Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


joyt3ch Elküldve: 2018-12-11 20:50 Motorgenerál!

Lett foglalkozva a dologgal?
Motorhiba/kopást ki lehet zárni?
Kompresszió esetleg lett mérve?


Jani69 írta:
joyt3ch írta: Az autó automata váltós.

joyt3ch írta: Hosszas keresgélés után találtam egy nagyon jó videót, pont ilyen hangja van és ahogy mutatja alulról jön!

https://www.youtube.com/watch?v=j3SJzSlJJ34

Mire bemelegszik szépen eltűnik a hang, csak a halk duruzsolás marad, szinte rá lehet fogni, hogy üzemmelegen gyári hangja van, mégis tartok a legrosszabbtól :)


Cikka2 írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!
Mi (mik) lehet(nek) szerintetek a fent leírt hiba okai?

Jelenség: hidegen indítva kopogó (mintha szelep/hidrotőke) hang hallatszik, de nem előről vagy felülről inkább a kerékjárat felől hallatszik leginkább, ahogy melegszik, egyre inkább halkul, üzemmelegen teljesen normális hangja lesz.
Azzal riogatnak, hogy lötyög a dugattyú, de nincs jelentős olajfogyásom illetve nincs füstje a kipufogónak.


Szia így elég nehéz találgatni mert nincs konkrét dolog a tulajdonunkban nem tudnál esetleg hangfelvételt csinálni vagy valami ilyesmit!
Viszont első tippem mivel alulról jön a hang ha kinyomod a kuplungot akkor is csinálja?








Szia! Az enyém is ugyan ilyen hangot ad hidegen,de már vagy 30.000 km-t mentem gond nélkül...


Jani69 Elküldve: 2018-12-08 22:36 Motorgenerál!

joyt3ch írta: Az autó automata váltós.

joyt3ch írta: Hosszas keresgélés után találtam egy nagyon jó videót, pont ilyen hangja van és ahogy mutatja alulról jön!

https://www.youtube.com/watch?v=j3SJzSlJJ34

Mire bemelegszik szépen eltűnik a hang, csak a halk duruzsolás marad, szinte rá lehet fogni, hogy üzemmelegen gyári hangja van, mégis tartok a legrosszabbtól :)


Cikka2 írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!
Mi (mik) lehet(nek) szerintetek a fent leírt hiba okai?

Jelenség: hidegen indítva kopogó (mintha szelep/hidrotőke) hang hallatszik, de nem előről vagy felülről inkább a kerékjárat felől hallatszik leginkább, ahogy melegszik, egyre inkább halkul, üzemmelegen teljesen normális hangja lesz.
Azzal riogatnak, hogy lötyög a dugattyú, de nincs jelentős olajfogyásom illetve nincs füstje a kipufogónak.


Szia így elég nehéz találgatni mert nincs konkrét dolog a tulajdonunkban nem tudnál esetleg hangfelvételt csinálni vagy valami ilyesmit!
Viszont első tippem mivel alulról jön a hang ha kinyomod a kuplungot akkor is csinálja?








Szia! Az enyém is ugyan ilyen hangot ad hidegen,de már vagy 30.000 km-t mentem gond nélkül...

joyt3ch Elküldve: 2018-12-08 12:50 Motorgenerál!

Az autó automata váltós.

joyt3ch írta: Hosszas keresgélés után találtam egy nagyon jó videót, pont ilyen hangja van és ahogy mutatja alulról jön!

https://www.youtube.com/watch?v=j3SJzSlJJ34

Mire bemelegszik szépen eltűnik a hang, csak a halk duruzsolás marad, szinte rá lehet fogni, hogy üzemmelegen gyári hangja van, mégis tartok a legrosszabbtól :)


Cikka2 írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!
Mi (mik) lehet(nek) szerintetek a fent leírt hiba okai?

Jelenség: hidegen indítva kopogó (mintha szelep/hidrotőke) hang hallatszik, de nem előről vagy felülről inkább a kerékjárat felől hallatszik leginkább, ahogy melegszik, egyre inkább halkul, üzemmelegen teljesen normális hangja lesz.
Azzal riogatnak, hogy lötyög a dugattyú, de nincs jelentős olajfogyásom illetve nincs füstje a kipufogónak.


Szia így elég nehéz találgatni mert nincs konkrét dolog a tulajdonunkban nem tudnál esetleg hangfelvételt csinálni vagy valami ilyesmit!
Viszont első tippem mivel alulról jön a hang ha kinyomod a kuplungot akkor is csinálja?






joyt3ch Elküldve: 2018-12-07 22:22 Motorgenerál!

Hosszas keresgélés után találtam egy nagyon jó videót, pont ilyen hangja van és ahogy mutatja alulról jön!

https://www.youtube.com/watch?v=j3SJzSlJJ34

Mire bemelegszik szépen eltűnik a hang, csak a halk duruzsolás marad, szinte rá lehet fogni, hogy üzemmelegen gyári hangja van, mégis tartok a legrosszabbtól :)


Cikka2 írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!
Mi (mik) lehet(nek) szerintetek a fent leírt hiba okai?

