégezve.
Ezen kívül:
-most lett ledugózva az autó, EGR tisztítással együtt
-nagynyomású csövek lecserélve az EGR-nél
-valamint az első-hátsó katalizátor kicserélve (Németországból rendeltem az ATP-Autoteile-től).

Miután minden beavatkozás elvégezve, nagy az öröm, SEMMI PROBLÉMA, a bömbi nagyon megy, szinte mintha kicserélték volna.
Elindulás Szabolcs megyéből Pestre, 320 kilométeres út. Autópálya felhajtó előtt mire leszek figyelmes? ENGINE lámpa világít. SEMMILYEN teljesítmény romlás, SEMMILYEN ismeretlen eredetű füst vagy szag, motortér felnyit, de minden rendben.
Szerelőt felhívtam mit tegyek. Azt mondta, hogy szerinte az első katalizátor miatt van, mert amit most beszerelt, annak kisebb volt a dobja. Lehetséges ez hogy emiatt? Ha igen akkor mi a teendő?

Valakinek az S.O.S segítségét kérném Budapesten hibakód olvasásra! Sajnos nem rendelkezem hibakód olvasóval. De így nem merek járni az autóval, mielőbb ki szeretném deríteni az okát! Az időpont bármikor jó!

Előre is köszönöm a válaszokat és a jelentkezést hibakód olvasásra! SOS

Atesz


szerintem meg az EGR miatt dob hibát, lehet valamit attól függetlenül, hogy le lett dugózva, vissza kellett volna dugni. ;)

Atesz Elküldve: 2017-05-02 08:50 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni S.O.S.! A autó 2004 BMW e46 320d Touring. Az autó most volt a szerelőmnél (nagyon megbízható, mindig ő végzi a karbantartást), a kötelező olaj (BMW TWIN POWER TURBO 5W-30 LL-04 1L) és szűrőcserék (olaj-, üzemanyag-, levegő-, kartergázszűrő) elvégezve.
Ezen kívül:
-most lett ledugózva az autó, EGR tisztítással együtt
-nagynyomású csövek lecserélve az EGR-nél
-valamint az első-hátsó katalizátor kicserélve (Németországból rendeltem az ATP-Autoteile-től).

Miután minden beavatkozás elvégezve, nagy az öröm, SEMMI PROBLÉMA, a bömbi nagyon megy, szinte mintha kicserélték volna.
Elindulás Szabolcs megyéből Pestre, 320 kilométeres út. Autópálya felhajtó előtt mire leszek figyelmes? ENGINE lámpa világít. SEMMILYEN teljesítmény romlás, SEMMILYEN ismeretlen eredetű füst vagy szag, motortér felnyit, de minden rendben.
Szerelőt felhívtam mit tegyek. Azt mondta, hogy szerinte az első katalizátor miatt van, mert amit most beszerelt, annak kisebb volt a dobja. Lehetséges ez hogy emiatt? Ha igen akkor mi a teendő?

Valakinek az S.O.S segítségét kérném Budapesten hibakód olvasásra! Sajnos nem rendelkezem hibakód olvasóval. De így nem merek járni az autóval, mielőbb ki szeretném deríteni az okát! Az időpont bármikor jó!

Előre is köszönöm a válaszokat és a jelentkezést hibakód olvasásra! SOS

Atesz

Jim86 Elküldve: 2017-05-01 11:54 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

Jim86 írta:
Jim86 írta:
Jim86 írta:
Jim86 írta: Üdv leendő e90 tulajok és tulajdonosok!
Január 8,án vettem meg a 2. BMW-et ami ezúttal egy e90 325d 2007-es évjáratú fekete gyönyörűség. Na de nem is ez a lényeg nektek, hanem az eddigi ráfordított összeg.
Lássuk: A listát folyamatosan frissíteni fogom.
185200km 2015.február 4
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-9.820 ft (Üzemanyagszűrő)
-2.700 ft (Fékolaj)
-5.670 ft (Hajtóműolaj) 2l

Egyéb költségek igazából csak a személyes ízlésemnek és igényeimnek kielégítése miatt lett ráfordítva: -140.000ft (Teljes polír, apróbb karcolások javítása, első hátsó lökhárító újra fújása, Autóüveg fólia):iszunkra:


-60.000 ft ABS hidraulikus egység javítása ki-be szerelése
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-7.000 ft 1db izzítógyertya (Beru)
-18.000 ft kartergáz szűrő (gyári)
-170.000 ft 2x Conti SportContact 5 225/45/17 2x Conti SportContact 5 245/45/17

Az autóban jelenleg 201500km van.



-8.782 ft pollenszűrő (Mann)
-3.924 ft fékolaj (BMW)

Az autóban jelenleg 211.000km van.


-32.500 ft motorolaj 7,5l (BMW Twin Turbo 5w30)
-5.485 ft olajszűrő(Mann)

213.000km

-36.400 ft első fékbetét (Ate)
-75.600 ft első féktárcsa (Ate)
-5.340 ft kopásjelző (BMW)

225.000km


2018. jan. 05.
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-30) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
229.430km

Jim86 Elküldve: 2017-05-01 11:53 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

Jim86 írta:
Jim86 írta:
Jim86 írta: Üdv leendő e90 tulajok és tulajdonosok!
Január 8,án vettem meg a 2. BMW-et ami ezúttal egy e90 325d 2007-es évjáratú fekete gyönyörűség. Na de nem is ez a lényeg nektek, hanem az eddigi ráfordított összeg.
Lássuk: A listát folyamatosan frissíteni fogom.
185200km 2015.február 4
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-9.820 ft (Üzemanyagszűrő)
-2.700 ft (Fékolaj)
-5.670 ft (Hajtóműolaj) 2l

Egyéb költségek igazából csak a személyes ízlésemnek és igényeimnek kielégítése miatt lett ráfordítva: -140.000ft (Teljes polír, apróbb karcolások javítása, első hátsó lökhárító újra fújása, Autóüveg fólia):iszunkra:


-60.000 ft ABS hidraulikus egység javítása ki-be szerelése
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-7.000 ft 1db izzítógyertya (Beru)
-18.000 ft kartergáz szűrő (gyári)
-170.000 ft 2x Conti SportContact 5 225/45/17 2x Conti SportContact 5 245/45/17

Az autóban jelenleg 201500km van.



-8.782 ft pollenszűrő (Mann)
-3.924 ft fékolaj (BMW)

Az autóban jelenleg 211.000km van.


-32.500 ft motorolaj 7,5l (BMW Twin Turbo 5w30)
-5.485 ft olajszűrő(Mann)

213.000km