autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1995

státusz bmwm43

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. szeptember 13. péntek, 05:01


YELLOW írta:
bmwm43 írta: Sziasztok! hétvégén vettem egy E46 Sedánt N42B18 motorral és olyan problémám lenne, hogy hidegen remeg az autó, amint el kezd bemelegedni abba hagyja valakinek volt már ilyen? üzem meleg motornál semmi remegés nincs.. alapjárat is betonfixre beáll, nem ingadozik. valakinek volt már ilyen?



remegés mit jelent? ingadozik az alapjárat, rossz a hangja, mintha subaru lenne? rázkódik erősen? mert akkor nem megy egy henger hidegen. általában az trafó probléma, de ha már csere, akkor mind a 4-et és gyertyákat is.
ha csak alapjárat ingadozás van, össze vissza, szabálytalan ütemben, akkor sok minden lehet, pl kartergázszűrő, lambda szonda. meg sok minden.


nincs alapjárat ingadozás,hangja is normális pöcc-röff indul de hidegen rázkódik picit a kasztni de pár perc után kisimul ahogy elkezd melegedni,amint bemegszil a probléma teljesen megszűnik, csak hidegen csinálja.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16623

Elküldve: 2019. szeptember 12. csütörtök, 23:06


bmwm43 írta: Sziasztok! hétvégén vettem egy E46 Sedánt N42B18 motorral és olyan problémám lenne, hogy hidegen remeg az autó, amint el kezd bemelegedni abba hagyja valakinek volt már ilyen? üzem meleg motornál semmi remegés nincs.. alapjárat is betonfixre beáll, nem ingadozik. valakinek volt már ilyen?



remegés mit jelent? ingadozik az alapjárat, rossz a hangja, mintha subaru lenne? rázkódik erősen? mert akkor nem megy egy henger hidegen. általában az trafó probléma, de ha már csere, akkor mind a 4-et és gyertyákat is.
ha csak alapjárat ingadozás van, össze vissza, szabálytalan ütemben, akkor sok minden lehet, pl kartergázszűrő, lambda szonda. meg sok minden.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1995

státusz bmwm43

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. szeptember 12. csütörtök, 21:01


Sziasztok! hétvégén vettem egy E46 Sedánt N42B18 motorral és olyan problémám lenne, hogy hidegen remeg az autó, amint el kezd bemelegedni abba hagyja valakinek volt már ilyen? üzem meleg motornál semmi remegés nincs.. alapjárat is betonfixre beáll, nem ingadozik. valakinek volt már ilyen?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. szeptember 12. csütörtök, 21:01

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1994

státusz gabesz97

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. augusztus 31. szombat, 13:18


Sziasztok!Ismerősöm vett egy IS coupe-t és a következő a problémája:
Alapjáraton vinnyogó hangot ad ki a motort olyan mintha egy hűtő zúgna
És amikor kihúzom a nívópálcát kiszabadul belőle levegő és csendesedik. Vákuumrendszer rendben van a csöveket átnéztem és nem láttam problémát.Mégis hogy kerülhet oda levegő mi lehet a baja?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Istvan320ddd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. augusztus 26. hétfő, 17:51


Sziasztok! Gázolajszűrő cseréje után indítottam, beindult, és kb 5 másodperc után leállt. Azóta nem indul egyáltalán. A szűrőházban van gázolaj, a tank felől kluttyogó hang jön gyújtáson. A szűrő mögött a (ha jól tudom) fűtéscsap forrósodik. a képen a bekarikázott cucc forrósodik. Mi lehet a baj? Köszi a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz husedaniel

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. augusztus 17. szombat, 14:38


YELLOW írta:
husedaniel írta: Sziasztok!
Felforr a hűtővíz és nem tudjuk mitől. Hűtővíz csepegéssel kezdődött. Ezek lettek cserélve: hűtő, kiegyenlítő tartály, sapkával együtt, elöregedett csövek, vízpumpa, termosztát. Hengerfej nyomáspróbán nem volt baja, felújítottuk azt is, új tömítéssel összerakva. A hűtőventilátor kapcsol. Blokk cserét mondott a szerelő, előtte a véleményeteket is kikérném többek közt...


le van légtelenítve normálisan? Írd már, hogyan történt a légtelenítés


Szerelő csinálta, nem tudom hogyan történt a légtelenítés.
Hogyan kellene végezni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16623

