Zsolti1121
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Zsolti1121

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. november 09. péntek, 19:37


Sziasztok!

Egy kis segítség kellene ha esetleg tudna valaki. A probléma a következő lenne adott egy E46 318i 143 lóerős n42b20a motorral, amiben haldokló félben van a motorvezérlő. Szerelőtől szerelőig végül fény az alagút végén találok egy embert aki ilyesmivel foglalkozik. Mivel az "új" motorvezérlőt már beszereztem direkt DME szám azonost kerestem (DME 7 523 838 ) már reménykedtem hogy nem kell idegeskedni hol adja be a kulcsot a vas. De hosszas utánajárás után Ő sem jutott sokra csak annyira keressek olyat ami EWS modullal illetve hozzá való gyújtás kapcsolóval és kulccsal van. Hosszas keresgélés után itthoni és külföldi oldalon is csak motor vezérlő van magában vagy max 1 kulcs hozzá. Más DME számmal viszont komplett készlet lenne de mivel az nem ugyan olyan számú így elvileg nem jó. Szóval ha valaki tud rá valami megoldást vagy esetleg elfekvőben lenne egy nekem kellő darabja vagy akármilyen segítséggel tudna szolgálni azt nagyon megköszönném!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. november 09. péntek, 19:38

Scarface2611
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz Scarface2611

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. november 09. péntek, 08:14


Kis segítséget szeretnék kérni. N42B18A motorral szerelt BMW reggelente első indításnál, általában ha olyan 10fok körül van produkálja a következőt. Indítás után felpörög és egyből le esik az alapjárat 1 pillanatra és akkor ki is villan a dsc, kézifék visszajelző sárgán és a rádió is el szokott menni. Majd visszaáll azonnal normálisra és eltűnik az összes hiba. Diagnosztika nem ír hibát..

Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 11% (132 pont) | Hozzászólások: 1193

Elküldve: 2018. november 01. csütörtök, 11:03


Dinnye11 írta: Sziasztok!

Segítség kellene!E46 fl előtti 318i-ről lenne szó!
Az autó erőtlen , torpan hidegen ,üzemmelegen,beinditásnál is és ha lassítok egy lámpához alapjárat leesik 500 körül aztán visszaáll, alapjáraton remeg a kaszni is.Hibakód nincs ,az összes vákumcső cserélve , kartergázszűrő , üzemanyagszivattyú,gyertyák,légtömegmérő....sorolhatnám még!
4 szerelőnél volt már, de nemtudnak mit kezdeni vele!
Mi lehet vele a probléma?


Próbáld ki csatlakozóval lehúzott légmennyiség mérővel.

Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. november 01. csütörtök, 10:42


Sziasztok!

Segítség kellene!E46 fl előtti 318i-ről lenne szó!
Az autó erőtlen , torpan hidegen ,üzemmelegen,beinditásnál is és ha lassítok egy lámpához alapjárat leesik 500 körül aztán visszaáll, alapjáraton remeg a kaszni is.Hibakód nincs ,az összes vákumcső cserélve , kartergázszűrő , üzemanyagszivattyú,gyertyák,légtömegmérő....sorolhatnám még!
4 szerelőnél volt már, de nemtudnak mit kezdeni vele!
Mi lehet vele a probléma?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz lexx

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2018. október 31. szerda, 10:30


Sziasztok
Van egy 1997/320i bömösöm. Nyilt rendszer van alatta egy sportdobbal a végén. Arrq lettem figyelmes ha járó motornál letekerem az olajbeöntőt ingadozik erősen az alapjárat. Mit tegyek? Előre is köszönömm a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Luck

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2018. október 29. hétfő, 18:18


Sziasztok

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Helyzetjelző Izzót cseréltem a bal hátsó lámpában és sikerült rövidre zárnom vh ,és azóta nem világit egyik fék lámpám se Sad Sad
Többi más működik ez a vicc, elöl a Bremselich 15amper az müxik ,de akkor merre felé keresgéljek vajon???

e36 compact 2000évi


előre is nagyon köszönöm a helpet Smile

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Habba

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. október 29. hétfő, 11:44


Sziasztok!
Lemerült az E90-esem akkumulátora. A bikázáskor feldobott egy piros kormányzár hibajelet. CC ID 186. Az aksit kicseréltem, de nem javult meg, az autót nem tudom indítani. A szervizbe, ahova szoktam vinni azt mondták, hogy a probléma lehet softveres is. Sajnos a szerviz Pécsen van, én meg Budapesten álltam meg az autóval. Tudtok valakit jó szívvel ajánlani, aki Zuglóban, helyszínen rá tudna nézni? A márkaszervizt inkább kerülném. Köszi!


