Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


jrtom Elküldve: 2009-11-08 15:27 Valaki segítsen

Hát ez az, egyszerûen nincs semmi hiba a DME-ben!!! Szóval akkor nincs semmi a háttértárolóban se, igaz? Egyépként te arra gondolsz amikor lefut a Kurztest és továbblépek a jobb nyíllal és kiválasztom az aktuális hibát és belemegyek???
bmw320d4 írta: Igen, nekem is németre van állítva.
Ha már DIS-el törölted a hibatárolót, nem lesz a háttértárolóban semmi, meg kell várni amíg újra produkálja a hibát.

A legegyszerûbb: Inpa start, DMExx, error, read is.
Ott benne is lesz, hogy értelmezhetetlen jel a vezérmûtengely jeladótól.

Oks?

jrtom írta: Egy ismerõsömmel vettünk közösen egyet, végülis az 1/3-a az enyém.
Már kapizsgáljuk a lényeges dolgokat, csak ezzel a háttértárolóval szöget ütöttél a fejembe :) . Te is németül használod? Csak valami irányt mondjál, hogy merre induljak el. Köszi!
bmw320d4 írta: Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...

jrtom írta: Köszi, és hol? :)
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló? :)

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj :), lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar:).
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 15:22 Valaki segítsen

Igen, nekem is németre van állítva.
Ha már DIS-el törölted a hibatárolót, nem lesz a háttértárolóban semmi, meg kell várni amíg újra produkálja a hibát.

A legegyszerûbb: Inpa start, DMExx, error, read is.
Ott benne is lesz, hogy értelmezhetetlen jel a vezérmûtengely jeladótól.

Oks?

jrtom írta: Egy ismerõsömmel vettünk közösen egyet, végülis az 1/3-a az enyém.
Már kapizsgáljuk a lényeges dolgokat, csak ezzel a háttértárolóval szöget ütöttél a fejembe :) . Te is németül használod? Csak valami irányt mondjál, hogy merre induljak el. Köszi!
bmw320d4 írta: Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...

jrtom írta: Köszi, és hol? :)
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló? :)

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj :), lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar:).
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 15:09 Valaki segítsen

YELLOW írta: és ezek közül melyiket érdemes megvenni? mi az ami nekem tutti jó?

jrtom írta: Szeva!

Itt nézd meg: www.fulldiag.fw.hu ,
YELLOW írta: én csak szeretnék képben lenni... de azt sem tudom mi az amit meg kell vennem, és mennyibe fáj, hogy tudjak is valamit csinálni az autóval...


Ez a fulldiagos gyerek egy kicsit el van tévedve a protokollokkal kapcsolatban. Azért megnézném, hogy hogy kezeli a "CANBUSZT".

Az E60-ban tényleg van CAN, de a diag ugyanolyan k vonalon megy mint az E39, vagy E46 esetén (Ezekben is van CAN). A BMW 2007/3-al váltott D-CAN-re amit ez az interfész 1000%, hogy nem kezel le.
A "vezérlõ eprom tartalom kiolvasása"-rõl nem is beszélve.

Ez a cucc egy általános KL interfész INPA-van párosítva, ami diagra éppen megfelel (még ha vannak is kommunkációs hibák élõ adatok esetén) de programozásra használhatatlan.

Kis ügyességgel a GT is elmegy vele, de szintén csak diag, esetleg a kódolás is , ha kezeli a KL a Kl15-öt.
Létezik gyári ADS interfész, ami tényleg támogatja sz összes BMW-nél használt protokolt a DCAN kivételével, amivel már stabilan lehet diagnosztizálni, kódolni és programozni is.

