autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2017. október 18. szerda, 10:41


Sziasztok!

e39 535i v8 (96.os)Kuplung komplett csere előtt álok.. még nem akut,de terveznem kell idénre.. jól tudom hogy ebbe a típusba is bele lehet tenni az egytömegűt,Van ttapasztalata valakinek?
Ha igen..melyikkel kompatibilis??

Köszi!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (712 pont) | Hozzászólások: 3486

Elküldve: 2017. október 17. kedd, 21:41


alfred46 írta: Sziasztok!


BMW E46 320d ha az 1.-esben odalépek és váltok 2.-ik ba akkor valami ütésszerü hang hallatszik hátúlról.
Szerintetek mi lehet az oka?


Ha kicsit fémes a hang, akkor érdemes megnézni a diffitartó keret bekötéseit is, nálam az egyik ki volt törve a karosszériából és adott hangot terhelésváltásnál.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14437 pont) | Hozzászólások: 15818

Elküldve: 2017. október 17. kedd, 21:32


alfred46 írta:
YELLOW írta:
alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d ha az 1.-esben odalépek és váltok 2.-ik ba akkor valami ütésszerü hang hallatszik hátúlról.
Szerintetek mi lehet az oka?


rükibe rakásnál nem puffan? általában difi tartó nagy szilent miatt van. de a hajtásláncot érdemes átnézni.


hátramenetbe rakásnal nem csinálja, és ha szépen indulok el akkor sem hallatszik semmi csakis ha hirtelen indulok el vele


akkor inkább kardánkereszt, vagy a hardy-tárcsa van tropára menve.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz alfred46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. október 17. kedd, 21:24


YELLOW írta:
alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d ha az 1.-esben odalépek és váltok 2.-ik ba akkor valami ütésszerü hang hallatszik hátúlról.
Szerintetek mi lehet az oka?


rükibe rakásnál nem puffan? általában difi tartó nagy szilent miatt van. de a hajtásláncot érdemes átnézni.


hátramenetbe rakásnal nem csinálja, és ha szépen indulok el akkor sem hallatszik semmi csakis ha hirtelen indulok el vele


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14437 pont) | Hozzászólások: 15818

Elküldve: 2017. október 17. kedd, 21:00


alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d ha az 1.-esben odalépek és váltok 2.-ik ba akkor valami ütésszerü hang hallatszik hátúlról.
Szerintetek mi lehet az oka?


rükibe rakásnál nem puffan? általában difi tartó nagy szilent miatt van. de a hajtásláncot érdemes átnézni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz alfred46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. október 17. kedd, 20:03


Sziasztok!


BMW E46 320d ha az 1.-esben odalépek és váltok 2.-ik ba akkor valami ütésszerü hang hallatszik hátúlról.
Szerintetek mi lehet az oka?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2017. október 14. szombat, 14:26


YELLOW írta:
Jenci írta:
Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..ha el is indul , lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..de az alapjárat darabos marad
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
lambdaszondák cserélve.. Trafok cserélve..

köszi az értelemes hozzászólást!


frissen melegen indul? mondjuk leállítás után 10 perc múlva?
próbáld meg, amikor nehezen szokott indulni, hogy kb. 3x ráadod a gyújtást, de nem indítasz. csak kb 5 sec-re ráadod a gyújtást. majd a negyedik után indítasz. ha úgy oké, akkor az üzemanyagrendszerben van gond. szűrő, pumpa. pumpa esetén azt is érdemes megfigyelni, hogy negyed és alatta tank esetén csinálja, vagy teli tank esetén is.
mondjuk egy diagos ráolvasás sem ártana. gondolok itt arra, hogy nem-e valami hőfokjeladó rossz, mert hidegen indul szépen, melegen meg rosszalkodik. nem-e olyan jelet kap meg, mintha hideg lenne a motor.


frissen melegen jól indul..nincs gond..kb 30perc.ig minden inditás sikeres..
Köszi az ötletet..megpróbálom


Viszont még annyi,hogy pár percig fulladozik a motor inditás után...menet közben is csuklik..illetve leáll ha nem nyomom a gázpedált...


ha kinyomod a kuplungot nem áll le? én még vez.tengely és főtengely jeladót sem zárnám ki, de ezért kellene egy diag.


Nem

Ami jelenségre lettem figyelmes,hogy olykor búgó hangot ad valami a motortérből...kicsit után néztem,és a visszacsapó szelep búg...viszont azt kb 2-3 hónapja cseréltük...nem gyárit kapot...gondolva,hogy nem szükséges..feltételezem eddig bírta...vagy valami dugulás okozhatja,hogy búg?mivel van,hogy megszűnik a hang,de rövid idő múlva újra,és tartós ideig búg ez mi lehet? van ötlet?
Köszi




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 14. szombat, 14:37


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14437 pont) | Hozzászólások: 15818

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 10:18


Jenci írta:
Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..ha el is indul , lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..de az alapjárat darabos marad
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
lambdaszondák cserélve.. Trafok cserélve..

köszi az értelemes hozzászólást!


frissen melegen indul? mondjuk leállítás után 10 perc múlva?
próbáld meg, amikor nehezen szokott indulni, hogy kb. 3x ráadod a gyújtást, de nem indítasz. csak kb 5 sec-re ráadod a gyújtást. majd a negyedik után indítasz. ha úgy oké, akkor az üzemanyagrendszerben van gond. szűrő, pumpa. pumpa esetén azt is érdemes megfigyelni, hogy negyed és alatta tank esetén csinálja, vagy teli tank esetén is.
mondjuk egy diagos ráolvasás sem ártana. gondolok itt arra, hogy nem-e valami hőfokjeladó rossz, mert hidegen indul szépen, melegen meg rosszalkodik. nem-e olyan jelet kap meg, mintha hideg lenne a motor.


