Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2017-03-12 08:49 kuplung___

TomyMU írta:
YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok! A következő hónapban cserélem a kuplungot a zetorba, szerelőm azt mondja LUK-ot vegyek. Az a kérdésem, hogy például a Kovács autónál többfajta cikkszámú alkatrész van, és hogy melyiket érdemes megvenni, mik a különbségek...előre is köszönöm a segítséget.

https://alkatreszek.hu/autotip..._filters=1


ha arra gondolsz, ami a cikkszámok mögött van betű, az csak arra utal, hogy mely országból van a termék.
ez említett cég arról szól, hogy lesi a netet és ahol beragadt, vagy 1-2 darabos tétel van, azt megveszik olcsón. ezért van az, hogy amit egyik héten látsz alkatrészt, az lehet hónapokig nincs utána.
én erre rákérdeztem, majd összeállt a kép. ezért olcsóbbak az ott lévő dolgok. mondjuk úgy nem más mint egy outlet.



Értem, akkor mindegy, hogy a 623 2774 00 cikkszámúból a 40 ezreset veszem, vagy a 46 ezreset....és a 623 3178 00 cikkszámú miben különbözhet a 400astól? Bocs, ha sokat kérdezek és hülyeséget, de nem nagyon értek ezekhez a dogokhoz. :roll:


na várjál amit írsz az két különböző cikkszám. én arra gondoltam, hogy arról beszélsz, ahogy meg van adva a cikkszám, aztán kötőjel és mögötte más-más betű. én erre írtam.
a te általad megadott cikkszám különböző. az egyik lehet régi 1.6-os való, a másik meg az újhoz. így én sem tudom mi lehet a különbség.
viszont ha a 40 és a 46ezres ugyanaz a cikkszám csak a végén lévő betükben tér el, akkor veheted az olcsóbbikat mert ugyanaz a márka és típus lesz, csak más helyről lett beszerezve.
ugye dolgozik egy bizonyos haszonkulccsal, aztán amennyiért beszerzi, arra rárakja és úgy értékesíti tovább.
itt van magyarázat, bár néhol nagyon burkoltan fogalmaz :D (pl nem az van a dobozban... rögtön a gyártóra terel, aztén ő is rosszat vehetett egy külföldön beragadt termékből)
https://alkatreszek.hu/gyik-va...i-kerdesek

TomyMU Elküldve: 2017-03-12 08:35 kuplung___

YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok! A következő hónapban cserélem a kuplungot a zetorba, szerelőm azt mondja LUK-ot vegyek. Az a kérdésem, hogy például a Kovács autónál többfajta cikkszámú alkatrész van, és hogy melyiket érdemes megvenni, mik a különbségek...előre is köszönöm a segítséget.

https://alkatreszek.hu/autotip..._filters=1


ha arra gondolsz, ami a cikkszámok mögött van betű, az csak arra utal, hogy mely országból van a termék.
ez említett cég arról szól, hogy lesi a netet és ahol beragadt, vagy 1-2 darabos tétel van, azt megveszik olcsón. ezért van az, hogy amit egyik héten látsz alkatrészt, az lehet hónapokig nincs utána.
én erre rákérdeztem, majd összeállt a kép. ezért olcsóbbak az ott lévő dolgok. mondjuk úgy nem más mint egy outlet.



Értem, akkor mindegy, hogy a 623 2774 00 cikkszámúból a 40 ezreset veszem, vagy a 46 ezreset....és a 623 3178 00 cikkszámú miben különbözhet a 400astól? Bocs, ha sokat kérdezek és hülyeséget, de nem nagyon értek ezekhez a dogokhoz. :roll:


YELLOW Elküldve: 2017-03-12 01:15 Ülésfoglaltság érzékelő

Tano írta:
N42B20A írta: Sziasztok! Lehet valahogy ellenörizni,hogy miért nem világit a biztonsági öv visszejelzö piktogram a vez,felöl? 2 hónapja vettem az autot,lehet az elözö tulaj széthuzott valamit direkt és csak össze kéne ujra dugnom?nem értek hozzá.Persze lehet más örülne neki hogy nem világit ha nincs bekapcsolva,de én szeretném hogy figyelmeztessen. :)
Inditásnál persze felvillan,de utánna ki is alszik,mintha be lennék kötve.
Köszi elöre is...:kockafej: :iszunkra:
318i 2002


Ez az amcsi piacos gépeknél volt kötelező, az eu piacosoknál általában nem aktív. Meg kell nézni a VIN kód alapján a tiedben benne van-e ez a felszereltség. Szerintem nincs.:)


jaja, nem valószínű. én is próbáltam aktiválni, de sikertelen lett a projekt.
mondjuk a BMW-ék az értelmesebb embereket célozták meg a márkával, és nyilván alapból kötnek övet. nem kell nekik csipogás, meg fényár. aki meg nem köti be magát, azt sem fogja tolakodóan zavarni. bár így valóban nincs értelme, mert világít 2-3 sec-ig az ember nem azt fogja lesni.

