Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Andika Elküldve: 2015-11-26 17:53 Társalgó

Andika írta:
hil írta:
Andika írta: Hello Mindenki!
Ezúton mondok köszönetet Yellow-nak a válaszért és üzenem neki a fékpedál alatti kapcsoló beszart ma megrendeltem holnap megjön.
Hil-nek pedig hálás köszönet az emailért amit nekem küldött.
:orokhala::orokhala::orokhala:

Szia!
A profilodon lévő mail címre elküldtem az e36 teljes kapcsolási rajzát tegnap. Mivel nem reagáltál rá, valszeg nem kaptad meg, ami lehet azért is, mert nem igaz a feltett mail címed.
Ennyit a segíteni akarásról.....
bye:hil

ebben a pillanatban kaptam az értesítést privátban, miszerint megkaptad, rendben a dolog.





Na hála az égnek már azt hittem újabb vádak érnek mint a múltkor.Sajnos 3 műszakban dolgozom így nem mindig tudok gép elé ülni esténként.Sőt a férjem időnként szokta jelezni ,hogy éhes ezért ez ügyben is akad tenni valóm

Andika Elküldve: 2015-11-26 17:52 Társalgó

hil írta:
Andika írta: Hello Mindenki!
Ezúton mondok köszönetet Yellow-nak a válaszért és üzenem neki a fékpedál alatti kapcsoló beszart ma megrendeltem holnap megjön.
Hil-nek pedig hálás köszönet az emailért amit nekem küldött.
:orokhala::orokhala::orokhala:

Szia!
A profilodon lévő mail címre elküldtem az e36 teljes kapcsolási rajzát tegnap. Mivel nem reagáltál rá, valszeg nem kaptad meg, ami lehet azért is, mert nem igaz a feltett mail címed.
Ennyit a segíteni akarásról.....
bye:hil

ebben a pillanatban kaptam az értesítést privátban, miszerint megkaptad, rendben a dolog.
Na hála az égnek már azt hittem újabb vádak érnek mint a múltkor.Sajnos 3 műszakban dolgozom így nem mindig tudok gép elé ülni esténként.Sőt a férjem időnként szokta jelezni ,hogy éhes ezért ez ügyben is akad tenni valóm:D




hil Elküldve: 2015-11-26 17:48 Társalgó

Andika írta: Hello Mindenki!
Ezúton mondok köszönetet Yellow-nak a válaszért és üzenem neki a fékpedál alatti kapcsoló beszart ma megrendeltem holnap megjön.
Hil-nek pedig hálás köszönet az emailért amit nekem küldött.
:orokhala::orokhala::orokhala:

Szia!
A profilodon lévő mail címre elküldtem az e36 teljes kapcsolási rajzát tegnap. Mivel nem reagáltál rá, valszeg nem kaptad meg, ami lehet azért is, mert nem igaz a feltett mail címed.
Ennyit a segíteni akarásról.....
bye:hil

ebben a pillanatban kaptam az értesítést privátban, miszerint megkaptad, rendben a dolog.



Andika Elküldve: 2015-11-26 17:32 Társalgó

Hello Mindenki!
Ezúton mondok köszönetet Yellow-nak a válaszért és üzenem neki a fékpedál alatti kapcsoló beszart ma megrendeltem holnap megjön.
Hil-nek pedig hálás köszönet az emailért amit nekem küldött.
:orokhala::orokhala::orokhala:

gbartfai Elküldve: 2015-11-24 22:29 Mi lehet a baj?

gbartfai írta:
YELLOW írta:
gbartfai írta:
YELLOW írta:
gbartfai írta: Sziasztok!

Szeretett E90-es 316i-m a hétvégén érdekes jelenségeket kezdett el produkálni. A hétvégén egy nagyobb túrára mentem vele, és egy rázós útszakaszon kigyulladt a "megnövekedett károsanyag kibocsátással járó motorüzemzavar" visszajelző. A motor nem erőtlen, ugyanúgy húz, viszont azóta az alapjárat nagyon enyhén ingadozik. 40-50km után az autópályán ~140-es tempónál 3-4 alkalommal felvillant az ABS lámpa is, ekkor az autó teljesen megtorpant. Hozzáteszem az út nagyon nyálkás és csúszós volt, amint ez megszünt az ABS jelenség nem jött elő újra. A check engine lámpa viszont azóta is folyamatosan világit, az alapjárat ingadozással együtt.
A héten szeretném kiolvasni a hibakódokat, de addig is érdekelne volt e valakinek már hasonló problémája, illetve mit érdemes megnézni elsőkörben. Én EGR szelepre tippelnék, de mint irtam a motor nem erőtlen, és az alapjárat is csak minimálisan ingadozik. Esetleg valamilyen kábel/szenzor szétcsúszott volna a rázós úton?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv,
Gergő


