Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (40 pont) | Hozzászólások: 623

Elküldve: 2017. december 08. péntek, 21:36


vadrece írta: Sziasztok
E46 320d autómata váltós autóm van,ami 1500-2000 közti tartományban egyenletestempóból való enyhébb gyorsuláskor remegni kezd.Intenzivebb gyorsuláskor viszont semmi.Valamint ugyan ebben a tartományban tempómatal néha lebegni kezd a fordulatszám jelző mánus.Cseréltettem már váltó olajat (gyári) is szűrövel együtt,de a problémán nem segített.Ha esetleg valami infóval tudna valaki szólgálni ez felől,megköszönném.
Lehet,hogy érik már egy váltófelújítás.Föleg akkor,ha már sokat volt használva az autó életében.Szerintem érdemes már a legkisebb jel esetén is megnézetni szakival a váltót,hogy késöbb ne kerüljön sokkal többe a javítás esetleg.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 08. péntek, 21:39

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz vadrece

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. december 08. péntek, 19:55


Sziasztok
E46 320d autómata váltós autóm van,ami 1500-2000 közti tartományban egyenletestempóból való enyhébb gyorsuláskor remegni kezd.Intenzivebb gyorsuláskor viszont semmi.Valamint ugyan ebben a tartományban tempómatal néha lebegni kezd a fordulatszám jelző mánus.Cseréltettem már váltó olajat (gyári) is szűrövel együtt,de a problémán nem segített.Ha esetleg valami infóval tudna valaki szólgálni ez felől,megköszönném.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14550 pont) | Hozzászólások: 15910

Elküldve: 2017. december 06. szerda, 17:18


Powerpityu írta:
YELLOW írta:
Powerpityu írta: Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik


gyári a kulcsa? nem utángyártott vagy bicska bisz-baszos gagyi házba van szerelve?
pótkulccsal (már ha van egyáltalán gyanítom, hogy nincs) is csinálja?


4 gyári kulcs van az autóhoz , abból a 2 "nagy" kulccsal próbáltam.
Van még benne egy utólag beszerelt immo ami elvileg az üzemanyag szivattyút tiltja, de ha az aktív akkor csipog, és eddig az nem szüntette meg az ellenőrző fényeket.
Ja, és azt ajánlottad (annó), hogy vegyem meg ezt az autót és imádom.


de azt nézd meg, hogy mindegyik kulccsal csinálja-e... ha igen, akkor lehet abban valami, hogy a gyújtáskapcsoló rossz. mondjuk ha nincs fény a műszerfalon, akkor gyanús erőteljesen.
mindenre én sem emlékszem, de felelősséget nem vállalok érte

státusz Powerpityu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. december 06. szerda, 16:42


YELLOW írta:
Powerpityu írta: Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik


gyári a kulcsa? nem utángyártott vagy bicska bisz-baszos gagyi házba van szerelve?
pótkulccsal (már ha van egyáltalán gyanítom, hogy nincs) is csinálja?


4 gyári kulcs van az autóhoz , abból a 2 "nagy" kulccsal próbáltam.
Van még benne egy utólag beszerelt immo ami elvileg az üzemanyag szivattyút tiltja, de ha az aktív akkor csipog, és eddig az nem szüntette meg az ellenőrző fényeket.
Ja, és azt ajánlottad (annó), hogy vegyem meg ezt az autót és imádom.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 06. szerda, 16:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14550 pont) | Hozzászólások: 15910

Elküldve: 2017. december 06. szerda, 16:31


Powerpityu írta: Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik


gyári a kulcsa? nem utángyártott vagy bicska bisz-baszos gagyi házba van szerelve?
pótkulccsal (már ha van egyáltalán gyanítom, hogy nincs) is csinálja?

státusz Powerpityu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. december 06. szerda, 15:56


Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1806

Elküldve: 2017. december 03. vasárnap, 01:30


Vik0417 írta: Köszönöm a választ. Igen, az lesz, hogy visszaviszem. Csak mivel messze vannak, igazából ha nem muszáj, akkor nem viszem vissza. Az a fura az egészben, hogy hidegen szépen megy, melegen gyorsításkor oké minden, egyedül akkor van misfire, amikor 2000 körüli fordulattal megyek egyenletes sebességgel. Amint gyorsítok, eltűnik... ha kompresszió gond volna, akkor gyorsításkor kéne rángatnia nem? Legalábbis előtte ezt csinálta, mielőtt szervizbe vittem. Holnap kicserélem a hármas henger injektorát egy másikéval, ha úgy is szar, akkor gyanús, hogy valamit elszartak. Esetleg még a kartergáz szellőztetővel lehet gond, mert előtte zabálta az olajat mint állat, szóval lehet, hogy az hülyéskedik.. Bár azért érdekes, hogy csak a hármas henger. Érdekes, hogy alig válaszoltak, azt hittem, hogy ilyen egyértelmű tüneteknél tudnak majd adni tippeket, hogy mivel lehet gond.
De mindegy, a végén úgyis az lesz, hogy visszaviszem januárban, ha nem oldódik meg.


Bitu79 írta:
Vik0417 írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt.
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.
Ez a tünet attól is lehet többek között,,hogy hengerfejes a kocsi.Én biztos visszavinném,mivel a szervíz után kezdte el.Ez persze csak az én tanácsom,hogy vidd vissza.Esetleg még ebben a fórumban is olvasgass kicsit.Én arra tippelek,hogy valamit elszúrtak a szervízben,tehát érdemes lenne visszavinned.A link neve




Valvetronic,gyertya,trafók


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Vik0417

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. november 30. csütörtök, 17:43


Köszönöm a választ. Igen, az lesz, hogy visszaviszem. Csak mivel messze vannak, igazából ha nem muszáj, akkor nem viszem vissza. Az a fura az egészben, hogy hidegen szépen megy, melegen gyorsításkor oké minden, egyedül akkor van misfire, amikor 2000 körüli fordulattal megyek egyenletes sebességgel. Amint gyorsítok, eltűnik... ha kompresszió gond volna, akkor gyorsításkor kéne rángatnia nem? Legalábbis előtte ezt csinálta, mielőtt szervizbe vittem. Holnap kicserélem a hármas henger injektorát egy másikéval, ha úgy is szar, akkor gyanús, hogy valamit elszartak. Esetleg még a kartergáz szellőztetővel lehet gond, mert előtte zabálta az olajat mint állat, szóval lehet, hogy az hülyéskedik.. Bár azért érdekes, hogy csak a hármas henger. Érdekes, hogy alig válaszoltak, azt hittem, hogy ilyen egyértelmű tüneteknél tudnak majd adni tippeket, hogy mivel lehet gond.
De mindegy, a végén úgyis az lesz, hogy visszaviszem januárban, ha nem oldódik meg.


Bitu79 írta:
Vik0417 írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt.
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.
Ez a tünet attól is lehet többek között,,hogy hengerfejes a kocsi.Én biztos visszavinném,mivel a szervíz után kezdte el.Ez persze csak az én tanácsom,hogy vidd vissza.Esetleg még ebben a fórumban is olvasgass kicsit.Én arra tippelek,hogy valamit elszúrtak a szervízben,tehát érdemes lenne visszavinned.A link neve




Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (40 pont) | Hozzászólások: 623

Elküldve: 2017. november 27. hétfő, 18:57


Vik0417 írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt.
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.
Ez a tünet attól is lehet többek között,,hogy hengerfejes a kocsi.Én biztos visszavinném,mivel a szervíz után kezdte el.Ez persze csak az én tanácsom,hogy vidd vissza.Esetleg még ebben a fórumban is olvasgass kicsit.Én arra tippelek,hogy valamit elszúrtak a szervízben,tehát érdemes lenne visszavinned.A link neve

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Vik0417

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. november 27. hétfő, 17:50


Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt.
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz pupika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. november 21. kedd, 10:34


Sziasztok!

