autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz lakacsama

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. február 24. szombat, 13:25


YELLOW írta:
lakacsama írta: Sziasztok!
Időnként, főleg alacsony fordulatszámon három hengereik a 116i, de magason is elő-elő fordul, annyi a szerencse(?), hogy az út maximum 20%ában csinálja.. Rákötöttük hibakót olvasóra, a 2E33 kódot dobta ki, ami az injektorra utalt, majd tettünk a tankba spurit bőven, kb 100km-en keresztül nem jött vissza a motor check engine kód, és nem is 3 hengerezett, azonban ma újból elkezdte. Esetleg ötletek, hogy az injektor tisztítón kívül mit lehetne megnézni, kipróbálni? Lehet máshol is gond az injektoron kívül a hibakód olvasó ellenére?
Egyéb ötletek, tapasztalatok?
Köszönöm!



N43B16 motorkód? akkor injektor csere lesz ebből. ha csak nem a koksz van a szelepekhez beragadva.


N45-ös motor van benne, 340000km-el, használtan vettem, minden léyneges dolog cserélve volt benne, de az injektort nem mondták. Egész injektorsort vagy elég a rossz fejet?

Elég valószínű, hogyha a spurira reagált és egy darabig eltűnt a motor check engine kód és jól is ment 100km-ig, hogy az injektor lesz a felelős? Valamint egy mezei hibakód olvasó 2E33-as kódot dobta ki, ami ugyebár az injektorra utal, és a spuri után tűntek el az olvasó által kiírt kódok és állt be szépen. Mit gondolsz?

Tipp esetleg?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. február 24. szombat, 13:27

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14686 pont) | Hozzászólások: 16012

Elküldve: 2018. február 24. szombat, 06:40


lakacsama írta: Sziasztok!
Időnként, főleg alacsony fordulatszámon három hengereik a 116i, de magason is elő-elő fordul, annyi a szerencse(?), hogy az út maximum 20%ában csinálja.. Rákötöttük hibakót olvasóra, a 2E33 kódot dobta ki, ami az injektorra utalt, majd tettünk a tankba spurit bőven, kb 100km-en keresztül nem jött vissza a motor check engine kód, és nem is 3 hengerezett, azonban ma újból elkezdte. Esetleg ötletek, hogy az injektor tisztítón kívül mit lehetne megnézni, kipróbálni? Lehet máshol is gond az injektoron kívül a hibakód olvasó ellenére?
Egyéb ötletek, tapasztalatok?
Köszönöm!



N43B16 motorkód? akkor injektor csere lesz ebből. ha csak nem a koksz van a szelepekhez beragadva.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz lakacsama

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. február 23. péntek, 23:16


Sziasztok!
Időnként, főleg alacsony fordulatszámon három hengereik a 116i, de magason is elő-elő fordul, annyi a szerencse(?), hogy az út maximum 20%ában csinálja.. Rákötöttük hibakót olvasóra, a 2E33 kódot dobta ki, ami az injektorra utalt, majd tettünk a tankba spurit bőven, kb 100km-en keresztül nem jött vissza a motor check engine kód, és nem is 3 hengerezett, azonban ma újból elkezdte. Esetleg ötletek, hogy az injektor tisztítón kívül mit lehetne megnézni, kipróbálni? Lehet máshol is gond az injektoron kívül a hibakód olvasó ellenére?
Egyéb ötletek, tapasztalatok?
Köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. február 23. péntek, 23:16

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz esumeg0609

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. február 23. péntek, 20:10


Adriano98 írta:
gabi88 írta:
esumeg0609 írta: Sziasztok. (e46 320d kombi 1999)
Körülbelül 3 hónapja a jobb első keréktől nyikorgást hallunk. Eleinte csak néha mostmár a sebesség is mindegy nyikorog. Vettünk féktisztitót, voltunk szerelőnél féktisztításon. Mai nap folyamán kicseréltek mindent kivéve a féktárcsát. A probléma még mindig megvan és már nem tudjuk hogy mit csináljunk. Lehetséges hogy a lengéscsillapító cserénél történt valami? Mivel azt csináltattuk 3 hónappal ezelőtt. Köszönöm az ötletek előre is.