már probléma van? :D üdv itt amúgy ;)
ha jól rémlik van ezekben olyan, hogy NOX szenzor. nem az együttest érzékeli! állítólag szokott is velük gond lenni, és nem is olcsó a dolog.
az ABS felvillanás attól lehet, hogy valamelyik kerék, vagy kerekek nem értek talajt, ilyenkor a DSC vagy DTC, vagy nem is tudom nálad minek hívják, működésbe lép, amit az ABS lámpa jelezhet. bár elvileg külön jelzése van ennek. az is lehet, hogy az ABS szenzor alatt futó "tányér, tömb" amin a vágatok vannak, belekerült valami dzsuva. de érdemes a szenzor csatlakozási pontjait átnézni.
alapjárat ingadozás lehet attól is, ha közben megy a fűtés az utastérben, lehet a kiegészítű fütés okozza. szerintem az már van nálad is.


Hi,

Ehhez a motorhoz (N43B16A) elviekben nincs NOx szenzor (hálistennek). Remélem a hibakiolvasás majd mondd valami okosat, addig is van értelme tiszitanom az EGR-t?

Üdv,
Gergő


először is ne felülre írj, itt az a szokás, hogy alulra válaszolunk. tudom nehéz, anno nekem is az volt :D
nem mondtad mennyi a km. ha nem túl sok, akkor felesleges szerintem. mégis csak benzines autó. ha magadnak csinálnád, és van időd, éppen megnézheted.


Hi,

Tegnap este megtörtént a DTC kiolvasás, egyetlen hibakódot dob: P0420 - Catalyst System Efficiency Below Treshold (Bank1). Utánaolvasva mindenhol azt találom hogy ez vagy O2 szenzor lesz, vagy rosszabb esetben katalizátor. Még nem volt időm megnézni, de abban reménykedem hogy csak a rázós úton lazult ki valami ebben a körben. Lehetséges ez?

Üdv,
G


Sziasztok,

A hétvégén sikerült foglalkoznom az autóval, a katalizátor utáni lambdaszonda tápcsatlakozója meglazult. Helyrerakás után a hibajel megszűnt, a gép azóta gond nélkül üzemel! :iszunkra:

Üdv,
G

LeonVT92 Elküldve: 2015-11-23 22:10 Eltűnik a hűtővíz!

Tano írta:
LeonVT92 írta: Sziasztok!

Történt a dolog, hogy fogyott a hűtővizem. Kiegyenlítő repedt volt, csere, egy darabig jó is volt. Aztán a minap ismét bejelzett és a fűtésem is elment. Fagyálló/víz elő, aztán észrevettem, hogy a légtelenítő csavaromon keresztül távozik a víz és levegősödik a rendszer...(valószínűleg az egyik pont ahol folyik a víz. Szerelő szerint hengerfejes de a jeleit nem mutatja a kocsi. Gondolok itt a túrós olajbetöltőre, trutyis nívóra, olajos vízre, vizes olajra, füstre, szagra, stb stb stb.)
Kérdéseim a következőek lennének:
- Azt olvastam, hogy a légtelenítő csavar méretei a következők: M9x1, 10mm, 17,5mm ez valós? Valamint milyen anyagból van ez a csavar?
- A bal felső (vízfűtő) és a jobb felső csavart (ez is légtelenítő állítólag!?) hiába tekerem ki nem történik semmi sem.

Hol mehet még el a vizem? Vízpumpánál semmi sem nedves. Ha helyreraktam a vizet visszajön a fűtés is igaz?

Köszönöm a válaszokat!


Ha láttad hogy a légtelenítőcsavarnál folyik el, akkor cseréld a csavart. Ez csak sima műanyag, nekem is cserélni kellett már egyszer a kiegyenlítőnél lévőt, mert megrepedt. A cikszáma: 17111712788
A te motorteredben egyébként 5 db ilyen van.


Holnap amint végeztem a munkahelyemen beszerzek pár darab ilyen csavart, köszönöm a cikkszámot és a segítséget!

A vízfűtő (nem tudom mi a pontos megnevezése) csövénél lévő csavar mire szolgál? légtelenítő az is?

Tano Elküldve: 2015-11-23 21:56 Eltűnik a hűtővíz!

LeonVT92 írta: Sziasztok!

Történt a dolog, hogy fogyott a hűtővizem. Kiegyenlítő repedt volt, csere, egy darabig jó is volt. Aztán a minap ismét bejelzett és a fűtésem is elment. Fagyálló/víz elő, aztán észrevettem, hogy a légtelenítő csavaromon keresztül távozik a víz és levegősödik a rendszer...(valószínűleg az egyik pont ahol folyik a víz. Szerelő szerint hengerfejes de a jeleit nem mutatja a kocsi. Gondolok itt a túrós olajbetöltőre, trutyis nívóra, olajos vízre, vizes olajra, füstre, szagra, stb stb stb.)
Kérdéseim a következőek lennének:
- Azt olvastam, hogy a légtelenítő csavar méretei a következők: M9x1, 10mm, 17,5mm ez valós? Valamint milyen anyagból van ez a csavar?
- A bal felső (vízfűtő) és a jobb felső csavart (ez is légtelenítő állítólag!?) hiába tekerem ki nem történik semmi sem.