Van egy 2000es évjárató 2000-es dízel e46osom. Csupán három problémám van vele, amire nem nagyon jövünk rá a szerelővel!
1. Reggel beindítom megyek vele leállok és ha újra akarom indítani nem indul be csak teker, izzítógyetyát már cseréltünk rajta. Ha kétszer izzítok utánna beindul. Amikor beindul akkor pedig nyom egy kis fehér füstöt!
2. Amikor esik az eső és nyirkosabb idő van a távirányító nem akarja kinyitni a kocsi központiját ez miért lehet?
3. 50-70 között van egy kis hurutoló hangja a kocsinak a kardánfelfüggesztőt már cseréltük ilyenkor egy két hónapig nincs majd visszajön megint! KArdán lehet a baj?

Köszönöm a segítséget előre is

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (712 pont) | Hozzászólások: 3490

Elküldve: 2017. november 17. péntek, 20:31


Bakky írta: Szevasz Tano! Hogy rád nem gondoltam, pedig 2 hete találkoztunk is! (Sajnos temetésen
Ez elvileg még viszkó, mert írtam is 2 éve kicserélték, lehet a Te régidben már cserélve volt elektromosraa. A hőfokot megnéztük, 80fok, szóval remélem termosztát csere megoldja! Hogy megy az M2-es? Már majdnem olyan jó kint a 20d?
Délután felhívlak!
Csá! Bakky


Megkövetem magam, ahogy beszéltünk is azt nem néztem, hogy automata nem kézi.
Igen, majdnem olyan jó ha alapjáraton megyek.

Szerk: Ja és itt a WDS link.
http://www.bmw-planet.net/diag.../index.htm

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. november 17. péntek, 20:32

autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0i
Évjárat: 2002

státusz spilltomi

Újonc

Elismertség: 11% (1 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. november 17. péntek, 10:28


spilltomi írta:
GarbaczJoe írta: Sziasztok! Durván 2 hónapja nem bírunk se én se a szerelő ismerősök rá jönni, hogy még is mi lehet a baja ennek a drága autónak... Hátha ti találkoztatok már ilyennel.
Szóval adott egy 2004-es 330xd e46. Nyár végén el kezdte azt játszani velem, hogy ha üzemmeleg a motor és le állìtom ki kattan egy relé az óracsoport környékén és ha ez után inditani szeretnék akkor a vízhőfok mérő be áll pirosba check engine lámpa nincs gyújtáson az üzemanyagszivattyú nem búg és csak köszörül az autó. Mondtak itt már mindent... vezérműtengely jeladó. Hát az cserélve lett és még mindig játsza. Porlasztócsúcs. Ki lettek mérve ha minden igaz kutya bajuk. Üzemanyag előszállító szivattyú relé. Ez is cserélve lett. Motorvezérlő. Na ez az amit még nem piszkáltunk. Hozzá teszem a hibajelenségnél az auto nem kommunikál semmilyen diag műszerrel. Illetve 1 hete el kezdte azt játszani hogy hidegen sem búg a szivattyú ilyenkor ugye szintén csak köszörűl de nem indul majd sok sok játszadozás után néha el kapja az ütemet és felbúg a szivattyú pöccröff indul az autó. Mi a franc lehet a baja? Előre is köszönöm a segítségeket.



Szia. Én az üzemanyag irányt követném. Amikor csinálja a hibát, az ecu-t szedjétek ki a házból, tegyetek rá gyújtást és mérjétek ki multiméterrel, hogy hova nem küldi(vagy honnan nem kapja) a normális értékeket az ecu. Aztán ha ez megvan, lehet gondolkodni, hogy miért nem megy a jel. Ezzel kezdeném. Üzemanyagellátást vizsgálnám. Megy e a porlasztóhoz jel, amikor gyujtásra teszed stb...


