Összesen 1950 találat
Rorybreaker
Elküldve: 2015-01-19 10:14 bmw diagnosztika
csbalu írta:
Rorybreaker írta:
Tano írta:
Rorybreaker írta:
OK, és ezek hardver és szoftver együtt? Vagy 1 féle interface van, és szoftver választható?
Ezek mind használhatók INPA-s interfésszel. Kicsit olvass vissza ebben, illetve az OBD diagos topikban, és minden kérdésedre válszt találsz.
Rendben, köszi.
Utánaolvasgattam mindenhol, és javíts ki ha tévedek...
ha mondjuk vásárolok 1 ilyet:
http://www.ebay.com/itm/Super-...589281c378
+ inpa szoftver és jó vagyok?
Szia!
Ez az adapter jó, mert ahogy nézem eredeti FTDI chip van benne így nem fogod azonnal tönkretenni a kábelt ha bedugod a gépbe. SW-t viszont nem adnak hozzá, azt Neked kell valahonnét összekukázni.
Köszi! Az SW-t már megoldom.
csbalu
Elküldve: 2015-01-19 10:03 bmw diagnosztika
Rorybreaker írta:
Tano írta:
Rorybreaker írta:
OK, és ezek hardver és szoftver együtt? Vagy 1 féle interface van, és szoftver választható?
Ezek mind használhatók INPA-s interfésszel. Kicsit olvass vissza ebben, illetve az OBD diagos topikban, és minden kérdésedre válszt találsz.
Rendben, köszi.
Utánaolvasgattam mindenhol, és javíts ki ha tévedek...
ha mondjuk vásárolok 1 ilyet:
http://www.ebay.com/itm/Super-...589281c378
+ inpa szoftver és jó vagyok?
Szia!
Ez az adapter jó, mert ahogy nézem eredeti FTDI chip van benne így nem fogod azonnal tönkretenni a kábelt ha bedugod a gépbe. SW-t viszont nem adnak hozzá, azt Neked kell valahonnét összekukázni.
Rorybreaker
Elküldve: 2015-01-19 08:37 bmw diagnosztika
Tano írta:
Rorybreaker írta:
OK, és ezek hardver és szoftver együtt? Vagy 1 féle interface van, és szoftver választható?
Ezek mind használhatók INPA-s interfésszel. Kicsit olvass vissza ebben, illetve az OBD diagos topikban, és minden kérdésedre válszt találsz.
Rendben, köszi.
Utánaolvasgattam mindenhol, és javíts ki ha tévedek...
ha mondjuk vásárolok 1 ilyet:
http://www.ebay.com/itm/Super-...589281c378+ inpa szoftver és jó vagyok?
Tano
Elküldve: 2015-01-18 22:07 bmw diagnosztika
Rorybreaker írta:
OK, és ezek hardver és szoftver együtt? Vagy 1 féle interface van, és szoftver választható?
Ezek mind használhatók INPA-s interfésszel. Kicsit olvass vissza ebben, illetve az OBD diagos topikban, és minden kérdésedre válszt találsz.
Rorybreaker
Elküldve: 2015-01-18 22:05 bmw diagnosztika
Tano írta:
Rorybreaker írta:
Sziasztok!
Az autómhoz kellene diagnosztika.
Milyen jó hozzá? BMW vel még nem volt dolgom, csak VW, Opel
Amire kellene: minden :D
de komolyra fordítva a szót, olyan kellene, mint opelnél az opcom.
hibakódolvasás, dolgok ki és bekapcsolása.
Talán ez a BMW scanner amire gondolok, jól sejtem?
Köszi!
Inkább a gyári INPA/NCSExpert/DIS/Rheingold stb... progikat ajánlom erre.
OK, és ezek hardver és szoftver együtt? Vagy 1 féle interface van, és szoftver választható?
Tano
Elküldve: 2015-01-18 22:03 bmw diagnosztika
Rorybreaker írta:
Sziasztok!
Az autómhoz kellene diagnosztika.
Milyen jó hozzá? BMW vel még nem volt dolgom, csak VW, Opel
Amire kellene: minden :D
de komolyra fordítva a szót, olyan kellene, mint opelnél az opcom.
hibakódolvasás, dolgok ki és bekapcsolása.
Talán ez a BMW scanner amire gondolok, jól sejtem?
Köszi!
Inkább a gyári INPA/NCSExpert/DIS/Rheingold stb... progikat ajánlom erre.
Baloghp
Elküldve: 2015-01-18 17:55 légzsak_
bmw320d4 írta:
Baloghp írta:
Sziasztok!
SOS! Van egy E46 320d facelift-em. Az inpa szerint a hátsó oldalsó légzsák (jobb és bal) ellenállása nem megfelelő, ezért világít a kontroll lámpám. Ebben az autóban nincs hátsó légzsák, ezért nem tudok a hibával mit kezdeni. Elvileg az ncs expertel ki lehet kapcsolni ennek a figyelését, de én nem értek hozzá. Ez a hiba vásárláskor is megvolt, de eddig ez nem volt gond a műszakin. Eddig! Tud nekem valaki segíteni? Esetleg megnézni. Én Gyöngyös mellett lakom.
