tamas32
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2002

státusz tamas32

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 12:11


YELLOW írta:
tamas32 írta:
YELLOW írta:
tamas32 írta: Sziasztok ! Egy kis segítdèget szeretnèk kèrni tőletek .van egy e46 os 330xd-m ès az utóbbi időben azt vettem èszre hogy ha fèkezek jobb oldalra fèlrehúz annyira hogy egy kicsit ellen kell fogni hogy ne menjek le az útról . lecserèltèk nekem a 4 fèktárcsát mert elèg vèknyak voltak de betèteket nem mert azt mondták azok mèg elèg jók .De ezek után is fèlre húz . valakinek valami ötlete lenne hogy mi okozza a problèmát ??
Köszönöm! Tamás


amerre húz, nem melegszik jobban a felni? én azt mondanám befog a fék.
egyébként ha tárcsát cserélsz, akkor betétet is kell!!! fordított esetben nem. tehát betétet lehet cserélni tárcsa csere nélkül is.

Köszönöm az infót . kicserèlem akkor a betèteket is . Szerenited az megoldja a problèmát ?Esetleg nem lehet hogy futóművel van a gond ? Köszönöm válaszod!


én így tudom, ahogy leírtam. tehát a betétet mindenképp érdemes cserélni. de lehet be lesz rohadva a nyeregben a dugattyú. szokása, főleg a jobb oldalon. ezt nézze meg a szerelő.
ha a gumid nincs félrekopva, akkor nem valószínű, hogy a futóművel lesz gond.
esetleg a lengőkar végén lévő nagy szilentblokk okozhat hasonlót, bár akkor inkább rázza a kormány fékezés közben.


Rendben köszönöm a gyors válaszod! Minden kèppen megnèzetem szerelővel.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14251 pont) | Hozzászólások: 15637

Elküldve: 2017. augusztus 10. csütörtök, 21:50


tamas32 írta:
YELLOW írta:
tamas32 írta: Sziasztok ! Egy kis segítdèget szeretnèk kèrni tőletek .van egy e46 os 330xd-m ès az utóbbi időben azt vettem èszre hogy ha fèkezek jobb oldalra fèlrehúz annyira hogy egy kicsit ellen kell fogni hogy ne menjek le az útról . lecserèltèk nekem a 4 fèktárcsát mert elèg vèknyak voltak de betèteket nem mert azt mondták azok mèg elèg jók .De ezek után is fèlre húz . valakinek valami ötlete lenne hogy mi okozza a problèmát ??
Köszönöm! Tamás


amerre húz, nem melegszik jobban a felni? én azt mondanám befog a fék.
egyébként ha tárcsát cserélsz, akkor betétet is kell!!! fordított esetben nem. tehát betétet lehet cserélni tárcsa csere nélkül is.

Köszönöm az infót . kicserèlem akkor a betèteket is . Szerenited az megoldja a problèmát ?Esetleg nem lehet hogy futóművel van a gond ? Köszönöm válaszod!


én így tudom, ahogy leírtam. tehát a betétet mindenképp érdemes cserélni. de lehet be lesz rohadva a nyeregben a dugattyú. szokása, főleg a jobb oldalon. ezt nézze meg a szerelő.
ha a gumid nincs félrekopva, akkor nem valószínű, hogy a futóművel lesz gond.
esetleg a lengőkar végén lévő nagy szilentblokk okozhat hasonlót, bár akkor inkább rázza a kormány fékezés közben.

tamas32
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2002

státusz tamas32

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. augusztus 10. csütörtök, 21:39


YELLOW írta:
tamas32 írta: Sziasztok ! Egy kis segítdèget szeretnèk kèrni tőletek .van egy e46 os 330xd-m ès az utóbbi időben azt vettem èszre hogy ha fèkezek jobb oldalra fèlrehúz annyira hogy egy kicsit ellen kell fogni hogy ne menjek le az útról . lecserèltèk nekem a 4 fèktárcsát mert elèg vèknyak voltak de betèteket nem mert azt mondták azok mèg elèg jók .De ezek után is fèlre húz . valakinek valami ötlete lenne hogy mi okozza a problèmát ??
Köszönöm! Tamás


amerre húz, nem melegszik jobban a felni? én azt mondanám befog a fék.
egyébként ha tárcsát cserélsz, akkor betétet is kell!!! fordított esetben nem. tehát betétet lehet cserélni tárcsa csere nélkül is.