Hol mehet még el a vizem? Vízpumpánál semmi sem nedves. Ha helyreraktam a vizet visszajön a fűtés is igaz?

Köszönöm a válaszokat!


Ha láttad hogy a légtelenítőcsavarnál folyik el, akkor cseréld a csavart. Ez csak sima műanyag, nekem is cserélni kellett már egyszer a kiegyenlítőnél lévőt, mert megrepedt. A cikszáma: 17111712788
A te motorteredben egyébként 5 db ilyen van.

szotakdavid Elküldve: 2015-11-22 18:55 Hûtõvíz

hil írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
Tano írta:
kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt :) inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.:nyelvcsova:

:fetreng:



Részemről ennyi volt a segítség! Tuti van tapasztalatod a Bmw-el elég ahhoz h te egy fazékban tesztelgesd a termosztátot. Nyugi nem lesz 100% biztos az eredmény :D :D


Szia Dávid!
Ezt én írtam (a főzögetést), és arra akartam rámutatni ezzel, hogy nem lehetett megállapítani azt, hogy rossz, vagy jó a thermosztát. Valamit félre érthettél.
bye:hil





Tudom hogy mit írtál Hil. Más tesztelésre nem tudok gondolni ahogy a problémával küzdő tag szeretné tesztelni a termosztátokat...főleg az EGR termosztátot.

Ezért írtam azt amit írtam.

Dávid

kiskiru Elküldve: 2015-11-22 17:55 Hûtõvíz

végül is nem nagy tétel úgy is akartam rendelni mást is, megrendelem mindkettőt és legfeljebb lesz egy tartalék a polcon az egyikböl :)


thx

hil Elküldve: 2015-11-22 14:38 Hûtõvíz

kiskiru írta:
hil írta:
kiskiru írta:
hil írta:
Tano írta:
kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt :) inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.:nyelvcsova:

:fetreng:



Azért annyira okos nem vagyok :mrgreen:
de bmw elött is voltak kocsijaim meg motorjaim, és azokat is karbantartottam, meg szereltem őket

Azért irtam hogy feleslegesen nem cserélem mind kettőt , mert csak a hibásat szeretném, meg persze ha valaki ad választ hogy miert kellene mindkettöt egyszerre akkor természetesen megfogadom-hallgatom a tanácsot, de az nem válasz hogy mindkettőt és kész :D, mivel speciel semmi köze egymáshoz a kettőnek max annyi hogy a hibás egr termo is okozhat lassú bemelegedést és alasonyabb üzemi hőfokot.

nem vagyok Autószerelő, de azért szerelgetni szoktam a saját cuccaimat

de úgy látom a segítő készség helyett it nagyobb az arc :D
továbbá kérdezem a segítőkészektől hogy melyik utángyártó cég termékeivel vagytok megelégedve
:iszunkra:
üdv

mivel a kocsit most vettem nyilván még lesz bőven kérdésem mire kijavítja az amber az apróságokat

Szia!
A Fórumtársak ezt arra értették, hogy mint ismert, az öngyújtósokban 2 termosztát van. Többen is úgy gondolták, hogy csak a rosszt cserélik. Igen ám, de melyik a rossz? Ezt még senki sem tudta egyértelműen megállapítani. Kicserélte az egyiket (random, hogy melyiket, vagy logikai levezetés alapján), aztán a másikat is cserélve állt helyre a rend.
Itt nem a segítőkészség hiányáról szól a történet, hanem a gyakorlati tapasztalatok alapján válaszoltak kérdésedre, Neked megspórolva a felesleges szerelgetést, boltba menést. De ha visszaolvasnál (elég sokat kell) Magad is belátnád, hogy miért ajánlották mindkettő cseréjét.
bye:hil



köszönöm a levezetést:kiraly:
remélem van polcon itt a környéken egy egr thermoszát mert akkor csak le kell csekkolni hogy az alapesetbe zárt e vagy nyitott, aztán összehasonlitani a sajáttal

Szia!
Nekem csak 1db termosztátom volt. Kivettem, fazékban vízbe téve főztem, hűtöttem rendben működött. A helyén pedig mégsem volt jó, nem melegedett fel a motor, nem volt fűtés. Újat betéve, lett fűtés is. A kiszereltet néztem még egy darabig, sokszor próbálkoztam vele és kiszerelve rendesen működőnek láttam.
A fenti saját tapasztalatom, nem hallomás csupán.