Ja és még mielőtt nekiálltok a küzdelemnek, láttam, hogy nem kommunikál amikor a hiba jelen van. Csatlakozzatok rá inpával, amikor nem produkálja a hibát. Hátha akkor kommunikál és van benne tárolt hiba. Ez jelentősen egyszerűsítene a dolgon



autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0i
Évjárat: 2002

státusz spilltomi

Újonc

Elismertség: 11% (1 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. november 17. péntek, 10:21


GarbaczJoe írta: Sziasztok! Durván 2 hónapja nem bírunk se én se a szerelő ismerősök rá jönni, hogy még is mi lehet a baja ennek a drága autónak... Hátha ti találkoztatok már ilyennel.
Szóval adott egy 2004-es 330xd e46. Nyár végén el kezdte azt játszani velem, hogy ha üzemmeleg a motor és le állìtom ki kattan egy relé az óracsoport környékén és ha ez után inditani szeretnék akkor a vízhőfok mérő be áll pirosba check engine lámpa nincs gyújtáson az üzemanyagszivattyú nem búg és csak köszörül az autó. Mondtak itt már mindent... vezérműtengely jeladó. Hát az cserélve lett és még mindig játsza. Porlasztócsúcs. Ki lettek mérve ha minden igaz kutya bajuk. Üzemanyag előszállító szivattyú relé. Ez is cserélve lett. Motorvezérlő. Na ez az amit még nem piszkáltunk. Hozzá teszem a hibajelenségnél az auto nem kommunikál semmilyen diag műszerrel. Illetve 1 hete el kezdte azt játszani hogy hidegen sem búg a szivattyú ilyenkor ugye szintén csak köszörűl de nem indul majd sok sok játszadozás után néha el kapja az ütemet és felbúg a szivattyú pöccröff indul az autó. Mi a franc lehet a baja? Előre is köszönöm a segítségeket.



Szia. Én az üzemanyag irányt követném. Amikor csinálja a hibát, az ecu-t szedjétek ki a házból, tegyetek rá gyújtást és mérjétek ki multiméterrel, hogy hova nem küldi(vagy honnan nem kapja) a normális értékeket az ecu. Aztán ha ez megvan, lehet gondolkodni, hogy miért nem megy a jel. Ezzel kezdeném. Üzemanyagellátást vizsgálnám. Megy e a porlasztóhoz jel, amikor gyujtásra teszed stb...


autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0i
Évjárat: 2002

státusz spilltomi

Újonc

Elismertség: 11% (1 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. november 17. péntek, 10:06


spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta: Sziasztok. (2002 X5 E53 3.0i M54)

Komoly matekozásban vagyok a paripámmal. Azért osztom meg ezt itt, mert hátha akad olyan, akivel előfordult ilyesmi, vagy valaki aki tudja pontosan mi is történik és tud nekem segíteni.

A történet úgy néz ki, hogy az autó tökéletesen működött, de néha felvillant a check engine lámpa. Kiolvastam a hibát, lambdaszonda, katalizátor, secondary air system problémákat írt a gép. Megvizsgáltam az autót és elég rossz állapotban voltak a levegőcsövek, volt amelyik el is volt teljesen szakadva (sec air system csöve, ami a szelepet és a szívósort köti össze). Mivel sok cső volt rossz, ezért úgy döntöttem leszedem a szívósort és átnézek mindent és cserélem ami rossz. Gyakorlatilag majdnem minden csőből új került bele + disa szelepet is kapott, mert az is halott volt. Kitakarítottam mindent és összeraktam az autót, majd mikor indítanám, villog a műszerfal, gyenge a világítás stb.. lemerült az akksi(2 hetet állt közben és működött róla fogyasztó). Megpróbáltam bikázni egy másik autóról, így sem történt semmi. Éjszakára feltettem tölteni az akkut. Reggel vissza az akksi, minden a helyén, indítom és megint semmi. Önindító nem kattan.

Akkumulátor tesztelve(cserélve is), önindító tesztelve, benzinszivattyú+relé tesztelve, computerből a kivezetések szálai multiméterrel tesztelve.

