Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


szotakdavid Elküldve: 2016-04-20 07:09 Megvegyem? Vegyek ilyet?

lalada írta:
hil írta:
gcrc írta: Sziasztok!

HAHU-ra felkerült egy coupe ami színre stimmel, beszéltem az eladóval és azt mondta külföldről behozott darab, valami az első futóműnél kopog amit szerint 8000 ft-ból cserélni lehet. Ezen kívül a hátsó lökhárítón van egy kisebb húzódás amit a képen is látni lehet, és az egyik ajtó belülről rozsdás kicsit. Tudnátok tanácsot adni, mire kéne még rákérdeznem és mit nézzek meg az autón ha ott vagyok? Illetve olyan szerelőt keresnék aki átnézni a kocsit mielőtt megveszem ha odáig jutok, Pesten belül kit ajánlanátok?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...i-10067047

Előre is köszi a segítséget!

Bocs, de szerintem sokért adja azt az autót



amikor ilyen friss rendszámmal látok behozott autót, mindig az van a fejemben, miért nem én hoztam be eladni.. csak bizniszről van szó.. annak minden tulajdonságával..kérdés, hogy mennyit akar nyerni rajta.


Én kerülném az eladót...:kiraly:

lalada Elküldve: 2016-04-19 21:42 Megvegyem? Vegyek ilyet?

hil írta:
gcrc írta: Sziasztok!

HAHU-ra felkerült egy coupe ami színre stimmel, beszéltem az eladóval és azt mondta külföldről behozott darab, valami az első futóműnél kopog amit szerint 8000 ft-ból cserélni lehet. Ezen kívül a hátsó lökhárítón van egy kisebb húzódás amit a képen is látni lehet, és az egyik ajtó belülről rozsdás kicsit. Tudnátok tanácsot adni, mire kéne még rákérdeznem és mit nézzek meg az autón ha ott vagyok? Illetve olyan szerelőt keresnék aki átnézni a kocsit mielőtt megveszem ha odáig jutok, Pesten belül kit ajánlanátok?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...i-10067047

Előre is köszi a segítséget!

Bocs, de szerintem sokért adja azt az autót



amikor ilyen friss rendszámmal látok behozott autót, mindig az van a fejemben, miért nem én hoztam be eladni.. csak bizniszről van szó.. annak minden tulajdonságával..kérdés, hogy mennyit akar nyerni rajta.

hil Elküldve: 2016-04-19 18:37 Megvegyem? Vegyek ilyet?

gcrc írta: Sziasztok!

HAHU-ra felkerült egy coupe ami színre stimmel, beszéltem az eladóval és azt mondta külföldről behozott darab, valami az első futóműnél kopog amit szerint 8000 ft-ból cserélni lehet. Ezen kívül a hátsó lökhárítón van egy kisebb húzódás amit a képen is látni lehet, és az egyik ajtó belülről rozsdás kicsit. Tudnátok tanácsot adni, mire kéne még rákérdeznem és mit nézzek meg az autón ha ott vagyok? Illetve olyan szerelőt keresnék aki átnézni a kocsit mielőtt megveszem ha odáig jutok, Pesten belül kit ajánlanátok?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...i-10067047

Előre is köszi a segítséget!

Bocs, de szerintem sokért adja azt az autót

lantika Elküldve: 2016-04-19 12:21 Megvegyem? Vegyek ilyet?

gcrc írta: Sziasztok!

HAHU-ra felkerült egy coupe ami színre stimmel, beszéltem az eladóval és azt mondta külföldről behozott darab, valami az első futóműnél kopog amit szerint 8000 ft-ból cserélni lehet. Ezen kívül a hátsó lökhárítón van egy kisebb húzódás amit a képen is látni lehet, és az egyik ajtó belülről rozsdás kicsit. Tudnátok tanácsot adni, mire kéne még rákérdeznem és mit nézzek meg az autón ha ott vagyok? Illetve olyan szerelőt keresnék aki átnézni a kocsit mielőtt megveszem ha odáig jutok, Pesten belül kit ajánlanátok?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...i-10067047

Előre is köszi a segítséget!


