Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


tusi_ Elküldve: 2016-11-13 09:35 Termosztát

Kabi írta:
Tano írta:
Kabi írta: sziasztok,
úgy tűnik engem is elért a termosztát probléma...gyanús volt, hogy nincs normális fűtésem. Így mivel ma voltam hosszabb autópályás úton, live adatokat nézve kiderült, hogy max 69 fokig megy fel a hőfok. Már utána olvastam, a fő és EGR termosztát cseréjével valószínű megoldódik a probléma. A kérdésem annyi lenne, hogy hogyan tudnám a legkevesebb hűtővízveszteség nélkül kicserélni őket? 1 éve sincs hogy cserélve lett a folyadék. Valahogy le lehet szívni a rendszerből mindenféle speciális eszköz nélkül? az autó alá nem tudok rakni semmi nagy edényt amibe felfogjam a vizet, ha a normál módon akarnám leengedni.


Pedig úgy a legegyszerűbb, ha felfogod a leengedett vizet. A hűtő alján van a leeresztőcsavar. Az autót elég a kézi emelővel megemelni, és alá tudsz rakni kb. 5 literes műanyag balont, olyat amibe desztvizet meg ilyesmiket is árulnak. Abba fel tudod fogni, és akkor nem sok megy veszendőbe a cserénél.


A probléma ezzel a leeresztőcsavarral, hogy tavaly amikor cseréltük a hűtővizet, az intercooler hűtőtől nem fértünk hozzá a hűtő alján lévő leeresztőcsavarhoz. Ami durva, hogy még csak szemmel sem láttuk. Plusz ehhez az egészhez le kell venni az alsó motorburkolatot, ami szintén nem lenne egyszerű ha csak emelővel emelem a kocsit. ezen problémák miatt próbálok más megoldást találni.


Szerintem vidd szerelohoz. Legteleniteni is kell parhelyen utana, ha az nincs megcsinalva akkor melegedesi problemad is lehet.

Tano:köszi, ugy tudtam,hogy csak az utasteret füti. Igy meg jobb is.


Kabi Elküldve: 2016-11-12 18:23 Termosztát

Tano írta:
Kabi írta: sziasztok,
úgy tűnik engem is elért a termosztát probléma...gyanús volt, hogy nincs normális fűtésem. Így mivel ma voltam hosszabb autópályás úton, live adatokat nézve kiderült, hogy max 69 fokig megy fel a hőfok. Már utána olvastam, a fő és EGR termosztát cseréjével valószínű megoldódik a probléma. A kérdésem annyi lenne, hogy hogyan tudnám a legkevesebb hűtővízveszteség nélkül kicserélni őket? 1 éve sincs hogy cserélve lett a folyadék. Valahogy le lehet szívni a rendszerből mindenféle speciális eszköz nélkül? az autó alá nem tudok rakni semmi nagy edényt amibe felfogjam a vizet, ha a normál módon akarnám leengedni.


Pedig úgy a legegyszerűbb, ha felfogod a leengedett vizet. A hűtő alján van a leeresztőcsavar. Az autót elég a kézi emelővel megemelni, és alá tudsz rakni kb. 5 literes műanyag balont, olyat amibe desztvizet meg ilyesmiket is árulnak. Abba fel tudod fogni, és akkor nem sok megy veszendőbe a cserénél.


A probléma ezzel a leeresztőcsavarral, hogy tavaly amikor cseréltük a hűtővizet, az intercooler hűtőtől nem fértünk hozzá a hűtő alján lévő leeresztőcsavarhoz. Ami durva, hogy még csak szemmel sem láttuk. Plusz ehhez az egészhez le kell venni az alsó motorburkolatot, ami szintén nem lenne egyszerű ha csak emelővel emelem a kocsit. ezen problémák miatt próbálok más megoldást találni.

Tano Elküldve: 2016-11-12 18:14 Termosztát

Kabi írta: sziasztok,
úgy tűnik engem is elért a termosztát probléma...gyanús volt, hogy nincs normális fűtésem. Így mivel ma voltam hosszabb autópályás úton, live adatokat nézve kiderült, hogy max 69 fokig megy fel a hőfok. Már utána olvastam, a fő és EGR termosztát cseréjével valószínű megoldódik a probléma. A kérdésem annyi lenne, hogy hogyan tudnám a legkevesebb hűtővízveszteség nélkül kicserélni őket? 1 éve sincs hogy cserélve lett a folyadék. Valahogy le lehet szívni a rendszerből mindenféle speciális eszköz nélkül? az autó alá nem tudok rakni semmi nagy edényt amibe felfogjam a vizet, ha a normál módon akarnám leengedni.


Pedig úgy a legegyszerűbb, ha felfogod a leengedett vizet. A hűtő alján van a leeresztőcsavar. Az autót elég a kézi emelővel megemelni, és alá tudsz rakni kb. 5 literes műanyag balont, olyat amibe desztvizet meg ilyesmiket is árulnak. Abba fel tudod fogni, és akkor nem sok megy veszendőbe a cserénél.

