Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Dankesz Elküldve: 2017-02-01 19:54 Füstprobléma!

Dankesz írta:
Bitu79 írta:
Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta: Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?


lehet több minden. de ha sokat jársz vele alacsony fordulaton, akkor nem nyomja ki rendesen. állítólag ez tipikus jelenség. néha meg kell hajtani melegen az autót. itt olyanra gondolok, hogy pályán 130-nál a 6. helyett 4-5-ben mész egy szakaszt, vagy sima 90-es tempónál 3-4-ben. néha oda kell neki padlózni. ha ezek után is kormol, akkor érdemes ránézni a dolgokra.


Ez különben 2003 as technika,de igen főleg kis távokat megyek vele mindig 40-50 es sebességgel. Néha szoktam műúton padlózni. olyankor egy kicsit jobb. Bár én nem látom a füstjét,mert benne űlök. Csak az ismerőseim mondják. De lehet csak irigységből :D


meg kellene kergetni egy kicsit, ahogy írtam. rövid távra meg tök felesleges a dízel.

Köszönöm !


Leírom újra.Mivel már kérdezted.Ezekben nincs részecskeszűrő,tehát ha tolod neki,akkor füstölni fog valamennyire,ami látszik.A részecskeszűrő nélküli dieselek ilyenek...Ha nem padlózod neki,nem fog látványosan kormolni.Ha chiptuningolva van,az is okozhatja.Esetleg egr koszos,vagy légtömegmérő hiba.Lehet porlasztócsúcs is.De a diesel füstöl,ha padlózod neki.Mindegyik,amiben nincs részecskeszűrő!!!Ezt el kell fogadni,vagy vegyél benzinest.
:)

Frissítés:Fórumban többen írták,hogy lyukas turbócső miatt is lehet.









Köszönöm szépen a válaszod !:kiraly:

Köszi :)

tusi_ Elküldve: 2017-02-01 18:21 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

lela írta:
tusi_ írta:
rece65 írta:
Ha kell még egy vevő akkor én is megvennék 1 5 literest,próbára....:kiraly:



Bótot nyitok vazze :lol:


:kiraly:

Lehet rendelek 4et, mert ket haveromnak is kell es akkor ingyenes a szallitas. Ha igy osszejon, kuldok neked egyet. Lebeszelem veluk.

Az szuper lenne!:ugyis:


Mar vagyunk 4en rendelem nemsoka. :)
Szerk: megrendeltem :kiraly:

tusi_ Elküldve: 2017-01-30 20:02 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

YELLOW írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta: érdekes ez azért. nem mondom, hogy hülyeség, mert nem tudom.
de több olyan esetet olvastam már, ahol az autó majd 1 milliót, vagy akár 1 milliót futottak. dízelek. igaz vw konszern főként. volt, ami taxiként. tehát abba volt valószínű mindenféle tankolva. de sehol nem írták, hogy használtak volna adalékot. mégis motorbontás nélkül futották le ezt a távot. volt ahol porlasztó sem volt cserélve, max izzítógyertya.
szerintem, mind benzines, mind dízel autónál, ha 10-20 tankolásonként az ember minőségi prémium anyagot tankol, az elég kell legyen.
ezzel én nem lebeszélni akarok senkit. de évek óta ezen a véleményen vagyok. sőt ahogy olvasom a TC cikkeit, ott sem javasolják sosem, ha hasonló kérdés merül fel.


Taxisok, kamionosok mind ontenek ketutemut bele, taxis mondta. :D
A premium kifejezetten nem jo kenesre, pont az ellenkezojet ered el vele. Magasabb a cetan szama, de kevesbet ken. Premium Dizelt meg nem tankoltam, de premium benzint igen. A kocsi konnyebben ment, mert sokkal konnyebb lett a pneztarcam :D
Ha nem olvastam volna el a majd 2000 oldalas forumot en sem pancsolnek hozza ilyet. De kivétel nelkul csak pozitiv tapasztalat van vele.


de nem mind taxi, csak azok is voltak köztük. minden esetre érdekes dolgok ezek.