Jelenség: hidegen indítva kopogó (mintha szelep/hidrotőke) hang hallatszik, de nem előről vagy felülről inkább a kerékjárat felől hallatszik leginkább, ahogy melegszik, egyre inkább halkul, üzemmelegen teljesen normális hangja lesz.
Azzal riogatnak, hogy lötyög a dugattyú, de nincs jelentős olajfogyásom illetve nincs füstje a kipufogónak.


Szia így elég nehéz találgatni mert nincs konkrét dolog a tulajdonunkban nem tudnál esetleg hangfelvételt csinálni vagy valami ilyesmit!
Viszont első tippem mivel alulról jön a hang ha kinyomod a kuplungot akkor is csinálja?




gueszka Elküldve: 2018-12-04 14:09 Mi lehet a baj?_

wildrain írta:
notoriusbg írta:
wildrain írta: Sziasztok!

Problémám ránézésre ugyanaz, mint az előző hozzászólóé...
Az autóm egy e46 320d automata kb. 390e km-rel. Ötödik fokozatban, 70 és 90 km/óra között, vízszintes úton, tartott sebességnél rángatni kezd. Ha nagyobb gázt adok, akkor abbahagyja, de pl. negyedik fokozatban se csinálja. Amikor első alkalommal előjött a hiba, akkor a motorkontroll lámpa is világítani kezdett, elégtelen EGR működésre panaszkodott. Ez azóta megoldódott, egy EGR szelep tisztítás, egy repedezett vákumcső és egy mágnesszelep cseréje után. Cseréltem még üzemanyag szűrőt is, a hibajelenség azonban megmaradt (a lámpa már nem világít), így az autó szerelőnél kötött ki, aki a légtömegmegmérő értékét találta furcsának, így kicserélte. Nem javult meg. Az autó még mindig nála van, gondolkodik, kollégákat kérdez, de igazából elakadtunk...

A hibajelenség ezen a videón látható: https://www.youtube.com/watch?v=7JTnxp4mOLs

A kérdésem a szokásos: mi lehet ez? Oldott már meg valaki ilyen hibát?




Szia,


Nekem csak tippem van, de hátha segít - ez a hibajelenség elvileg (korábbi utánaolvasgatásaim alapján) tipikusan a váltó egyik fő alkatrészének, a Wandler-nak a meghibásodását jelenti. Úgy tudom, szokták az automata váltónak csak ezt az alkatrészét javítani, ezért talán megúszható a teljes váltófelújítás, aminek a költsége igen húzós tud lenni (bár idővel úgyis szükség lesz rá).


Igen, őszintén szólva én is arra gyanakodok, ugyanúgy az itt és máshol összeszedett infók alapján, de abban reménykedtem, hogy egy szakember megnézi a videómat és az alapján rámondja, hogy ez egyértelműen az. Gondolom megérted, hogy egy sejtésre nem szedetném le a váltómat és küldeném el a wandlert javításra. Már ha egyáltalán lenne hová küldeni...


Szia! Nekem volt hasonló gondom E90-nel, ugyan nem sebesség de bizonyos fordulat tartomány között produkálta a parajelenséget. EGR csere, szenzorok cseréje ugyan megoldotta, de egy egész más hiba jött elő, amire senkinek nem sikerült rájönnie hogy mi lehet (EGR rátanítás után az első 2-300 km-en tökéletes a kocsi utána valami miatt nagyokat torpant indulásnál meg menetközben... és ez a hiba fenn áll az újabb rátanításig) végül az EGR ideiglenes szoftveres kiiktatása oldotta meg.

Amúgy pont tartott sebességnél, részterhelésen dolgozik az EGR, nyélgázon zárva van.

Nem akarok okoskodni mert nem vagyok autószerelő, de ha váltó gond lenne, akkor az mehanikus hibát jelentene nem? Olyankor szerintem nem csak tartott sebességnél bizonyos tartományban lenne para jelenség nem? De ezt csak mint laikus kérdezem.

Tano Elküldve: 2018-12-03 22:35 Mi lehet a baj?_

Istvan198691 írta: Ez a motor már nem az én változatom, mert nekem nincs az egr tetején,ezért is van az , hogy nem találom.
Esetleg máshol eldugva? Vagy nem is raktak bele?
Az én egr-m így néz ki:

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_4142


Ja, bocs, nem néztem hogy írtad a motorkódot is.:)
Ahogy néztem a leírásokat az újabb verzión már nincsen termosztát. A szabályzást belül megkerülő szeleppel oldották meg.

wildrain Elküldve: 2018-12-03 19:54 Mi lehet a baj?_

notoriusbg írta:
wildrain írta: Sziasztok!

