Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Krapulax6 Elküldve: 2016-12-26 17:09 Nem indul el

[quote="bikemano"]
Krapulax6 írta:
bikemano írta:
Krapulax6 írta:
bikemano írta:
atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta :(
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt


Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a

Ugyanebben a cipoben jarok.A releje hol talalhato? A motorterben a tuzfal bal oldalan?
Kozben rakerestem es megtalaltam.A kesztyutarto mogott igaz?
Holnap ranezek..


A kesztyűtartó mögötti relékröl találtam egy rajzot. A kérdésem az lenne, hogy a felszámozott relék közül, melyik az üzemanyagpumpa reléje? Vagy ez autonkként változik?
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]








Ez alapjan a 3-as szamu tunik annak
http://2009.bmwfans.info/parts...glove_box/

20d-re ugyanezt dobta ki




Akkor, ahogy látom konkrétan annyi a dolgom, hogy a 3 hejére beteszem a 6-ost és ha beindul akkor a relével volt probléma :) köszi az infot! :)



Visszaolvasva par oldalt azok szerint megcserelheto a 6-os relevel,igen...

bikemano Elküldve: 2016-12-26 17:03 Nem indul el

[quote="Krapulax6"]
bikemano írta:
Krapulax6 írta:
bikemano írta:
atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta :(
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt


Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a

Ugyanebben a cipoben jarok.A releje hol talalhato? A motorterben a tuzfal bal oldalan?
Kozben rakerestem es megtalaltam.A kesztyutarto mogott igaz?
Holnap ranezek..


A kesztyűtartó mögötti relékröl találtam egy rajzot. A kérdésem az lenne, hogy a felszámozott relék közül, melyik az üzemanyagpumpa reléje? Vagy ez autonkként változik?
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]








Ez alapjan a 3-as szamu tunik annak
http://2009.bmwfans.info/parts...glove_box/

20d-re ugyanezt dobta ki




Akkor, ahogy látom konkrétan annyi a dolgom, hogy a 3 hejére beteszem a 6-ost és ha beindul akkor a relével volt probléma :) köszi az infot! :)

Krapulax6 Elküldve: 2016-12-26 16:44 Nem indul el

[quote="bikemano"]
Krapulax6 írta:
bikemano írta:
atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta :(
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt


Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a

Ugyanebben a cipoben jarok.A releje hol talalhato? A motorterben a tuzfal bal oldalan?
Kozben rakerestem es megtalaltam.A kesztyutarto mogott igaz?
Holnap ranezek..


A kesztyűtartó mögötti relékröl találtam egy rajzot. A kérdésem az lenne, hogy a felszámozott relék közül, melyik az üzemanyagpumpa reléje? Vagy ez autonkként változik?
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]








Ez alapjan a 3-as szamu tunik annak
http://2009.bmwfans.info/parts...glove_box/

20d-re ugyanezt dobta ki


bikemano Elküldve: 2016-12-26 14:18 Nem indul el

[quote="Krapulax6"]
bikemano írta:
atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta :(
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt


Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a

Ugyanebben a cipoben jarok.A releje hol talalhato? A motorterben a tuzfal bal oldalan?
Kozben rakerestem es megtalaltam.A kesztyutarto mogott igaz?
Holnap ranezek..


A kesztyűtartó mögötti relékröl találtam egy rajzot. A kérdésem az lenne, hogy a felszámozott relék közül, melyik az üzemanyagpumpa reléje? Vagy ez autonkként változik?
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]





Krapulax6 Elküldve: 2016-12-26 13:38 Nem indul el

[quote="bikemano"]
atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta :(
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt



Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a

Ugyanebben a cipoben jarok.A releje hol talalhato? A motorterben a tuzfal bal oldalan?
Kozben rakerestem es megtalaltam.A kesztyutarto mogott igaz?
Holnap ranezek..

bikemano Elküldve: 2016-12-26 13:17 Nem indul el

atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta :(
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt



Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a hibára ?

atomanti86 Elküldve: 2016-12-26 13:01 Nem indul el

bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta :(
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt

bikemano Elküldve: 2016-12-26 10:09 Nem indul el

Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta :(
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.

Nekem8 Elküldve: 2016-12-22 00:09 E90 vásárlás

hil írta:
lantika írta:
hil írta:
lantika írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás ;)
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni. ;)


Nekem az M47TU2-es motorral van E90, ez talán megbízhatóbb mint a későbbi N47. Olaj és szűrőkön kívül, első lengőkar szilenteket vettem bele, a bluetott modul haldoklott (tipikus E9x betegség) így belekerült az újabb verziós MULF2, amivel már van USB is az autóban, így a prof navi mp3at is játszik és vezérelhető az iDrive-ról. Mindkét thermosztátot is cseréltem nemrég. Most a részecskeszűrőt kell kitisztíttatnom, mert valószínűleg el van dugulva, így most kicsit gyengébbnek tűnik az autó (bár az is lehet csak megszoktam a 163Le-t). Kiszereltem a bajos pillangószelepeket is egy éve. Ezeken kívül semmire nem kellett költeni. Nincs gondom vele. Nekem igen is jobban tetszik ez az E90 mint az E46. Nagy navi, félbőr sportülésel, gyári sportfutómű. igaz 230e km van most benne, de még egy ideig biztosan megtartom. jövőre lehet kettőstömegűt is cserélek, bár még nem csattog.


