YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15529 pont) | Hozzászólások: 17060

Elküldve: 2020. július 31. péntek, 15:19


digithy írta:
YELLOW írta:
digithy írta:
YELLOW írta:
digithy írta: Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!


az a kattogás normális. biztos abból reléből jön?
ha nem húz be azért van, mert nincs meg neki a rendes 12V. mást nem tudok elképzelni. az a DME reléje. mivel neked hátul van az akksi, lehet annak kellene a saruit megnézni, hogy a pirotechnikai patronnál minden rendben-van-e. de lehet valahol valami testel. régóta ilyen? nem lett valami új elektromos dolog beszerelve, mióta csinálja?


Igen biztos abból a reléből jön. Ráadásul amikor csinálja olyan hangos hogy a kocsiban is hallja az ember. Egyedül egy fejegység lett benne cserélve meg a tető ablak motorja lett lekőtve. A próblémát kb márciusban kezdte de nem mindig mikor milyen kedve van. Tehát rendszereséget se tudok benne rendesen felfedezni.


de gyújtás ráadásnál normális a kattogás, csinálja sokáig, meg utána is néha kattan egyet-egyet. szerintem azzal nincs gond.
a nem indul alatt mit értesz? önindító teker, csak nem indul be, vagy nem is teker? mert ha teker, akkor indításgátló, EWS, üzemanyagpumpa, vagy épp annak a reléje nem jó.


Az önindító teker de viszont a üzemanyag pumpa nem indul el csak ha abba hagyta. Az üzemanyag pumpa reléje is lett már cserélve. Viszont még annyi hogy a kattogás abba hagyása után fel villan egy másodpercre az EML jel is.


ez inkább olyan, mintha az immo tiltana le. jó lenne BMW diaggal hibát olvasni.
látatlanban nincs több ötletem.
kulcsház nem lett cserélve esetleg? mert lehet távolra esik az immo chip, aztán határon van, hol jó, hol nem jó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz digithy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2020. július 31. péntek, 09:56


YELLOW írta:
digithy írta:
YELLOW írta:
digithy írta: Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!


az a kattogás normális. biztos abból reléből jön?
ha nem húz be azért van, mert nincs meg neki a rendes 12V. mást nem tudok elképzelni. az a DME reléje. mivel neked hátul van az akksi, lehet annak kellene a saruit megnézni, hogy a pirotechnikai patronnál minden rendben-van-e. de lehet valahol valami testel. régóta ilyen? nem lett valami új elektromos dolog beszerelve, mióta csinálja?


Igen biztos abból a reléből jön. Ráadásul amikor csinálja olyan hangos hogy a kocsiban is hallja az ember. Egyedül egy fejegység lett benne cserélve meg a tető ablak motorja lett lekőtve. A próblémát kb márciusban kezdte de nem mindig mikor milyen kedve van. Tehát rendszereséget se tudok benne rendesen felfedezni.


de gyújtás ráadásnál normális a kattogás, csinálja sokáig, meg utána is néha kattan egyet-egyet. szerintem azzal nincs gond.
a nem indul alatt mit értesz? önindító teker, csak nem indul be, vagy nem is teker? mert ha teker, akkor indításgátló, EWS, üzemanyagpumpa, vagy épp annak a reléje nem jó.


Az önindító teker de viszont a üzemanyag pumpa nem indul el csak ha abba hagyta. Az üzemanyag pumpa reléje is lett már cserélve. Viszont még annyi hogy a kattogás abba hagyása után fel villan egy másodpercre az EML jel is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15529 pont) | Hozzászólások: 17060

Elküldve: 2020. július 30. csütörtök, 19:38


digithy írta:
YELLOW írta:
digithy írta: Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!


az a kattogás normális. biztos abból reléből jön?
ha nem húz be azért van, mert nincs meg neki a rendes 12V. mást nem tudok elképzelni. az a DME reléje. mivel neked hátul van az akksi, lehet annak kellene a saruit megnézni, hogy a pirotechnikai patronnál minden rendben-van-e. de lehet valahol valami testel. régóta ilyen? nem lett valami új elektromos dolog beszerelve, mióta csinálja?


