Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3744 találat


Pop_up Elküldve: 2016-02-11 16:55 Megvegyem? Vegyek ilyet?

elgeri írta:
lantika írta:
elgeri írta:
lantika írta:
elgeri írta:
TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm. :)


Szia

Én csipem az 1-eseket, de:
- csak akkor jó, ha nem egy 4-5 fős családnak kell. A hátsó sora tényleg kicsi. 2-3 főnek viszont imádni való tud lenni :)
- N45-ős motorkódúak (facelift előttiek / kb. 2007 közepéig) hajalmosak motor meghibásodásra (vezérlőlánc szakadásra).
- A kis motorú gépek kapcsán egyet értek, hogy kisebb motor kisebb kockázat (pl. benzines esetén nincs még rajta turbó), de sokkal kisebb élvezet is. A fogyasztás másodlagos, annyival nem eszik többet a nagy mint a kicsi. Mondom ezt úgy hogy nekem kicsi van, szeretem, de tényleg gyenge, viszont nagyobb volt az esélye, hogy az előző tulaj se agyonhajtásra használta + kevesebb dolog dögölhet meg benne. Ja és városban megeszi a 9-10-et. Kint viszont 7-el megy.

A linkelt 3-as pedig olyantól van, aki ezzel foglalkozik, hogy kintről hozz be kocsikat. Nem ismerem, csak láttam már sok hirdetését. Lehet hogy rendes, csak azt tudni kell, hogy nem a saját gépét árulja.

Sok sikert!



Kisebb motort könnyebb szethajtani.


Ez teljesen igaz! :D
Csak arra gondoltam, hogy aki épp elméjű és érzi, hogy nem megy ez, az talán nem erőlteti, aki meg eleve tudja, hogy hajtani akarja, az nagyobbat vesz... de ez már az emberen múlik :fetreng:


Illetve ott a 3-ik lehetöseg. Pont van annyi penze,hogy vegyen egy alaptipus 1.6-os BMW-t,ha meg BMW akkor menjen mint a marha,gyorsuljon le mindenkit.


:kiraly:



Vedd meg ezt: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=7972
A maradék pénzen meg menjetek el vele nyaralni egy nagyot! :-) Az E46 alap négyhengeresei (316i) sokkal vérszegényebbek a 318is-nél kb. ugyanolyan (alacsony, városi átlag 8,5 l) fogyasztás mellett, és ennek kevesebb a nyűgje, olcsóbban fenntartható.
Az önmarketingtől eltekintve: normális használat mellett is szükség van 1300 kg felett annyi erőre, hogy félelem nélkül tudj előzni, meg kényelmesen autópályázni, emiatt szerintem nem leszel boldog egy 316-ossal. Itt most hangsúlyozottan nem driftelésre, pályázásra, vagy egyéb vadulásra gondolok, hanem a mindennapi közlekedésre. Bármelyiket is veszed, a Golfnál érezhetően masszívabbnak, és ezzel együtt nehezebbnek fogod érezni a kocsit.

elgeri Elküldve: 2016-02-11 15:03 Megvegyem? Vegyek ilyet?

lantika írta:
elgeri írta:
lantika írta:
elgeri írta:
TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm. :)


Szia

Én csipem az 1-eseket, de:
- csak akkor jó, ha nem egy 4-5 fős családnak kell. A hátsó sora tényleg kicsi. 2-3 főnek viszont imádni való tud lenni :)
- N45-ős motorkódúak (facelift előttiek / kb. 2007 közepéig) hajalmosak motor meghibásodásra (vezérlőlánc szakadásra).
- A kis motorú gépek kapcsán egyet értek, hogy kisebb motor kisebb kockázat (pl. benzines esetén nincs még rajta turbó), de sokkal kisebb élvezet is. A fogyasztás másodlagos, annyival nem eszik többet a nagy mint a kicsi. Mondom ezt úgy hogy nekem kicsi van, szeretem, de tényleg gyenge, viszont nagyobb volt az esélye, hogy az előző tulaj se agyonhajtásra használta + kevesebb dolog dögölhet meg benne. Ja és városban megeszi a 9-10-et. Kint viszont 7-el megy.

