Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


YELLOW Elküldve: 2017-04-20 21:36 világításmodul programozása

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
NCS-el megy csak.
USA iränyjelzö:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
Refi nappali menetfenynek:
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
aktiv


én már kezdem nem érteni. néztem egy FL előtti cirka 2000-es évjáratú E46-ot. és az LSZ-ben nincs benne: SIDEMARKER_US, GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
én ugyan kíváncsiságból beleírtam, nem is dobott hibát, simán beleírta neki a fájlt.
de még sem megy.
ezt nem kellene tudni minden E46-nak? nekem az LSZ-ben kb 3x annyi beállítható dolog van, mint neki. egyébként 2002-es E39-el is jártam már így, hogy nem votl benne.
Scanner-ben is hiába kapcsolom ott sem csinál semmit, mondjuk az enyém se volt úgy jó.
vajon ha az én LSZ-em ROM-ját tölteném fel, talán jó lenne? egyik sem xenon-os.

szerk.: közben leltem egy videót. a programparameter_lsz-eket kell US-re állítani. gyanakodtam erre még mondtam is, volt sejtésem. valamelyik nap ki is próbálom.


fejlemény: nos valóban, ha átírtam US-re, akkor volt US jelző, de csak helyzetjelző kapcsolás esetén és tompított világítás esetén. az a probléma, hogy úgy szeretnénk, ha tompított esetén nem világítana. annyit tudtam csak megcsinálni, hogy helyzetjelzőn nem kapcsol az index, viszont tompított esetén akkor is. egy órát kínlódtam vele, mire próbálgattam dolgokat. hiába van DRL kapcsolva, az index akkor sem világít gyújtáson. az én FL-esem gyújtáson adja DRL + US index, de tompítottra lekapcsolnak. na ezt úgy tűnik FL előttire nem akarja.
esetleg ötlet?


Hali!
Ezek szerint ha ennyit átírok benne akkor menni fog az irányjelző alapból?
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
A másik fele a refis az mire jó vagy hogy kell elképzelni mert most nem esik le valahogy :(
Előre is köszi!


az a baj a sidemarkre_us-szel, ha az aktív, akkor gyújtáson a hátsó lámpa is világít, méghozzá hülye módon. már régen írtam. a hátsó lámpán a helyzetjelző világít, de ugye nekünk több részre van osztva. így nekünk a bal lámpának az alsó csíkjának a szélső izzója ég, míg a jobb oldalon a középső. ugye ez lenne a szélességjelző.
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT ezzel csak az index megy elől.

a refis rész főleg, xenon-osoknak jó, mint DRL. gyújtáson kapcsol 5-6 V-on megy a refi, mint nappali fény. nem égeted nappal a drága xenon-t (de sokszor leírtam már istenem), hátul nem ég semmi, és szabályos. kevesebbet fogyaszt, mintha helyzetjelzőt vagy tompítottat kapcsolnál. én megszerettem. most húsvétkor sem szólt egyik közeg sem.
rosszabb időben is elég helyzetjelzőt kapcsolni, mert a DRL még megy és lesz hátul is fényed, pl esőben, vagy szürkület felé. bár én szürkületben már lefelé állítom a lámpát, mivel tudom manuálisan, no xenon.


Köszi.
Akkor ha jól értem nekem csak ez kell: GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT mert én csak elől akarom hogy menjen az index!?
Amm... hát igen. Erről a menetfényt nem használni tudó barmokról tudnék beszélni eleget.
Hogy esőben meg szürkületben vagy ködben miért is nem elég ha az megy!!!
Mert sajna rengetegen nem csinálják azt amit te is leírtál, hogy érzékeled a körülményeket és hát változtatni kéne valamin...
Na de mindegy...ez más téma :)
Hétvégén kipróbálom kíváncsiságból :)


hivatalosan ugye úgy lenne a jó, ah a lámpakapcsoló auto állásban van, és magától kapcsol tompítottra ha oylan a fényviszony. nekem akkor az US is lekapcsol.