Igen biztos abból a reléből jön. Ráadásul amikor csinálja olyan hangos hogy a kocsiban is hallja az ember. Egyedül egy fejegység lett benne cserélve meg a tető ablak motorja lett lekőtve. A próblémát kb márciusban kezdte de nem mindig mikor milyen kedve van. Tehát rendszereséget se tudok benne rendesen felfedezni.


de gyújtás ráadásnál normális a kattogás, csinálja sokáig, meg utána is néha kattan egyet-egyet. szerintem azzal nincs gond.
a nem indul alatt mit értesz? önindító teker, csak nem indul be, vagy nem is teker? mert ha teker, akkor indításgátló, EWS, üzemanyagpumpa, vagy épp annak a reléje nem jó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz digithy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2020. július 30. csütörtök, 07:33


YELLOW írta:
digithy írta: Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!


az a kattogás normális. biztos abból reléből jön?
ha nem húz be azért van, mert nincs meg neki a rendes 12V. mást nem tudok elképzelni. az a DME reléje. mivel neked hátul van az akksi, lehet annak kellene a saruit megnézni, hogy a pirotechnikai patronnál minden rendben-van-e. de lehet valahol valami testel. régóta ilyen? nem lett valami új elektromos dolog beszerelve, mióta csinálja?


Igen biztos abból a reléből jön. Ráadásul amikor csinálja olyan hangos hogy a kocsiban is hallja az ember. Egyedül egy fejegység lett benne cserélve meg a tető ablak motorja lett lekőtve. A próblémát kb márciusban kezdte de nem mindig mikor milyen kedve van. Tehát rendszereséget se tudok benne rendesen felfedezni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15529 pont) | Hozzászólások: 17060

Elküldve: 2020. július 28. kedd, 19:57


digithy írta: Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!


az a kattogás normális. biztos abból reléből jön?
ha nem húz be azért van, mert nincs meg neki a rendes 12V. mást nem tudok elképzelni. az a DME reléje. mivel neked hátul van az akksi, lehet annak kellene a saruit megnézni, hogy a pirotechnikai patronnál minden rendben-van-e. de lehet valahol valami testel. régóta ilyen? nem lett valami új elektromos dolog beszerelve, mióta csinálja?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz digithy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2020. július 28. kedd, 18:07


Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15529 pont) | Hozzászólások: 17060

Elküldve: 2020. július 27. hétfő, 19:58


Gadfly írta:
YELLOW írta:
Gadfly írta: Sziasztok

Van egy 2.0 diesel F34-esem és jó ideje küzdök azzal a problémával, hogy hosszabb táv után (általában melegebb időben) terhelés/gázadás következtében az ECU, kb. lefelezi a motorteljesítményt, ami az autó leállítása, majd beindítása után megszűnik, viszont ezt követően (amíg meleg a rendszer) szinte pár perc után ismét beadja ha terhelést kap. A hibakód: P0087 Fuel rail system pressure too low
Annyi észrevétel, hogy melegebb időben ha kevesebb üzemanyag van a tankban, akkor hamarabb dobja a hibát, viszont ha ezt követően rátankolok, akkor egy jó ideig nem dobja. Olyan mint ha az üzemanyag hőmérsékletével lenne valaminek baja. Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Szerintetek mi okozhatja és mi lehet a hiba?
Elég kellemetlen, mert általában előzéskor (terheléskor) veszi el az erőt, ami nem túl biztonságos.
Az autó volt több szerelőnél is, de ezidáig nem sikerült megtalálni a probléma forrását.
Előre is köszönöm a válaszokat/ötleteket!


ez teljesen normális reakció. alacsony a rail nyomás. Az üzemanyagszint azért befolyásolja, mert az üzemanyag hűti az üzemanyag szivattyút és segít neki a nyomás előállításában. átlagos személyautóval gyorsulgatni kevés üzemanyaggal (mint súlycsökkentés) teljesen hülyeség.
több dolog is lehet. magát a nyomás szenzort kizárnám, hiszen leírásod alapján befolyásolja az üzemanyag szint. ha szerencséd van, csak az üzemanyagszűrőt kell cserélni. ha nem volt (60-80ezer km-ként illik cserélni), vagy nem tudod mikor volt, akkor azonnal csere. ha volt cserélve, vagy nem oldja meg a hibát, akkor az üzemanyag pumpa haldoklik. csere. évek óta mondom, hogy legyen a 1/4 tank a nulla, az alá sose engedjük. egyébként valószínű a pumpa lesz rossz, mert a meleg hatására jobban előjön. mihamarabb cserélni kell, sőt nem ártana az egész rendszert átnézni, mert a pumpából leválhat fém szemcse, ami a szűrőn is átpréseli magát, bekerülhet a porlasztóba, ami azoknak is a halálát jelenti.
én 85%-ban azt mondom a tankban lévő üzemanyagpumpa, a maradék a szűrő, de szűrőt mindenképp érdemes cserélni, ne azon a 15ezren múljon kb.


