Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Jumper Elküldve: 2017-03-07 08:31 Közép konzol,Klíma panel

lela írta:
Jumper írta:

Nekem nincs facebook-om


Az baj, mert rengeteg BMW s csoport van ahol lehet kérdezni, olvasgatni...
Csak ha ezeket bejelöli az ember már megérte.



Facebook helyett inkabb autókazok meg horgaszok 8)

lela Elküldve: 2017-03-06 21:05 Közép konzol,Klíma panel

Jumper írta:

Nekem nincs facebook-om


Az baj, mert rengeteg BMW s csoport van ahol lehet kérdezni, olvasgatni...
Csak ha ezeket bejelöli az ember már megérte.

MattM325 Elküldve: 2017-03-06 19:04 E90 vásárlás

Gabesz1701 írta:
MattM325 írta:


Itt lehet nézelődni. Egyébként a különbség szívócső és elektronika. Én is hasonló cipőben járok, a közeljövőben tervezek autóvásárlást (E92, E82), de bármikor mélyebben beletúrok a témába, mindig arra jutok, hogy felejtsem el a benzineseket. Felfoghatatlan, hogy mennyit fejlődött (sajnos visszafelé) a BMW. Volt M54-em, igaz rá kellett töltenem olajcserénként majdnem 1 liter olajat, de a motorra nem kellett különösebben költenem (1-2 tömítés maximum), pedig elég sokáig volt nálam. Most dízelem van, különösebb problémák nélkül, de szeretnék egy kupét. Vagy 23d vagy 30d.

szerk.: józan paraszti ésszel egy E46 330Ci lenne a legtökéletesebb, vagy esetleg más márkáknál is körbeszimatolni. :kockafej::hulyevagyok:




Nah hát én is mindig erre jutok a benzinesekkel kapcsolatban.
Csak az a baj, hogy a dízel nem játszik, mert összesen oda-vissza napi 6 km-t teszek meg hétköznap.. csak hétvégén járatom meg jobban.

E46 330i-ben is gondolkodtam, de az meg nagyon rohad ott meg a kasztni nem az igazi


Igen, amelyik elfogadható az meg bőven E9x árban van, normális állapotút venni szinte lehetetlen. Összegezve N52B30 valamilyen kasztniban, esetleg ha az N53-nál az módosították nagynyomású pumpát és a cserealkatrész jóval többet bír mint az eredeti kb. 40-50e km-nél, akkor az is elég jó lehet, főleg, hogy abból kimaradt a Valvetronic. Valószínű, hogy nekem is benzin lesz, mert a 23d-ben is az elátkozott főtengelyes vezérlés forog. Elsődlegesen az E82 125i-ket nézem, azokban végig N52B30 volt lebutítva (szívósor+ecu és tudja a ~270Le-t ~1400kg-al).

Filo Elküldve: 2017-03-06 16:38 Társalgó

YELLOW írta:
Filo írta: " miért? az éjszaka leple alatt szedegetteki a dolgokat mindneki tudta nélkül?"

Pontosan. Az autó érvényes műszakival a saját lábán ment oda. De csak a barbárság háborít fel..... Nekem valahogy ez nem természetes. Tép, tör, mint az állat.


jah, hát az más téma...
de amikor átvetted a gépet nem tűnt fel? vagy már eleve úgy nézted meg, hogy hiányoztak belőle?
mert ha már le volt papírozva/beszélve és akkor minden oké volt az autóval, majd utána került ki belőle ez, az, akkor az bűncselekmény valóban.


Én tudtam, hogy "hiányos" , de ilyen módon .... Ez egy BMW, ennek lelke van ...

Gabesz1701 Elküldve: 2017-03-06 15:40 E90 vásárlás

MattM325 írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból megkérdezném, hogy ti mit tudtok az E90 328i motorjáról?
Eddig én 330i-ket nézegettem, csak most véletlenül találtam egy 328xi -t.
De sehol nincs róla semmi infó. Ráadásul ami neten (akár németben is) van, azok úgy látom US modellek javarészt.
Ez ugyanaz az N52B30 blokk? 3000 ccm, de csak nem 258 LE, hanem 237.
Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a típussal?