YELLOW Elküldve: 2017-03-11 16:27 kuplung___

TomyMU írta: Sziasztok! A következő hónapban cserélem a kuplungot a zetorba, szerelőm azt mondja LUK-ot vegyek. Az a kérdésem, hogy például a Kovács autónál többfajta cikkszámú alkatrész van, és hogy melyiket érdemes megvenni, mik a különbségek...előre is köszönöm a segítséget.

https://alkatreszek.hu/autotip..._filters=1


ha arra gondolsz, ami a cikkszámok mögött van betű, az csak arra utal, hogy mely országból van a termék.
ez említett cég arról szól, hogy lesi a netet és ahol beragadt, vagy 1-2 darabos tétel van, azt megveszik olcsón. ezért van az, hogy amit egyik héten látsz alkatrészt, az lehet hónapokig nincs utána.
én erre rákérdeztem, majd összeállt a kép. ezért olcsóbbak az ott lévő dolgok. mondjuk úgy nem más mint egy outlet.

TomyMU Elküldve: 2017-03-11 16:15 kuplung___

Sziasztok! A következő hónapban cserélem a kuplungot a zetorba, szerelőm azt mondja LUK-ot vegyek. Az a kérdésem, hogy például a Kovács autónál többfajta cikkszámú alkatrész van, és hogy melyiket érdemes megvenni, mik a különbségek...előre is köszönöm a segítséget.

https://alkatreszek.hu/autotip..._filters=1

Gabesz1701 Elküldve: 2017-03-11 15:05 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!
Hát sajnos ez a gép nem lett jó :(
https://www.hasznaltauto.hu/au...n-11207195

Pedig nagyon tetszett... így egyelőre jegelem a dolgot, majd lehet gyűjtök még és kicsit fiatalabbat / kevesebb kilóméterest próbálok meg nézni


mi volt a gond, leírod?


Hát megpróbálom :) Az a baj, hogy nem értek hozzá, így a felét nem értettem, de egy korrekt független szerelő nézte meg és a saját szerelőm is ott volt.
Megpróbálom elmondani amit mondott, remélem nem írok hülyeséget :)

Igazából rátette a computerre, és utána azt mondta nézzek inkább másikat.. ő tovább nem is nézné alaposabban... így pénzt sem kért szóval nagyon korrekt volt

Azt mondta a Valvetronic hibát jelez, valami 40km-el ezelőtti hiba, de ez biztosan vissza fog térni... illetve szerinte kopott a vezérműtengely is, szóval az egész ilyen több 100ezres történetig is elmehet. Meg még azt mondta, hogy ha elkezdem taposni neki, akkor lehet nyár végére más gondok is lesznek.

Meg, hogy a motortérben a kábelek se úgy állnak ahogy kellene, szóval valami nem kerek.
Én kb. ennyit fogtam fel :)


hát benne lehet a pakliban. ha nem is a vez.tengely kopott, de a Valvetronic excenteres állítótengelye lehet. Bár fura, ha azt nem tudták javítani annyi év alatt. Vagy maga az állító himbák kopottak.
A gond az, hogy az újabb motorok meg már turbósak.
nagyon meg van lőve az ember,főleg az, aki már élt abban az időben, amikor még készültek jó motorok. :D
de most amúgy mindegy, mert ha olyat veszel ami látszólag nincs gond, még nálad lehet 100-vagy pár ezer km után elő fog jönni.
nekem is van valami kopás a Valvetronic-nál, de alapjáraton jelentkezik inkább gond, ahogy próbálja állítgatni, mikor már bemelegedett. hibakódom sosem volt erre vonatkozólag, sőt motorikusan 1x volt, amikor a trafó tönkre ment. pedig ez 62ezer km óta ilyen. de már 18ezernél is cserélgettek valamit, vagy a vezérlőjét, vagy a motort. valamelyiket.
pedig az ötlet, és a dolog működik, jó dolog lehetne. anno mikor elkezdték, az év motorja is lett ez pedig. mármint az enyém.
sajnos nehéz dió lesz.
esetleg N53, de ritka lesz, ugye az közvetlen befecskendezéses, annak is meg van a maga hátránya.



Az N53-at melyikbe pakolták? :)
Igen egyébként hallottam a közvetlen befecskendezésesről is, hogy nem jó.

A régi jó motorokról csak annyit, hogy E36 325i volt az első autóm... istenem de imádtam... kényszerből adtam el sajna. n
Néha elgondolkodok, hogy veszek egy sz*rt 500ezerért, meg ráköltök még 2,5 millát és csinálok inkább abból egy jó autót

Leírom mire jutottam a mostaniakkal:
- M54 motorok elvileg jók... de 3-asban az E46-ba rakták, azt meg már nem akarnék venni, mert 1) most is az van 2)elég rohadós a kasztni
- Az E90-be viszont már N52-t raktak amitől óva int mindenki...
- Az E60 is tetszik... az 530i-nak van egy facelift előtti változata ami még M54, de azt meg az E60 sok nyűgje miatt nem ajánlják
Veszek inkább egy swift-et :)

YELLOW Elküldve: 2017-03-11 14:45 E90 vásárlás

Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!
Hát sajnos ez a gép nem lett jó :(
https://www.hasznaltauto.hu/au...n-11207195

Pedig nagyon tetszett... így egyelőre jegelem a dolgot, majd lehet gyűjtök még és kicsit fiatalabbat / kevesebb kilóméterest próbálok meg nézni


mi volt a gond, leírod?