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz VTibi15

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. október 24. szerda, 17:48


YELLOW írta:
bazsinagy írta: Sziasztok

E83 3.0 dízel automata. A jelenség 1500-2000 között hullámzóan gyorsul, kicsit rángat.
Váltó teljesen felújítva, EGR szelepek és hozzá tartozó kopott csövek cserélve, motortisztító folyadék kúra 1 X teljesítve
Szerintetek merre induljak el hol lehet a hiba?


szerintem találgatás helyett élő adatot kellene nézni.




A szívósor és a legtomegmero kozotti gumi kinyokot nezd meg mincs e kiszakadva

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2018. október 24. szerda, 13:47


bazsinagy írta: Sziasztok

E83 3.0 dízel automata. A jelenség 1500-2000 között hullámzóan gyorsul, kicsit rángat.
Váltó teljesen felújítva, EGR szelepek és hozzá tartozó kopott csövek cserélve, motortisztító folyadék kúra 1 X teljesítve
Szerintetek merre induljak el hol lehet a hiba?


szerintem találgatás helyett élő adatot kellene nézni.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0d
Évjárat: 2006

státusz bazsinagy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. október 24. szerda, 13:24


Sziasztok

E83 3.0 dízel automata. A jelenség 1500-2000 között hullámzóan gyorsul, kicsit rángat.
Váltó teljesen felújítva, EGR szelepek és hozzá tartozó kopott csövek cserélve, motortisztító folyadék kúra 1 X teljesítve
Szerintetek merre induljak el hol lehet a hiba?

notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2018. október 20. szombat, 14:30


notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!

Nemrég vettem észre, hogy a tanksapka levételekor erős cuppanó hang hallatszik, erős vákuum van a tankban. Inkább akkor, amikor már kevés benzin van a tankban. Mást nem vettem észre, pl. teljesítményvesztést vagy ingadozást.
Neten utánanéztem és úgy tűnik, a tankot szellőztető nyílás lehet elkoszolódva, eldugulva, ezért képződik vákuum, ahogy fogy az üzemanyag a tankból. Viszont konkrétan E46-ra vonatkozóan semmi hasznosat nem találtam ezzel kapcsolatban.
Tudja valaki, hol található ez a nyílás a kocsimon? Járt már így valaki, kellett már valakinek tisztítani?


ha nincs carbon szűrő, akkor a 2-es cső végén levegőzik


ha van szűrő, a jobb hátsó kerék mögött, lökös alatt benézve, akkor a 6-os csövön lélegzik



Te jóég. Ez bonyolultabbnak tűnik, mint reméltem.
Elvileg nincs szűrő VIN alapján.
A cső végét, ill. magát a csövet hogyan tudom megközelíteni?


További utánaolvasgatást követően felmerült bennem, hogy nem lehet-e a tankszellőztető szolenoid szelep (gyári cikkszáma 13901433603) hibája, ami a vákuumot okozza? Elvileg, ha nyitva marad, az okozhat ilyet, nem? Diagom nincs itthon...


notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2018. október 19. péntek, 21:12


YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!