Amúgy ezt néztem ki
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11078621

Persze ez csak akkor játszik nálam, ha 330i-t nem találok szépet.. illetve ha nagyon jó állapotban találnék egy 328-at.
Köszi előre is


Szóval ezekről a motorokról nem tudtok valamit? :)


én annyit tudok, hogy a legtöbb helyen azt írják, aki teheti vegyen M-es motorkódost és az N-eseket kerülje. pedig az M-es nagy motorosok is szerették enni az olajat, vagyis a 2.2-es biztos.
szerintem annyi a gond az N-esekkel, hogy mér könnyű a blokk, és sokkal igényesebbek. használtan meg kitudja, mennyire foglalkoztak a szervizzel.
N52, ha lehet turbo mentes változatot érdemes venni. anélkül is van benne Valvetronic, dupla-Vanos. alég az is. magnézium/alu motor, vezérműlánc ebben sem a duplasoros van.
pedig a Z4-ben a 30si-t dícsérik.

szerk.: ja, ebben lehet nincs is turbo :)



Jah ezeket mondták nekem is az N52-ről... hogy inkább M54-et vegyek. Csak az a baj, hogy 30i-t szeretnék, az pedig E46-ban volt M54. Az E90 az már N52. Illetve azt hiszem az E60-nak volt még 530i-je a facelift előtti ami M54-es blokkal volt szerelve.
Az E60-at pedig más okokból nem ajánlják... sok vele a gond (a legtöbbel)

Egyébként a kérdésem főleg arra irányúlna, hogy tudjátok-e mi a különbség az E90 330i, és a 328i motorja között? Ha nem találok 30i-t akkor egyezzek ki egy 28i-vel?



Itt lehet nézelődni. Egyébként a különbség szívócső és elektronika. Én is hasonló cipőben járok, a közeljövőben tervezek autóvásárlást (E92, E82), de bármikor mélyebben beletúrok a témába, mindig arra jutok, hogy felejtsem el a benzineseket. Felfoghatatlan, hogy mennyit fejlődött (sajnos visszafelé) a BMW. Volt M54-em, igaz rá kellett töltenem olajcserénként majdnem 1 liter olajat, de a motorra nem kellett különösebben költenem (1-2 tömítés maximum), pedig elég sokáig volt nálam. Most dízelem van, különösebb problémák nélkül, de szeretnék egy kupét. Vagy 23d vagy 30d.

szerk.: józan paraszti ésszel egy E46 330Ci lenne a legtökéletesebb, vagy esetleg más márkáknál is körbeszimatolni. :kockafej::hulyevagyok:




Nah hát én is mindig erre jutok a benzinesekkel kapcsolatban.
Csak az a baj, hogy a dízel nem játszik, mert összesen oda-vissza napi 6 km-t teszek meg hétköznap.. csak hétvégén járatom meg jobban.

E46 330i-ben is gondolkodtam, de az meg nagyon rohad ott meg a kasztni nem az igazi

MattM325 Elküldve: 2017-03-06 11:59 E90 vásárlás

Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból megkérdezném, hogy ti mit tudtok az E90 328i motorjáról?
Eddig én 330i-ket nézegettem, csak most véletlenül találtam egy 328xi -t.
De sehol nincs róla semmi infó. Ráadásul ami neten (akár németben is) van, azok úgy látom US modellek javarészt.
Ez ugyanaz az N52B30 blokk? 3000 ccm, de csak nem 258 LE, hanem 237.
Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a típussal?

Amúgy ezt néztem ki
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11078621

Persze ez csak akkor játszik nálam, ha 330i-t nem találok szépet.. illetve ha nagyon jó állapotban találnék egy 328-at.
Köszi előre is


Szóval ezekről a motorokról nem tudtok valamit? :)


én annyit tudok, hogy a legtöbb helyen azt írják, aki teheti vegyen M-es motorkódost és az N-eseket kerülje. pedig az M-es nagy motorosok is szerették enni az olajat, vagyis a 2.2-es biztos.
szerintem annyi a gond az N-esekkel, hogy mér könnyű a blokk, és sokkal igényesebbek. használtan meg kitudja, mennyire foglalkoztak a szervizzel.
N52, ha lehet turbo mentes változatot érdemes venni. anélkül is van benne Valvetronic, dupla-Vanos. alég az is. magnézium/alu motor, vezérműlánc ebben sem a duplasoros van.
pedig a Z4-ben a 30si-t dícsérik.

