autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2001

státusz elpety

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. május 23. szerda, 13:42


elpety írta:
YELLOW írta:
elpety írta: Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 520 d 136 Le van most motorhibásan. kérdésem 320 d motorjával helyettesíthető e az 520 d motorja (beépítés mennyire bonyolult) esetleg tehető e bele a 150Le motor


motor az motor, ugyanaz.
520d E39-ben nem volt 150 lovas dízel úgy tudom. tehát nem tehető bele. biztos bele lehet építeni, de lehet nem jól muzsikálna.
az egyik adagolós motor a másik nem, két rendszer.


oki megértettem, remélhetőleg.


Sziasztok!
Esetleg van valakinek valamilyen ötlete, mitől törik el a főtengely, és mitől a vezérlés felőli oldalon az utolsó nyugvó után?


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2001

státusz elpety

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. május 10. csütörtök, 20:15


YELLOW írta:
elpety írta: Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 520 d 136 Le van most motorhibásan. kérdésem 320 d motorjával helyettesíthető e az 520 d motorja (beépítés mennyire bonyolult) esetleg tehető e bele a 150Le motor


motor az motor, ugyanaz.
520d E39-ben nem volt 150 lovas dízel úgy tudom. tehát nem tehető bele. biztos bele lehet építeni, de lehet nem jól muzsikálna.
az egyik adagolós motor a másik nem, két rendszer.


oki megértettem, remélhetőleg.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14925 pont) | Hozzászólások: 16136

Elküldve: 2018. május 10. csütörtök, 13:37


elpety írta: Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 520 d 136 Le van most motorhibásan. kérdésem 320 d motorjával helyettesíthető e az 520 d motorja (beépítés mennyire bonyolult) esetleg tehető e bele a 150Le motor


motor az motor, ugyanaz.
520d E39-ben nem volt 150 lovas dízel úgy tudom. tehát nem tehető bele. biztos bele lehet építeni, de lehet nem jól muzsikálna.
az egyik adagolós motor a másik nem, két rendszer.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2001

státusz elpety

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. május 10. csütörtök, 09:00


Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 520 d 136 Le van most motorhibásan. kérdésem 320 d motorjával helyettesíthető e az 520 d motorja (beépítés mennyire bonyolult) esetleg tehető e bele a 150Le motor

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2018. május 07. hétfő, 19:13


invisibleman írta:
gueszka írta:
invisibleman írta: sziasztok
motor E91 320D 163LE M47
nekem olyan jelenségem lenne hogy? egyenletes haladásnál ,( a sebesség fokozat az mindegy) kb 1400fordulaton egy hirtelen akár finiom akár erösebb gázadásra finoman megbolint, megtorpan.
rángatni nem rángat, az alapjárati fordulatszám stabil.
3honapja dugozásnál ( müanyag dugo ment bele) a szivosor teljessen lerakodás mentesitve lett.
az egr szelep is és az egr hütö is ugyan igy kitakaritva
MAP szenzor is ki lett pucolva.

valakinek volt már hasonlo?
ötlet?

KÖSZI


Nekem volt hasonló, végül az EGR csere illetve két szenzor csere oldotta meg... a MAF/EGR kitakarítás az vagy megoldja vagy nem, igazából egy rendes diag kéne esetleg élőadat olvasás a hibajelenség közben... Sokminden lehet, de nekem az a tippem, hogy valahol a kipufogógáz visszavezető rendszer környékén érdemes nézelődni...



ma kitakaritottam ujra a MAP illetve a MAF szenzort. azota nem tapasztaltam ezt a jelenséget, de majd még meglátjuk.
azért ez a MAP szenzor hamar tud koszolodni. rakhatták volna elérhetöbb helyre is ha ilyen gyakran koszolodik. mintha most jobban is menne.





Igen, az egyik szenzor nekem is az volt... ezekkel az agyonvezérelt nagynyomású rendszerekkel sajna ez van, érzékenyek arra, ha egy szenzor elkezd hazudni... sajna nem is mindig dob hibakódot...




autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz invisibleman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. május 06. vasárnap, 18:19


gueszka írta:
invisibleman írta: sziasztok
motor E91 320D 163LE M47
nekem olyan jelenségem lenne hogy? egyenletes haladásnál ,( a sebesség fokozat az mindegy) kb 1400fordulaton egy hirtelen akár finiom akár erösebb gázadásra finoman megbolint, megtorpan.
rángatni nem rángat, az alapjárati fordulatszám stabil.
3honapja dugozásnál ( müanyag dugo ment bele) a szivosor teljessen lerakodás mentesitve lett.
az egr szelep is és az egr hütö is ugyan igy kitakaritva
MAP szenzor is ki lett pucolva.

valakinek volt már hasonlo?
ötlet?

