Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


ZoleszE46 Elküldve: 2017-01-24 20:29 Hûtõvíz

SP_323i írta:
ZoleszE46 írta:
ZoleszE46 írta:
YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Állandó hűtővíz probléma miatt töltöttem fel a videót.

BMW E46 318d 2002 Touring


Több hónapos szenvedés után gondoltam megosztom ezt veletek.

Először kezdődött a probléma a termosztát ház repedésével.Majd mikor leszedtem, az alsó vízcső tömítése egy tákolmány volt nem lehetett vissza rakni normálisan, sajnos olyan helyen voltam hogy nem volt közelben se szerviz,se bolt, ezért a kúton vettem egy hűtőtömítő folyadékot h haza jussak.Persze nem használt, de haza értem. Majd vennem kellett egy gyári csövet 10e ft-ért. Ezután folyamatosan eltűnt a víz a rendszerből, elvittem egy szervizbe(környe-bmw), a szerelő azt mondta végig nézte a csöveket és kicserélte a tágulási tartályt mert szerinte mikro repedés van rajta (lehet lézerszeme volt)27e.,és csak fikázta az autót, hozzá teszem nap mint nap -16fokban is pöccre indul.
Elhoztam, 2 nap után újra kérte a vízet. Több napos box utca után, szétszedtem az egész motorburkolatot,a jobb oldali hátsó T-idomú vízcsőn egy hajszál repedés volt a gyári bilincs alatt. Kicseréltem 15e. Hűtő kimosva.
Vízpumpát is kivettem nem lóg, forog szépen.Légtelenítettem minden csavarnál szépen megjelenik a víz.A vízet keringeti, vissza folyik felül a kis lyukon a sapka alatt. Fűtéssel semmi probléma, az autó erejével sem.
De a víz a mai napig nem állt be. Szinte minden 2.-3. napon kéri a vízet. Naponta kb 110km van benne.


https://www.youtube.com/watch?v=uSHNWqREEpM

A videón 2500-as fordulattól csinálják ezt a csövek.Nem tudom miért.
A víz állandó utántöltést kér, kb 2-300 km után.
Sajnos folyást nem látok lehet hogy a sapkánál nyomja ki a vízet nagy terhelésnél.

Valaki találkozott már hasonló problémával?
Nagyon remélem hogy van egy segítőkész bmw-s társ, mert abban a stádiumban vagyok hogy nem szenvedek tovább vele....elválnak útjaink és más márka felé nézek.

Előre is köszönöm a segítséget! :|:|



elvileg normális a pulzálás, a kiegészítő fűtés csinálja, amikor hideg van.
a légtelenítés neme gyszerű. úgy csinált, hogy közbe a fűtés be volt kapcsolva, maxra minden? nekem is sokáig tartott a légtelenítés.


Köszi választ!
Igen az összes fűtéscsap nyitva volt, max c fokon.
Az összes légtelenítő csavarnál megjelent szépen a víz. Nem levegősen.




Ettől függetlenül még ugyan az a helyzet. Nem javult semmit sajnos.
Esetleg valakinek egyéb ötlet?
Köszi!



Egyrészt olyan helyre kéne vinni, ahol nyomás alá tudják helyezni a hűtőrendszert és nem csak nézegetik. Akkor kiderül, hogy kifelé enged e üzemi nyomás alatt.
Azt nem tudom, hogy a tiédben van e EGR hűtő, de az még tud hasonlót produkálni, mármint a vízeltűnést a rendszerből. Hogyha kilyukad, akkor átengedi a vizet a kipufogó oldalra.



Szia.
318d ben nincsen egr hűtő. Már én is gondoltam erre.
Esetleg egy tipp ,egy megbízható, árban is ésszerű műhelyről?
Van esetleg arra lehetőség hogy nyomáspróbát csináljanak a hűtőrendszeren kívűl a hengerfejen is bontás nélkül?

SP_323i Elküldve: 2017-01-24 15:13 Hûtõvíz

ZoleszE46 írta:
ZoleszE46 írta:
YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Állandó hűtővíz probléma miatt töltöttem fel a videót.

BMW E46 318d 2002 Touring


Több hónapos szenvedés után gondoltam megosztom ezt veletek.