szerk.: ja, ebben lehet nincs is turbo :)



Jah ezeket mondták nekem is az N52-ről... hogy inkább M54-et vegyek. Csak az a baj, hogy 30i-t szeretnék, az pedig E46-ban volt M54. Az E90 az már N52. Illetve azt hiszem az E60-nak volt még 530i-je a facelift előtti ami M54-es blokkal volt szerelve.
Az E60-at pedig más okokból nem ajánlják... sok vele a gond (a legtöbbel)

Egyébként a kérdésem főleg arra irányúlna, hogy tudjátok-e mi a különbség az E90 330i, és a 328i motorja között? Ha nem találok 30i-t akkor egyezzek ki egy 28i-vel?



Itt lehet nézelődni. Egyébként a különbség szívócső és elektronika. Én is hasonló cipőben járok, a közeljövőben tervezek autóvásárlást (E92, E82), de bármikor mélyebben beletúrok a témába, mindig arra jutok, hogy felejtsem el a benzineseket. Felfoghatatlan, hogy mennyit fejlődött (sajnos visszafelé) a BMW. Volt M54-em, igaz rá kellett töltenem olajcserénként majdnem 1 liter olajat, de a motorra nem kellett különösebben költenem (1-2 tömítés maximum), pedig elég sokáig volt nálam. Most dízelem van, különösebb problémák nélkül, de szeretnék egy kupét. Vagy 23d vagy 30d.

szerk.: józan paraszti ésszel egy E46 330Ci lenne a legtökéletesebb, vagy esetleg más márkáknál is körbeszimatolni. :kockafej::hulyevagyok:


Gabesz1701 Elküldve: 2017-03-06 08:02 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból megkérdezném, hogy ti mit tudtok az E90 328i motorjáról?
Eddig én 330i-ket nézegettem, csak most véletlenül találtam egy 328xi -t.
De sehol nincs róla semmi infó. Ráadásul ami neten (akár németben is) van, azok úgy látom US modellek javarészt.
Ez ugyanaz az N52B30 blokk? 3000 ccm, de csak nem 258 LE, hanem 237.
Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a típussal?

Amúgy ezt néztem ki
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11078621

Persze ez csak akkor játszik nálam, ha 330i-t nem találok szépet.. illetve ha nagyon jó állapotban találnék egy 328-at.
Köszi előre is


Szóval ezekről a motorokról nem tudtok valamit? :)


én annyit tudok, hogy a legtöbb helyen azt írják, aki teheti vegyen M-es motorkódost és az N-eseket kerülje. pedig az M-es nagy motorosok is szerették enni az olajat, vagyis a 2.2-es biztos.
szerintem annyi a gond az N-esekkel, hogy mér könnyű a blokk, és sokkal igényesebbek. használtan meg kitudja, mennyire foglalkoztak a szervizzel.
N52, ha lehet turbo mentes változatot érdemes venni. anélkül is van benne Valvetronic, dupla-Vanos. alég az is. magnézium/alu motor, vezérműlánc ebben sem a duplasoros van.
pedig a Z4-ben a 30si-t dícsérik.

szerk.: ja, ebben lehet nincs is turbo :)



Jah ezeket mondták nekem is az N52-ről... hogy inkább M54-et vegyek. Csak az a baj, hogy 30i-t szeretnék, az pedig E46-ban volt M54. Az E90 az már N52. Illetve azt hiszem az E60-nak volt még 530i-je a facelift előtti ami M54-es blokkal volt szerelve.
Az E60-at pedig más okokból nem ajánlják... sok vele a gond (a legtöbbel)

Egyébként a kérdésem főleg arra irányúlna, hogy tudjátok-e mi a különbség az E90 330i, és a 328i motorja között? Ha nem találok 30i-t akkor egyezzek ki egy 28i-vel?

YELLOW Elküldve: 2017-03-06 07:54 Társalgó

Filo írta:
YELLOW írta:
Filo írta: Nyílt Levél egy Tolvajhoz.