Szia

Köszi a megerősítést! Én is erre gyanakszom, csak nem akartam az opciókat leírni elsőre, mert kíváncsi voltam, hogy milyen tippet kapok.
2 éve van nálam az autó és az üzemanyag szivattyú nem volt cserélve. A gázolajszűrőt a vásárlást követően egyből cseréltem (ahogy sok mindent mást is), viszont erre azért nem gyanakodtam, mert csere után is jelentkezett a hiba.
Alap esetben mindig teletankolnom az autót, csak az utóbbi időben kezdtem el teszt célból kevesebb üzemanyaggal próbálni, mert így mindig előbb dobta a hibát. Teli tankkal is jelentkezik amúgy, viszont úgy jóval később. Gondolom itt jön képbe, hogy a kevesebb üzemanyag hamarabb felmelegszik a tankban, a több pedig később (legalább is én erre a párhuzamra jutottam). Ami szintén, hogy nyáron előbb jön a hiba, télen pedig később.

Azért is kérdeztelek Titeket, mert több szerviz helyen is volt már az autó és mindenhol más infót kaptam......viszont alapból mindenkinek ismeretlen volt a jelenség ami engem is bizonytalanná tett (sajnos még a márkaszerviznek is), és csak tippeket kaptam. Mivel nem olcsók azok az alkatrészek, amiket javasoltak cserének, így inkább szeretném onnan kezdeni a folyamatot (remélem nem lesz folyamat belőle ), ahonnan érdemes.


nem tudom milyen szervizekben voltál. de logikus úgy tesznek, mintha nem tudnák, mert ha megmondják elviszed máshova megjavíttatni. az nekik nem biznisz. így a legtöbb esetben, hát itt kell hagyni, ki kell nyomozni stb. aztán vagy korrektek és tényleg csak azt cserélik amit kell, vagy mellé kiszámláznak mást is, vagy szándékosan mást cserélnek ki. amit én mondtam se vedd alapnak, de nekem úgy tűnik a leírás alapján.
egy szerelő ilyen esetben, hát a gép a rail nyomást írta, akkor biztos szenzor. kicserélteti, vagy csak kiszámlázza. hát nem oldotta meg, akkor gyerünk tovább, neked meg csak dagad a számla, miközben lehet elsőre is tudta volna. ez meg sajnos a legtöbb szerelőnél ilyen. fanatikus szerelőknél jobb az esély.


státusz Gadfly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. július 27. hétfő, 19:37


YELLOW írta:
Gadfly írta: Sziasztok

Van egy 2.0 diesel F34-esem és jó ideje küzdök azzal a problémával, hogy hosszabb táv után (általában melegebb időben) terhelés/gázadás következtében az ECU, kb. lefelezi a motorteljesítményt, ami az autó leállítása, majd beindítása után megszűnik, viszont ezt követően (amíg meleg a rendszer) szinte pár perc után ismét beadja ha terhelést kap. A hibakód: P0087 Fuel rail system pressure too low
Annyi észrevétel, hogy melegebb időben ha kevesebb üzemanyag van a tankban, akkor hamarabb dobja a hibát, viszont ha ezt követően rátankolok, akkor egy jó ideig nem dobja. Olyan mint ha az üzemanyag hőmérsékletével lenne valaminek baja. Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Szerintetek mi okozhatja és mi lehet a hiba?
Elég kellemetlen, mert általában előzéskor (terheléskor) veszi el az erőt, ami nem túl biztonságos.
Az autó volt több szerelőnél is, de ezidáig nem sikerült megtalálni a probléma forrását.
Előre is köszönöm a válaszokat/ötleteket!