Ha körültekintöen veszel autot nem lehet bajod a 320d-vel. Nekem 12 eve csak dizelem van. 1.8 TDCi ford,utäna 320d E90,aztän 320d e46,most meg GLC 350d. Soha semmi komolyabb bajom nem volt dizellel. Lengescsillapito,illetve generätor csere volt a legnagyobb tetel. Igen szivhatsz egy 320d-vel,ha meg akarod venni a legolcsobbat 12 elözö gazdäval külföldröl behozottan visszatekerve. Ha a szervizköltsegeket figyelembe veve akarsz autot,akkor p126,vagy s601,ezekhez kapsz egy kosär uj alkatreszt 3000 ft-ert. Ha meg olyan autot akarsz amibe szivesen bele ülsz akkor ne a szervizköltsegekkel foglalkozz. Ha megteheted,hogy egy magasnyomäsu szivattyuert hirtelen kiadsz 1-2000 eurot akkor meg föleg mindegy. Összegezve egy eleted van,neked kell eldönteni,hogy elni vagy lakni jöttel a földre. :kiraly:

Passatot meg alapbol nem vennek,volt szerencsem 2 db-hoz.

Szia,
Tuti bennem van a hiba, de nekem az e9x belső része nagyon nem tetszik, valahogy olyan tucattermék benyomását kelti (ismétlem: bennem)a műszerfala és azt kéne látnom naponta... Nem is értem, miért kellett azon annyit változtatni az e46-hoz képest. Az a vezető felé fordított középső rész nagyon ütős (számomra)



Pont ez miatt adtam el az e90-em. Egyszerüen nem jött be a müszerfala.

Jó hír számomra: nem csak én vagyok konzervatív (esetleg ízlés ficamos)!!!!
Köszi!




Ami nálam leginkább játszik, újabb és modern. Igaz,hogy a legrégebbi e90/91-es is már 10 éves,de talán a műszerfal közepe tetszik,de igazából az egész. Valahol vissza köszön ez az 1-esben is.
Az e46-nak az eleje tetszik..
Ha tehetném a legújabb modellt venném. Ebben nem játszana az f30,viszont a 3Gt igen. A 4-es, 5-ös,6-os és az x sorozat közül valogatnék..
Valamelyiknap is láttam egy x3-ast fehér volt és az a hidegfehér led világítás,nagyon tetszett.. Annak ellenére,hogy a fekete autók tetszenek, el tudtam volna képzelni magamnak azt a fehéret.

A használtak közül ami még úgy ahogy újabbnak mondható az az e90 e60 a többi meg mellék ágazatok,mint coupe,cabrio.
E90 vagy91 320d-ből sok van a 163Le meg bőven elég. Viszont automatában gondolkodom,ez mennyire jó választás?
Ennél a modellnél mi az,ami talán a legnagyobb kiadás,eserleg az olyan alkatrész,ami mindenképpen javitandó különben nem megy a kocsi? Nagyon úgy érzem,hogy kell nekem ez a kocsi. Jobban,mint bármi más. Amikor oda jutok,hogy lebeszélem magam erről,pár napon belül vissza jutok ugyan úgy erre.

papika67 Elküldve: 2016-12-20 09:56 Féktárcsa és fékbetét

zuziq írta:
papika67 írta:
zuziq írta:
Robin68 írta:
Pocses írta:
zuziq írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
zuziq írta: Üdv srácok!

A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon.
Féknyergek mindkét oldalon fel lettek újítva, amúgy sem voltak rossz állapotban.
Fékcsövek újak. ABS hibakód nincs. A szerelő nem tudja merre tovább. ABS-t cserélne..8O
Tisztességes emberek tényleg meg lett csinálva, együtt csináltuk. Nincs átbaszás.
Lengőkar és társai 3 hónaposak. Fékbetét, tárcsa szintén.
Sajnos nincs több ötletem, amúgy is kiégtem.
Ha valakinek hasonló tapasztalata volt és megoldódott megköszönném ha megírná.
Üdv Zsolt.


figyi, ennek szerintem az ABS tömbhöz nincs köze. bár lehetne éppen, ha mondjuk valamelyik szelep belül átenged és mondjuk ez nyomja a betétet a tárcsára.
egyébként tipikusan a jobb oldal az, ahol szeret a féknyeregben lévő dugó belerohadni, és megszorulni. de ha biztos volt felújítva, akkor ki lehet lőni.
esetleg lehet az úszónyereg miatt megszorul a betét, valami szennyeződés miatt, vagy kopás miatt keresztbe áll meg a betét és nem megy vissza a helyére. vagy a betét rögzítő rugóval nem oké valami.
futóműnek ehhez nincs köze, mert melegszik, tehát hozzáér a betét a tárcsához.
lehet INPA-ban át kellene mozgatni a tömböt és a benne lévő szelepeket átveretné.