Ha belegondolaz nem az. A 2 utemu olaj kenesre van kitalalva, de ugyanakkor tsiztitasra is kell, hogy a gyertyak ne legyen mocskosak. Jol kell elegnie ahhoz, hogy ne hagyjon hatra dzsuvat. Mivel a nemetek autos dolgokban nem viccelnek, kiteszteltek a dolgot. A srac, aki ezt a cuccot fejlesztette, csinalt tablazatot az osszes forgalomban kaphato olajrol, melyik jo, melyik nem. Labor tesztek es fizikai, rgo szivosorokat egr bontottak szet tobb kocsin, ahol 2t olajjal mentek. Alig volt szutyok rajtuk, pedig volt varosi kocsi is.
Rossz tapasztalatrol meg nem olvastam. Eddig en is elegedett vagyok, a motor nagyon nyugodt jarasu lett, semmifele teljesitmeny csokkenest nem vettem eszre es a szaga sem olyan szuros, mint volt.
Enndpf adatokat nem tudok kiolvasni, de akik tudnak altalaban dupla regeneralasi idorol szamolnak be. Rgo nem kormol annyira , mint olaj nelkul.
Akik voltak zold kartyan, azok atlag feletti eredmenyrol szamoltak be.
Korabban linkeltem az oldalt, nemetul tudo olvasson bele es erositsen meg. :D

rece65 Elküldve: 2017-01-29 12:00 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

tusi_ írta:
rece65 írta:
tusi_ írta: Tovabbra is ezt ajanlom
http://www.ctr-motorsportshop....3701ffab8/
En most rendelek majd, ha elfogy a mostani addinol es liqui moly.


És erről valami bővebb tapasztalat részedről?
Mióta használod,pozitív-negatív észrevétel?



En meg nem ezt hasznalom, hanem amibol fejlesztette a srac. En addinol es liqui molly 2 utemu olajat teszek bele. Negativ tapasztalatom nincs, pozitiv annyi, hogy nem kerreg annyira a motor. Ha uzemmeleg akkor kifejezetten csendes es gyorsitasoknal sem annyira traktor hangu. -16 fokban is szepen indul. A dolog lenyege igazabol a magasnyomasu pumpa kenese es az injektorok egr szelep tisztan tartasa. Forumosok szerint mindnek tokeletesen megfelel. A sracok egyutt mar tobb millio kmt tettek meg es senkneik sem volt meg negativ tapasztalata.

És akkor ezt pontosan honnan is rendeled?Linket adnál ahonnan veszed?
Használati van hozzá vagy tapasztalat alapján adagoljátok?

lela Elküldve: 2017-01-29 10:34 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

tusi_ írta:

Tudtommal ez a cucc nem kaphato kereskedelmi forgalomban. A srac annyit csinalt hogy meg finomitotta a szert. 2 utemo motorba mar nem ajanlott,inkabb mar az adalek kategoria. Megrendelni nem nehez, nyomsz egy zur kasse gombot es fizetsz. Nekem neg van kb fel-fel liter lm es addinol,ha elfogy rendelek en is. Heti 1000 kmt megyek sajnos hamar elmegy.


Tulajdonképpen ez 2ütemű motorolaj akkor ami meg van finomítva.
És milyen arányban kell ezt keverni?

tusi_ Elküldve: 2017-01-28 18:07 320d Motor

orszagattila88 írta: Sziasztok.

Jelenleg egy 2003-as 320 e46-om van. Le szeretném cserélni, egy e91-re. Sokat megnéztem már és eredetileg 163lovasat kerestem, de nem találtam megfelelő felszereltségűt és állapotút. Most rábukkantam egy 177lovasra ami minden téren megfelelne. Jól felszerelt, egy probléma van vele, hogy 320e km van benne és nem sok jót hallottam erről a motorról. Mit ajánlotok? Egy vezérlés csere után nyugodtan használható lenne még az autó? Vagy hanyagoljam a 177lovas motorokat?