ez teljesen normális reakció. alacsony a rail nyomás. Az üzemanyagszint azért befolyásolja, mert az üzemanyag hűti az üzemanyag szivattyút és segít neki a nyomás előállításában. átlagos személyautóval gyorsulgatni kevés üzemanyaggal (mint súlycsökkentés) teljesen hülyeség.
több dolog is lehet. magát a nyomás szenzort kizárnám, hiszen leírásod alapján befolyásolja az üzemanyag szint. ha szerencséd van, csak az üzemanyagszűrőt kell cserélni. ha nem volt (60-80ezer km-ként illik cserélni), vagy nem tudod mikor volt, akkor azonnal csere. ha volt cserélve, vagy nem oldja meg a hibát, akkor az üzemanyag pumpa haldoklik. csere. évek óta mondom, hogy legyen a 1/4 tank a nulla, az alá sose engedjük. egyébként valószínű a pumpa lesz rossz, mert a meleg hatására jobban előjön. mihamarabb cserélni kell, sőt nem ártana az egész rendszert átnézni, mert a pumpából leválhat fém szemcse, ami a szűrőn is átpréseli magát, bekerülhet a porlasztóba, ami azoknak is a halálát jelenti.
én 85%-ban azt mondom a tankban lévő üzemanyagpumpa, a maradék a szűrő, de szűrőt mindenképp érdemes cserélni, ne azon a 15ezren múljon kb.


Szia

Köszi a megerősítést! Én is erre gyanakszom, csak nem akartam az opciókat leírni elsőre, mert kíváncsi voltam, hogy milyen tippet kapok.
2 éve van nálam az autó és az üzemanyag szivattyú nem volt cserélve. A gázolajszűrőt a vásárlást követően egyből cseréltem (ahogy sok mindent mást is), viszont erre azért nem gyanakodtam, mert csere után is jelentkezett a hiba.
Alap esetben mindig teletankolnom az autót, csak az utóbbi időben kezdtem el teszt célból kevesebb üzemanyaggal próbálni, mert így mindig előbb dobta a hibát. Teli tankkal is jelentkezik amúgy, viszont úgy jóval később. Gondolom itt jön képbe, hogy a kevesebb üzemanyag hamarabb felmelegszik a tankban, a több pedig később (legalább is én erre a párhuzamra jutottam). Ami szintén, hogy nyáron előbb jön a hiba, télen pedig később.

Azért is kérdeztelek Titeket, mert több szerviz helyen is volt már az autó és mindenhol más infót kaptam......viszont alapból mindenkinek ismeretlen volt a jelenség ami engem is bizonytalanná tett (sajnos még a márkaszerviznek is), és csak tippeket kaptam. Mivel nem olcsók azok az alkatrészek, amiket javasoltak cserének, így inkább szeretném onnan kezdeni a folyamatot (remélem nem lesz folyamat belőle ), ahonnan érdemes.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. július 27. hétfő, 19:38

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15529 pont) | Hozzászólások: 17060

Elküldve: 2020. július 27. hétfő, 16:43


Gadfly írta: Sziasztok

Van egy 2.0 diesel F34-esem és jó ideje küzdök azzal a problémával, hogy hosszabb táv után (általában melegebb időben) terhelés/gázadás következtében az ECU, kb. lefelezi a motorteljesítményt, ami az autó leállítása, majd beindítása után megszűnik, viszont ezt követően (amíg meleg a rendszer) szinte pár perc után ismét beadja ha terhelést kap. A hibakód: P0087 Fuel rail system pressure too low
Annyi észrevétel, hogy melegebb időben ha kevesebb üzemanyag van a tankban, akkor hamarabb dobja a hibát, viszont ha ezt követően rátankolok, akkor egy jó ideig nem dobja. Olyan mint ha az üzemanyag hőmérsékletével lenne valaminek baja. Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Szerintetek mi okozhatja és mi lehet a hiba?
Elég kellemetlen, mert általában előzéskor (terheléskor) veszi el az erőt, ami nem túl biztonságos.
Az autó volt több szerelőnél is, de ezidáig nem sikerült megtalálni a probléma forrását.
Előre is köszönöm a válaszokat/ötleteket!