Nekem is anno ez volt a tünet csak a bal hátsónál. Annyira megmelegedett, hogy kerékcsapágyat is kellett cserélni + ABS jeladót mert az sem bírt a hővel, sőt középen elrepedtek a fékbetétek a melegtől. Tehát a porvédőlemezcseréje kicsit a végén többe került emiatt. 8O


Szorulást kizárnám mivel ha nem fékezek erősen akkor ugyan olyan melegek nagyjából. Igazából csak autópálya ahol jelentkezik mert máshol nem kell akkorákat fékezzek.
Ma DE volt megint szétszedve, összerakás után kellett vagy 5 erőset fékezzek hogy ismét produkálja. Ez teljesen áthúzza minden gondolatmenetemet. Azt gondolom hogy ha ABS szar akkor az mindig szar. Olyan mint ha hevülés után produkálná. Ezt még ma tesztelem.
Na most, még sosem újítottam féknyerget ez az első. Ez otthon dugó cserével jár?
Mert azt nem cseréltünk. INPA hoz nem értek. Január elején érkezem haza max akkor kerítek valakit aki ért hozzá.

Porvédő? A 3as ról beszélünk?


Ne zárd ki mert a legtöbb esetben a munkahenger nem megy vissza a helyére rendesen. Kapni javítókészletet, ha nincs nagy sérülés beverődés a dugattyú oldalán akkor elég nagyon finom csiszolóvászonnal finoman megcsiszolni és mehet vissza meg ugye az új tömítések. Nekem ezek a lemezek viszonylag újak elől is igaz már anno így vettem, csak a hátsókat kellett cserélni mert rozsdaboglya volt mindkettő.


"A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon."
Én nem vagyok szerelő de ebből miért nem egyértelmű, hogy szorul a dugattyú a nyeregben, vagy a csúszkák nem teszik a dolgukat. Ha van egy kis műszaki érzéked otthon kb 2 óra alatt igényesen fel tudod újítani a nyerget. Egy készlet dugattyúval együtt kb 5.000Ft a Bárdinál. Egyedül a csúszkák nincsenek hozzá de azt ha nem akarsz venni akkor finom csiszolással és zsírozással meg lehet oldani.
Nekem is volt vele gondom elöl is, hátul is. Most tökéletes és összesen 2 délutánom ment rá.....





Üdv!

Azért nem egyértelmű számomra mert a probléma az hogy a kocsi fékezéskor jobbra húz a melegedés az csak a "probléma" következménye valamiért jobb oldalon jobban fékez. Max akkor állja meg a helyét ha bal oldalon szorul és amiatt kerül több olaj jobb oldalra... Ha! az első j-b fékcső kijön az abs-ből majd utánna oszlik ketté. De ha az olaj az abs-ből külön csövön jön ki szelepekkel akkor nem állja meg a helyét. (Ezt tudja esetleg vki?) Márpedig ha jól tudom a DSC képes külön fékezni ebben az esetben külön csövön jön ki az abs ből.
Bocs, lehet én komplikálom kicsit túl, de mivel saját szememmel láttam hogy a munkahenger egyenletesen érkezik kifelé majd kicsit visszahúz mindkét oldalon ahogy kell ezért azt gondolnám hogy azok rendben vannak. Mindjárt kimegyek kiprobálom van e köze a hibának a fék melegedéséhez. Azzal talán előrébb leszünk.


Szia nekem 2 éve volt ugyan ez!Féknyereg beragadt.ráadásul 160 km sebeségnél remegett a kormány is.Feknyereg rossz cseréld le és jó lesz.Csak ne kisipari szara,mert az nem jó.Lehet venni,rendelni.Ebay és olcsó is.


Hali.
Nem az olcsóság a lényeg. A lényeg hogy jól működjön a fék! Minden szín alatt
minőségi/gyári alkatrészt veszek. Értem én hogy beragad a munkahenger, de akkor miért szűnik meg a húzás amint elveszem a lábam a fékről? Miért csak akkor melegszik extrém módon ha nagyot fékezem? Ha szorulna akkor fékezés utan lenne még valami esemény.. Hallanám hogy fékez/ jobban lassulna a kocsi mint kéne...stb.

Megragad... Itt jól látszik hogy jobb és bal oldalra külön csö indul ki az abs-ből tehát ha a kocsi vész esetén minden kereket külön tud fékezni akkor ha az egyik oldalon megáll az olaj a szorulás miatt nem tud a többlet olaj a másik oldalra menni mert az külön szál..
Ezt a részét szerintetek rosszul látom...?

Másik.. hidegen is csinálja.



Szia azért mert minimálisat vissza huz de nem eleget.Nézd meg fékporos e felni ha az akkor szorul tuti biztos mertha egy fék jó akkor tiszténak kell lenie a felninek.Persze ha nem gagyi van benne,Ém Boss rendrszert használok és nagyon jó.Igaz nem olcsó.Ha kint vagy Németbe van egy nagyon jó barátom Oberhausenbe nekem ö csinálta kint.Magyarul is nagyon jól beszél.