Köszönöm az infót . kicserèlem akkor a betèteket is . Szerenited az megoldja a problèmát ?Esetleg nem lehet hogy futóművel van a gond ? Köszönöm válaszod!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14251 pont) | Hozzászólások: 15637

Elküldve: 2017. augusztus 10. csütörtök, 19:37


tamas32 írta: Sziasztok ! Egy kis segítdèget szeretnèk kèrni tőletek .van egy e46 os 330xd-m ès az utóbbi időben azt vettem èszre hogy ha fèkezek jobb oldalra fèlrehúz annyira hogy egy kicsit ellen kell fogni hogy ne menjek le az útról . lecserèltèk nekem a 4 fèktárcsát mert elèg vèknyak voltak de betèteket nem mert azt mondták azok mèg elèg jók .De ezek után is fèlre húz . valakinek valami ötlete lenne hogy mi okozza a problèmát ??
Köszönöm! Tamás


amerre húz, nem melegszik jobban a felni? én azt mondanám befog a fék.
egyébként ha tárcsát cserélsz, akkor betétet is kell!!! fordított esetben nem. tehát betétet lehet cserélni tárcsa csere nélkül is.

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (38 pont) | Hozzászólások: 558

Elküldve: 2017. augusztus 10. csütörtök, 18:53


tamas32 írta: Sziasztok ! Egy kis segítdèget szeretnèk kèrni tőletek .van egy e46 os 330xd-m ès az utóbbi időben azt vettem èszre hogy ha fèkezek jobb oldalra fèlrehúz annyira hogy egy kicsit ellen kell fogni hogy ne menjek le az útról . lecserèltèk nekem a 4 fèktárcsát mert elèg vèknyak voltak de betèteket nem mert azt mondták azok mèg elèg jók .De ezek után is fèlre húz . valakinek valami ötlete lenne hogy mi okozza a problèmát ??
Köszönöm! Tamás


Futóművet és a gumikat nézesd át szerintem.

tamas32
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2002

státusz tamas32

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. augusztus 10. csütörtök, 18:43


Sziasztok ! Egy kis segítdèget szeretnèk kèrni tőletek .van egy e46 os 330xd-m ès az utóbbi időben azt vettem èszre hogy ha fèkezek jobb oldalra fèlrehúz annyira hogy egy kicsit ellen kell fogni hogy ne menjek le az útról . lecserèltèk nekem a 4 fèktárcsát mert elèg vèknyak voltak de betèteket nem mert azt mondták azok mèg elèg jók .De ezek után is fèlre húz . valakinek valami ötlete lenne hogy mi okozza a problèmát ??
Köszönöm! Tamás

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (710 pont) | Hozzászólások: 3478

Elküldve: 2017. július 26. szerda, 19:28


mici1974 írta: Üdv!Lenne egy kérdésem hátsó fék cserét szeretnék,tárcsák,betétek a tárcsáknál bajba vagyok mert az autómra kidob két méretet 300-as és 336 mm ármérőjüt ahoz hogy le tudjam mérni szét kellene szedni és hát csak akkor szeretném ha megjönne hozzá az alkatrész mert a kocsit használnom kellene!Nem értem hogy az auto adatai alapján miért van kétféle méret tudna vki segiteni ebben?