Nemrég vettem észre, hogy a tanksapka levételekor erős cuppanó hang hallatszik, erős vákuum van a tankban. Inkább akkor, amikor már kevés benzin van a tankban. Mást nem vettem észre, pl. teljesítményvesztést vagy ingadozást.
Neten utánanéztem és úgy tűnik, a tankot szellőztető nyílás lehet elkoszolódva, eldugulva, ezért képződik vákuum, ahogy fogy az üzemanyag a tankból. Viszont konkrétan E46-ra vonatkozóan semmi hasznosat nem találtam ezzel kapcsolatban.
Tudja valaki, hol található ez a nyílás a kocsimon? Járt már így valaki, kellett már valakinek tisztítani?


ha nincs carbon szűrő, akkor a 2-es cső végén levegőzik


ha van szűrő, a jobb hátsó kerék mögött, lökös alatt benézve, akkor a 6-os csövön lélegzik



Te jóég. Ez bonyolultabbnak tűnik, mint reméltem.
Elvileg nincs szűrő VIN alapján.
A cső végét, ill. magát a csövet hogyan tudom megközelíteni?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2018. október 19. péntek, 20:06


notoriusbg írta: Sziasztok!

Nemrég vettem észre, hogy a tanksapka levételekor erős cuppanó hang hallatszik, erős vákuum van a tankban. Inkább akkor, amikor már kevés benzin van a tankban. Mást nem vettem észre, pl. teljesítményvesztést vagy ingadozást.
Neten utánanéztem és úgy tűnik, a tankot szellőztető nyílás lehet elkoszolódva, eldugulva, ezért képződik vákuum, ahogy fogy az üzemanyag a tankból. Viszont konkrétan E46-ra vonatkozóan semmi hasznosat nem találtam ezzel kapcsolatban.
Tudja valaki, hol található ez a nyílás a kocsimon? Járt már így valaki, kellett már valakinek tisztítani?


ha nincs carbon szűrő, akkor a 2-es cső végén levegőzik


ha van szűrő, a jobb hátsó kerék mögött, lökös alatt benézve, akkor a 6-os csövön lélegzik


notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2018. október 19. péntek, 18:26


Sziasztok!

Nemrég vettem észre, hogy a tanksapka levételekor erős cuppanó hang hallatszik, erős vákuum van a tankban. Inkább akkor, amikor már kevés benzin van a tankban. Mást nem vettem észre, pl. teljesítményvesztést vagy ingadozást.
Neten utánanéztem és úgy tűnik, a tankot szellőztető nyílás lehet elkoszolódva, eldugulva, ezért képződik vákuum, ahogy fogy az üzemanyag a tankból. Viszont konkrétan E46-ra vonatkozóan semmi hasznosat nem találtam ezzel kapcsolatban.
Tudja valaki, hol található ez a nyílás a kocsimon? Járt már így valaki, kellett már valakinek tisztítani?

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2018. október 18. csütörtök, 10:17


Sziasztok!

M52TUB20-as motorommal lenne egy kis gond.
Ha hűvösebb az idő kb 200méter gurulásig ejti az alapjáratot. Pl gurulok oda a lámpához kinyomom üresbe és leejti 400ra felrántja 800-ra vissza ejti 400ra megint fel 1000-re... Nagyon ritka hogy le is áll, de volt rá példa vagy 3x.

Amit megfigyeltem: ha hűvös van 4-8Cfok akkor intenzívebb a dolog, Ha van vagy 20C akkor van, hogy nem is csinálja. Illetve iylenkor láthatóan mocorog (úszkál) a fordulatszá mmutatóm is a helye körül.
Illetve első 100méteren ha egyenletesen nyomom a gázpedált 1800-2000 közt bebólint a kocsi, mintha felengedném a gázt, majd visszanyomnám. Viszont ezt többet nem csinálja, csak egyszer, csak ott...(hosszútávon stabil 100-110es tempónál 7liter a fogyasztás, 5ösbe előzi az autósort stb.)

Fals levegőre tippeltem, így a szívó oldalon mindent szétszedtem átnéztem, nem lett jó., Alapjáratit kicseréltem egy másikra, nem lett jó. Most a DISA szelep van terítéken, csináltam is egy kis videót, miután kiszedtem, így viselkedik:
A link neve
Ha be van fogva a tetején a lyuk, nehezebb zárni, viszont akkor sem áll meg negyed állásban(úgy tudom meg kellene neki)

Mi a véleményetek a leírás és a videó alapján?






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. október 18. csütörtök, 10:18