YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14924 pont) | Hozzászólások: 16136

Elküldve: 2018. május 24. csütörtök, 06:45


mici1974 írta: Sziasztok!Az autó kiírta az első fékbetét cseréjét tárcsa fékbetétek kicserélve de a hibát még mindig kiírja ki kell üttetni vagy majd eltűnik a hibakód?


néha érdemes olvasgatni a fórumot, más topic-okat is, azért lehet sokat tanulni...
sokat nem kellett volna visszanézni:
Mi lehet a baj? topic

mici1974
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz mici1974

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2018. május 23. szerda, 23:01


Sziasztok!Az autó kiírta az első fékbetét cseréjét tárcsa fékbetétek kicserélve de a hibát még mindig kiírja ki kell üttetni vagy majd eltűnik a hibakód?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14924 pont) | Hozzászólások: 16136

Elküldve: 2018. május 13. vasárnap, 08:12


pot írta: Sziasztok olyan problémám lenne ,hogy kézifék betéteket és az összes rugót ki kell cseréjem . Mert a régi szétesett benne . De észrevettem ,hogy amire rá kell szerelni a betéteket , az a kör fekete porvédő lemez a tárcsa mögött van , az szét van rohadva, ezt a lemezt is ki kell cserélnem mind a két oldalon . Az lenne a kérdésem , hogy ezt porvédő lemez úgy lehet levenni ,hogy az agyat is ki kell venni, attól félek hogy a csapágy is tönkre megy, vagy nem mehet tönkre????????????? Válaszokat előre is köszi.


sajnos ahhoz le kell venni az agyat. de akkor már cserélni kell a csapágyat, mert idő kérdése és tönkre megy az is. legalábbis szétszerelésnél tönkre fog az biztos, tehát csapágy legyen bekészítve. ráadásul szívás lesz a levétel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2018. május 13. vasárnap, 00:21


Sziasztok olyan problémám lenne ,hogy kézifék betéteket és az összes rugót ki kell cseréjem . Mert a régi szétesett benne . De észrevettem ,hogy amire rá kell szerelni a betéteket , az a kör fekete porvédő lemez a tárcsa mögött van , az szét van rohadva, ezt a lemezt is ki kell cserélnem mind a két oldalon . Az lenne a kérdésem , hogy ezt porvédő lemez úgy lehet levenni ,hogy az agyat is ki kell venni, attól félek hogy a csapágy is tönkre megy, vagy nem mehet tönkre????????????? Válaszokat előre is köszi.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 835

Elküldve: 2018. április 25. szerda, 09:35


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!


Igen, lehet: Használni kell az autót!


Egynek nem rossz ötlet!


de hogy? nekem állt már többet is, és semmi nem volt rajta. kint áll?
mosás után álltam már be a garázsba ahol állt 1-2 hetet, de csak fátyol szerű rozsda volt rajta. még a betétet is alig fogta oda.
rozsda ellen megoldás? kerámia, vagy karbon tárcsa.
mondom nekem az ATE nagyon kegyes ebből a szempontból.


Kint áll állandóan sajna.
Leteszem és kb. 1 hét és összeragad a rozsdától az egész. Alig bírok elindulni vele..
Lehet szar ez a tárcsa. Ha jól emlékszem Jurid a márkája.


nekem is Jurid a gyárija. de sosem volt gondom, pedig mikor megvettem egy darabig nekem is kint állt.
én arra tudok gondolni,hogy talán túl sokat és sokáig hevülhetett a fék, emiatt átalakult egy kicsit a szerkezete. vagy épp ellenkezőleg, lehet meg kellene néha fékezni keményebben.
mind a négy tárcsa ilyen? nem lehet, hogy kutya levizeli? mert az oszt érdekes tud lenni.


Sajna mind a 4 ilyen....
Nem tudom mitől. Fékezni szoktam néha erőseket is direkt.
Amivel megvettem anno azok nem rozsdálltak be sose..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14924 pont) | Hozzászólások: 16136

Elküldve: 2018. április 24. kedd, 22:50


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!


Igen, lehet: Használni kell az autót!


Egynek nem rossz ötlet!


de hogy? nekem állt már többet is, és semmi nem volt rajta. kint áll?
mosás után álltam már be a garázsba ahol állt 1-2 hetet, de csak fátyol szerű rozsda volt rajta. még a betétet is alig fogta oda.
rozsda ellen megoldás? kerámia, vagy karbon tárcsa.
mondom nekem az ATE nagyon kegyes ebből a szempontból.


Kint áll állandóan sajna.
Leteszem és kb. 1 hét és összeragad a rozsdától az egész. Alig bírok elindulni vele..
Lehet szar ez a tárcsa. Ha jól emlékszem Jurid a márkája.


nekem is Jurid a gyárija. de sosem volt gondom, pedig mikor megvettem egy darabig nekem is kint állt.
én arra tudok gondolni,hogy talán túl sokat és sokáig hevülhetett a fék, emiatt átalakult egy kicsit a szerkezete. vagy épp ellenkezőleg, lehet meg kellene néha fékezni keményebben.
mind a négy tárcsa ilyen? nem lehet, hogy kutya levizeli? mert az oszt érdekes tud lenni.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (275 pont) | Hozzászólások: 2938

Elküldve: 2018. április 24. kedd, 20:14


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!


Igen, lehet: Használni kell az autót!


Egynek nem rossz ötlet!


de hogy? nekem állt már többet is, és semmi nem volt rajta. kint áll?
mosás után álltam már be a garázsba ahol állt 1-2 hetet, de csak fátyol szerű rozsda volt rajta. még a betétet is alig fogta oda.
rozsda ellen megoldás? kerámia, vagy karbon tárcsa.
mondom nekem az ATE nagyon kegyes ebből a szempontból.


