Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3744 találat


vivaladiesel Elküldve: 2012-05-23 15:44 Autóvásárlás

captainsun írta: Hello! Megvettem életem első BMW-jét!
Köszönöm a segítő hozzászólásokat! Az autót bevizsgáltattam egy BMW szervizben, néhány apróbb hiba (10 éves autó) mellett azt mondták, hogy ne keressek tovább.
A gép egy fekete 2002-es faceliftes 320d toring automata váltóval, igaz én egy ezüst, manuális váltós szedán 318d-t akartam, aminek a linkjét láthattátok is, de azt rizikósnak ítéltem.
A negyedik fekete autóm, pedig sose akartam feketét, de mindig így jött ki a lépés...
Örülök a gépnek, még egyszer kösz! :orokhala: :ugyis:


Gratulálunk. Legyen sok örömöd benne, legyél jó gazdája. Képeket tehetnél fel róla! :kiraly:

captainsun Elküldve: 2012-05-23 15:34 Autóvásárlás

Hello! Megvettem életem első BMW-jét!
Köszönöm a segítő hozzászólásokat! Az autót bevizsgáltattam egy BMW szervizben, néhány apróbb hiba (10 éves autó) mellett azt mondták, hogy ne keressek tovább.
A gép egy fekete 2002-es faceliftes 320d toring automata váltóval, igaz én egy ezüst, manuális váltós szedán 318d-t akartam, aminek a linkjét láthattátok is, de azt rizikósnak ítéltem.
A negyedik fekete autóm, pedig sose akartam feketét, de mindig így jött ki a lépés...
Örülök a gépnek, még egyszer kösz! :orokhala: :ugyis:

vfeca Elküldve: 2012-05-23 11:29 Autóvásárlás

Sziasztok!

E46 kombit szeretnék venni, második autónak, nem mindennapi használatra, hanem inkább kisebb-nagyobb utazásra (időnként családlátogatás, meg télen síelés, nyáron nyaralás), évente kb. 10e km-re.
Elsősorban kisebb benzineseket nézegetek, eszeveszett teljesítmény nem kell, a lényeg, hogy országúton meg pályán komfortosan és csendben lehessen utazni vele, és megbízható legyen.
A legfontosabb, hogy ne legyen nagyon rozsdás vagy lelakott, illetve előny, ha van benne tempomat és első kartámasz, minden más opcionális. Valamint elsősorban facelift előttit szeretnék.
Nem zavar a sok km, ha nem nagyon véres a torka a motornak, és az sem, ha sok kopó alkatrésznek esedékes a cseréje vagy javítása, ráérek rendbe rakni. Inkább megveszem olcsóbban hitel nélkül, és felújítom apránként, a garázsban eláll a következő fizetésig. Vagy a következőig... :-)
Nagyjából ennyi, várom az észrevételeket, hogy mit gondolok jól/rosszul, vagy mire gondoljak még.
És ha bárkinek a környezetében van hasonló paraméterekkel eladó autó, gondoljon rám! :-)

Illetve egy konkrét példányról szeretnék véleményt, hogy mit szóltok hozzá:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ma-5491861

Hirdetik már 1-2 hónapja, összességében nekem tetszene, mert azt tudja, amire szükségem van, pár nap múlva járok arra, és megnézem, de ha vki esetleg már látta, vagy pont a szomszédjában árulják, akkor hálás lennék, ha mondana egy pár szót róla.

Úgy általában meg leginkább arra lennék kíváncsi, hogy mi utal arra, ha nagyon kuka a motor.
Előre is köszönök minden visszajelzést!
Üdv,

Fecó

BarG Elküldve: 2012-05-21 20:45 Hûtõvíz

Coyote írta:
BarG írta:
És a válság megtanított arra, hogy autót csak úgy fogok venni, ha a teljes ára itt lesz a zsebemben, én banktól pénzt sose fogok kérni.


Ezzel én is pontosan így voltam - ez az első autóm, amit full kápéra vettem, pedig eredetileg az volt a tervem, hogy felveszek még 1, max 2 milliót egy E90-hez. Aztán az E46 népszerűsége, alkatrészkínálata, kiforrottsága - és nem utolsósorban a tény, hogy az E90 facelift előtti eleje/hátulja nem igazán tetszik, hálistennek meghozta az eszem, és józan döntést hoztam.