Elküldve: 2019. augusztus 17. szombat, 13:20


husedaniel írta: Sziasztok!
Felforr a hűtővíz és nem tudjuk mitől. Hűtővíz csepegéssel kezdődött. Ezek lettek cserélve: hűtő, kiegyenlítő tartály, sapkával együtt, elöregedett csövek, vízpumpa, termosztát. Hengerfej nyomáspróbán nem volt baja, felújítottuk azt is, új tömítéssel összerakva. A hűtőventilátor kapcsol. Blokk cserét mondott a szerelő, előtte a véleményeteket is kikérném többek közt...


le van légtelenítve normálisan? Írd már, hogyan történt a légtelenítés


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz husedaniel

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. augusztus 17. szombat, 12:28


Sziasztok!
Felforr a hűtővíz és nem tudjuk mitől. Hűtővíz csepegéssel kezdődött. Ezek lettek cserélve: hűtő, kiegyenlítő tartály, sapkával együtt, elöregedett csövek, vízpumpa, termosztát. Hengerfej nyomáspróbán nem volt baja, felújítottuk azt is, új tömítéssel összerakva. A hűtőventilátor kapcsol. Blokk cserét mondott a szerelő, előtte a véleményeteket is kikérném többek közt...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Hegzsa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. augusztus 06. kedd, 14:53


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Hegzsa írta:
Hegzsa írta:
YELLOW írta:
Hegzsa írta: Sziasztok!

Olyan problémám van az autómmal (318i), hogy teljesen rendszertelenül gondol egyet és mintha 1 kattanásig behúznád a kéziféket, befog az összes fék. Félreállok vele 10-15 percre és újra normális. Féktárcsák/betétek elől újak, hátul dettó.
Műszerfalon egyik visszajelző se villan ki.

Ha valakinek van valami ötlete vagy esetleg futott bele ilyesmibe, kérem segítsen!

Válaszokat előre is köszönöm!


hogy az új betétek bele lettek rakva, a fékfolyadék szint meg lett nézve?
sokan esnek abba a hibába, hogy kopottak a betétek, tehát a munkahengerek kint vannak, ugye ettől az fékolajszint lentebb megy. rátöltenek, hogy MAX-on legyen. majd cserélik a betéteket, és ahogy visszanyomódik a munkahenger az új betét miatt, úgy a fékolajat felnyomja. a tartályban nyomás lesz a többlet anyag miatt, lehet ez szórakozik. ilyenkor ezért illik fékfolyadékot is cserélni, de minimum a szintet beállítani, légteleníteni egyet.


A szerelő állítása szerint nézték a fékolaj szintet amikor visszanyomták a munkahengereket és kellet is belőle leszívni.
Ma visszaviszem, és a fékfolyadék cserét illetve a légtelenítést megcsináltatom, remélem ezek után már jó lesz.


Helló

Fékolaj cserélve illetve a légtelenítés is.
Jó volt a tipp mert tényleg volt levegő a rendszerben.
A másik probléma az, hogy ritkán a kormány fogja magát és elkezd rázni egészen ijesztő mértékben, leállok az autóval 5 perc és újra tökéletes. Ilyennel találkozott már itt valaki?

Köszönöm!

Szia,
nekem is volt ilyen, a fék munkahenger meg volt szorulva. Nálad visszanyomták dugattyút a a rozsdával együtt, ez lehet az ok.(kormány rázkódás)
Bye: hil



itt a levegősödés lehetett a gond. ahogy melegedett a rendszer, úgy nőtt a nyomás benne, s befogott. majd megállt, meghűlt és újra jó.

A kormány rázáshoz írtam




Sziasztok!

A légtelenítés óta mentem egy viszonylag nagy kanyart az országban az autóval.
A fékkel továbbra sincs semmi probléma, nem fog be.
Viszont a véletlenszerű kormányrázás továbbra is előjön. Megállok az autóval 1 perc és újra tökéletes. Ha valakinek van valami ötlete, hogy mit nézessek meg ne fogja vissza magát

Válaszokat előre is köszönöm!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. augusztus 06. kedd, 14:55

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1999

státusz turiati

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. augusztus 05. hétfő, 00:30