Köszi a válaszokat előre is!
Üdv:Ati


Nemet oldalakon nem ritka a 300e feletti 20d. Problemai a lanc es az eros kokszolodas, szivocsoben egr ben. Ezek vagy tisztitod, de hasznalhatsz adalekot is. Lanc az sajnos cseres, ilyen futasnal mar egybol cserelnem, ha nem volt mar.
Amugy egy nagyon jo motor, dinamikus es nagyon keveset fogyaszt.

tusi_ Elküldve: 2017-01-28 07:13 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

lela írta:
tusi_ írta:
rece65 írta:
tusi_ írta: Tovabbra is ezt ajanlom
http://www.ctr-motorsportshop....3701ffab8/
En most rendelek majd, ha elfogy a mostani addinol es liqui moly.


És erről valami bővebb tapasztalat részedről?
Mióta használod,pozitív-negatív észrevétel?



En meg nem ezt hasznalom, hanem amibol fejlesztette a srac. En addinol es liqui molly 2 utemu olajat teszek bele. Negativ tapasztalatom nincs, pozitiv annyi, hogy nem kerreg annyira a motor. Ha uzemmeleg akkor kifejezetten csendes es gyorsitasoknal sem annyira traktor hangu. -16 fokban is szepen indul. A dolog lenyege igazabol a magasnyomasu pumpa kenese es az injektorok egr szelep tisztan tartasa. Forumosok szerint mindnek tokeletesen megfelel. A sracok egyutt mar tobb millio kmt tettek meg es senkneik sem volt meg negativ tapasztalata.


Lehet ilyen adalékot kapni Magyarországon is, esetleg valami olyan oldalon ahol angolul lehet rendelni. Én is gondolkozom már valamilyen tisztító adalékon ami a porlasztócsúcsokat és a szivattyút karbantartaná.


Tudtommal ez a cucc nem kaphato kereskedelmi forgalomban. A srac annyit csinalt hogy meg finomitotta a szert. 2 utemo motorba mar nem ajanlott,inkabb mar az adalek kategoria. Megrendelni nem nehez, nyomsz egy zur kasse gombot es fizetsz. Nekem neg van kb fel-fel liter lm es addinol,ha elfogy rendelek en is. Heti 1000 kmt megyek sajnos hamar elmegy.

lela Elküldve: 2017-01-28 05:59 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

tusi_ írta:
rece65 írta:
tusi_ írta: Tovabbra is ezt ajanlom
http://www.ctr-motorsportshop....3701ffab8/
En most rendelek majd, ha elfogy a mostani addinol es liqui moly.


És erről valami bővebb tapasztalat részedről?
Mióta használod,pozitív-negatív észrevétel?



En meg nem ezt hasznalom, hanem amibol fejlesztette a srac. En addinol es liqui molly 2 utemu olajat teszek bele. Negativ tapasztalatom nincs, pozitiv annyi, hogy nem kerreg annyira a motor. Ha uzemmeleg akkor kifejezetten csendes es gyorsitasoknal sem annyira traktor hangu. -16 fokban is szepen indul. A dolog lenyege igazabol a magasnyomasu pumpa kenese es az injektorok egr szelep tisztan tartasa. Forumosok szerint mindnek tokeletesen megfelel. A sracok egyutt mar tobb millio kmt tettek meg es senkneik sem volt meg negativ tapasztalata.


Lehet ilyen adalékot kapni Magyarországon is, esetleg valami olyan oldalon ahol angolul lehet rendelni. Én is gondolkozom már valamilyen tisztító adalékon ami a porlasztócsúcsokat és a szivattyút karbantartaná.

tusi_ Elküldve: 2017-01-27 19:53 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

rece65 írta:
tusi_ írta: Tovabbra is ezt ajanlom
http://www.ctr-motorsportshop....3701ffab8/
En most rendelek majd, ha elfogy a mostani addinol es liqui moly.


És erről valami bővebb tapasztalat részedről?
Mióta használod,pozitív-negatív észrevétel?



En meg nem ezt hasznalom, hanem amibol fejlesztette a srac. En addinol es liqui molly 2 utemu olajat teszek bele. Negativ tapasztalatom nincs, pozitiv annyi, hogy nem kerreg annyira a motor. Ha uzemmeleg akkor kifejezetten csendes es gyorsitasoknal sem annyira traktor hangu. -16 fokban is szepen indul. A dolog lenyege igazabol a magasnyomasu pumpa kenese es az injektorok egr szelep tisztan tartasa. Forumosok szerint mindnek tokeletesen megfelel. A sracok egyutt mar tobb millio kmt tettek meg es senkneik sem volt meg negativ tapasztalata.