Kint áll állandóan sajna.
Leteszem és kb. 1 hét és összeragad a rozsdától az egész. Alig bírok elindulni vele..
Lehet szar ez a tárcsa. Ha jól emlékszem Jurid a márkája.

A Jurid jó tárcsa, gyári beszállító. Szerintem zsírozd be, oszt majd nem rozsdásodik. Viccet félretéve, nekem is kint áll, soha nem volt ilyen gondom.
bye: hil




Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 835

Elküldve: 2018. április 24. kedd, 19:40


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!


Igen, lehet: Használni kell az autót!


Egynek nem rossz ötlet!


de hogy? nekem állt már többet is, és semmi nem volt rajta. kint áll?
mosás után álltam már be a garázsba ahol állt 1-2 hetet, de csak fátyol szerű rozsda volt rajta. még a betétet is alig fogta oda.
rozsda ellen megoldás? kerámia, vagy karbon tárcsa.
mondom nekem az ATE nagyon kegyes ebből a szempontból.


Kint áll állandóan sajna.
Leteszem és kb. 1 hét és összeragad a rozsdától az egész. Alig bírok elindulni vele..
Lehet szar ez a tárcsa. Ha jól emlékszem Jurid a márkája.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14924 pont) | Hozzászólások: 16136

Elküldve: 2018. április 22. vasárnap, 21:18


Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!


Igen, lehet: Használni kell az autót!


Egynek nem rossz ötlet!


de hogy? nekem állt már többet is, és semmi nem volt rajta. kint áll?
mosás után álltam már be a garázsba ahol állt 1-2 hetet, de csak fátyol szerű rozsda volt rajta. még a betétet is alig fogta oda.
rozsda ellen megoldás? kerámia, vagy karbon tárcsa.
mondom nekem az ATE nagyon kegyes ebből a szempontból.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 835

Elküldve: 2018. április 22. vasárnap, 20:10


Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!


Igen, lehet: Használni kell az autót!


Egynek nem rossz ötlet!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (720 pont) | Hozzászólások: 3529

Elküldve: 2018. április 22. vasárnap, 20:04


Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!


Igen, lehet: Használni kell az autót!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 835

Elküldve: 2018. április 22. vasárnap, 12:47


Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14924 pont) | Hozzászólások: 16136

Elküldve: 2018. március 12. hétfő, 18:35


Benyo89 írta: Sziasztok!
Bejelzett a fékkopásjelzőm.
Azt ki tudom olvasni hogy elöl vagy hátul? (INPA-val).
Ha igen merre találom?
Köszi!


ki lehet olvasni.
bal elől és jobb hátul van kopásjelző.
de a betéteken látható melyik kopott. kiolvasni sem kell.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2018. március 12. hétfő, 07:30


Sziasztok!
Bejelzett a fékkopásjelzőm.
Azt ki tudom olvasni hogy elöl vagy hátul? (INPA-val).
Ha igen merre találom?
Köszi!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14924 pont) | Hozzászólások: 16136

Elküldve: 2017. szeptember 29. péntek, 10:18


Kabi írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
Kabi írta: üdv,
tegnap reggel indításkor jelzett a computer, hogy fékbetéteket hátul cserélnem kellene. ami azért fura, mert a computer még 17000km-t ír. Rádugtam diagot:
005DE1 DSC: Bremsbelagverschleiss: Plausibilität Hinterachse
szerintetek lehetséges az, hogy még az előző tulaj, amikor a fékeket (tárcsákat és betéteket) kicserélte 2015ben, akkor nem tett be új kopásjelzőt és ezért írja most nekem a hibát időnek előtte?
továbbá, ha a kopásjelzőt most kicserélem, mert a betétek szerintem még bőven jó állapotban vannak (17000km szerintem az élettartamuk fele még...), kell-e valamit INPA/ISTA-val programozni? Vagy csak a kopásjelzőt hiába cserélem?


E46-ról tudok nyilatkozni, de hasonló lehet.
betétről nem ír km-t. a fékkopásjelző olyan, ha eléri a betét azt a szintet, akkor a jelző hozzáér a tárcsához, elszakad benne egy szál. ez jelzi, hogy a betét csere érett.
ha ez elszakad, akkor el van szakadva. én sem cseréltem jelzőket, mert a betétek sem voltak elkopva. ez nem függ attól, hogy korábban cserélik-e vagy sem.
sőt valószínű km-t sem számol rá.
17ezer max az olajcseréd távja.
az lehetséges, hogy amikor az előző tulajnál cseréltek betétet, akkor a kopásjelzőt rosszul tették vissza. és most valahogy hozzáért elszakadt. egy képet dobhatnál fel, hogy áll a betét, milyen állapotban van. szerintem a nyeregnél le lehet fotózni.
a másik, hogy a jelző a belső betéteken van. az meg lehet már el van kopva, ugyanis kophat felemásan a betét. szóval kintről láthatod jónak, ha a belsők nem jók.

Lámpás ember kikapcsolja. valószínű az előző tulaj csak féket csináltatott és utána nem lámpáztatott.


megrendeltem az új betét szettet, kopásjelzővel együtt...levettem a hátsó kerekeket és kb 4mm a betét. de legalább nem felemásan kopnak...ami fura, hogy az első betétek meg még simán min 1 centisek, pedig egyszerre kerültek az autóba. lehet sokat dolgozik a DSC


az fura, pedig a hátsók alig kopnak.
igaz off autó és hátul dobfékes. kollégám verdája, 240ezer km-rel (valós). elől már 2x volt cserélve fékbetét, 1x tárcsa, ha jól emlékszem. a hátsó dobok most lettek szétszedve, mind a betétben, mind a dobon alig volt kopás. megdöbbentő.