YELLOW írta:
turiati írta:
YELLOW írta:
turiati írta: Sziasztok.
Van egy 1999-es E46, 323i-m.
A problemak nem mindig jonnek elo. Van hogy tobb ezer kilomter utan egyszersem, van hogy egy heten tobbszor is.
Szoval hideg vagy meleg inditasnal kicsit jaratva az autot egyszercsak elkezd remegni-dadogni-razkodni (mindegy hogy nevezzuk) az auto/ motor. Erzesre olyan mintha nem utemben jarnanak a hengerek. Leallitva es ujra elinditva megszunik a problema.
Gyertyak kb 20ezer kilometerrel ezelott voltak cserelve.
Elofordulnak neha elektronikai anomaliak pl. kieg a lampa/lefagy a radio/nem mindig villanak az indexek amikor nyitom vagy zarom az autot. Mindezek is egy leallitassal es ujrainditassal a legtobb esetben orvosolhato.
Otletek?


valamelyik gyújtótrafód fog tönkre menni hamarosan végleg. az új gyertya megadja neki a kegyelemdöfést. azt lenne jó tudni, hogy amikor a hiba van, akkor milyen hibát ír be. mert sajna ha gyújtás kimaradás van, majd megszűnik a hiba, akkor nem mindig lesz nyoma.
amikor rázkódik, olyankor a check engine lámpa is villog? ha igen, akkor biztos trafó lesz, ugyanis nem megy az egyik henger, ez meg próbálná beindítani. amúgy nem folyamatosan villog, csak mikor rossz akkor olyan 5sec-ig próbálja, majd hagyja, aztán megint próbálja.


A check engine lampa nem villog. Lett olvasva (annyira nem biztam a mokaficekben aki nezte) gyujtasproblemat irt.


most nézem neked FL előtti, azt hiszem azok nem villognak. viszont, hogy gyújtás kimaradást ír be, az gyanús. trafó lesz ez szerintem. amelyik hengerhez beírja a gyújtás problémát, ott kellene trafót cserélni. de ha volt minden gyertya cserélve, lehet nem árt a többi trafót is kidobni. de ez csak javaslat.


Mindenkeppen viszem szerelohoz, csak elotte kicsit okosodni akartam, hogy ne nezzen hulyenek. Koszonom szepen a segitsegedet!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16623

Elküldve: 2019. augusztus 04. vasárnap, 18:58


turiati írta:
YELLOW írta:
turiati írta: Sziasztok.
Van egy 1999-es E46, 323i-m.
A problemak nem mindig jonnek elo. Van hogy tobb ezer kilomter utan egyszersem, van hogy egy heten tobbszor is.
Szoval hideg vagy meleg inditasnal kicsit jaratva az autot egyszercsak elkezd remegni-dadogni-razkodni (mindegy hogy nevezzuk) az auto/ motor. Erzesre olyan mintha nem utemben jarnanak a hengerek. Leallitva es ujra elinditva megszunik a problema.
Gyertyak kb 20ezer kilometerrel ezelott voltak cserelve.
Elofordulnak neha elektronikai anomaliak pl. kieg a lampa/lefagy a radio/nem mindig villanak az indexek amikor nyitom vagy zarom az autot. Mindezek is egy leallitassal es ujrainditassal a legtobb esetben orvosolhato.
Otletek?


valamelyik gyújtótrafód fog tönkre menni hamarosan végleg. az új gyertya megadja neki a kegyelemdöfést. azt lenne jó tudni, hogy amikor a hiba van, akkor milyen hibát ír be. mert sajna ha gyújtás kimaradás van, majd megszűnik a hiba, akkor nem mindig lesz nyoma.
amikor rázkódik, olyankor a check engine lámpa is villog? ha igen, akkor biztos trafó lesz, ugyanis nem megy az egyik henger, ez meg próbálná beindítani. amúgy nem folyamatosan villog, csak mikor rossz akkor olyan 5sec-ig próbálja, majd hagyja, aztán megint próbálja.


A check engine lampa nem villog. Lett olvasva (annyira nem biztam a mokaficekben aki nezte) gyujtasproblemat irt.


most nézem neked FL előtti, azt hiszem azok nem villognak. viszont, hogy gyújtás kimaradást ír be, az gyanús. trafó lesz ez szerintem. amelyik hengerhez beírja a gyújtás problémát, ott kellene trafót cserélni. de ha volt minden gyertya cserélve, lehet nem árt a többi trafót is kidobni. de ez csak javaslat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1999

státusz turiati

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. augusztus 04. vasárnap, 14:12


