autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz gancza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. október 05. szombat, 10:54


Sziasztok ! Nemrég vettem egy e91 es 2006 os 320i kombit a problémám hogy motorféknél erős surlódó hang halható gázadásra teljesen megszűnik ha kinyomom a kupplungot szintén elhallgat. Valakinek ötlete? Köszi szépen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2019. október 04. péntek, 22:40


Sziasztok!
VAn egy olyan problemam, hogy a motorbol erdekes csorgo (inkabb olyan, enyhen Ford tranzitos dizeles) hangok jonnek, amikor , pl a 100 korul haladok es ugy tartom a gazpedalt, hogy motorfek sincs es huzas sincs. Csak ekkor hallhato, na meg magas fordulaton 4500-5000 folott.
Szetszedtem a motort s kicsereltem a lancot, feszitot, fogaskerekeket, megvezetoket, kiveve a fuggolegest, mert azon semmi kopas nem latszott, pakolasok stb es teljes hengerfej felujitas. Es igy is ott van az a hang es egy szerelo sem tudja mitol lehet.
Valami otletetek?
Koszi szepen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Frenki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. október 04. péntek, 21:33


Megoldódott a probléma, szerencsére. Szerelők, márkaszervíz is csak találgatott a problémát illetően, így felbátorodva szétszedtem magam a motort. Meg is lett a probléma forrása, a kipufogó oldali szeleprugó tört el. Csere után most jól működik a motor.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Csota

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. szeptember 26. csütörtök, 09:31


Üdv! N42-nél csinált már valaki adaptáció törlést? Mióta megcsináltam néha elveszti az alapjáratot, teljes motorgenerál volt előtte, minden kitakarítva, cserélve a tömítések, csövek. Meddig adaptál? El fogja ezt hagyni, vagy keressem a hibát? Kódot nem ad.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Csota

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. szeptember 26. csütörtök, 09:28


husedaniel írta: Sziasztok!
Felforr a hűtővíz és nem tudjuk mitől. Hűtővíz csepegéssel kezdődött. Ezek lettek cserélve: hűtő, kiegyenlítő tartály, sapkával együtt, elöregedett csövek, vízpumpa, termosztát. Hengerfej nyomáspróbán nem volt baja, felújítottuk azt is, új tömítéssel összerakva. A hűtőventilátor kapcsol. Blokk cserét mondott a szerelő, előtte a véleményeteket is kikérném többek közt...

Milyen fagyállót tettél bele?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Frenki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. szeptember 26. csütörtök, 06:44


Sziasztok!
A következő problémával állok szembe. Maga az autó E46 318i N42-es motorral szerelt típus. A probléma egyik pillanatról a másikra jött elő váratlanúl. Olyat produkál, hogy hidegen az 1.es henger nem jár, ugrál az alapjárat, dig szerint gyújtás kimaradás van az 1-es hengerben és összegzett gyújtáshiba. Hangjából is hallatszik, hogy csak 3 henger jár. Ha bemelegszik üzemi hőfokra és leállítom majd újból elindítom akkor mennek a hengerek de az alapjárat továbbra is ingadozik bár csak kis mértékben. Hibakód törlés után nem írja vissza az adott hibakódok, de ha lehül a motor, akár az üzemi hőfok felére is, ugyan úgy 1-es henger nem jár és írja a hibakódot. (1-es henger alatt a hűtőviz felelőli hengerre gondolok) Volt benne gyertya cserélve, gyújtótrafóból vadonat újjal se működik, ezen felül felcseréltük őket egymással akkor is ugyan ez a hiba áll fent. Befecskendező szelepet is felcseréltem 1-es ből ment át a 3-as ba, nincs változás. 1-es hengerhez tartozó befecskendező szelepet kimértük és kapja a jelet (2W próba led izzóval teszteltük, teljes fénnyel felvillan). Mértünk benne kompressziót, egyformán 12bar. Lánc 45e kilóméterrel ezelőtt volt cserélve. Olajleválasztó szelep működik, a motorban van egy kis vákum, A szívósort és környezetét befújtúk féktisztitóval ezzel fals levegőre utaló hibát keresve, de eredménytelen volt. Elvittem BMW márkaszervízbe de érdemlegeset nem tudtak mondani, mire odaértem bemelegedett és nem hozta vissza a hibakódokat tesztelés közben. Mértek a szervízben üzemanyag nyomást, alapjáraton 2.5 bar ha nyomok neki gázt leesik 2-re. Szerintük AC pumpa hiba lesz. Ma délután viszem AC pumpa és szűrő cserére. Valakinek volt már hasonló hibája, vagy valami ötlet, hogy merre indúljak el. Átnéztem több topicot illetve angol fórumot de hasonlót nem találtam. Válaszotokat előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1995

státusz bmwm43

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. szeptember 13. péntek, 05:01