A linkelt 3-as pedig olyantól van, aki ezzel foglalkozik, hogy kintről hozz be kocsikat. Nem ismerem, csak láttam már sok hirdetését. Lehet hogy rendes, csak azt tudni kell, hogy nem a saját gépét árulja.

Sok sikert!



Kisebb motort könnyebb szethajtani.


Ez teljesen igaz! :D
Csak arra gondoltam, hogy aki épp elméjű és érzi, hogy nem megy ez, az talán nem erőlteti, aki meg eleve tudja, hogy hajtani akarja, az nagyobbat vesz... de ez már az emberen múlik :fetreng:


Illetve ott a 3-ik lehetöseg. Pont van annyi penze,hogy vegyen egy alaptipus 1.6-os BMW-t,ha meg BMW akkor menjen mint a marha,gyorsuljon le mindenkit.


:kiraly:

lantika Elküldve: 2016-02-11 14:22 Megvegyem? Vegyek ilyet?

elgeri írta:
lantika írta:
elgeri írta:
TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm. :)


Szia

Én csipem az 1-eseket, de:
- csak akkor jó, ha nem egy 4-5 fős családnak kell. A hátsó sora tényleg kicsi. 2-3 főnek viszont imádni való tud lenni :)
- N45-ős motorkódúak (facelift előttiek / kb. 2007 közepéig) hajalmosak motor meghibásodásra (vezérlőlánc szakadásra).
- A kis motorú gépek kapcsán egyet értek, hogy kisebb motor kisebb kockázat (pl. benzines esetén nincs még rajta turbó), de sokkal kisebb élvezet is. A fogyasztás másodlagos, annyival nem eszik többet a nagy mint a kicsi. Mondom ezt úgy hogy nekem kicsi van, szeretem, de tényleg gyenge, viszont nagyobb volt az esélye, hogy az előző tulaj se agyonhajtásra használta + kevesebb dolog dögölhet meg benne. Ja és városban megeszi a 9-10-et. Kint viszont 7-el megy.

A linkelt 3-as pedig olyantól van, aki ezzel foglalkozik, hogy kintről hozz be kocsikat. Nem ismerem, csak láttam már sok hirdetését. Lehet hogy rendes, csak azt tudni kell, hogy nem a saját gépét árulja.

Sok sikert!



Kisebb motort könnyebb szethajtani.


Ez teljesen igaz! :D
Csak arra gondoltam, hogy aki épp elméjű és érzi, hogy nem megy ez, az talán nem erőlteti, aki meg eleve tudja, hogy hajtani akarja, az nagyobbat vesz... de ez már az emberen múlik :fetreng:


Illetve ott a 3-ik lehetöseg. Pont van annyi penze,hogy vegyen egy alaptipus 1.6-os BMW-t,ha meg BMW akkor menjen mint a marha,gyorsuljon le mindenkit.

elgeri Elküldve: 2016-02-11 13:41 Megvegyem? Vegyek ilyet?

lantika írta:
elgeri írta:
TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm. :)


Szia

Én csipem az 1-eseket, de:
- csak akkor jó, ha nem egy 4-5 fős családnak kell. A hátsó sora tényleg kicsi. 2-3 főnek viszont imádni való tud lenni :)
- N45-ős motorkódúak (facelift előttiek / kb. 2007 közepéig) hajalmosak motor meghibásodásra (vezérlőlánc szakadásra).
- A kis motorú gépek kapcsán egyet értek, hogy kisebb motor kisebb kockázat (pl. benzines esetén nincs még rajta turbó), de sokkal kisebb élvezet is. A fogyasztás másodlagos, annyival nem eszik többet a nagy mint a kicsi. Mondom ezt úgy hogy nekem kicsi van, szeretem, de tényleg gyenge, viszont nagyobb volt az esélye, hogy az előző tulaj se agyonhajtásra használta + kevesebb dolog dögölhet meg benne. Ja és városban megeszi a 9-10-et. Kint viszont 7-el megy.