ez teljesen normális reakció. alacsony a rail nyomás. Az üzemanyagszint azért befolyásolja, mert az üzemanyag hűti az üzemanyag szivattyút és segít neki a nyomás előállításában. átlagos személyautóval gyorsulgatni kevés üzemanyaggal (mint súlycsökkentés) teljesen hülyeség.
több dolog is lehet. magát a nyomás szenzort kizárnám, hiszen leírásod alapján befolyásolja az üzemanyag szint. ha szerencséd van, csak az üzemanyagszűrőt kell cserélni. ha nem volt (60-80ezer km-ként illik cserélni), vagy nem tudod mikor volt, akkor azonnal csere. ha volt cserélve, vagy nem oldja meg a hibát, akkor az üzemanyag pumpa haldoklik. csere. évek óta mondom, hogy legyen a 1/4 tank a nulla, az alá sose engedjük. egyébként valószínű a pumpa lesz rossz, mert a meleg hatására jobban előjön. mihamarabb cserélni kell, sőt nem ártana az egész rendszert átnézni, mert a pumpából leválhat fém szemcse, ami a szűrőn is átpréseli magát, bekerülhet a porlasztóba, ami azoknak is a halálát jelenti.
én 85%-ban azt mondom a tankban lévő üzemanyagpumpa, a maradék a szűrő, de szűrőt mindenképp érdemes cserélni, ne azon a 15ezren múljon kb.

státusz Gadfly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. július 27. hétfő, 10:14


Sziasztok

Van egy 2.0 diesel F34-esem és jó ideje küzdök azzal a problémával, hogy hosszabb táv után (általában melegebb időben) terhelés/gázadás következtében az ECU, kb. lefelezi a motorteljesítményt, ami az autó leállítása, majd beindítása után megszűnik, viszont ezt követően (amíg meleg a rendszer) szinte pár perc után ismét beadja ha terhelést kap. A hibakód: P0087 Fuel rail system pressure too low
Annyi észrevétel, hogy melegebb időben ha kevesebb üzemanyag van a tankban, akkor hamarabb dobja a hibát, viszont ha ezt követően rátankolok, akkor egy jó ideig nem dobja. Olyan mint ha az üzemanyag hőmérsékletével lenne valaminek baja. Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Szerintetek mi okozhatja és mi lehet a hiba?
Elég kellemetlen, mert általában előzéskor (terheléskor) veszi el az erőt, ami nem túl biztonságos.
Az autó volt több szerelőnél is, de ezidáig nem sikerült megtalálni a probléma forrását.
Előre is köszönöm a válaszokat/ötleteket!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15529 pont) | Hozzászólások: 17060

Elküldve: 2020. július 19. vasárnap, 11:17


hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.


Rendben majd ha nem felejted el akkor írd le kérlek Mások is azt mondták hogy ennek a kábelnek mást is kellett volna látnia de sajnos csak ABS és DME amivel kommunikál ,Lehetséges hogy nincs CAN kommunikáció , CAN az nem a biztisiték tábla felett van? Ez lehetséges valamilyen kábel szakadás vagy kontakt hiba miatt?
Holnap megnézzem a 2 relét
Nagyon köszönöm az eddigi segitséget


bocs, nem néztem meg, most jutott eszembe, hogy ide jöttem egy másik helyen a géphez és bejött az oldal, hogy baxus elfelejtettem. az a baj, otthon nem nagyon nyitom meg az oldalt, így kimegy a fejemből. megpróbálom holnap, hátha nem felejtem el. mondjuk most egyéb okok miatt is feledékeny vagyok. mondjuk a könyvében benne kellene lenni a kiosztásnak.


Rendben van semmi gond!
Nincs hozzá könyv , akkor sem volt mikor megvettem 1,5 éve


az a baj, ma is elfelejtettem. holnap mosógépet szerelek... nem ígérek semmit.




sajnos nagyon sok dolgom volt. elütötték a cicánkat, 4 hónapos, és minden nap orvoshoz kellett vinni, közben egyéb dolgaim is voltak, és fogászat, stb. szóval bocsi, de most pótolom.

először is kérdezném, hogy a fenti reléket, ami a képen van átnézted-e, kivetted,e és megkopogtattad-e őket?
írom melyik biztiket kellene átnézni. nem írom el, melyik mihez tartozik, de lehetséges, hogy köze lehet hozzá, ha mondjuk kiesik a körből. a biztik számát írom, azokat kellene egyesével kivenni, megnézni, vagy kimérni, hogy nem szakadtak-e.
9,10,14,29,30,32,33,34,40,43,53,56,61,67.
ha valamelyik hiányzik, lehet nem baj, mert lehet nincs is benne olyan extra.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. július 19. vasárnap, 11:18

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz hahfg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2020. július 13. hétfő, 15:45


YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.