Először kezdődött a probléma a termosztát ház repedésével.Majd mikor leszedtem, az alsó vízcső tömítése egy tákolmány volt nem lehetett vissza rakni normálisan, sajnos olyan helyen voltam hogy nem volt közelben se szerviz,se bolt, ezért a kúton vettem egy hűtőtömítő folyadékot h haza jussak.Persze nem használt, de haza értem. Majd vennem kellett egy gyári csövet 10e ft-ért. Ezután folyamatosan eltűnt a víz a rendszerből, elvittem egy szervizbe(környe-bmw), a szerelő azt mondta végig nézte a csöveket és kicserélte a tágulási tartályt mert szerinte mikro repedés van rajta (lehet lézerszeme volt)27e.,és csak fikázta az autót, hozzá teszem nap mint nap -16fokban is pöccre indul.
Elhoztam, 2 nap után újra kérte a vízet. Több napos box utca után, szétszedtem az egész motorburkolatot,a jobb oldali hátsó T-idomú vízcsőn egy hajszál repedés volt a gyári bilincs alatt. Kicseréltem 15e. Hűtő kimosva.
Vízpumpát is kivettem nem lóg, forog szépen.Légtelenítettem minden csavarnál szépen megjelenik a víz.A vízet keringeti, vissza folyik felül a kis lyukon a sapka alatt. Fűtéssel semmi probléma, az autó erejével sem.
De a víz a mai napig nem állt be. Szinte minden 2.-3. napon kéri a vízet. Naponta kb 110km van benne.


https://www.youtube.com/watch?v=uSHNWqREEpM

A videón 2500-as fordulattól csinálják ezt a csövek.Nem tudom miért.
A víz állandó utántöltést kér, kb 2-300 km után.
Sajnos folyást nem látok lehet hogy a sapkánál nyomja ki a vízet nagy terhelésnél.

Valaki találkozott már hasonló problémával?
Nagyon remélem hogy van egy segítőkész bmw-s társ, mert abban a stádiumban vagyok hogy nem szenvedek tovább vele....elválnak útjaink és más márka felé nézek.

Előre is köszönöm a segítséget! :|:|



elvileg normális a pulzálás, a kiegészítő fűtés csinálja, amikor hideg van.
a légtelenítés neme gyszerű. úgy csinált, hogy közbe a fűtés be volt kapcsolva, maxra minden? nekem is sokáig tartott a légtelenítés.


Köszi választ!
Igen az összes fűtéscsap nyitva volt, max c fokon.
Az összes légtelenítő csavarnál megjelent szépen a víz. Nem levegősen.




Ettől függetlenül még ugyan az a helyzet. Nem javult semmit sajnos.
Esetleg valakinek egyéb ötlet?
Köszi!



Egyrészt olyan helyre kéne vinni, ahol nyomás alá tudják helyezni a hűtőrendszert és nem csak nézegetik. Akkor kiderül, hogy kifelé enged e üzemi nyomás alatt.
Azt nem tudom, hogy a tiédben van e EGR hűtő, de az még tud hasonlót produkálni, mármint a vízeltűnést a rendszerből. Hogyha kilyukad, akkor átengedi a vizet a kipufogó oldalra.

multifilter85 Elküldve: 2017-01-21 17:07 BMW kulcsok

multifilter85 írta:
rece65 írta:
ArkyCsaba írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
multifilter85 írta:
De Skóciából nem tudom eljuttatni Magyarországra a kulcsot,meg ha el is tudnám mi a garancia hogy nem veszik el a postán meg sikerül e jól lemásolni a kulcsot.Kocsival meg hazamenni kicsit költséges.:vazze:


ne értsd félre, nem turkálni akarok a zsebedben és nem is konkrétan csak neked szól.
de sokszor látom, hogy külföldön dolgozók, sírnak, hogy drága szerviz, javítás, stb.
a 4-5x-ös fizetés miatt még sem sír senki. annyivel nem drágább kint... nem tudom mennyi lehet, de ha itthon 50e egy szalonból rendelt kulcs, akkor nem hiszem, hogy kint 100-tól mondjuk több lenne, miközben az átlagbér nem 200ezer Ft. de nem is 400ezer, hogy ha csak arányait néznénk.
no meg biztos van kint is olyan, aki foglalkozik ilyennel. mert mindenhol vannak olyan emnberek, akiket vonzanak ezek a dolgok és foglalkoznak vele.
visszább leírtam, kulcsot, házzal, elektronikával (attól függ milyen) kb. 5-8ezerből tudod megvenni. hogy kint mennyiért marják meg, és mennyiért programozzák azt nem tudom.