femes nyikorgas?mit csereltek ki betetet,
nincs meg egetve tarcsa vagy betet?
a munkahenger ha nem tokéletes es eri a betet a tarcsat akkor lehet az


Szia! Folyamatosan hallod, vagy szakaszosan? Nekem az okozott hasonlót, hogy az egyik kerék rögzítőcsavar cserélve lett egy kicsit hosszabbra, el ért valami fémet és az okozott nyikorgó, néha kopogó hangot. De nem valószínű, hogy nálad ez lesz, ha 3 hónapja folyamatosan tart.




Igen fémes de nem annyira mint amikor a hátsó fékporvédő lemez volt rozsdás. Nincs égetve, Új a fékpofa és a betét is. A hangot kisebb sebességnél hangosabban hallani. Régebben ritkábban mostmar kb 2km után folyamatosan.

Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2018. február 23. péntek, 19:54


gabi88 írta:
esumeg0609 írta: Sziasztok. (e46 320d kombi 1999)
Körülbelül 3 hónapja a jobb első keréktől nyikorgást hallunk. Eleinte csak néha mostmár a sebesség is mindegy nyikorog. Vettünk féktisztitót, voltunk szerelőnél féktisztításon. Mai nap folyamán kicseréltek mindent kivéve a féktárcsát. A probléma még mindig megvan és már nem tudjuk hogy mit csináljunk. Lehetséges hogy a lengéscsillapító cserénél történt valami? Mivel azt csináltattuk 3 hónappal ezelőtt. Köszönöm az ötletek előre is.

femes nyikorgas?mit csereltek ki betetet,
nincs meg egetve tarcsa vagy betet?
a munkahenger ha nem tokéletes es eri a betet a tarcsat akkor lehet az


Szia! Folyamatosan hallod, vagy szakaszosan? Nekem az okozott hasonlót, hogy az egyik kerék rögzítőcsavar cserélve lett egy kicsit hosszabbra, el ért valami fémet és az okozott nyikorgó, néha kopogó hangot. De nem valószínű, hogy nálad ez lesz, ha 3 hónapja folyamatosan tart.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. február 23. péntek, 19:55

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz gabi88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. február 23. péntek, 19:48


esumeg0609 írta: Sziasztok. (e46 320d kombi 1999)
Körülbelül 3 hónapja a jobb első keréktől nyikorgást hallunk. Eleinte csak néha mostmár a sebesség is mindegy nyikorog. Vettünk féktisztitót, voltunk szerelőnél féktisztításon. Mai nap folyamán kicseréltek mindent kivéve a féktárcsát. A probléma még mindig megvan és már nem tudjuk hogy mit csináljunk. Lehetséges hogy a lengéscsillapító cserénél történt valami? Mivel azt csináltattuk 3 hónappal ezelőtt. Köszönöm az ötletek előre is.

femes nyikorgas?mit csereltek ki betetet,
nincs meg egetve tarcsa vagy betet?
a munkahenger ha nem tokéletes es eri a betet a tarcsat akkor lehet az


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz esumeg0609

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. február 23. péntek, 18:12


Sziasztok. (e46 320d kombi 1999)
Körülbelül 3 hónapja a jobb első keréktől nyikorgást hallunk. Eleinte csak néha mostmár a sebesség is mindegy nyikorog. Vettünk féktisztitót, voltunk szerelőnél féktisztításon. Mai nap folyamán kicseréltek mindent kivéve a féktárcsát. A probléma még mindig megvan és már nem tudjuk hogy mit csináljunk. Lehetséges hogy a lengéscsillapító cserénél történt valami? Mivel azt csináltattuk 3 hónappal ezelőtt. Köszönöm az ötletek előre is.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz gabi88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. február 23. péntek, 15:24