Üdv: Péter
Pesten tudok megoldást, olcsón, profin.
Köszönöm a reagálást, lehet ,hogy élek a lehetőséggel, de még előbb megpróbálok keresni a környéken egy laptop dj szakit. Hátha tud valaki segíteni aki otthon van a házi diagban.
bmw320d4
Elküldve: 2015-01-17 15:41 légzsak_
Baloghp írta:
Sziasztok!
SOS! Van egy E46 320d facelift-em. Az inpa szerint a hátsó oldalsó légzsák (jobb és bal) ellenállása nem megfelelő, ezért világít a kontroll lámpám. Ebben az autóban nincs hátsó légzsák, ezért nem tudok a hibával mit kezdeni. Elvileg az ncs expertel ki lehet kapcsolni ennek a figyelését, de én nem értek hozzá. Ez a hiba vásárláskor is megvolt, de eddig ez nem volt gond a műszakin. Eddig! Tud nekem valaki segíteni? Esetleg megnézni. Én Gyöngyös mellett lakom.
Üdv: Péter
Pesten tudok megoldást, olcsón, profin.
Baloghp
Elküldve: 2015-01-17 14:55 légzsak_
Sziasztok!
SOS! Van egy E46 320d facelift-em. Az inpa szerint a hátsó oldalsó légzsák (jobb és bal) ellenállása nem megfelelő, ezért világít a kontroll lámpám. Ebben az autóban nincs hátsó légzsák, ezért nem tudok a hibával mit kezdeni. Elvileg az ncs expertel ki lehet kapcsolni ennek a figyelését, de én nem értek hozzá. Ez a hiba vásárláskor is megvolt, de eddig ez nem volt gond a műszakin. Eddig! Tud nekem valaki segíteni? Esetleg megnézni. Én Gyöngyös mellett lakom.
Üdv: Péter
Ropika
Elküldve: 2015-01-16 08:40 Egyenetlen alapjárat
YELLOW írta:
Ropika írta:
Sziasztok,
Öcsémnek lenne egy elég érdekes problémája az autójával kapcsolatban.
Az autó e39 525i(m54b25) 2001-es manual váltós. Kb fél éve alapjárati problémákkal küzd, nagyjából mióta megvan az autó :) A hiba csak hideg motornál jelentkezik, és csak menet közben. Egy helyben állva melegítve tökéletes egyenletes az alapjárat. Elindulás után az első piros lámpához érve, és lassítva, fék vagy motorfék mindegy az alapjárat 800-ról elkezd le fel ingadozni, és van hogy le is áll az autó.
Elsőre ránéztünk dis-el be volt írva a kipufogó oldali vezérműtengely jeladó, azt kicseréltük, a hibát töröltük, nem is lett visszaírva elméletileg az most jó.
Olvasgattam a fórumokat, hogy légtömegmérő, alapjárati motor, vákumcsövek stb... de nem jutottam előrébb. Jelenleg DIS és INPA szerint az autó hibamentes a hibatároló üres. Megfújkáltuk a légtömegmérőt féktisztítóval, reménykedve hátha az megoldja a hibát, de sajnos utána sem lett jobb.
Aztán olvastam egy olyat, hogy húzzuk le a légtömegmérőt és nézzük meg, hogy úgy csinálja-e, láss csodát egy hétig jártunk vele így, megjavult.
Ezután nagy bátran vettem egy bontott gyári légtömegmérőt megbízható helyről, mondván hogy 100% ez lesz a probléma, beszereltük és megint forgalomba hideg motornál ingadozik az alapjárat. Jellemzően addig csinálja míg el nem éri a 60-70 fokot, utána a hiba megszűnik az alapjárat tökéletes. Mi lehet ez? Köszi a segítséget.
lehet valami vezeték kontakt probléma lesz. a légtömegmérőbe van egy levegő hőmérséklet figyelő is. ugye a keverékképzésnél figyeli a vízhőfokot is. mivel tudja, hogy a hűtővíz még nem üzemi, ezért kicsit túldúsít, több anyagot kever a levegőhöz. de mondjuk a beszívott levegő hőfokából false értéket kap, amiből az ECU rosszul dolgozik. azért gyanakodnék erre, mert a másik légtömegmérővel is ugyanezt csinálja. persze lehet hogy a bontott is rossz volt. de esetleg a csatlakozó környékén a vezetéket kéne szemügyre venni, és élő adatokat nézni, persze hozzáértővel, aki tudja mi mit jelent és az értékekből olvasni tud.
Köszi Yellow Mester, megnézzük a kábeleket is.
Az élő adat olvasás megvolt tegnap INPÁval és minden érték jónak tűnik, plusz DIS-el csináltunk légtömegmérő tesztet és hibátlan.