A nagyobb méret egy adott felszereltséghez tartozik. Jelen esetben a S102A-höz. VIN dekóderben nézd meg, hogy a te autódnak van-e ilyen.


mici1974
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz mici1974

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2017. július 26. szerda, 16:29


Üdv!Lenne egy kérdésem hátsó fék cserét szeretnék,tárcsák,betétek a tárcsáknál bajba vagyok mert az autómra kidob két méretet 300-as és 336 mm ármérőjüt ahoz hogy le tudjam mérni szét kellene szedni és hát csak akkor szeretném ha megjönne hozzá az alkatrész mert a kocsit használnom kellene!Nem értem hogy az auto adatai alapján miért van kétféle méret tudna vki segiteni ebben?

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2017. június 30. péntek, 07:57


Doxa320d írta:
lalada írta:
Idézet:
Köszi az infót!
Hát szerintem most Zimmerman lesz amit a szerelő ajánlott, aztán ha nem jön be akkor legközelebb visszatérek az ATE-ra.
A lényeg úgyis az, hogy megálljon az autó amikor kell

nekem E60-ra előre ATE tárcsa és betét ment fel, hátra Textar betét és tárcsa, 2000 km óta fent vannak, eddig jók, lekopogom. Hátul eddig Jurid volt, BMWs cikkszámmal.



Az én E90-en elől Zimmerman (tárcsa,betét) hátul Textar (tárcsa+betét)
Teljesen megvagyok velük elégedve. Hátul 6000 km van benne elöl 4000 km k.b



Köszi Mindenkinek az infókat


Doxa320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Doxa320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2017. június 29. csütörtök, 20:00


lalada írta:
Idézet:
Köszi az infót!
Hát szerintem most Zimmerman lesz amit a szerelő ajánlott, aztán ha nem jön be akkor legközelebb visszatérek az ATE-ra.
A lényeg úgyis az, hogy megálljon az autó amikor kell

nekem E60-ra előre ATE tárcsa és betét ment fel, hátra Textar betét és tárcsa, 2000 km óta fent vannak, eddig jók, lekopogom. Hátul eddig Jurid volt, BMWs cikkszámmal.



Az én E90-en elől Zimmerman (tárcsa,betét) hátul Textar (tárcsa+betét)
Teljesen megvagyok velük elégedve. Hátul 6000 km van benne elöl 4000 km k.b





lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (54 pont) | Hozzászólások: 384

Elküldve: 2017. június 29. csütörtök, 15:58


Idézet:
Köszi az infót!
Hát szerintem most Zimmerman lesz amit a szerelő ajánlott, aztán ha nem jön be akkor legközelebb visszatérek az ATE-ra.
A lényeg úgyis az, hogy megálljon az autó amikor kell

nekem E60-ra előre ATE tárcsa és betét ment fel, hátra Textar betét és tárcsa, 2000 km óta fent vannak, eddig jók, lekopogom. Hátul eddig Jurid volt, BMWs cikkszámmal.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 29. csütörtök, 15:59

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2017. június 29. csütörtök, 13:42


YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta: gondoltam híreskedek egy kicsit
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.


Gratula
Nekem most lesz első tárcsa+betét csere.
Csak kíváncsiságból ki mit hallott... nekem ATE vs Zimmermann dilemmám van.
Egyik szerelő erre esküszik, a másik meg arra... olyan még nem volt aki szerint mindkettő jó. Több ismerőst is megkérdeztem és van aki szerint ATE-vel lesz gond, vegyem a gyárit. Van aki szerint csak az ATE a jó a másikkal szar lesz
Ár nem igazán lényeges, a kettő között nincs nagy különbség.
Az E46-on nekem is ATE volt, az jó volt... de az E90-re a másik felé hajlok jelenleg.