Sziasztok.tudna valaki segiteni.e36 318tds gepre teve nem ir hibat.legtomegmerot csereltem.de alulrol nem akar hozni.majd 2000 korul meg indul de az sem az igazi.nem fustol egy dekat se.be raktam egy ot forintost az agrhez picit segitett.0.65nel szablyoz a turbo.mit nezzek meg porlaszto....elore koszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz attor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. február 23. péntek, 15:08


Sziasztok kérdésem lenne 200-300 km után kidobja hibának 29F5 -katalizátor konverzió,2. hengersor szakadt; -2Ca3 Unknown fault code. E91 2006 320i ha valaki találkozott már ezzel a hibával és megoldotta megköszönném az infót!!Szép napot!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. február 21. szerda, 23:08


YELLOW írta:
adams22 írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.

Köszönöm a válaszokat előre is!


trafó lesz. cseréld meg a kettest a hármassal, és nézd meg átviszi e a hibát. átfogja.
én Beru trafót javaslok és jobb ha cseréled mind a 4-et.
egyébként nekem akkor adta meg végleg magát, amikor új NGK gyertyák kerültek bele, majd 150km múlva kampó. előtte 2x csinálta hidegindításnál, de több hónap különbséggel.


Én is gondoltam trafóra még a gyári bosch-os van benne. Tegnap meg is cseréltem őket csak ugye meg akartam várni amíg teljesen lehűl a motor és úgy beindítani. Ezért ez ma délután fog kiderülni csak.
Az életszerű, hogy rossz trafó miatt a befecskendezési idő is megnyúlik alapjáraton? Mert van amikor 0-hoz közelít úgy tudom az a jó és van amikor fel megy 5-8-ra is.

Köszönöm!


Megcserélés után is továbbra is a 2-es hengerre hozza a gyújtáskimaradást. + annyi hogy mellé még a 4-esre is. Tehát nem vándorol tovább. Valami más ötlet még esetleg ?


lehet rossz a gyertya. én csak NGK-ban bízom.
pont neked mondom, de én a bosch dolgokban nem annyira bízok, ha nem muszáj, és van alternatíva, akkor bármi más.
jó csinálta már gyertya csere előtt is. a gyújtásvezérléssel nem nagyon szokott gond lenni.
trafó jól rá lett dugva a kettes gyertyára is? mert képes lepattani róla. nekem is le volt, én azt hittem a szakival együtt, hogy a gyertyát kilőtte a henger.
vagy a trafóra menő csatlakozókat mozgasd át.
a kérdés, hogy a ketets trafót a hármassal cserélted meg? vagy a négyessel? mert a kettes lehet azért lett szar, mert a gyertya azt is kinyírta.



Igen volt már olyan hogy fel pattant nekem is, de most direkt figyeltem rá hogy jól rá legyen nyomva.
A hengerek sorszámozását nem a vezérléstől számolja sorban 1-2-3-4?
Mert én ez alapján cseréltem meg a két középsőt. Nekem ezt mondták hogy így vannak.

További észrevétel:
Meleg motornál ha alapjáraton nyomok hirtelen egy nagy gázt (kb. 50-70%) akkor nem egyenletesen pörög fel az autó hanem dadogva. Főleg a kipufogón hallani hogy darabosan pufog ki ilyenkor.

Esetleg injektor gond nem lehet? Durva futás, alapjárati gondok stb..



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. február 22. csütörtök, 08:36

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14686 pont) | Hozzászólások: 16012

Elküldve: 2018. február 21. szerda, 22:02


adams22 írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.

Köszönöm a válaszokat előre is!


trafó lesz. cseréld meg a kettest a hármassal, és nézd meg átviszi e a hibát. átfogja.
én Beru trafót javaslok és jobb ha cseréled mind a 4-et.
egyébként nekem akkor adta meg végleg magát, amikor új NGK gyertyák kerültek bele, majd 150km múlva kampó. előtte 2x csinálta hidegindításnál, de több hónap különbséggel.


Én is gondoltam trafóra még a gyári bosch-os van benne. Tegnap meg is cseréltem őket csak ugye meg akartam várni amíg teljesen lehűl a motor és úgy beindítani. Ezért ez ma délután fog kiderülni csak.
Az életszerű, hogy rossz trafó miatt a befecskendezési idő is megnyúlik alapjáraton? Mert van amikor 0-hoz közelít úgy tudom az a jó és van amikor fel megy 5-8-ra is.