Rendben majd ha nem felejted el akkor írd le kérlek Mások is azt mondták hogy ennek a kábelnek mást is kellett volna látnia de sajnos csak ABS és DME amivel kommunikál ,Lehetséges hogy nincs CAN kommunikáció , CAN az nem a biztisiték tábla felett van? Ez lehetséges valamilyen kábel szakadás vagy kontakt hiba miatt?
Holnap megnézzem a 2 relét
Nagyon köszönöm az eddigi segitséget


bocs, nem néztem meg, most jutott eszembe, hogy ide jöttem egy másik helyen a géphez és bejött az oldal, hogy baxus elfelejtettem. az a baj, otthon nem nagyon nyitom meg az oldalt, így kimegy a fejemből. megpróbálom holnap, hátha nem felejtem el. mondjuk most egyéb okok miatt is feledékeny vagyok. mondjuk a könyvében benne kellene lenni a kiosztásnak.


Rendben van semmi gond!
Nincs hozzá könyv , akkor sem volt mikor megvettem 1,5 éve


az a baj, ma is elfelejtettem. holnap mosógépet szerelek... nem ígérek semmit.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15529 pont) | Hozzászólások: 17060

Elküldve: 2020. július 12. vasárnap, 23:08


hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.


Rendben majd ha nem felejted el akkor írd le kérlek Mások is azt mondták hogy ennek a kábelnek mást is kellett volna látnia de sajnos csak ABS és DME amivel kommunikál ,Lehetséges hogy nincs CAN kommunikáció , CAN az nem a biztisiték tábla felett van? Ez lehetséges valamilyen kábel szakadás vagy kontakt hiba miatt?
Holnap megnézzem a 2 relét
Nagyon köszönöm az eddigi segitséget


bocs, nem néztem meg, most jutott eszembe, hogy ide jöttem egy másik helyen a géphez és bejött az oldal, hogy baxus elfelejtettem. az a baj, otthon nem nagyon nyitom meg az oldalt, így kimegy a fejemből. megpróbálom holnap, hátha nem felejtem el. mondjuk most egyéb okok miatt is feledékeny vagyok. mondjuk a könyvében benne kellene lenni a kiosztásnak.


Rendben van semmi gond!
Nincs hozzá könyv , akkor sem volt mikor megvettem 1,5 éve


az a baj, ma is elfelejtettem. holnap mosógépet szerelek... nem ígérek semmit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz hahfg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2020. július 12. vasárnap, 23:05


YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.


Rendben majd ha nem felejted el akkor írd le kérlek Mások is azt mondták hogy ennek a kábelnek mást is kellett volna látnia de sajnos csak ABS és DME amivel kommunikál ,Lehetséges hogy nincs CAN kommunikáció , CAN az nem a biztisiték tábla felett van? Ez lehetséges valamilyen kábel szakadás vagy kontakt hiba miatt?
Holnap megnézzem a 2 relét
Nagyon köszönöm az eddigi segitséget


bocs, nem néztem meg, most jutott eszembe, hogy ide jöttem egy másik helyen a géphez és bejött az oldal, hogy baxus elfelejtettem. az a baj, otthon nem nagyon nyitom meg az oldalt, így kimegy a fejemből. megpróbálom holnap, hátha nem felejtem el. mondjuk most egyéb okok miatt is feledékeny vagyok. mondjuk a könyvében benne kellene lenni a kiosztásnak.


Rendben van semmi gond!
Nincs hozzá könyv , akkor sem volt mikor megvettem 1,5 éve


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15529 pont) | Hozzászólások: 17060

Elküldve: 2020. július 11. szombat, 16:29


hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.


Rendben majd ha nem felejted el akkor írd le kérlek Mások is azt mondták hogy ennek a kábelnek mást is kellett volna látnia de sajnos csak ABS és DME amivel kommunikál ,Lehetséges hogy nincs CAN kommunikáció , CAN az nem a biztisiték tábla felett van? Ez lehetséges valamilyen kábel szakadás vagy kontakt hiba miatt?
Holnap megnézzem a 2 relét
Nagyon köszönöm az eddigi segitséget


bocs, nem néztem meg, most jutott eszembe, hogy ide jöttem egy másik helyen a géphez és bejött az oldal, hogy baxus elfelejtettem. az a baj, otthon nem nagyon nyitom meg az oldalt, így kimegy a fejemből. megpróbálom holnap, hátha nem felejtem el. mondjuk most egyéb okok miatt is feledékeny vagyok. mondjuk a könyvében benne kellene lenni a kiosztásnak.