Tisztalt Tolvaj Úr! ( Látod, nem úgy kezdtem, hogy te köcsög. )

Szóval Tolvaj Úrnak szól e levél. A dolog háttere, hogy nemrég egy alföldi városban vettem egy BMW-t, amiről pontosan tudtam hogy elég igénytelen állapotban volt. Pl hiányoznak alkatrészek. De ...
Miután elkezdtem pótolgatni mindent, tűntek el sorra a hibakódok szépen körvonalazódott bennem az autó előélete. ( hivatalos helyről vettem, a tulajt személyesen nem ismertem, csak annyit tudtam, hogy a járgány évek óta állt egy szerelőnél. ) Elég sok alkatrészt leloptak a kocsiról, persze azokat, ami gyorsan könnyen eladható. Az előéletben feltűnt valami. Ahogy lelopták. A módja. ....és nem K. József kiskorú volt az. Hanem olyan aki pl le tud szedni a lökhárítót, ugye ilyen stekit nem hord magával K.J kiskorú....

Tehát az Tisztelt Tolvaj Úr autót szerel.Talán még Bimmert is. Ezt még értem, csakhogy, Kedve Tolvaj úr, ha például leszedsz egy műanyag takarólemezt, miért töröd el, és hagyod ott a maradékot? Akinek eladtad az is szentségelni fog, igaz te meg már rég megkaptad a pénzed ...Nem? Leszarod nagy ívben, hogy a kis lopott cuccosaidnak mi az utóélete. Nem tudom elképzelni, hogy a jobb első kerékdob műanyagot, csak a sárvédő feszegetése és elhajlítása után tudtad kiszedni. Hiszen autószerelő vagy vazze! Szerelő? ...inkább egy evolúciós zsákutca, egy genetika hulladék. Hogy a szinteden is értsed: Egy agyatlan barom.
Ha kulturáltan kicsavarsz egy csavart és lopsz azt még megértem, bizonyára jó apa vagy és etetni akarod a gyerekeidet. - ( A "jó apa" csak feltételezés, ez mondjuk attól függ melyik állatfajjal keveredtél ) - de hogy az első lökhárítóból csak egy csavart veszel ki aztán meg kifeszegeted az intercoolert ....( ja és letöröd a pöcköket , úgy adod el) ...szal te az autóknak nem gyógyítója, hanem ellensége vagy. Egy szakmai rákos sejt. Komolyan sajnállak. Meg azokat is akik tőled vesznek valamit, vagy az autójukat szereled. Gondolom azt is így csinálod.

Lenne számodra egy javaslatom. Ha autót látsz, (tudod, amiről barom módon lopni szoktál ) feküdj elé. Sokkal jobb lenne annak a sok tisztességes, szakmájukat értő szerelőnek, tulajnak, hobbi-bazerátornak, meg annak is aki néhány alkatrész elad és garanciát is ad rá, meg úgy általában az emberiség genetikai készletének ha nem szaporodnál tovább...Gondold meg, szerintem jó ötlet.

Tehát Tisztelt Tolvaj Úr!
Inkább ne menj közel autóhoz, menj el szart lapátolni, és még véletlenül se mond el magadról hogy te aztán értesz a kocsikhoz.


Hát röviden ennyi......
Nem, nem mondom meg a város, a szervizt, elég csak a történet. Mellesleg a barom a kocsiban felejtett egy-két dolgot. Pl az ujjlenyomatát .....


nekem nem teljesen tiszta.
a leírtakból én arra tudok gondolni, hogy ez kintről bontásra behozott hulladék. Amit tudott jó pénzért eladni, azt eladta. azokból lehet visszajött az ára, aztán a maradék mivel még gurul, azt értékesíti egyben valakin keresztül.
az a véleményem, hogy aki így megveszi, az vegye ezt figyelembe, hogy ilyenekkel számolni kell. vonzott az olcsó ár. nem véletlen olcsó.
az más dolog, ha úgy lett eladva, hogy nem hiányos az autó, és közben igen.
de szerintem te tisztában voltál ezekkel. ezekután nem értem a kifakadást.


Magyar, szervizbe beadott és "ottmaradt" autóról beszéltem. Mint írtam nem a leszedés tényével, hanem a módjával van bajom.


én meg erre utaltam, hogy az nem szerelő, hanem bontós. mert kb azok csinálják így.
csak ugye a tolvaj megnevezés sem egyértelmű. miért? az éjszaka leple alatt szedegetteki a dolgokat mindneki tudta nélkül?