Pitykoo Elküldve: 2017-04-20 20:49 világításmodul programozása

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
NCS-el megy csak.
USA iränyjelzö:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
Refi nappali menetfenynek:
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
aktiv


én már kezdem nem érteni. néztem egy FL előtti cirka 2000-es évjáratú E46-ot. és az LSZ-ben nincs benne: SIDEMARKER_US, GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
én ugyan kíváncsiságból beleírtam, nem is dobott hibát, simán beleírta neki a fájlt.
de még sem megy.
ezt nem kellene tudni minden E46-nak? nekem az LSZ-ben kb 3x annyi beállítható dolog van, mint neki. egyébként 2002-es E39-el is jártam már így, hogy nem votl benne.
Scanner-ben is hiába kapcsolom ott sem csinál semmit, mondjuk az enyém se volt úgy jó.
vajon ha az én LSZ-em ROM-ját tölteném fel, talán jó lenne? egyik sem xenon-os.

szerk.: közben leltem egy videót. a programparameter_lsz-eket kell US-re állítani. gyanakodtam erre még mondtam is, volt sejtésem. valamelyik nap ki is próbálom.


fejlemény: nos valóban, ha átírtam US-re, akkor volt US jelző, de csak helyzetjelző kapcsolás esetén és tompított világítás esetén. az a probléma, hogy úgy szeretnénk, ha tompított esetén nem világítana. annyit tudtam csak megcsinálni, hogy helyzetjelzőn nem kapcsol az index, viszont tompított esetén akkor is. egy órát kínlódtam vele, mire próbálgattam dolgokat. hiába van DRL kapcsolva, az index akkor sem világít gyújtáson. az én FL-esem gyújtáson adja DRL + US index, de tompítottra lekapcsolnak. na ezt úgy tűnik FL előttire nem akarja.
esetleg ötlet?


Hali!
Ezek szerint ha ennyit átírok benne akkor menni fog az irányjelző alapból?
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
A másik fele a refis az mire jó vagy hogy kell elképzelni mert most nem esik le valahogy :(
Előre is köszi!


az a baj a sidemarkre_us-szel, ha az aktív, akkor gyújtáson a hátsó lámpa is világít, méghozzá hülye módon. már régen írtam. a hátsó lámpán a helyzetjelző világít, de ugye nekünk több részre van osztva. így nekünk a bal lámpának az alsó csíkjának a szélső izzója ég, míg a jobb oldalon a középső. ugye ez lenne a szélességjelző.
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT ezzel csak az index megy elől.

a refis rész főleg, xenon-osoknak jó, mint DRL. gyújtáson kapcsol 5-6 V-on megy a refi, mint nappali fény. nem égeted nappal a drága xenon-t (de sokszor leírtam már istenem), hátul nem ég semmi, és szabályos. kevesebbet fogyaszt, mintha helyzetjelzőt vagy tompítottat kapcsolnál. én megszerettem. most húsvétkor sem szólt egyik közeg sem.
rosszabb időben is elég helyzetjelzőt kapcsolni, mert a DRL még megy és lesz hátul is fényed, pl esőben, vagy szürkület felé. bár én szürkületben már lefelé állítom a lámpát, mivel tudom manuálisan, no xenon.


Köszi.
Akkor ha jól értem nekem csak ez kell: GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT mert én csak elől akarom hogy menjen az index!?
Amm... hát igen. Erről a menetfényt nem használni tudó barmokról tudnék beszélni eleget.
Hogy esőben meg szürkületben vagy ködben miért is nem elég ha az megy!!!
Mert sajna rengetegen nem csinálják azt amit te is leírtál, hogy érzékeled a körülményeket és hát változtatni kéne valamin...
Na de mindegy...ez más téma :)
Hétvégén kipróbálom kíváncsiságból :)