Már amennyire a BMW vásárlás józan döntés ugyebár :-) A legjózanabb döntés még mindig egy használt Swift lenne, ami szinte már fenntartja önmagát, de tény, hogy ennek még a gondolatától is ordítva hányok.



A józan, racionális döntés kb a Ford Mondeóig tart, de inkább a Golf kombiig.

Coyote Elküldve: 2012-05-21 19:38 Hûtõvíz

BarG írta:
És a válság megtanított arra, hogy autót csak úgy fogok venni, ha a teljes ára itt lesz a zsebemben, én banktól pénzt sose fogok kérni.


Ezzel én is pontosan így voltam - ez az első autóm, amit full kápéra vettem, pedig eredetileg az volt a tervem, hogy felveszek még 1, max 2 milliót egy E90-hez. Aztán az E46 népszerűsége, alkatrészkínálata, kiforrottsága - és nem utolsósorban a tény, hogy az E90 facelift előtti eleje/hátulja nem igazán tetszik, hálistennek meghozta az eszem, és józan döntést hoztam.

Már amennyire a BMW vásárlás józan döntés ugyebár :-) A legjózanabb döntés még mindig egy használt Swift lenne, ami szinte már fenntartja önmagát, de tény, hogy ennek még a gondolatától is ordítva hányok.

RePTaiL Elküldve: 2012-05-21 14:31 angel eye

YELLOW írta:
RePTaiL írta:
laksa írta:
laksa írta: 2002-es E46 Coupe-ra angel eye-t szeretnék vásárolni gyári Xenon lámpára (projektoros)
A kőr mérete mindegy,hogy coupe,vagy limuzin?




Senki nem tudja:namivan:


Mindegy, hogy coupe vagy sedan!


ha facelift-es akkor szerintem nem mind1.


igen, faceliftesnél mintha kisebb lenne az angel eye

YELLOW Elküldve: 2012-05-21 14:27 angel eye

RePTaiL írta:
laksa írta:
laksa írta: 2002-es E46 Coupe-ra angel eye-t szeretnék vásárolni gyári Xenon lámpára (projektoros)
A kőr mérete mindegy,hogy coupe,vagy limuzin?




Senki nem tudja:namivan:


Mindegy, hogy coupe vagy sedan!


ha facelift-es akkor szerintem nem mind1.

YELLOW Elküldve: 2012-05-07 12:42 Autóvásárlás

zoliika írta:

Én úgy tudom ill.hallottam,hogy a kanadai és Usa-ban lévő gázolajban 5×annyi kén van mint pl:az európaiban.Common-rail rendszerű dieselnél ez elég nagy gond lehet........persze a hagyományos adagolós diesel üzemű gépeknél is gond lehet,de c.r-nél még nagyobb.Ezt bizonyos olajipari szervízcégektől tudom akik Houston államból jöttek!


nem véletlen, hogy ott nagyon ritka a dízel üzemű AUTÓ! (nemkamion)
valaki eccer linkelt be egy amerikai eladó 20d-t (facelift), tán úgy lett európából importálva vagy rendelve.
mondjuk kanada egy picit másabb főleg az északi része, de ott sem jellemző annyira.
ha kint akarod hazsnálni, akkor szerintem is felejtős a dízel.

zoliika Elküldve: 2012-05-07 12:22 Autóvásárlás

Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta:
Eddig dízelekből 318-320-ast nézegettem, hpgy lehet hogy a 318-ban is 2 ezres motor van... ez ugyan az lenne mindkét típusban? Miben különböznek így?


Az biztos, hogy a facelift előtti E46-nál (ahol a 320D csak 136 lovas és 5 sebességes) az ECU (szoftver) más és a 320D-n nagyobb a turbó, tudtommal ennyi. De ez éppen elég a hatalmas nyomaték- és teljesítménykülönbséghez.

Logikus következtetés (amit már többen leírtak), hogy a 318D motorok azonos igénybevétel esetén tovább bírják a strapát, mert kevésbé vannak kihegyezve.