SP_323i Elküldve: 2017-01-25 12:37 Hûtõvíz

ZoleszE46 írta:
SP_323i írta:
ZoleszE46 írta:
ZoleszE46 írta:
YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Állandó hűtővíz probléma miatt töltöttem fel a videót.

BMW E46 318d 2002 Touring


Több hónapos szenvedés után gondoltam megosztom ezt veletek.

Először kezdődött a probléma a termosztát ház repedésével.Majd mikor leszedtem, az alsó vízcső tömítése egy tákolmány volt nem lehetett vissza rakni normálisan, sajnos olyan helyen voltam hogy nem volt közelben se szerviz,se bolt, ezért a kúton vettem egy hűtőtömítő folyadékot h haza jussak.Persze nem használt, de haza értem. Majd vennem kellett egy gyári csövet 10e ft-ért. Ezután folyamatosan eltűnt a víz a rendszerből, elvittem egy szervizbe(környe-bmw), a szerelő azt mondta végig nézte a csöveket és kicserélte a tágulási tartályt mert szerinte mikro repedés van rajta (lehet lézerszeme volt)27e.,és csak fikázta az autót, hozzá teszem nap mint nap -16fokban is pöccre indul.
Elhoztam, 2 nap után újra kérte a vízet. Több napos box utca után, szétszedtem az egész motorburkolatot,a jobb oldali hátsó T-idomú vízcsőn egy hajszál repedés volt a gyári bilincs alatt. Kicseréltem 15e. Hűtő kimosva.
Vízpumpát is kivettem nem lóg, forog szépen.Légtelenítettem minden csavarnál szépen megjelenik a víz.A vízet keringeti, vissza folyik felül a kis lyukon a sapka alatt. Fűtéssel semmi probléma, az autó erejével sem.
De a víz a mai napig nem állt be. Szinte minden 2.-3. napon kéri a vízet. Naponta kb 110km van benne.


https://www.youtube.com/watch?v=uSHNWqREEpM

A videón 2500-as fordulattól csinálják ezt a csövek.Nem tudom miért.
A víz állandó utántöltést kér, kb 2-300 km után.
Sajnos folyást nem látok lehet hogy a sapkánál nyomja ki a vízet nagy terhelésnél.

Valaki találkozott már hasonló problémával?
Nagyon remélem hogy van egy segítőkész bmw-s társ, mert abban a stádiumban vagyok hogy nem szenvedek tovább vele....elválnak útjaink és más márka felé nézek.

Előre is köszönöm a segítséget! :|:|



elvileg normális a pulzálás, a kiegészítő fűtés csinálja, amikor hideg van.
a légtelenítés neme gyszerű. úgy csinált, hogy közbe a fűtés be volt kapcsolva, maxra minden? nekem is sokáig tartott a légtelenítés.


Köszi választ!
Igen az összes fűtéscsap nyitva volt, max c fokon.
Az összes légtelenítő csavarnál megjelent szépen a víz. Nem levegősen.




Ettől függetlenül még ugyan az a helyzet. Nem javult semmit sajnos.
Esetleg valakinek egyéb ötlet?
Köszi!



Egyrészt olyan helyre kéne vinni, ahol nyomás alá tudják helyezni a hűtőrendszert és nem csak nézegetik. Akkor kiderül, hogy kifelé enged e üzemi nyomás alatt.
Azt nem tudom, hogy a tiédben van e EGR hűtő, de az még tud hasonlót produkálni, mármint a vízeltűnést a rendszerből. Hogyha kilyukad, akkor átengedi a vizet a kipufogó oldalra.



Szia.
318d ben nincsen egr hűtő. Már én is gondoltam erre.
Esetleg egy tipp ,egy megbízható, árban is ésszerű műhelyről?
Van esetleg arra lehetőség hogy nyomáspróbát csináljanak a hűtőrendszeren kívűl a hengerfejen is bontás nélkül?


Nekem a Bayer-ék csináltak ilyet és árban is normálisak.
a HF-et csak leszedve lehet megnézni, de amíg az olaj nem vizes vagy a víz nem olajos addig nem nyúlnék hozzá