YELLOW Elküldve: 2017-04-20 20:18 világításmodul programozása

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
NCS-el megy csak.
USA iränyjelzö:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
Refi nappali menetfenynek:
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
aktiv


én már kezdem nem érteni. néztem egy FL előtti cirka 2000-es évjáratú E46-ot. és az LSZ-ben nincs benne: SIDEMARKER_US, GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
én ugyan kíváncsiságból beleírtam, nem is dobott hibát, simán beleírta neki a fájlt.
de még sem megy.
ezt nem kellene tudni minden E46-nak? nekem az LSZ-ben kb 3x annyi beállítható dolog van, mint neki. egyébként 2002-es E39-el is jártam már így, hogy nem votl benne.
Scanner-ben is hiába kapcsolom ott sem csinál semmit, mondjuk az enyém se volt úgy jó.
vajon ha az én LSZ-em ROM-ját tölteném fel, talán jó lenne? egyik sem xenon-os.

szerk.: közben leltem egy videót. a programparameter_lsz-eket kell US-re állítani. gyanakodtam erre még mondtam is, volt sejtésem. valamelyik nap ki is próbálom.


fejlemény: nos valóban, ha átírtam US-re, akkor volt US jelző, de csak helyzetjelző kapcsolás esetén és tompított világítás esetén. az a probléma, hogy úgy szeretnénk, ha tompított esetén nem világítana. annyit tudtam csak megcsinálni, hogy helyzetjelzőn nem kapcsol az index, viszont tompított esetén akkor is. egy órát kínlódtam vele, mire próbálgattam dolgokat. hiába van DRL kapcsolva, az index akkor sem világít gyújtáson. az én FL-esem gyújtáson adja DRL + US index, de tompítottra lekapcsolnak. na ezt úgy tűnik FL előttire nem akarja.
esetleg ötlet?


Hali!
Ezek szerint ha ennyit átírok benne akkor menni fog az irányjelző alapból?
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
A másik fele a refis az mire jó vagy hogy kell elképzelni mert most nem esik le valahogy :(
Előre is köszi!


az a baj a sidemarkre_us-szel, ha az aktív, akkor gyújtáson a hátsó lámpa is világít, méghozzá hülye módon. már régen írtam. a hátsó lámpán a helyzetjelző világít, de ugye nekünk több részre van osztva. így nekünk a bal lámpának az alsó csíkjának a szélső izzója ég, míg a jobb oldalon a középső. ugye ez lenne a szélességjelző.
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT ezzel csak az index megy elől.

a refis rész főleg, xenon-osoknak jó, mint DRL. gyújtáson kapcsol 5-6 V-on megy a refi, mint nappali fény. nem égeted nappal a drága xenon-t (de sokszor leírtam már istenem), hátul nem ég semmi, és szabályos. kevesebbet fogyaszt, mintha helyzetjelzőt vagy tompítottat kapcsolnál. én megszerettem. most húsvétkor sem szólt egyik közeg sem.
rosszabb időben is elég helyzetjelzőt kapcsolni, mert a DRL még megy és lesz hátul is fényed, pl esőben, vagy szürkület felé. bár én szürkületben már lefelé állítom a lámpát, mivel tudom manuálisan, no xenon.

Pitykoo Elküldve: 2017-04-20 19:55 világításmodul programozása

YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
NCS-el megy csak.
USA iränyjelzö:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
Refi nappali menetfenynek:
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
aktiv


én már kezdem nem érteni. néztem egy FL előtti cirka 2000-es évjáratú E46-ot. és az LSZ-ben nincs benne: SIDEMARKER_US, GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
én ugyan kíváncsiságból beleírtam, nem is dobott hibát, simán beleírta neki a fájlt.
de még sem megy.
ezt nem kellene tudni minden E46-nak? nekem az LSZ-ben kb 3x annyi beállítható dolog van, mint neki. egyébként 2002-es E39-el is jártam már így, hogy nem votl benne.
Scanner-ben is hiába kapcsolom ott sem csinál semmit, mondjuk az enyém se volt úgy jó.
vajon ha az én LSZ-em ROM-ját tölteném fel, talán jó lenne? egyik sem xenon-os.

