Összesen 1950 találat
bmw320d4
Elküldve: 2009-11-08 22:41 Valaki segítsen
Azt nem szeretném leírni, hogy merre-mikor-hol, csak privátban.
Ez érdekes helyzet, hogy a dunántúli márkaszervíz a vidéki alá került, magyarúl, ami Szfváron nem megy, az Nyíregyen igen.
A BMW Magyarország mit szól pl egy garis CCC cserénél az eszközhiányra? A garis csere feltétetele a programozás, mégám, ha van rá PUMA infó, akkor arra, vagy egy újabb standra.
Nekem már itthon is megy az új stand :-)
jrtom írta:
Pontosan. Volt már egy e70-es meg egy e60-as is amit nem tudtunk mert már levolt frissítve, szóval szopás. Amúgy te hol dolgozol, mert elég jól képben vagy?
bmw320d4 írta:
Az szép! Akkor ha én felprogramozok pl egy E90-et E89X-09-09-516- standra, ti semmit nem tudtok vele kezdeni.
Egy egyszerû kódolás is lehetetlen nálatok, ha az autón V32 utáni szoft van.
Az F széria esys rendszert kapott, azért nem lehet a régi eszközökkel kezelni.
jrtom írta:
Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.
bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb :) . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy :) . Neked van hozzá DK fej?
Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.
Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.
Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...
Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?
jrtom
Elküldve: 2009-11-08 22:32 Valaki segítsen
Pontosan. Volt már egy e70-es meg egy e60-as is amit nem tudtunk mert már levolt frissítve, szóval szopás. Amúgy te hol dolgozol, mert elég jól képben vagy?
bmw320d4 írta:
Az szép! Akkor ha én felprogramozok pl egy E90-et E89X-09-09-516- standra, ti semmit nem tudtok vele kezdeni.
Egy egyszerû kódolás is lehetetlen nálatok, ha az autón V32 utáni szoft van.
Az F széria esys rendszert kapott, azért nem lehet a régi eszközökkel kezelni.
jrtom írta:
Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.
bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb :) . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy :) . Neked van hozzá DK fej?
Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.
Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.
Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...
Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?
bmw320d4
Elküldve: 2009-11-08 22:26 Valaki segítsen
Az szép! Akkor ha én felprogramozok pl egy E90-et E89X-09-09-516- standra, ti semmit nem tudtok vele kezdeni.
Egy egyszerû kódolás is lehetetlen nálatok, ha az autón V32 utáni szoft van.
Az F széria esys rendszert kapott, azért nem lehet a régi eszközökkel kezelni.
jrtom írta:
Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.
bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb :) . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy :) . Neked van hozzá DK fej?
Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.
Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.
Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...
Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?
jrtom
Elküldve: 2009-11-08 22:16 Valaki segítsen
Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.
bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb :) . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy :) . Neked van hozzá DK fej?
Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.
Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.
Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...
Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?
bmw320d4
Elküldve: 2009-11-08 21:32 Valaki segítsen
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb :) . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy :) . Neked van hozzá DK fej?
Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.
Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.
Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...
Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?
bmw320d4
Elküldve: 2009-11-08 21:27 Valaki segítsen
jrtom írta:
Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb :) . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy :) . Neked van hozzá DK fej?
Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.
Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.
Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...
jrtom
Elküldve: 2009-11-08 21:15 Valaki segítsen
Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb :) . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy :) . Neked van hozzá DK fej?
Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.
Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.
bmw320d4
Elküldve: 2009-11-08 20:28 Valaki segítsen
jrtom írta:
Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy :) . Neked van hozzá DK fej?
Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.
Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.
jrtom
Elküldve: 2009-11-08 20:24 Valaki segítsen
Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy :) . Neked van hozzá DK fej?
bmw320d4
Elküldve: 2009-11-08 15:31 Valaki segítsen
Légyszi nézzétek meg INPA val (ISID) híjján) vagy kössetek egy szkópot a jeladókra.
A rendszerteszteket már megcsináltátok?
jrtom írta:
Hát ez az, egyszerûen nincs semmi hiba a DME-ben!!! Szóval akkor nincs semmi a háttértárolóban se, igaz? Egyépként te arra gondolsz amikor lefut a Kurztest és továbblépek a jobb nyíllal és kiválasztom az aktuális hibát és belemegyek???
bmw320d4 írta:
Igen, nekem is németre van állítva.
Ha már DIS-el törölted a hibatárolót, nem lesz a háttértárolóban semmi, meg kell várni amíg újra produkálja a hibát.
A legegyszerûbb: Inpa start, DMExx, error, read is.
Ott benne is lesz, hogy értelmezhetetlen jel a vezérmûtengely jeladótól.
Oks?
jrtom írta:
Egy ismerõsömmel vettünk közösen egyet, végülis az 1/3-a az enyém.
Már kapizsgáljuk a lényeges dolgokat, csak ezzel a háttértárolóval szöget ütöttél a fejembe :) . Te is németül használod? Csak valami irányt mondjál, hogy merre induljak el. Köszi!
bmw320d4 írta:
Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...
jrtom írta:
Köszi, és hol? :)
bmw320d4 írta:
Nem titok, meg kell keresni...
jrtom írta:
Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló? :)
bmw320d4 írta:
Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.
jrtom írta:
Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj :), lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar:).
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.
A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.
A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.