ogre320 Elküldve: 2016-10-03 19:27 Most vettem BMW-t
(Nem találtam difivel kapcsolatos témát, így ide írom.)
Első hátsókerekes autóm, és értem én a keresztben autózást, de van az a pont amikor nem kéne, mert nem akarom odacsapni a járdaszigetnek a felnit. :D
Tehát adott egy e46 320ci coupe, M54B22 motorral, 225/45 alig 1 éves, teljesen jó állapotú téli gumikkal (így vettem 1 hónapja, és idén már tuti nem kap nyári szettet)
Száraz úton teljesen rendben van, ha szándékosan odalépek a körforgalomban szépen eldobja a hátulját, de vízen elég problémás, konkrétan ha egy lassú kanyarban csak negyed gázt is adok, rögtön elmászik a feneke, 2000 alatti fordulatokon, és néhány csúszósabb aszfalt felületen még 3-asban is. A másik furcsa tapasztalat az, hogy álló helyzetben ha elfordított kormánnyal lendületesebben indulok el (mert pl le akarok kanyarodni balra és beenged a szembe jövő) ahelyett, hogy csak a belső kerék elpörögne, az autó eldobja a seggét, ami tök fasza, de a vízen vezetést ez eléggé megnehezíti, és még hol a hó... :D
Nos, tudtommal E46-ban csak az M3-ban van sperr difi, viszont ha az én nyitott difimmel így viselkedik az autó, nem látom a sperr létjogosultságát, mert ez igazából ígyis állat, sőt, néha sok is... Ki tudom valahogy deríteni, hogy mégis milyen difi van a kocsi alatt szétszedés nélkül?