Aztán hogy a facelift utáni 320D (150 LE) mennyire különbözik ettől, már nem tudom.



Faceliftre visszatérve, a fehér és a sárga index az újabbakon (felfele húzódó index) rendelésre, vagy a faceliften belül egy apró frissítés volt és a sárga indexesek az újabbak?

Olyan szépen írtok a Dízel autókról... hogy bár mindig benzines voltam, de a sok kilométer miatt és a vegyes használat szempontjából elkezdtem megbarátkozni a gondolattal :iszunkra: A 320 lenne a legtakarékosabb ? Ezek turbós dízelek?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...in-5752914

ez az akivel már beszélgettem, és elképesztő szép maga az autó... minden nagyon szép rajta... több képet is láttam! Megnézem élőben, ha lehet a belső panelhez venni fémcsíkot és kicserélem a kormányt már tökéletesebb nem is lehet :D
Ha azt nézem, mennyit spórolok a dízellel, és nem kell egy másik autó is mellé amit a városban használok... annyit megtakarítok, hogy akármi baja történhet megéri megjavítani!

Gondolkoztam, a gázüzemen is... de kicsit tartok az utólagos rendszerektől, és valahogy nem érezném kellemesnek egy 300 ezres költséget ami nem változtat a kocsi minőségén... pusztán takarékossá teszi! Bár ez mindenkinek a saját döntése, személy szerint én nem tankoltam az etanolt még ha full etanolos is volt a kocsi! Talán egy tank erejéig!


Én úgy tudom ill.hallottam,hogy a kanadai és Usa-ban lévő gázolajban 5×annyi kén van mint pl:az európaiban.Common-rail rendszerű dieselnél ez elég nagy gond lehet........persze a hagyományos adagolós diesel üzemű gépeknél is gond lehet,de c.r-nél még nagyobb.Ezt bizonyos olajipari szervízcégektől tudom akik Houston államból jöttek!

Thony Elküldve: 2012-05-07 11:55 Autóvásárlás

Coyote írta:
Thony írta:
Eddig dízelekből 318-320-ast nézegettem, hpgy lehet hogy a 318-ban is 2 ezres motor van... ez ugyan az lenne mindkét típusban? Miben különböznek így?


Az biztos, hogy a facelift előtti E46-nál (ahol a 320D csak 136 lovas és 5 sebességes) az ECU (szoftver) más és a 320D-n nagyobb a turbó, tudtommal ennyi. De ez éppen elég a hatalmas nyomaték- és teljesítménykülönbséghez.

Logikus következtetés (amit már többen leírtak), hogy a 318D motorok azonos igénybevétel esetén tovább bírják a strapát, mert kevésbé vannak kihegyezve.

Aztán hogy a facelift utáni 320D (150 LE) mennyire különbözik ettől, már nem tudom.



Faceliftre visszatérve, a fehér és a sárga index az újabbakon (felfele húzódó index) rendelésre, vagy a faceliften belül egy apró frissítés volt és a sárga indexesek az újabbak?

Olyan szépen írtok a Dízel autókról... hogy bár mindig benzines voltam, de a sok kilométer miatt és a vegyes használat szempontjából elkezdtem megbarátkozni a gondolattal :iszunkra: A 320 lenne a legtakarékosabb ? Ezek turbós dízelek?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...in-5752914

ez az akivel már beszélgettem, és elképesztő szép maga az autó... minden nagyon szép rajta... több képet is láttam! Megnézem élőben, ha lehet a belső panelhez venni fémcsíkot és kicserélem a kormányt már tökéletesebb nem is lehet :D
Ha azt nézem, mennyit spórolok a dízellel, és nem kell egy másik autó is mellé amit a városban használok... annyit megtakarítok, hogy akármi baja történhet megéri megjavítani!

Gondolkoztam, a gázüzemen is... de kicsit tartok az utólagos rendszerektől, és valahogy nem érezném kellemesnek egy 300 ezres költséget ami nem változtat a kocsi minőségén... pusztán takarékossá teszi! Bár ez mindenkinek a saját döntése, személy szerint én nem tankoltam az etanolt még ha full etanolos is volt a kocsi! Talán egy tank erejéig!