Az ilyeneket soha nem ertettem. Ha 8 ezerböl ki lehet cserelni,akkor miert nem csereli ki? A vevö a proba utän rögtön mäs szemmel nezne a dolgot. Mond neki,hogy csereltesse ki ami kopog,es akkor megveszed 1288000 ft-ert. (+8000 az iränyärhoz kepest)

gcrc Elküldve: 2016-04-19 12:13 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!

HAHU-ra felkerült egy coupe ami színre stimmel, beszéltem az eladóval és azt mondta külföldről behozott darab, valami az első futóműnél kopog amit szerint 8000 ft-ból cserélni lehet. Ezen kívül a hátsó lökhárítón van egy kisebb húzódás amit a képen is látni lehet, és az egyik ajtó belülről rozsdás kicsit. Tudnátok tanácsot adni, mire kéne még rákérdeznem és mit nézzek meg az autón ha ott vagyok? Illetve olyan szerelőt keresnék aki átnézni a kocsit mielőtt megveszem ha odáig jutok, Pesten belül kit ajánlanátok?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...i-10067047

Előre is köszi a segítséget!

pneurob Elküldve: 2016-04-16 00:31 Futómû és hibái

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
p2010 írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy e60-ast, és most próbálom rendbehozni, amit rendbe kell hozni. Az első tétel az első szilentek. Azt látom a neten, hogy több cég terméke is elérhető az árkülönbségek pedig elég nagyok.

Kérdés : mi a tapasztalat, melyiket érdemes megvenni?


Köszönöm a tanácsot. Kipróbálom a Lemfördert. Remélem nekem is kibír egy százast. :lol:


Ha nem akarsz többé a szilentekkel foglalkozni, ilyet tegyél bele, nem szokott tönkremenni.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj



úgy hallottam, hogy a powerflex-ek szétporladnak.
15 ezerből legyártanak poliuretánt párban!!! én ezt választottam :wink:


Hol érdemes ilyen poliuretán cuccot gyártatni?


Nem kell gyártatni, az angolok gyártják profi minőségben Powerflex márkanéven. Van pár szilent, ami nagyon kelendő E46-ba, még eggyel sem volt baj.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj



nem fogok veled vitázni ezen, nyilván mivel árulod a PowerFlex-et ezért nem fogsz róla rosszat mondani, ha tudnál, akkor sem.
de már nem igaz az állításod, hogy sosem volt baj vele. lehet amit te eladtál azokkal nem, én meg láttam full gyári autóban, sőt mi több a kezemben fogtam a tönkrement PowerFlex-et.
mint írtam én is majdnem ezt vettem. de olcsóbban legyártattam és egyenlőre az is jó. akkor minek fizessek többet valamiért, ha ugyanolyan jó?
ha rossz lenne, nem foglalkoznának a gyártásával itthon sem.


6 éve van Powerflex az autómban. Egyszer szedtem ki, megtakarítottam, újra kentem és ennyi. Azóta is kiváló.
Talán az lehet a hiba oka, hogy beszerelésnél elmarad az elemek kenése. Könnyen megszorul és akkor tönkre is megy, Aki erre figyel, annak szerintem nem megy tönkre.


ezt a részét nem tudom. azt tudom, hogy a tulaj mindenre odafigyelt, szerintem ő maga szerelte be, mérnök is, meg sok mindent csinált magának az autón, karbantartás ilyesmi. nem is voltak vele gondok.
mondom én akkor döntöttem úgy, hogy olcsóbban legyártatom, aztán meglátom az milyen. ezt megkenték. viszont azt nem tudtam, hogy ezeket célszerű kenegetni. lehet azért nem mondják, hogy egy idő után csak kelljen újat venni.


Azért kapja rendesen a koszt és a két felület közé egy idő után bemegy a por. Na meg az a kenőanyag mennyiség, ami a csomagban van elég kevés.


hát azok nagyon ki vannak számolva :D ne is mondd. anno az első munkahelyen már az újonnan beérkezett munkahengereket is szétszedtük és karmantyúkat, meg az egészet átzsíroztuk beszerelés előtt. nagyon durva volt. érdekes a javító készletekhez adtak elég kenőanyagot...