Kabi Elküldve: 2016-11-12 16:42 Termosztát

sziasztok,
úgy tűnik engem is elért a termosztát probléma...gyanús volt, hogy nincs normális fűtésem. Így mivel ma voltam hosszabb autópályás úton, live adatokat nézve kiderült, hogy max 69 fokig megy fel a hőfok. Már utána olvastam, a fő és EGR termosztát cseréjével valószínű megoldódik a probléma. A kérdésem annyi lenne, hogy hogyan tudnám a legkevesebb hűtővízveszteség nélkül kicserélni őket? 1 éve sincs hogy cserélve lett a folyadék. Valahogy le lehet szívni a rendszerből mindenféle speciális eszköz nélkül? az autó alá nem tudok rakni semmi nagy edényt amibe felfogjam a vizet, ha a normál módon akarnám leengedni.

Jesse Elküldve: 2016-11-10 14:19 Motor-váltó

Tano írta:
Jesse írta: https://www.youtube.com/watch?v=P7VFfaXSSso erről a tételről beszélünk?emiatt eheti a vizet? holnap tudom megnézi a hőfokot jelenleg is a szerelőnél áll a verda


Nem erről, ez az EGR termosztát. Az alatta lévő aluminium hengerről van szó, az a hőcsrélő. A benne lévő csövek elrepedhetnek, és így a rajta átfolyó hűtővíz bekerül a visszavezetett kipuffogógázba, ami az égéstéren keresztül távozik. Nem lesz folyásnyom, de fogy a hűtővíz. Nekem is ez volt, meg más is találkozott már vele. Le kell szedni a hőcserélőt és megnézni belül van-e víznyom, esetleg nyomáspróbázni.


Új beszerezve holnapra keszvan remelem megoldódik hatalmas köszönet :iszunkra:

Tano Elküldve: 2016-11-10 08:58 Motor-váltó

Jesse írta: https://www.youtube.com/watch?v=P7VFfaXSSso erről a tételről beszélünk?emiatt eheti a vizet? holnap tudom megnézi a hőfokot jelenleg is a szerelőnél áll a verda


Nem erről, ez az EGR termosztát. Az alatta lévő aluminium hengerről van szó, az a hőcsrélő. A benne lévő csövek elrepedhetnek, és így a rajta átfolyó hűtővíz bekerül a visszavezetett kipuffogógázba, ami az égéstéren keresztül távozik. Nem lesz folyásnyom, de fogy a hűtővíz. Nekem is ez volt, meg más is találkozott már vele. Le kell szedni a hőcserélőt és megnézni belül van-e víznyom, esetleg nyomáspróbázni.

Jesse Elküldve: 2016-11-09 17:09 Motor-váltó

Tano írta:
Jesse írta: Es a barnás színű víz mivel magyarázható?
Illetve hogy néz ki ez az egr hőcserélő?


Milyen meleg a hűtővíz menet közben? Habos, vagy olajos a tartályban?
Az EGR hőcserélő az 1-es alaktrész.


Inkább hidegebbet jelez mindig a mutató nem mondanám habosnak de olajosnak sem.
Es jol látom hogy az az alkatrész 140ezer forint?!?!:vazze:

Tano Elküldve: 2016-11-09 16:37 Motor-váltó

Jesse írta: Es a barnás színű víz mivel magyarázható?
Illetve hogy néz ki ez az egr hőcserélő?


Milyen meleg a hűtővíz menet közben? Habos, vagy olajos a tartályban?
Az EGR hőcserélő az 1-es alaktrész.

Jesse Elküldve: 2016-11-09 14:48 Motor-váltó

Tano írta:
Jesse írta: Üdv mindenki 320d e46 1999es 136 Lovas kisautóm eszi a vizet de eleg rendesen 2 helyre vittem nem tudtak megmondani sehol mi a probléma kb 200-300km alatt megeszi az egészet ezért aztmondtak valószínűleg nem hengerfejes.A víznek eleg barnás színe van..ami eleg aggasztó illetve az is hogy nem tudják megmondani mi lehet az oka :hulyevagyok: remelem itt tudtok segíteni előre is nagyon köszönöm! (Nem lyukas sehol a tartály tettem alá kartont sehol semmi)


Nézzétek meg az EGR hőcserélőnél. Ha az repedt belül, ami előfordul, akkor a motoron keresztül távozik a víz, nincs egyéb nyoma csak esetleg a kipuffgáz fehéres füstje meg szaga.


Es a barnás színű víz mivel magyarázható?
Illetve hogy néz ki ez az egr hőcserélő?

Tano Elküldve: 2016-11-09 14:37 Motor-váltó

Jesse írta: Üdv mindenki 320d e46 1999es 136 Lovas kisautóm eszi a vizet de eleg rendesen 2 helyre vittem nem tudtak megmondani sehol mi a probléma kb 200-300km alatt megeszi az egészet ezért aztmondtak valószínűleg nem hengerfejes.A víznek eleg barnás színe van..ami eleg aggasztó illetve az is hogy nem tudják megmondani mi lehet az oka :hulyevagyok: remelem itt tudtok segíteni előre is nagyon köszönöm! (Nem lyukas sehol a tartály tettem alá kartont sehol semmi)


Nézzétek meg az EGR hőcserélőnél. Ha az repedt belül, ami előfordul, akkor a motoron keresztül távozik a víz, nincs egyéb nyoma csak esetleg a kipuffgáz fehéres füstje meg szaga.