Problémám ránézésre ugyanaz, mint az előző hozzászólóé...
Az autóm egy e46 320d automata kb. 390e km-rel. Ötödik fokozatban, 70 és 90 km/óra között, vízszintes úton, tartott sebességnél rángatni kezd. Ha nagyobb gázt adok, akkor abbahagyja, de pl. negyedik fokozatban se csinálja. Amikor első alkalommal előjött a hiba, akkor a motorkontroll lámpa is világítani kezdett, elégtelen EGR működésre panaszkodott. Ez azóta megoldódott, egy EGR szelep tisztítás, egy repedezett vákumcső és egy mágnesszelep cseréje után. Cseréltem még üzemanyag szűrőt is, a hibajelenség azonban megmaradt (a lámpa már nem világít), így az autó szerelőnél kötött ki, aki a légtömegmegmérő értékét találta furcsának, így kicserélte. Nem javult meg. Az autó még mindig nála van, gondolkodik, kollégákat kérdez, de igazából elakadtunk...

A hibajelenség ezen a videón látható: https://www.youtube.com/watch?v=7JTnxp4mOLs

A kérdésem a szokásos: mi lehet ez? Oldott már meg valaki ilyen hibát?




Szia,


Nekem csak tippem van, de hátha segít - ez a hibajelenség elvileg (korábbi utánaolvasgatásaim alapján) tipikusan a váltó egyik fő alkatrészének, a Wandler-nak a meghibásodását jelenti. Úgy tudom, szokták az automata váltónak csak ezt az alkatrészét javítani, ezért talán megúszható a teljes váltófelújítás, aminek a költsége igen húzós tud lenni (bár idővel úgyis szükség lesz rá).


Igen, őszintén szólva én is arra gyanakodok, ugyanúgy az itt és máshol összeszedett infók alapján, de abban reménykedtem, hogy egy szakember megnézi a videómat és az alapján rámondja, hogy ez egyértelműen az. Gondolom megérted, hogy egy sejtésre nem szedetném le a váltómat és küldeném el a wandlert javításra. Már ha egyáltalán lenne hová küldeni...

notoriusbg Elküldve: 2018-12-03 14:21 Mi lehet a baj?_

wildrain írta: Sziasztok!

Problémám ránézésre ugyanaz, mint az előző hozzászólóé...
Az autóm egy e46 320d automata kb. 390e km-rel. Ötödik fokozatban, 70 és 90 km/óra között, vízszintes úton, tartott sebességnél rángatni kezd. Ha nagyobb gázt adok, akkor abbahagyja, de pl. negyedik fokozatban se csinálja. Amikor első alkalommal előjött a hiba, akkor a motorkontroll lámpa is világítani kezdett, elégtelen EGR működésre panaszkodott. Ez azóta megoldódott, egy EGR szelep tisztítás, egy repedezett vákumcső és egy mágnesszelep cseréje után. Cseréltem még üzemanyag szűrőt is, a hibajelenség azonban megmaradt (a lámpa már nem világít), így az autó szerelőnél kötött ki, aki a légtömegmegmérő értékét találta furcsának, így kicserélte. Nem javult meg. Az autó még mindig nála van, gondolkodik, kollégákat kérdez, de igazából elakadtunk...

A hibajelenség ezen a videón látható: https://www.youtube.com/watch?v=7JTnxp4mOLs

A kérdésem a szokásos: mi lehet ez? Oldott már meg valaki ilyen hibát?




Szia,


Nekem csak tippem van, de hátha segít - ez a hibajelenség elvileg (korábbi utánaolvasgatásaim alapján) tipikusan a váltó egyik fő alkatrészének, a Wandler-nak a meghibásodását jelenti. Úgy tudom, szokták az automata váltónak csak ezt az alkatrészét javítani, ezért talán megúszható a teljes váltófelújítás, aminek a költsége igen húzós tud lenni (bár idővel úgyis szükség lesz rá).

Istvan198691 Elküldve: 2018-12-03 08:35 Mi lehet a baj?_

Tano írta:
Istvan198691 írta: Üdv!
Megtudnátok mondani, hogy az Egr termosztát “kis termosztát” merre található az autómban?
Bmw e91 177le n47d20a
Köszönöm!


Az EGR hőcserélő tetején találod. 8-as alkatrész.


Ez a motor már nem az én változatom, mert nekem nincs az egr tetején,ezért is van az , hogy nem találom.
Esetleg máshol eldugva? Vagy nem is raktak bele?
Az én egr-m így néz ki:

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_4142

Tano Elküldve: 2018-12-02 21:39 Mi lehet a baj?_

Istvan198691 írta: Üdv!
Megtudnátok mondani, hogy az Egr termosztát “kis termosztát” merre található az autómban?
Bmw e91 177le n47d20a
Köszönöm!


Az EGR hőcserélő tetején találod. 8-as alkatrész.