Új hibakód: 128 EWS-Transmission/-Parity

Inpával, próbáltam szinkronizálni az ews-t a dme-vel. Nem csinálja meg. NCSExpert sem csinálja meg, mindkét program próbálkozásánál ugyanazt a hibát dobja ki:

No response from controlunit
No answer from ECU

Most várok egy kulcstanító programot és azzal megpróbálom újraprogramozni az ews-t és betanítani a saját kulcsát, vagy egy újat.

Van valakinek tippe, ötlete, hogy ez mitől lehet, illetve, hogy mi a pontos hiba egyáltalán és a megoldása? Minden segítséget és tippet előre is köszönök!


túl hasznosat nem tudok neked mondani, de azt tudom, hogy BMW-k nem nagyon szeretik ha bikázzák őket, sőt bikáztatni sem jó.
jó pár éve egy BMW-s talin egy X3-at kellett volna bebikázni, de mondtam, hogy én nem kockáztatom. gáz nem gáz, nem kellett volna az autóban játszani az agyukat, mert amit leműveltek... az gázabb volt, mint, hogy én nem bikáztattam be őket.
ugye van bikázó pont is, az sem mindegy, hogy ott csinálja az ember, vagy az akksin keresztül közvetlen.
nekem gyanús, hogy az EWS-t kinyírtad.


Nem örülnék neki, de gondoltam rá én is. Viszont jelet küld az ecu-nak az ews, csak biztos, hogy nem jót. Esetleg azt nem tudod, ha így történt és ews-t cserélek, akkor ecu-t is kell cserélni? Így lenne értelme, de hátha lehet programozni is...


bocs, ECU-t akartam írni, hogy azt nyírtad ki. mert nem kommunikál nekem úgy jön le. meg lehetne próbálni egy SW-t rátölteni, de szerintem valami elszállt benne. lehet javítható.
esetleg ha tudnál szerezni egy másik ECU-t ideiglenesen, meg lehetne próbálni, hogy azzal kommunikál-e.


Köszönöm a tippet. Sajnos csak venni fogok tudni, nem nagyon van itt bontó a környéken, és nem is ismerek itt senkit, akinek lenne ehhez való ecu-ja. Ha a programozás nem jön be, akkor erre gondoltam következő lépésként, vagy ews vásárlásra. Elég drága mulatság ez itt, úgyhogy minden lehetőséget megpróbálok előtte, de lehet otthonról küldetek ide.


jah, hogy Las Vegas? hát nem tudom ott, hogy mennek a dolgok...


Sajnos siralmasan ... ha a bmw csinálja, akkor lehet, hogy olcsóbb venni egy másik kocsit . Bontott alkatrész nincs, mivel ritka a német autó, és ha ez nem elég, hozzáértő sem nagyon akad. Akivel eddig beszéltem itt, az mind időpocsékolás volt. Amikor a check engine lámpám égett és írta a fent sorolt hibákat, azt mondta a műszaki állomáson az ember, hogy menjek vele, majd elmúlik magától! ( és igen, komolyan is gondolta)


úgy tudom, hogy kint a német (BMW, Audi, Merci) és japán autók (Lexus) számítanak luxus cikknek. mondjuk itt is, de ott jobban tán. bár sokan lokálpatrióták biztos, csak az amcsi.


Igen, jók az infok Itt a japánok tartják a legjobban az árukat és abból is van a legtöbb, ezért szervizelni elég olcsó őket és eleve ritkán is mennek tönkre ugye. A száraz idő miatt még a rozsda sem eszi itt őket. Német autót alig látni, és a szervizháttér miatt, nem tartják jól az árukat, mindenki fél tőlük.


A probléma megoldódot. Tanulságnak leírom, hátha valaki így jár és jól jön az info.
Megérkezett a mai nap ez a kínai ak90 nevű csodaketyere . Ez programozza a kulcsot és az ews-t. Szóval, betanítottam újra a kulcsokat az Ews-re és indult a jármű... Érthetetlen, hogy egy akkumulátor lemerüléstől elfelejti az autó a saját gyári kulcsait... Na mindegy, ez van.