Érdekes, amit írsz,de sokszor a technika visszafelé megy, nem tudom mikor dolgoztál először, de én a nyolcvanas években sok pneumatikus és robotrendszert építettem svájci technológiával. Akkoriban - amikor még az E36 csak tervezőasztalon létezett - az összes elem kopó alkatrészei teflonozva voltak 30 milliós ütemszám garanciával. Egyet sem kellett szétszedni és zsírozni, többsége még ma is üzemel.

aaron89 Elküldve: 2016-04-15 11:38 biztosítéktábla...

Sziasztok, 99 e36 compact 316i

A minap megállt a benzinszint mutató a fordulatszámmérő, a hőfokmutatóm a hátsó ablak fűtés, a belső levegőkerinkető gomb, a klíma bekapcs- kikapcs gombom és az indexeim nem működnek!

Help me!!!

Köszi

axabi Elküldve: 2016-04-12 09:34 Nem indul el

Szép napot!

Segítséget szeretnék kérni. E36-os 316i 1991-es évjáratú BMW-m ékszíjcsere után nem indul csak teker. AC működik, szikrát is ad a gyertya. Teljesen tanácstalan vagyok mi lehet a gond, hisz minden feltétel adott ahhoz, hogy menjen a motor. Néha elkapja 1-2 másodpercig,de aztán leáll és újra csak teker. A segítséget elöre is köszönöm.

Bero Elküldve: 2016-04-11 19:14 Nem indul el

SirNyenjo írta:
SirNyenjo írta: Sziasztok!

Van egy E36 316i-m. A következő nyavajája jött elő. Hidegen nem, vagy csak nehezen akar indulni, melegen meg sehogy. Indításkor veszett csapkolódásba kezd a fordulatszámmérő, aztán 1-2 másodperc tekerés után leáll az indítás, majd újra indul. Persze a gyújtáskulcsot indítási helyzetben van. Ha elindul akkor hidegen stabil az alapjárat, de melegen ingadozik, leesik és gondolom beavatkozik a rendszer ad kis kakaót rá, ekkor felpörög (nem nagyon, de felpörög), aztán ismét elejti a fordulatot, majd a rendszer ismét teszi a dolgát. Hibakódot eddig nem sikerült kiolvasni belőle, mert a motorvezérlővel nem sikerül kommunikálni, minden mással lehet.

Amikor nem indul hidegen, mindenféle random csatlakozók lehúzása után elindul. Volt, hogy a légtömegmérő lehúzásakor indult, volt, hogy az aktív szenesszűrő szelep lehúzására kelt életre. Aztán olyan is van, hogy semmire.

Eddig cseréltünk egy garnitúra gyertyát, az indítómotort felújítottuk.

Teljesen tanácstalan vagyok lassan a szerelőkkel együtt.


Főtengely jeladó csere segített.


Köszi,hogy megírtad! Ritka. :kiraly:

SirNyenjo Elküldve: 2016-04-11 19:13 Nem indul el

SirNyenjo írta: Sziasztok!

Van egy E36 316i-m. A következő nyavajája jött elő. Hidegen nem, vagy csak nehezen akar indulni, melegen meg sehogy. Indításkor veszett csapkolódásba kezd a fordulatszámmérő, aztán 1-2 másodperc tekerés után leáll az indítás, majd újra indul. Persze a gyújtáskulcsot indítási helyzetben van. Ha elindul akkor hidegen stabil az alapjárat, de melegen ingadozik, leesik és gondolom beavatkozik a rendszer ad kis kakaót rá, ekkor felpörög (nem nagyon, de felpörög), aztán ismét elejti a fordulatot, majd a rendszer ismét teszi a dolgát. Hibakódot eddig nem sikerült kiolvasni belőle, mert a motorvezérlővel nem sikerül kommunikálni, minden mással lehet.

Amikor nem indul hidegen, mindenféle random csatlakozók lehúzása után elindul. Volt, hogy a légtömegmérő lehúzásakor indult, volt, hogy az aktív szenesszűrő szelep lehúzására kelt életre. Aztán olyan is van, hogy semmire.

Eddig cseréltünk egy garnitúra gyertyát, az indítómotort felújítottuk.

Teljesen tanácstalan vagyok lassan a szerelőkkel együtt.


Főtengely jeladó csere segített.