YELLOW írta:
turiati írta: Sziasztok.
Van egy 1999-es E46, 323i-m.
A problemak nem mindig jonnek elo. Van hogy tobb ezer kilomter utan egyszersem, van hogy egy heten tobbszor is.
Szoval hideg vagy meleg inditasnal kicsit jaratva az autot egyszercsak elkezd remegni-dadogni-razkodni (mindegy hogy nevezzuk) az auto/ motor. Erzesre olyan mintha nem utemben jarnanak a hengerek. Leallitva es ujra elinditva megszunik a problema.
Gyertyak kb 20ezer kilometerrel ezelott voltak cserelve.
Elofordulnak neha elektronikai anomaliak pl. kieg a lampa/lefagy a radio/nem mindig villanak az indexek amikor nyitom vagy zarom az autot. Mindezek is egy leallitassal es ujrainditassal a legtobb esetben orvosolhato.
Otletek?


valamelyik gyújtótrafód fog tönkre menni hamarosan végleg. az új gyertya megadja neki a kegyelemdöfést. azt lenne jó tudni, hogy amikor a hiba van, akkor milyen hibát ír be. mert sajna ha gyújtás kimaradás van, majd megszűnik a hiba, akkor nem mindig lesz nyoma.
amikor rázkódik, olyankor a check engine lámpa is villog? ha igen, akkor biztos trafó lesz, ugyanis nem megy az egyik henger, ez meg próbálná beindítani. amúgy nem folyamatosan villog, csak mikor rossz akkor olyan 5sec-ig próbálja, majd hagyja, aztán megint próbálja.


A check engine lampa nem villog. Lett olvasva (annyira nem biztam a mokaficekben aki nezte) gyujtasproblemat irt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16623

Elküldve: 2019. augusztus 04. vasárnap, 08:21


turiati írta: Sziasztok.
Van egy 1999-es E46, 323i-m.
A problemak nem mindig jonnek elo. Van hogy tobb ezer kilomter utan egyszersem, van hogy egy heten tobbszor is.
Szoval hideg vagy meleg inditasnal kicsit jaratva az autot egyszercsak elkezd remegni-dadogni-razkodni (mindegy hogy nevezzuk) az auto/ motor. Erzesre olyan mintha nem utemben jarnanak a hengerek. Leallitva es ujra elinditva megszunik a problema.
Gyertyak kb 20ezer kilometerrel ezelott voltak cserelve.
Elofordulnak neha elektronikai anomaliak pl. kieg a lampa/lefagy a radio/nem mindig villanak az indexek amikor nyitom vagy zarom az autot. Mindezek is egy leallitassal es ujrainditassal a legtobb esetben orvosolhato.
Otletek?


valamelyik gyújtótrafód fog tönkre menni hamarosan végleg. az új gyertya megadja neki a kegyelemdöfést. azt lenne jó tudni, hogy amikor a hiba van, akkor milyen hibát ír be. mert sajna ha gyújtás kimaradás van, majd megszűnik a hiba, akkor nem mindig lesz nyoma.
amikor rázkódik, olyankor a check engine lámpa is villog? ha igen, akkor biztos trafó lesz, ugyanis nem megy az egyik henger, ez meg próbálná beindítani. amúgy nem folyamatosan villog, csak mikor rossz akkor olyan 5sec-ig próbálja, majd hagyja, aztán megint próbálja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1999

státusz turiati

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. augusztus 04. vasárnap, 02:13


Sziasztok.
Van egy 1999-es E46, 323i-m.
A problemak nem mindig jonnek elo. Van hogy tobb ezer kilomter utan egyszersem, van hogy egy heten tobbszor is.
Szoval hideg vagy meleg inditasnal kicsit jaratva az autot egyszercsak elkezd remegni-dadogni-razkodni (mindegy hogy nevezzuk) az auto/ motor. Erzesre olyan mintha nem utemben jarnanak a hengerek. Leallitva es ujra elinditva megszunik a problema.
Gyertyak kb 20ezer kilometerrel ezelott voltak cserelve.
Elofordulnak neha elektronikai anomaliak pl. kieg a lampa/lefagy a radio/nem mindig villanak az indexek amikor nyitom vagy zarom az autot. Mindezek is egy leallitassal es ujrainditassal a legtobb esetben orvosolhato.
Otletek?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1998

státusz aweeex

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. július 30. kedd, 19:18


Hali Mindenkinek!!!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy a vezetőoldali ajtó,se távirányitóval sem kulccsal,sem a belső kilincs használatával nem nyilik,az összes többi ajtó igen,mi lehet a hiba oka?

Előre is köszönöm a válaszokat

(E39 520i) 1998