Filo Elküldve: 2017-03-06 07:46 Társalgó

YELLOW írta:
Filo írta: Nyílt Levél egy Tolvajhoz.

Tisztalt Tolvaj Úr! ( Látod, nem úgy kezdtem, hogy te köcsög. )

Szóval Tolvaj Úrnak szól e levél. A dolog háttere, hogy nemrég egy alföldi városban vettem egy BMW-t, amiről pontosan tudtam hogy elég igénytelen állapotban volt. Pl hiányoznak alkatrészek. De ...
Miután elkezdtem pótolgatni mindent, tűntek el sorra a hibakódok szépen körvonalazódott bennem az autó előélete. ( hivatalos helyről vettem, a tulajt személyesen nem ismertem, csak annyit tudtam, hogy a járgány évek óta állt egy szerelőnél. ) Elég sok alkatrészt leloptak a kocsiról, persze azokat, ami gyorsan könnyen eladható. Az előéletben feltűnt valami. Ahogy lelopták. A módja. ....és nem K. József kiskorú volt az. Hanem olyan aki pl le tud szedni a lökhárítót, ugye ilyen stekit nem hord magával K.J kiskorú....

Tehát az Tisztelt Tolvaj Úr autót szerel.Talán még Bimmert is. Ezt még értem, csakhogy, Kedve Tolvaj úr, ha például leszedsz egy műanyag takarólemezt, miért töröd el, és hagyod ott a maradékot? Akinek eladtad az is szentségelni fog, igaz te meg már rég megkaptad a pénzed ...Nem? Leszarod nagy ívben, hogy a kis lopott cuccosaidnak mi az utóélete. Nem tudom elképzelni, hogy a jobb első kerékdob műanyagot, csak a sárvédő feszegetése és elhajlítása után tudtad kiszedni. Hiszen autószerelő vagy vazze! Szerelő? ...inkább egy evolúciós zsákutca, egy genetika hulladék. Hogy a szinteden is értsed: Egy agyatlan barom.
Ha kulturáltan kicsavarsz egy csavart és lopsz azt még megértem, bizonyára jó apa vagy és etetni akarod a gyerekeidet. - ( A "jó apa" csak feltételezés, ez mondjuk attól függ melyik állatfajjal keveredtél ) - de hogy az első lökhárítóból csak egy csavart veszel ki aztán meg kifeszegeted az intercoolert ....( ja és letöröd a pöcköket , úgy adod el) ...szal te az autóknak nem gyógyítója, hanem ellensége vagy. Egy szakmai rákos sejt. Komolyan sajnállak. Meg azokat is akik tőled vesznek valamit, vagy az autójukat szereled. Gondolom azt is így csinálod.

Lenne számodra egy javaslatom. Ha autót látsz, (tudod, amiről barom módon lopni szoktál ) feküdj elé. Sokkal jobb lenne annak a sok tisztességes, szakmájukat értő szerelőnek, tulajnak, hobbi-bazerátornak, meg annak is aki néhány alkatrész elad és garanciát is ad rá, meg úgy általában az emberiség genetikai készletének ha nem szaporodnál tovább...Gondold meg, szerintem jó ötlet.

Tehát Tisztelt Tolvaj Úr!
Inkább ne menj közel autóhoz, menj el szart lapátolni, és még véletlenül se mond el magadról hogy te aztán értesz a kocsikhoz.


Hát röviden ennyi......
Nem, nem mondom meg a város, a szervizt, elég csak a történet. Mellesleg a barom a kocsiban felejtett egy-két dolgot. Pl az ujjlenyomatát .....


nekem nem teljesen tiszta.
a leírtakból én arra tudok gondolni, hogy ez kintről bontásra behozott hulladék. Amit tudott jó pénzért eladni, azt eladta. azokból lehet visszajött az ára, aztán a maradék mivel még gurul, azt értékesíti egyben valakin keresztül.
az a véleményem, hogy aki így megveszi, az vegye ezt figyelembe, hogy ilyenekkel számolni kell. vonzott az olcsó ár. nem véletlen olcsó.
az más dolog, ha úgy lett eladva, hogy nem hiányos az autó, és közben igen.
de szerintem te tisztában voltál ezekkel. ezekután nem értem a kifakadást.


Magyar, szervizbe beadott és "ottmaradt" autóról beszéltem. Mint írtam nem a leszedés tényével, hanem a módjával van bajom.