KÖSZI


Nekem volt hasonló, végül az EGR csere illetve két szenzor csere oldotta meg... a MAF/EGR kitakarítás az vagy megoldja vagy nem, igazából egy rendes diag kéne esetleg élőadat olvasás a hibajelenség közben... Sokminden lehet, de nekem az a tippem, hogy valahol a kipufogógáz visszavezető rendszer környékén érdemes nézelődni...



ma kitakaritottam ujra a MAP illetve a MAF szenzort. azota nem tapasztaltam ezt a jelenséget, de majd még meglátjuk.
azért ez a MAP szenzor hamar tud koszolodni. rakhatták volna elérhetöbb helyre is ha ilyen gyakran koszolodik. mintha most jobban is menne.





autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2018. május 06. vasárnap, 10:09


invisibleman írta: sziasztok
motor E91 320D 163LE M47
nekem olyan jelenségem lenne hogy? egyenletes haladásnál ,( a sebesség fokozat az mindegy) kb 1400fordulaton egy hirtelen akár finiom akár erösebb gázadásra finoman megbolint, megtorpan.
rángatni nem rángat, az alapjárati fordulatszám stabil.
3honapja dugozásnál ( müanyag dugo ment bele) a szivosor teljessen lerakodás mentesitve lett.
az egr szelep is és az egr hütö is ugyan igy kitakaritva
MAP szenzor is ki lett pucolva.

valakinek volt már hasonlo?
ötlet?

KÖSZI


Nekem volt hasonló, végül az EGR csere illetve két szenzor csere oldotta meg... a MAF/EGR kitakarítás az vagy megoldja vagy nem, igazából egy rendes diag kéne esetleg élőadat olvasás a hibajelenség közben... Sokminden lehet, de nekem az a tippem, hogy valahol a kipufogógáz visszavezető rendszer környékén érdemes nézelődni...




autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz invisibleman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. május 06. vasárnap, 07:00


sziasztok
motor E91 320D 163LE M47
nekem olyan jelenségem lenne hogy? egyenletes haladásnál ,( a sebesség fokozat az mindegy) kb 1400fordulaton egy hirtelen akár finiom akár erösebb gázadásra finoman megbolint, megtorpan.
rángatni nem rángat, az alapjárati fordulatszám stabil.
3honapja dugozásnál ( müanyag dugo ment bele) a szivosor teljessen lerakodás mentesitve lett.
az egr szelep is és az egr hütö is ugyan igy kitakaritva
MAP szenzor is ki lett pucolva.

valakinek volt már hasonlo?
ötlet?

KÖSZI

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. december 07. csütörtök, 19:49


gandalfcappy írta: Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményeteket a következővel kapcsiban
A szekerem ami e46 320d 136 lovas azt csinálja, hogy olyan 1800-2000-es fordulat körül gondolkozik, hogy menjen, vagy ne. Ez csak akkor van, ha szépen korrekten gyorsítok, és akkor is észreveszek remegést, amikor ezen a fordulaton tartva haladok. Ha 2000 felé meg lassan, a fordulat, akkor mint a sügér megindul. Ez főtengely jeladó hiba lenne, mert valakinél olvastam. Ti is találkoztatok már ezzel a bibivel, Illetve hol van ez a jeladó felszerelve?


sok minden lehet, szerintem diag kelle első körben... én nem a jeladóra tippelnék...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz gandalfcappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2017. december 07. csütörtök, 18:42


Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményeteket a következővel kapcsiban
A szekerem ami e46 320d 136 lovas azt csinálja, hogy olyan 1800-2000-es fordulat körül gondolkozik, hogy menjen, vagy ne. Ez csak akkor van, ha szépen korrekten gyorsítok, és akkor is észreveszek remegést, amikor ezen a fordulaton tartva haladok. Ha 2000 felé meg lassan, a fordulat, akkor mint a sügér megindul. Ez főtengely jeladó hiba lenne, mert valakinél olvastam. Ti is találkoztatok már ezzel a bibivel, Illetve hol van ez a jeladó felszerelve?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kgabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. november 18. szombat, 10:43


Tano írta:
kgabor írta: Sziasztok!
E 46 320 diesel autómon szeretnék gázolajszűrőt cserélni.
Ilyenkor kell légteleníteni? Mire kell figyelni? Nem csináltam még.
Köszönöm a segítséget.


Gyújtás ráadás után a rendszer légteleníti magát. Annyi hogy ne indíts rá egyből, hanem várj vele egy kicsit míg a szivattyú átnyomja a rendszert.