frissen melegen jól indul..nincs gond..kb 30perc.ig minden inditás sikeres..
Köszi az ötletet..megpróbálom


Viszont még annyi,hogy pár percig fulladozik a motor inditás után...menet közben is csuklik..illetve leáll ha nem nyomom a gázpedált...


ha kinyomod a kuplungot nem áll le? én még vez.tengely és főtengely jeladót sem zárnám ki, de ezért kellene egy diag.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 10:08


Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..ha el is indul , lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..de az alapjárat darabos marad
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
lambdaszondák cserélve.. Trafok cserélve..

köszi az értelemes hozzászólást!


frissen melegen indul? mondjuk leállítás után 10 perc múlva?
próbáld meg, amikor nehezen szokott indulni, hogy kb. 3x ráadod a gyújtást, de nem indítasz. csak kb 5 sec-re ráadod a gyújtást. majd a negyedik után indítasz. ha úgy oké, akkor az üzemanyagrendszerben van gond. szűrő, pumpa. pumpa esetén azt is érdemes megfigyelni, hogy negyed és alatta tank esetén csinálja, vagy teli tank esetén is.
mondjuk egy diagos ráolvasás sem ártana. gondolok itt arra, hogy nem-e valami hőfokjeladó rossz, mert hidegen indul szépen, melegen meg rosszalkodik. nem-e olyan jelet kap meg, mintha hideg lenne a motor.


frissen melegen jól indul..nincs gond..kb 30perc.ig minden inditás sikeres..
Köszi az ötletet..megpróbálom


Viszont még annyi,hogy pár percig fulladozik a motor inditás után...menet közben is csuklik..illetve leáll ha nem nyomom a gázpedált...




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 09:57


YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..ha el is indul , lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..de az alapjárat darabos marad
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
lambdaszondák cserélve.. Trafok cserélve..

köszi az értelemes hozzászólást!


frissen melegen indul? mondjuk leállítás után 10 perc múlva?
próbáld meg, amikor nehezen szokott indulni, hogy kb. 3x ráadod a gyújtást, de nem indítasz. csak kb 5 sec-re ráadod a gyújtást. majd a negyedik után indítasz. ha úgy oké, akkor az üzemanyagrendszerben van gond. szűrő, pumpa. pumpa esetén azt is érdemes megfigyelni, hogy negyed és alatta tank esetén csinálja, vagy teli tank esetén is.
mondjuk egy diagos ráolvasás sem ártana. gondolok itt arra, hogy nem-e valami hőfokjeladó rossz, mert hidegen indul szépen, melegen meg rosszalkodik. nem-e olyan jelet kap meg, mintha hideg lenne a motor.


frissen melegen jól indul..nincs gond..kb 30perc.ig minden inditás sikeres..
Köszi az ötletet..megpróbálom



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14437 pont) | Hozzászólások: 15818

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 09:43


Jenci írta: Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..ha el is indul , lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..de az alapjárat darabos marad
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
lambdaszondák cserélve.. Trafok cserélve..

köszi az értelemes hozzászólást!


frissen melegen indul? mondjuk leállítás után 10 perc múlva?
próbáld meg, amikor nehezen szokott indulni, hogy kb. 3x ráadod a gyújtást, de nem indítasz. csak kb 5 sec-re ráadod a gyújtást. majd a negyedik után indítasz. ha úgy oké, akkor az üzemanyagrendszerben van gond. szűrő, pumpa. pumpa esetén azt is érdemes megfigyelni, hogy negyed és alatta tank esetén csinálja, vagy teli tank esetén is.
mondjuk egy diagos ráolvasás sem ártana. gondolok itt arra, hogy nem-e valami hőfokjeladó rossz, mert hidegen indul szépen, melegen meg rosszalkodik. nem-e olyan jelet kap meg, mintha hideg lenne a motor.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 09:31


Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..ha el is indul , lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..de az alapjárat darabos marad
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
lambdaszondák cserélve.. Trafok cserélve..

köszi az értelemes hozzászólást!

autója adatai
Széria: 7
Típus: F01
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2009

státusz zinnerman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. október 03. kedd, 10:40


Sziasztok, a tegnap vettem egy 730D 2009-es evjarattal, es ilyen csuny uzeneteket kezdett ki irni tudja valaki, hogy mi lehet az oka?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 03. kedd, 10:41

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (712 pont) | Hozzászólások: 3486

Elküldve: 2017. szeptember 02. szombat, 21:04


Bappy írta: Sziasztok tudna valaki segíteni leszedtem a szívósort hogy ledugozzam elpucoltam egrt szívósort kapott új tomítés stb visszaraktam és nem úgy megy ahogy elötte gyenge lett úgy rémlik hogy mindent visszaraktam ???!!!


A szívósor tűzfal felőli végén vissza lett dugva a nyomásmérőnek a csatlakozója?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Bappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2017. szeptember 02. szombat, 14:26


Sziasztok tudna valaki segíteni leszedtem a szívósort hogy ledugozzam elpucoltam egrt szívósort kapott új tomítés stb visszaraktam és nem úgy megy ahogy elötte gyenge lett úgy rémlik hogy mindent visszaraktam ???!!!