"280 font +ÁFA lenne egy új kulcs," ezt írta az első hsz-ben!
Mindegy mennyit keresnek az emberek de azért egy kulcsért 50-120.000 ft elkérni kicsit gusztustalan,látva azt hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet az előállítási költsége.
Tudom hogy ők nem az aliról veszik de ...Meg ugye nem csak ezeket kell ilyenkor kifizetni de ebbe már ne menjünk bele sztem.....

Ettől függetlenül osztom a véleményedet de ugye mindenki szeret minél olcsóbban vásárolni..



Hi. Én is külföldön dolgozom és kicsit túlzásnak tartom a 280fontot.Én itt Belgiumban márkaszervízben kértem egy új kulcsot 3nap alatt megvolt 60 euroért!

Az meg a másik véglet,gondolkodás nélkül megrendelném márka szervizben,én is itthon annyiért!!:kiraly:


Marka szervizben nem voltam vele meg.A legnagyobb kulcs masolonal(Timpson) voltam megkérdezni.ott mondtak a 280+vat ot.
Ja és amúgy nem lenne sok a fizetesemhez képest a 280 csak a kocsit 600 ért vettem!Ahoz képest kurva sok egy kulcsert annyit kiadni.amugy a kulcsal lehet indítani csak a távirányító nem működik,és nem lehet hozzatanitani! Erre gondoltam egy kereshet és vettem egy univerzális központi ZAR készletet és azt akarom beszerelni!a kérdésem az lett volna eddig hogy valaki tud e egy kapcsolási rajzot küldeni hogy hogy kell bekötni,nem pedig egy vitat akartam indítani.
Köszönöm!


Hali!Ha a komfort modult kicserelnem az megoldana a kozpontizar problemamat?Ja es kell e tanitani a komfortmodult ha kicserelem.?

katonaza Elküldve: 2017-01-17 21:48 Termosztát

Zaki írta:
YELLOW írta:
Zaki írta: Sziasztok!

Úgy néz ki én is egr termosztát problémával állok szemben. Nekem sem melegszik üzemi hőmérsékletre a hűtővíz! Az én autóm egy E46 330d automata. Kérdésem az lenne, hogy van külömbség az automata, és a manuális egr termosztát között? Azt hiszem talán a hellánál láttam, hogy árul külön automata egr termosztátot is. Valamint, melyik márkát ajánlanátok, vagy cseréljem gyárira?


neked ha minden igaz, van zsalu a hűtő mögött. nem lehet, hogy folyamatosan nyitva van?
és ezért nem melegszik, nem tud bemelegedni.
persze lehet valóban a termosztát a rossz.



Ez jó kérdés! :) Erre ráfigyelek! Arra esetleg tudsz választ, hogy van e különbség automata, és manuál között?


Itt meg tudod magad is keresni a választ a kérdésedre:
http://www.realoem.com/bmw/enU...6-BMW-330d
Javaslom az ENGINE szekcióban nézelődj.
(Csak behasaltam, hogy 6. havi az autó, ezt érdemes lehet pontosítani.)


Zaki Elküldve: 2017-01-17 20:32 Termosztát

YELLOW írta:
Zaki írta:
YELLOW írta:
Zaki írta: Sziasztok!

Úgy néz ki én is egr termosztát problémával állok szemben. Nekem sem melegszik üzemi hőmérsékletre a hűtővíz! Az én autóm egy E46 330d automata. Kérdésem az lenne, hogy van külömbség az automata, és a manuális egr termosztát között? Azt hiszem talán a hellánál láttam, hogy árul külön automata egr termosztátot is. Valamint, melyik márkát ajánlanátok, vagy cseréljem gyárira?


neked ha minden igaz, van zsalu a hűtő mögött. nem lehet, hogy folyamatosan nyitva van?
és ezért nem melegszik, nem tud bemelegedni.
persze lehet valóban a termosztát a rossz.


Ez jó kérdés! :) Erre ráfigyelek! Arra esetleg tudsz választ, hogy van e különbség automata, és manuál között?


rémlik valami olyasmi is, hogy talán 3 termosztát is van automatában. de majd megmondja valaki, csak légy türelemmel.
a zsalu pedig alaphelyzetben, ha nem jár a motor, akkor nyitva van. szóval ez ne tévesszen meg.