A linkelt 3-as pedig olyantól van, aki ezzel foglalkozik, hogy kintről hozz be kocsikat. Nem ismerem, csak láttam már sok hirdetését. Lehet hogy rendes, csak azt tudni kell, hogy nem a saját gépét árulja.

Sok sikert!



Kisebb motort könnyebb szethajtani.


Ez teljesen igaz! :D
Csak arra gondoltam, hogy aki épp elméjű és érzi, hogy nem megy ez, az talán nem erőlteti, aki meg eleve tudja, hogy hajtani akarja, az nagyobbat vesz... de ez már az emberen múlik :fetreng:

lantika Elküldve: 2016-02-11 13:38 Megvegyem? Vegyek ilyet?

elgeri írta:
TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm. :)


Szia

Én csipem az 1-eseket, de:
- csak akkor jó, ha nem egy 4-5 fős családnak kell. A hátsó sora tényleg kicsi. 2-3 főnek viszont imádni való tud lenni :)
- N45-ős motorkódúak (facelift előttiek / kb. 2007 közepéig) hajalmosak motor meghibásodásra (vezérlőlánc szakadásra).
- A kis motorú gépek kapcsán egyet értek, hogy kisebb motor kisebb kockázat (pl. benzines esetén nincs még rajta turbó), de sokkal kisebb élvezet is. A fogyasztás másodlagos, annyival nem eszik többet a nagy mint a kicsi. Mondom ezt úgy hogy nekem kicsi van, szeretem, de tényleg gyenge, viszont nagyobb volt az esélye, hogy az előző tulaj se agyonhajtásra használta + kevesebb dolog dögölhet meg benne. Ja és városban megeszi a 9-10-et. Kint viszont 7-el megy.

A linkelt 3-as pedig olyantól van, aki ezzel foglalkozik, hogy kintről hozz be kocsikat. Nem ismerem, csak láttam már sok hirdetését. Lehet hogy rendes, csak azt tudni kell, hogy nem a saját gépét árulja.

Sok sikert!



Kisebb motort könnyebb szethajtani.

elgeri Elküldve: 2016-02-11 12:56 Megvegyem? Vegyek ilyet?

TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm. :)


Szia

Én csipem az 1-eseket, de:
- csak akkor jó, ha nem egy 4-5 fős családnak kell. A hátsó sora tényleg kicsi. 2-3 főnek viszont imádni való tud lenni :)
- N45-ős motorkódúak (facelift előttiek / kb. 2007 közepéig) hajalmosak motor meghibásodásra (vezérlőlánc szakadásra).
- A kis motorú gépek kapcsán egyet értek, hogy kisebb motor kisebb kockázat (pl. benzines esetén nincs még rajta turbó), de sokkal kisebb élvezet is. A fogyasztás másodlagos, annyival nem eszik többet a nagy mint a kicsi. Mondom ezt úgy hogy nekem kicsi van, szeretem, de tényleg gyenge, viszont nagyobb volt az esélye, hogy az előző tulaj se agyonhajtásra használta + kevesebb dolog dögölhet meg benne. Ja és városban megeszi a 9-10-et. Kint viszont 7-el megy.

A linkelt 3-as pedig olyantól van, aki ezzel foglalkozik, hogy kintről hozz be kocsikat. Nem ismerem, csak láttam már sok hirdetését. Lehet hogy rendes, csak azt tudni kell, hogy nem a saját gépét árulja.

Sok sikert!

kundof1 Elküldve: 2016-02-09 21:19 320d Motor

sutius írta:
kundof1 írta:
sutius írta:
kundof1 írta: Sziasztok !