mindegyik fékkel lehet gond, ha nem jól koptatják be, és rögtön satuzza az ember.
ha valamikor is elkopik én ugyanilyet veszek.
azt tudom, hogy az ATE pont olyan fék, amit célszerű a saját betétjével rendelni. nincs hang, van fékhatás, és szerintem marha dögösen néz ki ez a fajta bevágás.
nem szabad a gyári szürkés felületkezelést letakarítani róla, mert sokan megteszik.
Zimmermann-nal az a gond, hogy szerintem nehéz a megfelelő betétet megtalálni hozzá. az egyikkel hangja lesz, a másik túl puha, és porol mint a rossznyavaja, a másik túl kemény, megeszi a tárcsát hamar.
régebben szerettem a Jurid tárcsa+betét kombót ajánlgatni, de már a honeywell gyártja, aki a suzukinak is beszállító és szinte nem látok olyan suzukit, aminek ne sípolna a fékje. az is fura, hogy az ára eléggé lement. régen a középmezőnybe volt, sokak meg voltak vele elégedve. most viszont lehet az ára tükrözi a romlott minőséget. pedig a honeywell egy igényes gyár, igaz én inkább méréstechnikában ismertem korábban.


Köszi az infót!
Hát szerintem most Zimmerman lesz amit a szerelő ajánlott, aztán ha nem jön be akkor legközelebb visszatérek az ATE-ra.
A lényeg úgyis az, hogy megálljon az autó amikor kell


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14251 pont) | Hozzászólások: 15637

Elküldve: 2017. június 29. csütörtök, 13:19


Gabesz1701 írta:
YELLOW írta: gondoltam híreskedek egy kicsit
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.


Gratula
Nekem most lesz első tárcsa+betét csere.
Csak kíváncsiságból ki mit hallott... nekem ATE vs Zimmermann dilemmám van.
Egyik szerelő erre esküszik, a másik meg arra... olyan még nem volt aki szerint mindkettő jó. Több ismerőst is megkérdeztem és van aki szerint ATE-vel lesz gond, vegyem a gyárit. Van aki szerint csak az ATE a jó a másikkal szar lesz
Ár nem igazán lényeges, a kettő között nincs nagy különbség.
Az E46-on nekem is ATE volt, az jó volt... de az E90-re a másik felé hajlok jelenleg.


mindegyik fékkel lehet gond, ha nem jól koptatják be, és rögtön satuzza az ember.
ha valamikor is elkopik én ugyanilyet veszek.
azt tudom, hogy az ATE pont olyan fék, amit célszerű a saját betétjével rendelni. nincs hang, van fékhatás, és szerintem marha dögösen néz ki ez a fajta bevágás.
nem szabad a gyári szürkés felületkezelést letakarítani róla, mert sokan megteszik.
Zimmermann-nal az a gond, hogy szerintem nehéz a megfelelő betétet megtalálni hozzá. az egyikkel hangja lesz, a másik túl puha, és porol mint a rossznyavaja, a másik túl kemény, megeszi a tárcsát hamar.
régebben szerettem a Jurid tárcsa+betét kombót ajánlgatni, de már a honeywell gyártja, aki a suzukinak is beszállító és szinte nem látok olyan suzukit, aminek ne sípolna a fékje. az is fura, hogy az ára eléggé lement. régen a középmezőnybe volt, sokak meg voltak vele elégedve. most viszont lehet az ára tükrözi a romlott minőséget. pedig a honeywell egy igényes gyár, igaz én inkább méréstechnikában ismertem korábban.

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2017. június 29. csütörtök, 09:29


YELLOW írta: gondoltam híreskedek egy kicsit
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.


Gratula
Nekem most lesz első tárcsa+betét csere.
Csak kíváncsiságból ki mit hallott... nekem ATE vs Zimmermann dilemmám van.
Egyik szerelő erre esküszik, a másik meg arra... olyan még nem volt aki szerint mindkettő jó. Több ismerőst is megkérdeztem és van aki szerint ATE-vel lesz gond, vegyem a gyárit. Van aki szerint csak az ATE a jó a másikkal szar lesz
Ár nem igazán lényeges, a kettő között nincs nagy különbség.
Az E46-on nekem is ATE volt, az jó volt... de az E90-re a másik felé hajlok jelenleg.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14251 pont) | Hozzászólások: 15637

Elküldve: 2017. június 27. kedd, 21:28


gondoltam híreskedek egy kicsit
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.