szerk.: közben leltem egy videót. a programparameter_lsz-eket kell US-re állítani. gyanakodtam erre még mondtam is, volt sejtésem. valamelyik nap ki is próbálom.


fejlemény: nos valóban, ha átírtam US-re, akkor volt US jelző, de csak helyzetjelző kapcsolás esetén és tompított világítás esetén. az a probléma, hogy úgy szeretnénk, ha tompított esetén nem világítana. annyit tudtam csak megcsinálni, hogy helyzetjelzőn nem kapcsol az index, viszont tompított esetén akkor is. egy órát kínlódtam vele, mire próbálgattam dolgokat. hiába van DRL kapcsolva, az index akkor sem világít gyújtáson. az én FL-esem gyújtáson adja DRL + US index, de tompítottra lekapcsolnak. na ezt úgy tűnik FL előttire nem akarja.
esetleg ötlet?


Hali!
Ezek szerint ha ennyit átírok benne akkor menni fog az irányjelző alapból?
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
A másik fele a refis az mire jó vagy hogy kell elképzelni mert most nem esik le valahogy :(
Előre is köszi!

YELLOW Elküldve: 2017-04-15 17:47 világításmodul programozása

YELLOW írta:
lantika írta:
NCS-el megy csak.
USA iränyjelzö:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
Refi nappali menetfenynek:
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
aktiv


én már kezdem nem érteni. néztem egy FL előtti cirka 2000-es évjáratú E46-ot. és az LSZ-ben nincs benne: SIDEMARKER_US, GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
én ugyan kíváncsiságból beleírtam, nem is dobott hibát, simán beleírta neki a fájlt.
de még sem megy.
ezt nem kellene tudni minden E46-nak? nekem az LSZ-ben kb 3x annyi beállítható dolog van, mint neki. egyébként 2002-es E39-el is jártam már így, hogy nem votl benne.
Scanner-ben is hiába kapcsolom ott sem csinál semmit, mondjuk az enyém se volt úgy jó.
vajon ha az én LSZ-em ROM-ját tölteném fel, talán jó lenne? egyik sem xenon-os.

szerk.: közben leltem egy videót. a programparameter_lsz-eket kell US-re állítani. gyanakodtam erre még mondtam is, volt sejtésem. valamelyik nap ki is próbálom.


fejlemény: nos valóban, ha átírtam US-re, akkor volt US jelző, de csak helyzetjelző kapcsolás esetén és tompított világítás esetén. az a probléma, hogy úgy szeretnénk, ha tompított esetén nem világítana. annyit tudtam csak megcsinálni, hogy helyzetjelzőn nem kapcsol az index, viszont tompított esetén akkor is. egy órát kínlódtam vele, mire próbálgattam dolgokat. hiába van DRL kapcsolva, az index akkor sem világít gyújtáson. az én FL-esem gyújtáson adja DRL + US index, de tompítottra lekapcsolnak. na ezt úgy tűnik FL előttire nem akarja.
esetleg ötlet?

YELLOW Elküldve: 2017-04-14 16:31 világításmodul programozása

lantika írta:
NCS-el megy csak.
USA iränyjelzö:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
Refi nappali menetfenynek:
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
aktiv


én már kezdem nem érteni. néztem egy FL előtti cirka 2000-es évjáratú E46-ot. és az LSZ-ben nincs benne: SIDEMARKER_US, GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
én ugyan kíváncsiságból beleírtam, nem is dobott hibát, simán beleírta neki a fájlt.
de még sem megy.
ezt nem kellene tudni minden E46-nak? nekem az LSZ-ben kb 3x annyi beállítható dolog van, mint neki. egyébként 2002-es E39-el is jártam már így, hogy nem votl benne.
Scanner-ben is hiába kapcsolom ott sem csinál semmit, mondjuk az enyém se volt úgy jó.
vajon ha az én LSZ-em ROM-ját tölteném fel, talán jó lenne? egyik sem xenon-os.