YELLOW Elküldve: 2017-03-06 07:29 Társalgó

Filo írta: Nyílt Levél egy Tolvajhoz.

Tisztalt Tolvaj Úr! ( Látod, nem úgy kezdtem, hogy te köcsög. )

Szóval Tolvaj Úrnak szól e levél. A dolog háttere, hogy nemrég egy alföldi városban vettem egy BMW-t, amiről pontosan tudtam hogy elég igénytelen állapotban volt. Pl hiányoznak alkatrészek. De ...
Miután elkezdtem pótolgatni mindent, tűntek el sorra a hibakódok szépen körvonalazódott bennem az autó előélete. ( hivatalos helyről vettem, a tulajt személyesen nem ismertem, csak annyit tudtam, hogy a járgány évek óta állt egy szerelőnél. ) Elég sok alkatrészt leloptak a kocsiról, persze azokat, ami gyorsan könnyen eladható. Az előéletben feltűnt valami. Ahogy lelopták. A módja. ....és nem K. József kiskorú volt az. Hanem olyan aki pl le tud szedni a lökhárítót, ugye ilyen stekit nem hord magával K.J kiskorú....

Tehát az Tisztelt Tolvaj Úr autót szerel.Talán még Bimmert is. Ezt még értem, csakhogy, Kedve Tolvaj úr, ha például leszedsz egy műanyag takarólemezt, miért töröd el, és hagyod ott a maradékot? Akinek eladtad az is szentségelni fog, igaz te meg már rég megkaptad a pénzed ...Nem? Leszarod nagy ívben, hogy a kis lopott cuccosaidnak mi az utóélete. Nem tudom elképzelni, hogy a jobb első kerékdob műanyagot, csak a sárvédő feszegetése és elhajlítása után tudtad kiszedni. Hiszen autószerelő vagy vazze! Szerelő? ...inkább egy evolúciós zsákutca, egy genetika hulladék. Hogy a szinteden is értsed: Egy agyatlan barom.
Ha kulturáltan kicsavarsz egy csavart és lopsz azt még megértem, bizonyára jó apa vagy és etetni akarod a gyerekeidet. - ( A "jó apa" csak feltételezés, ez mondjuk attól függ melyik állatfajjal keveredtél ) - de hogy az első lökhárítóból csak egy csavart veszel ki aztán meg kifeszegeted az intercoolert ....( ja és letöröd a pöcköket , úgy adod el) ...szal te az autóknak nem gyógyítója, hanem ellensége vagy. Egy szakmai rákos sejt. Komolyan sajnállak. Meg azokat is akik tőled vesznek valamit, vagy az autójukat szereled. Gondolom azt is így csinálod.

Lenne számodra egy javaslatom. Ha autót látsz, (tudod, amiről barom módon lopni szoktál ) feküdj elé. Sokkal jobb lenne annak a sok tisztességes, szakmájukat értő szerelőnek, tulajnak, hobbi-bazerátornak, meg annak is aki néhány alkatrész elad és garanciát is ad rá, meg úgy általában az emberiség genetikai készletének ha nem szaporodnál tovább...Gondold meg, szerintem jó ötlet.

Tehát Tisztelt Tolvaj Úr!
Inkább ne menj közel autóhoz, menj el szart lapátolni, és még véletlenül se mond el magadról hogy te aztán értesz a kocsikhoz.


Hát röviden ennyi......
Nem, nem mondom meg a város, a szervizt, elég csak a történet. Mellesleg a barom a kocsiban felejtett egy-két dolgot. Pl az ujjlenyomatát .....


nekem nem teljesen tiszta.
a leírtakból én arra tudok gondolni, hogy ez kintről bontásra behozott hulladék. Amit tudott jó pénzért eladni, azt eladta. azokból lehet visszajött az ára, aztán a maradék mivel még gurul, azt értékesíti egyben valakin keresztül.
az a véleményem, hogy aki így megveszi, az vegye ezt figyelembe, hogy ilyenekkel számolni kell. vonzott az olcsó ár. nem véletlen olcsó.
az más dolog, ha úgy lett eladva, hogy nem hiányos az autó, és közben igen.
de szerintem te tisztában voltál ezekkel. ezekután nem értem a kifakadást.