Én 45-öt nem adnék érte

Prof Elküldve: 2009-11-07 22:04 Társalgó

Üdv ALL

kérdésem az lenne hogy a következökben becsatolt interface megvásárlása esetén "és progi beszerzés" teljes mértékben korlátozások nélkül hozzá tudok férni a BMw belsöségéhez mint pl a service ben ?

http://cgi.ebay.de/BMW-DIS-SSS...2556cd904c

imici85 Elküldve: 2009-09-16 21:35 DIS

paircraft írta:
imici85 írta:
Tano írta:
imici85 írta:
Wm wareval megy.2008/11 kiadásu a dis.Usbs kábel van és bmw inpa gts1/dis can bus néven fut.


És átírtál mindent amit kell? ediabas.ini-k a VM-ben, meg a win alatt is, host fájl, apitest mûködik?


Ilyent nem csináltam csak WM bõl beolvastam a dis fájlját és elindult,de nem tud komonikálni az interfacel.Tudnál esetleg segíteni,hogy mit kell vele pontosan csinálni?


Itt és itt nézz körül elõször, valószínûleg fogsz találni segítséget. Ha nem, majd rájövünk, hogy miért nem mûxik... :-)


Oké.Majd átböngászem a beállításokat de csak hétvégén lesz majd rá idõm.Addig is kösz mindent

paircraft Elküldve: 2009-09-16 21:26 DIS

imici85 írta:
Tano írta:
imici85 írta:
Wm wareval megy.2008/11 kiadásu a dis.Usbs kábel van és bmw inpa gts1/dis can bus néven fut.


És átírtál mindent amit kell? ediabas.ini-k a VM-ben, meg a win alatt is, host fájl, apitest mûködik?


Ilyent nem csináltam csak WM bõl beolvastam a dis fájlját és elindult,de nem tud komonikálni az interfacel.Tudnál esetleg segíteni,hogy mit kell vele pontosan csinálni?


Itt és itt nézz körül elõször, valószínûleg fogsz találni segítséget. Ha nem, majd rájövünk, hogy miért nem mûxik... :-)

imici85 Elküldve: 2009-09-16 20:15 DIS

Tano írta:
imici85 írta:
Wm wareval megy.2008/11 kiadásu a dis.Usbs kábel van és bmw inpa gts1/dis can bus néven fut.


És átírtál mindent amit kell? ediabas.ini-k a VM-ben, meg a win alatt is, host fájl, apitest mûködik?


Ilyent nem csináltam csak WM bõl beolvastam a dis fájlját és elindult,de nem tud komonikálni az interfacel.Tudnál esetleg segíteni,hogy mit kell vele pontosan csinálni?

Tano Elküldve: 2009-09-16 20:07 DIS

imici85 írta:
Wm wareval megy.2008/11 kiadásu a dis.Usbs kábel van és bmw inpa gts1/dis can bus néven fut.


És átírtál mindent amit kell? ediabas.ini-k a VM-ben, meg a win alatt is, host fájl, apitest mûködik?

imici85 Elküldve: 2009-09-16 17:48 DIS

paircraft írta:
imici85 írta: Hello.
Használ valaki esetleg DIS programot.Vettem egy interfact ami az inpat tökéletesen müködteti és a dis sel is kompatibikis de a program nem ismeri fel.


Ha írnál egy kicsit részletesebben, talán tudnék segíteni.
- VM Ware, vagy direkt telepített DIS?
- Melyik verzió?
- Diaghead emulátor, vagy vm process?
- EDIABAS.ini, OBD.ini beállításai?
- Milyen kábelt vettél?

Üdv,

p

Wm wareval megy.2008/11 kiadásu a dis.Usbs kábel van és bmw inpa gts1/dis can bus néven fut.

paircraft Elküldve: 2009-09-16 16:32 DIS

imici85 írta: Hello.
Használ valaki esetleg DIS programot.Vettem egy interfact ami az inpat tökéletesen müködteti és a dis sel is kompatibikis de a program nem ismeri fel.


Ha írnál egy kicsit részletesebben, talán tudnék segíteni.
- VM Ware, vagy direkt telepített DIS?
- Melyik verzió?
- Diaghead emulátor, vagy vm process?
- EDIABAS.ini, OBD.ini beállításai?
- Milyen kábelt vettél?

Üdv,

p