320d facelift, olyant produkált, h pályán mentem, és egyszer csak elment az erő, lekapcsolt a turbó,félreálltam és újraindítottam aztán jó volt egy darabig, aztán megint csinálta, egy jó párszor megcsinálta ezt, gondoltam, h le van ragadva mert sokat városozok és majd kitisztul, de csinálja még mindig, de már 3.000 fölött nem igen akar pörögni, meg nem megy már úgy mint eddig, turbó nyomás szelepre gyanakodom h az lehet a baja.
Valakinek volt már hasonló jelenség? Nem ér rá most a szerelőm sok a melója, csak addig kellene egy kis felvilágítás :)

Köszönöm előre is ! :)

Nekem akkor volt ilyen mikor egy turbo cső el volt repedve és falsot szivott


De újraindítom és aztán jó volt neked is egy darabig? meg most már 3.000 felett nem nagyon akar pörögni...

igen, nekem is igy volt. Egyszer csak elment az erő, félre álltam, ujrainditottam és egy darabig megint jó volt


csüt megy szerelőhöz digoljuk, meg lesz csinálva, nagyon nem járok vele addig.

sutius Elküldve: 2016-02-09 19:46 320d Motor

kundof1 írta:
sutius írta:
kundof1 írta: Sziasztok !

320d facelift, olyant produkált, h pályán mentem, és egyszer csak elment az erő, lekapcsolt a turbó,félreálltam és újraindítottam aztán jó volt egy darabig, aztán megint csinálta, egy jó párszor megcsinálta ezt, gondoltam, h le van ragadva mert sokat városozok és majd kitisztul, de csinálja még mindig, de már 3.000 fölött nem igen akar pörögni, meg nem megy már úgy mint eddig, turbó nyomás szelepre gyanakodom h az lehet a baja.
Valakinek volt már hasonló jelenség? Nem ér rá most a szerelőm sok a melója, csak addig kellene egy kis felvilágítás :)

Köszönöm előre is ! :)

Nekem akkor volt ilyen mikor egy turbo cső el volt repedve és falsot szivott


De újraindítom és aztán jó volt neked is egy darabig? meg most már 3.000 felett nem nagyon akar pörögni...

igen, nekem is igy volt. Egyszer csak elment az erő, félre álltam, ujrainditottam és egy darabig megint jó volt

szotakdavid Elküldve: 2016-02-09 19:10 320d Motor

kundof1 írta:
sutius írta:
kundof1 írta: Sziasztok !

320d facelift, olyant produkált, h pályán mentem, és egyszer csak elment az erő, lekapcsolt a turbó,félreálltam és újraindítottam aztán jó volt egy darabig, aztán megint csinálta, egy jó párszor megcsinálta ezt, gondoltam, h le van ragadva mert sokat városozok és majd kitisztul, de csinálja még mindig, de már 3.000 fölött nem igen akar pörögni, meg nem megy már úgy mint eddig, turbó nyomás szelepre gyanakodom h az lehet a baja.
Valakinek volt már hasonló jelenség? Nem ér rá most a szerelőm sok a melója, csak addig kellene egy kis felvilágítás :)

Köszönöm előre is ! :)

Nekem akkor volt ilyen mikor egy turbo cső el volt repedve és falsot szivott


De újraindítom és aztán jó volt neked is egy darabig? meg most már 3.000 felett nem nagyon akar pörögni...


Csináltass egy gyári diagot!

kundof1 Elküldve: 2016-02-09 16:28 320d Motor

sutius írta:
kundof1 írta: Sziasztok !

320d facelift, olyant produkált, h pályán mentem, és egyszer csak elment az erő, lekapcsolt a turbó,félreálltam és újraindítottam aztán jó volt egy darabig, aztán megint csinálta, egy jó párszor megcsinálta ezt, gondoltam, h le van ragadva mert sokat városozok és majd kitisztul, de csinálja még mindig, de már 3.000 fölött nem igen akar pörögni, meg nem megy már úgy mint eddig, turbó nyomás szelepre gyanakodom h az lehet a baja.
Valakinek volt már hasonló jelenség? Nem ér rá most a szerelőm sok a melója, csak addig kellene egy kis felvilágítás :)

Köszönöm előre is ! :)

Nekem akkor volt ilyen mikor egy turbo cső el volt repedve és falsot szivott


De újraindítom és aztán jó volt neked is egy darabig? meg most már 3.000 felett nem nagyon akar pörögni...