YELLOW írta:
bmwm43 írta: Sziasztok! hétvégén vettem egy E46 Sedánt N42B18 motorral és olyan problémám lenne, hogy hidegen remeg az autó, amint el kezd bemelegedni abba hagyja valakinek volt már ilyen? üzem meleg motornál semmi remegés nincs.. alapjárat is betonfixre beáll, nem ingadozik. valakinek volt már ilyen?



remegés mit jelent? ingadozik az alapjárat, rossz a hangja, mintha subaru lenne? rázkódik erősen? mert akkor nem megy egy henger hidegen. általában az trafó probléma, de ha már csere, akkor mind a 4-et és gyertyákat is.
ha csak alapjárat ingadozás van, össze vissza, szabálytalan ütemben, akkor sok minden lehet, pl kartergázszűrő, lambda szonda. meg sok minden.


nincs alapjárat ingadozás,hangja is normális pöcc-röff indul de hidegen rázkódik picit a kasztni de pár perc után kisimul ahogy elkezd melegedni,amint bemegszil a probléma teljesen megszűnik, csak hidegen csinálja.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15259 pont) | Hozzászólások: 16716

Elküldve: 2019. szeptember 12. csütörtök, 23:06


bmwm43 írta: Sziasztok! hétvégén vettem egy E46 Sedánt N42B18 motorral és olyan problémám lenne, hogy hidegen remeg az autó, amint el kezd bemelegedni abba hagyja valakinek volt már ilyen? üzem meleg motornál semmi remegés nincs.. alapjárat is betonfixre beáll, nem ingadozik. valakinek volt már ilyen?



remegés mit jelent? ingadozik az alapjárat, rossz a hangja, mintha subaru lenne? rázkódik erősen? mert akkor nem megy egy henger hidegen. általában az trafó probléma, de ha már csere, akkor mind a 4-et és gyertyákat is.
ha csak alapjárat ingadozás van, össze vissza, szabálytalan ütemben, akkor sok minden lehet, pl kartergázszűrő, lambda szonda. meg sok minden.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1995

státusz bmwm43

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. szeptember 12. csütörtök, 21:01


Sziasztok! hétvégén vettem egy E46 Sedánt N42B18 motorral és olyan problémám lenne, hogy hidegen remeg az autó, amint el kezd bemelegedni abba hagyja valakinek volt már ilyen? üzem meleg motornál semmi remegés nincs.. alapjárat is betonfixre beáll, nem ingadozik. valakinek volt már ilyen?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. szeptember 12. csütörtök, 21:01

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1994

státusz gabesz97

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. augusztus 31. szombat, 13:18


Sziasztok!Ismerősöm vett egy IS coupe-t és a következő a problémája:
Alapjáraton vinnyogó hangot ad ki a motort olyan mintha egy hűtő zúgna
És amikor kihúzom a nívópálcát kiszabadul belőle levegő és csendesedik. Vákuumrendszer rendben van a csöveket átnéztem és nem láttam problémát.Mégis hogy kerülhet oda levegő mi lehet a baja?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Istvan320ddd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. augusztus 26. hétfő, 17:51


Sziasztok! Gázolajszűrő cseréje után indítottam, beindult, és kb 5 másodperc után leállt. Azóta nem indul egyáltalán. A szűrőházban van gázolaj, a tank felől kluttyogó hang jön gyújtáson. A szűrő mögött a (ha jól tudom) fűtéscsap forrósodik. a képen a bekarikázott cucc forrósodik. Mi lehet a baj? Köszi a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz husedaniel

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. augusztus 17. szombat, 14:38


YELLOW írta:
husedaniel írta: Sziasztok!
Felforr a hűtővíz és nem tudjuk mitől. Hűtővíz csepegéssel kezdődött. Ezek lettek cserélve: hűtő, kiegyenlítő tartály, sapkával együtt, elöregedett csövek, vízpumpa, termosztát. Hengerfej nyomáspróbán nem volt baja, felújítottuk azt is, új tömítéssel összerakva. A hűtőventilátor kapcsol. Blokk cserét mondott a szerelő, előtte a véleményeteket is kikérném többek közt...