Ok. Köszönöm.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (720 pont) | Hozzászólások: 3529

Elküldve: 2017. november 18. szombat, 10:05


kgabor írta: Sziasztok!
E 46 320 diesel autómon szeretnék gázolajszűrőt cserélni.
Ilyenkor kell légteleníteni? Mire kell figyelni? Nem csináltam még.
Köszönöm a segítséget.


Gyújtás ráadás után a rendszer légteleníti magát. Annyi hogy ne indíts rá egyből, hanem várj vele egy kicsit míg a szivattyú átnyomja a rendszert.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kgabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. november 18. szombat, 07:48


Sziasztok!
E 46 320 diesel autómon szeretnék gázolajszűrőt cserélni.
Ilyenkor kell légteleníteni? Mire kell figyelni? Nem csináltam még.
Köszönöm a segítséget.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14925 pont) | Hozzászólások: 16136

Elküldve: 2017. július 27. csütörtök, 20:49


minimal írta:
Az hogy az interneten mi van fent az nem jelent semmit...
Az hogy kiragad telefont és veszi fel és tölti fel ez alapján nem lehet azt mondani hogy a neten túl sok BMW ég le, és bár én nem néztem ezeket meg, de gyanítom(lehet tévedek) 1., nem fiatal 1-5 éves autókról van videó, hanem öregebb típusokról(a mostani cikkben az n47d20ról beszélnek éppen csak), 2., sosem tudjuk meg milyen műszaki állapotban voltak azok az autók 3., nem látjuk az előzményt.
Persze ha telenyomja a turbó olajjal a részecske szűrőt és kigyullad azzal csak annyit lehet tenni, hogy eloltod ha elkapod az elején és ha van poroltó az autóban. Belgiumban kötelező tartozék, nálam is 2012 óta van, de szerencsére előbb járnak le minthogy kiürítsem...


a sok kókány hi-fi beépítésről nem is beszélve, vagy utólagos xenon kókányról, amik potenciális tűzforrások lehetnek.
na meg hogy használták. V8 M3-at is láttam már kigyulladni, túlhajtotta, megállt a lámpánál, kint is hőség, majd lángra kap, ami éppen lángra kap.

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2017. július 27. csütörtök, 10:25


tusi_ írta:
minimal írta:
lalada írta:
tusi_ írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...langolt_is


nem lennék nyugodt.. ha ilyen moci lenne a kocsimban. Tiszta gáz. Még az a szerencse, hogy volt Cascojuk, de az okozott sokkot senki sem térítheti meg..


Több millió ilyen motor rohangál a világon, ha olyan rossz lenne mindenhol lángoló BMW-ket látnál...most épp ezzel foglalkoznak a fotelból... ha számoltam volna hány kiégett fiat scudo-t láttam már abból nagyobb cikk lett volna.
Azt meg nem hiszem el, hogy annak a turbónak nem volt hangja amelyik nyelte az olajat és ebből az egészből semmit nem vett észre a sofőr.
Én heti 1500km-t megyek ilyen motorral és 3 hete Olaszországot is megjártam mégsem égett le az autó alattam...




Nem egyedi eset es persze nem csak BMW-t erint, de tipikus. Keress ra "runaway Diesel" neven. Nem a turbo hibaja csak, akarhonnan - dugyattyugyuruk, KGE, turbocso, Intercooler... kaphat motorolajat a motor es siman elegeti, mintha gazolaj lenne. Ettol felporog es ekkor nyom ra a turbo. A masik eset, ahol csak siman kigyulladt az lehet persze a hibas DPF-tol.
En nem kivanom senkinek, hogy ilyet keljen atelnie. Szemely szerint nem is tudnek mit csinalni, mert automatam van, azt fullaszd le. Az hogy "valamivel" eltomited a levegobeejtot a legszuro elott... - altalanos tanacs - egy vicc. Mire odajut az ember - nekem szemely szerint PAJZS rendszer van a kocsimban, gepteto nyitasa egy mizeria - mar le is jatszodott az egesz.


Az hogy az interneten mi van fent az nem jelent semmit...
Az hogy kiragad telefont és veszi fel és tölti fel ez alapján nem lehet azt mondani hogy a neten túl sok BMW ég le, és bár én nem néztem ezeket meg, de gyanítom(lehet tévedek) 1., nem fiatal 1-5 éves autókról van videó, hanem öregebb típusokról(a mostani cikkben az n47d20ról beszélnek éppen csak), 2., sosem tudjuk meg milyen műszaki állapotban voltak azok az autók 3., nem látjuk az előzményt.
Persze ha telenyomja a turbó olajjal a részecske szűrőt és kigyullad azzal csak annyit lehet tenni, hogy eloltod ha elkapod az elején és ha van poroltó az autóban. Belgiumban kötelező tartozék, nálam is 2012 óta van, de szerencsére előbb járnak le minthogy kiürítsem...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. július 27. csütörtök, 10:41