Hát megpróbálom :) Az a baj, hogy nem értek hozzá, így a felét nem értettem, de egy korrekt független szerelő nézte meg és a saját szerelőm is ott volt.
Megpróbálom elmondani amit mondott, remélem nem írok hülyeséget :)

Igazából rátette a computerre, és utána azt mondta nézzek inkább másikat.. ő tovább nem is nézné alaposabban... így pénzt sem kért szóval nagyon korrekt volt

Azt mondta a Valvetronic hibát jelez, valami 40km-el ezelőtti hiba, de ez biztosan vissza fog térni... illetve szerinte kopott a vezérműtengely is, szóval az egész ilyen több 100ezres történetig is elmehet. Meg még azt mondta, hogy ha elkezdem taposni neki, akkor lehet nyár végére más gondok is lesznek.

Meg, hogy a motortérben a kábelek se úgy állnak ahogy kellene, szóval valami nem kerek.
Én kb. ennyit fogtam fel :)


hát benne lehet a pakliban. ha nem is a vez.tengely kopott, de a Valvetronic excenteres állítótengelye lehet. Bár fura, ha azt nem tudták javítani annyi év alatt. Vagy maga az állító himbák kopottak.
A gond az, hogy az újabb motorok meg már turbósak.
nagyon meg van lőve az ember,főleg az, aki már élt abban az időben, amikor még készültek jó motorok. :D
de most amúgy mindegy, mert ha olyat veszel ami látszólag nincs gond, még nálad lehet 100-vagy pár ezer km után elő fog jönni.
nekem is van valami kopás a Valvetronic-nál, de alapjáraton jelentkezik inkább gond, ahogy próbálja állítgatni, mikor már bemelegedett. hibakódom sosem volt erre vonatkozólag, sőt motorikusan 1x volt, amikor a trafó tönkre ment. pedig ez 62ezer km óta ilyen. de már 18ezernél is cserélgettek valamit, vagy a vezérlőjét, vagy a motort. valamelyiket.
pedig az ötlet, és a dolog működik, jó dolog lehetne. anno mikor elkezdték, az év motorja is lett ez pedig. mármint az enyém.
sajnos nehéz dió lesz.
esetleg N53, de ritka lesz, ugye az közvetlen befecskendezéses, annak is meg van a maga hátránya.

Gabesz1701 Elküldve: 2017-03-11 14:21 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!
Hát sajnos ez a gép nem lett jó :(
https://www.hasznaltauto.hu/au...n-11207195

Pedig nagyon tetszett... így egyelőre jegelem a dolgot, majd lehet gyűjtök még és kicsit fiatalabbat / kevesebb kilóméterest próbálok meg nézni


mi volt a gond, leírod?


Hát megpróbálom :) Az a baj, hogy nem értek hozzá, így a felét nem értettem, de egy korrekt független szerelő nézte meg és a saját szerelőm is ott volt.
Megpróbálom elmondani amit mondott, remélem nem írok hülyeséget :)

Igazából rátette a computerre, és utána azt mondta nézzek inkább másikat.. ő tovább nem is nézné alaposabban... így pénzt sem kért szóval nagyon korrekt volt

Azt mondta a Valvetronic hibát jelez, valami 40km-el ezelőtti hiba, de ez biztosan vissza fog térni... illetve szerinte kopott a vezérműtengely is, szóval az egész ilyen több 100ezres történetig is elmehet. Meg még azt mondta, hogy ha elkezdem taposni neki, akkor lehet nyár végére más gondok is lesznek.

Meg, hogy a motortérben a kábelek se úgy állnak ahogy kellene, szóval valami nem kerek.
Én kb. ennyit fogtam fel :)

YELLOW Elküldve: 2017-03-11 14:03 E90 vásárlás

Gabesz1701 írta: Sziasztok!
Hát sajnos ez a gép nem lett jó :(
https://www.hasznaltauto.hu/au...n-11207195

Pedig nagyon tetszett... így egyelőre jegelem a dolgot, majd lehet gyűjtök még és kicsit fiatalabbat / kevesebb kilóméterest próbálok meg nézni


mi volt a gond, leírod?

Gabesz1701 Elküldve: 2017-03-11 12:32 E90 vásárlás

Sziasztok!
Hát sajnos ez a gép nem lett jó :(
https://www.hasznaltauto.hu/au...n-11207195

Pedig nagyon tetszett... így egyelőre jegelem a dolgot, majd lehet gyűjtök még és kicsit fiatalabbat / kevesebb kilóméterest próbálok meg nézni