le van légtelenítve normálisan? Írd már, hogyan történt a légtelenítés


Szerelő csinálta, nem tudom hogyan történt a légtelenítés.
Hogyan kellene végezni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15259 pont) | Hozzászólások: 16716

Elküldve: 2019. augusztus 17. szombat, 13:20


husedaniel írta: Sziasztok!
Felforr a hűtővíz és nem tudjuk mitől. Hűtővíz csepegéssel kezdődött. Ezek lettek cserélve: hűtő, kiegyenlítő tartály, sapkával együtt, elöregedett csövek, vízpumpa, termosztát. Hengerfej nyomáspróbán nem volt baja, felújítottuk azt is, új tömítéssel összerakva. A hűtőventilátor kapcsol. Blokk cserét mondott a szerelő, előtte a véleményeteket is kikérném többek közt...


le van légtelenítve normálisan? Írd már, hogyan történt a légtelenítés

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz husedaniel

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. augusztus 17. szombat, 12:28


Sziasztok!
Felforr a hűtővíz és nem tudjuk mitől. Hűtővíz csepegéssel kezdődött. Ezek lettek cserélve: hűtő, kiegyenlítő tartály, sapkával együtt, elöregedett csövek, vízpumpa, termosztát. Hengerfej nyomáspróbán nem volt baja, felújítottuk azt is, új tömítéssel összerakva. A hűtőventilátor kapcsol. Blokk cserét mondott a szerelő, előtte a véleményeteket is kikérném többek közt...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Hegzsa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. augusztus 06. kedd, 14:53


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Hegzsa írta:
Hegzsa írta:
YELLOW írta:
Hegzsa írta: Sziasztok!

Olyan problémám van az autómmal (318i), hogy teljesen rendszertelenül gondol egyet és mintha 1 kattanásig behúznád a kéziféket, befog az összes fék. Félreállok vele 10-15 percre és újra normális. Féktárcsák/betétek elől újak, hátul dettó.
Műszerfalon egyik visszajelző se villan ki.

Ha valakinek van valami ötlete vagy esetleg futott bele ilyesmibe, kérem segítsen!

Válaszokat előre is köszönöm!


hogy az új betétek bele lettek rakva, a fékfolyadék szint meg lett nézve?
sokan esnek abba a hibába, hogy kopottak a betétek, tehát a munkahengerek kint vannak, ugye ettől az fékolajszint lentebb megy. rátöltenek, hogy MAX-on legyen. majd cserélik a betéteket, és ahogy visszanyomódik a munkahenger az új betét miatt, úgy a fékolajat felnyomja. a tartályban nyomás lesz a többlet anyag miatt, lehet ez szórakozik. ilyenkor ezért illik fékfolyadékot is cserélni, de minimum a szintet beállítani, légteleníteni egyet.


A szerelő állítása szerint nézték a fékolaj szintet amikor visszanyomták a munkahengereket és kellet is belőle leszívni.
Ma visszaviszem, és a fékfolyadék cserét illetve a légtelenítést megcsináltatom, remélem ezek után már jó lesz.


Helló

Fékolaj cserélve illetve a légtelenítés is.
Jó volt a tipp mert tényleg volt levegő a rendszerben.
A másik probléma az, hogy ritkán a kormány fogja magát és elkezd rázni egészen ijesztő mértékben, leállok az autóval 5 perc és újra tökéletes. Ilyennel találkozott már itt valaki?

Köszönöm!

Szia,
nekem is volt ilyen, a fék munkahenger meg volt szorulva. Nálad visszanyomták dugattyút a a rozsdával együtt, ez lehet az ok.(kormány rázkódás)
Bye: hil



itt a levegősödés lehetett a gond. ahogy melegedett a rendszer, úgy nőtt a nyomás benne, s befogott. majd megállt, meghűlt és újra jó.

A kormány rázáshoz írtam




Sziasztok!

A légtelenítés óta mentem egy viszonylag nagy kanyart az országban az autóval.
A fékkel továbbra sincs semmi probléma, nem fog be.
Viszont a véletlenszerű kormányrázás továbbra is előjön. Megállok az autóval 1 perc és újra tökéletes. Ha valakinek van valami ötlete, hogy mit nézessek meg ne fogja vissza magát

Válaszokat előre is köszönöm!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. augusztus 06. kedd, 14:55