szerk.: közben leltem egy videót. a programparameter_lsz-eket kell US-re állítani. gyanakodtam erre még mondtam is, volt sejtésem. valamelyik nap ki is próbálom.

lantika Elküldve: 2017-04-11 11:15 világításmodul programozása

lela írta: Az lenne a kérdésem hogy a BMW scanner a DME-ből miért nem tud vajon hibakódot olvasni? Ki van szürkülve...
Illetve hogyan lehet menne bekapcsolni az LCM-nél hogy usa index és DRL menjen, és automata lámpaállásban kapcsoljon a DRL és a xenon(tompított) között. Így


NCS-el megy csak.
USA iränyjelzö:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
Refi nappali menetfenynek:
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
aktiv

list-en Elküldve: 2017-04-09 12:00 angel eye

Sziasztok,

E83 2006 májusi x3 asom van, és Angel eyest szeretnék rá tenni. Lenne egy pár kérdésem ezzel kapcsolatban :)
Hol kezdjek neki? Gondoltam Ebayrről megrendelem, és beszerelem.
Komplikált ennek a beszerelése?
Esetleg tud valaki nekem ebben segíteni?

A segítséget köszönöm előre is.)



seta Elküldve: 2017-04-07 04:02 Autóvásárlás

Sziasztok!

A tanacsotokat szeretnem kerni autovasarlassal kapcsolatban. Regi tervem egy e24es felujitasa. Most vegre adottak a lehetosegek a projecthez. Mar evek ota nezegetem a hirdeteseket es neha egesz jo aron talalni capakat. Viszont mostanaban csak horror aron vannak mindenhol (hahu, mobile.de). Gondolom azert mert mar oldtimer kategoria. A lenyeg h nekem nem patika allapotu kell, sot meg motorikusan sem kell h jo legyen (M62 megy majd bele).
A kerdesem az lenne h szerintetek merre lenne erdemes nezelodni. Nem vagyok tapasztalt autovasarlo, nincs a kedvencek kozott az osszes hasznaltautos honlap, de remelem van itt olyan akinek igen :)
Elore is koszi a valaszokat/tanacsokat!

Gabesz1701 Elküldve: 2017-04-04 17:37 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

Dutch írta:
Gabesz1701 írta:
lalada írta: update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal





Most kicsit off-olok, mert ez egy 2 évvel ezelőtti komment :) de mint leendő E90 tulaj, most olvasgatom és kíváncsi lennék, hogy lett a kettős tömegű lendkerék + kuplung csere 135k :) mert én 40% kedvezménnyel 212k -ért látok lendkereket, eredeti ára 300k fölött van (igaz, hogy E90 330i-hez)
és csak a kuplung szett 120k teljes áron... 40%-al 73k :)



Nagyon nagyon rossz helyen nézed az alkatrészeket, simán csak így rákeresve találtam 145ért lendkereket :) kuplungkészlet 60e. :) és ehhez semmi nem kell csak egy email cím :)


A kérdés az, hogy ti hol nézitek :)
Én a láng autónál néztem, mert ott tudok kedvezményt...

Kuplung szett
LUK
Kisker ár
121 944 Ft
Kedvezményes ár: 73 166 Ft
Kedv.: 40,00 %

Kettőstömegű lendkerék
LUK
Kisker ár: 353 577 Ft
Kedvezményes ár: 212 146 Ft
Kedv.: 40,00 %

Már akkor mondjátok meg mennyi egy E46 318i-hez, mert nekem lendkerékkel munkadíjjal a szerelő 270ezerbe számolta ki :) és a láng-nál se jött ki sokkal olcsóbban az alkatrész.
kuplung szett 55-60ezer, lendkerék 160k azt hiszem így mondták + munkadíj