Rendben. Köszönöm

YELLOW Elküldve: 2017-01-17 20:28 Termosztát

Zaki írta:
YELLOW írta:
Zaki írta: Sziasztok!

Úgy néz ki én is egr termosztát problémával állok szemben. Nekem sem melegszik üzemi hőmérsékletre a hűtővíz! Az én autóm egy E46 330d automata. Kérdésem az lenne, hogy van külömbség az automata, és a manuális egr termosztát között? Azt hiszem talán a hellánál láttam, hogy árul külön automata egr termosztátot is. Valamint, melyik márkát ajánlanátok, vagy cseréljem gyárira?


neked ha minden igaz, van zsalu a hűtő mögött. nem lehet, hogy folyamatosan nyitva van?
és ezért nem melegszik, nem tud bemelegedni.
persze lehet valóban a termosztát a rossz.


Ez jó kérdés! :) Erre ráfigyelek! Arra esetleg tudsz választ, hogy van e különbség automata, és manuál között?


rémlik valami olyasmi is, hogy talán 3 termosztát is van automatában. de majd megmondja valaki, csak légy türelemmel.
a zsalu pedig alaphelyzetben, ha nem jár a motor, akkor nyitva van. szóval ez ne tévesszen meg.

Zaki Elküldve: 2017-01-17 20:10 Termosztát

YELLOW írta:
Zaki írta: Sziasztok!

Úgy néz ki én is egr termosztát problémával állok szemben. Nekem sem melegszik üzemi hőmérsékletre a hűtővíz! Az én autóm egy E46 330d automata. Kérdésem az lenne, hogy van külömbség az automata, és a manuális egr termosztát között? Azt hiszem talán a hellánál láttam, hogy árul külön automata egr termosztátot is. Valamint, melyik márkát ajánlanátok, vagy cseréljem gyárira?


neked ha minden igaz, van zsalu a hűtő mögött. nem lehet, hogy folyamatosan nyitva van?
és ezért nem melegszik, nem tud bemelegedni.
persze lehet valóban a termosztát a rossz.



Ez jó kérdés! :) Erre ráfigyelek! Arra esetleg tudsz választ, hogy van e különbség automata, és manuál között?

YELLOW Elküldve: 2017-01-17 20:07 Termosztát

Zaki írta: Sziasztok!

Úgy néz ki én is egr termosztát problémával állok szemben. Nekem sem melegszik üzemi hőmérsékletre a hűtővíz! Az én autóm egy E46 330d automata. Kérdésem az lenne, hogy van külömbség az automata, és a manuális egr termosztát között? Azt hiszem talán a hellánál láttam, hogy árul külön automata egr termosztátot is. Valamint, melyik márkát ajánlanátok, vagy cseréljem gyárira?


neked ha minden igaz, van zsalu a hűtő mögött. nem lehet, hogy folyamatosan nyitva van?
és ezért nem melegszik, nem tud bemelegedni.
persze lehet valóban a termosztát a rossz.

Zaki Elküldve: 2017-01-17 20:04 Termosztát

Sziasztok!

Úgy néz ki én is egr termosztát problémával állok szemben. Nekem sem melegszik üzemi hőmérsékletre a hűtővíz! Az én autóm egy E46 330d automata. Kérdésem az lenne, hogy van külömbség az automata, és a manuális egr termosztát között? Azt hiszem talán a hellánál láttam, hogy árul külön automata egr termosztátot is. Valamint, melyik márkát ajánlanátok, vagy cseréljem gyárira?

YELLOW Elküldve: 2017-01-17 17:03 Termosztát

Norbo20 írta: Sziasztok!
Rákérdeztem telefonon a szervízre, azt mondták, hogy az egr termosztát is cserélve lett, meg is néztem az autóba és újnak tűnik. Mégsem megy fel a vizem 70 fok fölé. Ha fűtök ezerrel és nem nagy tempóval megyek, akkor lemegy egész 58-60 fokig. Mi lehet a probléma?


akkor amit beleraktak új termosztátot, az is rossz. elég sűrűn megesik az ilyen.
vagy rossz a hőfokjeladó. de inkább az első.