Köszönöm!


Megcserélés után is továbbra is a 2-es hengerre hozza a gyújtáskimaradást. + annyi hogy mellé még a 4-esre is. Tehát nem vándorol tovább. Valami más ötlet még esetleg ?


lehet rossz a gyertya. én csak NGK-ban bízom.
pont neked mondom, de én a bosch dolgokban nem annyira bízok, ha nem muszáj, és van alternatíva, akkor bármi más.
jó csinálta már gyertya csere előtt is. a gyújtásvezérléssel nem nagyon szokott gond lenni.
trafó jól rá lett dugva a kettes gyertyára is? mert képes lepattani róla. nekem is le volt, én azt hittem a szakival együtt, hogy a gyertyát kilőtte a henger.
vagy a trafóra menő csatlakozókat mozgasd át.
a kérdés, hogy a ketets trafót a hármassal cserélted meg? vagy a négyessel? mert a kettes lehet azért lett szar, mert a gyertya azt is kinyírta.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. február 21. szerda, 20:22


adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.

Köszönöm a válaszokat előre is!


trafó lesz. cseréld meg a kettest a hármassal, és nézd meg átviszi e a hibát. átfogja.
én Beru trafót javaslok és jobb ha cseréled mind a 4-et.
egyébként nekem akkor adta meg végleg magát, amikor új NGK gyertyák kerültek bele, majd 150km múlva kampó. előtte 2x csinálta hidegindításnál, de több hónap különbséggel.


Én is gondoltam trafóra még a gyári bosch-os van benne. Tegnap meg is cseréltem őket csak ugye meg akartam várni amíg teljesen lehűl a motor és úgy beindítani. Ezért ez ma délután fog kiderülni csak.
Az életszerű, hogy rossz trafó miatt a befecskendezési idő is megnyúlik alapjáraton? Mert van amikor 0-hoz közelít úgy tudom az a jó és van amikor fel megy 5-8-ra is.

Köszönöm!





Megcserélés után is továbbra is a 2-es hengerre hozza a gyújtáskimaradást. + annyi hogy mellé még a 4-esre is. Tehát nem vándorol tovább. Valami más ötlet még esetleg ?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. február 21. szerda, 09:00


YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.

Köszönöm a válaszokat előre is!


trafó lesz. cseréld meg a kettest a hármassal, és nézd meg átviszi e a hibát. átfogja.
én Beru trafót javaslok és jobb ha cseréled mind a 4-et.
egyébként nekem akkor adta meg végleg magát, amikor új NGK gyertyák kerültek bele, majd 150km múlva kampó. előtte 2x csinálta hidegindításnál, de több hónap különbséggel.


Én is gondoltam trafóra még a gyári bosch-os van benne. Tegnap meg is cseréltem őket csak ugye meg akartam várni amíg teljesen lehűl a motor és úgy beindítani. Ezért ez ma délután fog kiderülni csak.
Az életszerű, hogy rossz trafó miatt a befecskendezési idő is megnyúlik alapjáraton? Mert van amikor 0-hoz közelít úgy tudom az a jó és van amikor fel megy 5-8-ra is.

Köszönöm!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. február 21. szerda, 09:13

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14686 pont) | Hozzászólások: 16012

Elküldve: 2018. február 20. kedd, 22:20


adams22 írta: Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.

Köszönöm a válaszokat előre is!


trafó lesz. cseréld meg a kettest a hármassal, és nézd meg átviszi e a hibát. átfogja.
én Beru trafót javaslok és jobb ha cseréled mind a 4-et.
egyébként nekem akkor adta meg végleg magát, amikor új NGK gyertyák kerültek bele, majd 150km múlva kampó. előtte 2x csinálta hidegindításnál, de több hónap különbséggel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. február 20. kedd, 20:31


Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.

Köszönöm a válaszokat előre is!