autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2009

státusz bd85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. szeptember 13. péntek, 09:37


YELLOW írta:
bd85 írta: Sziasztok!

Egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. Az alábbi hibakódot olvastuk ki ma, volt valakinek korábban hasonló? Ha igen, mi oldotta meg?

2A99 - Főtengely pozíció szenzor; kipufogó oldali vezérműtengely összefüggés
- szakadt


Tünetek: Alapjárat indítás után az első gázadásig megfelelő, utána kotyogósabb ezt váltogatva üzemi állapotban is, éppen milyen kedve van az autónak.

A solenoid szelepet kitisztítottuk, ha már szétszedtük, akkor a szívó oldalit is, de nem segített. Egyelőre itt tartok.

Előre is köszönöm.


az a gond, hogy valamelyik két szenzor közül rosszalkodik valamelyik. nincsenek szinkronban, mintha el lenne ugorva a vezérlés. de akkor végig rossz lenne. így valami kontakt hibára gondolnék. lehet a szolenoid szelep cserekor sérült a kipuf oldali vez.mű tenegly jeladójának csatija vezetéke.


Vanos hiba mennyire jellemző ezekre, így valós 108 000 km futásteljesítménnyel az autóban?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16623

Elküldve: 2019. szeptember 12. csütörtök, 23:11


bd85 írta: Sziasztok!

Egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. Az alábbi hibakódot olvastuk ki ma, volt valakinek korábban hasonló? Ha igen, mi oldotta meg?

2A99 - Főtengely pozíció szenzor; kipufogó oldali vezérműtengely összefüggés
- szakadt


Tünetek: Alapjárat indítás után az első gázadásig megfelelő, utána kotyogósabb ezt váltogatva üzemi állapotban is, éppen milyen kedve van az autónak.

A solenoid szelepet kitisztítottuk, ha már szétszedtük, akkor a szívó oldalit is, de nem segített. Egyelőre itt tartok.

Előre is köszönöm.


az a gond, hogy valamelyik két szenzor közül rosszalkodik valamelyik. nincsenek szinkronban, mintha el lenne ugorva a vezérlés. de akkor végig rossz lenne. így valami kontakt hibára gondolnék. lehet a szolenoid szelep cserekor sérült a kipuf oldali vez.mű tenegly jeladójának csatija vezetéke.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2009

státusz bd85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. szeptember 12. csütörtök, 21:54


Sziasztok!

Egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. Az alábbi hibakódot olvastuk ki ma, volt valakinek korábban hasonló? Ha igen, mi oldotta meg?

2A99 - Főtengely pozíció szenzor; kipufogó oldali vezérműtengely összefüggés
- szakadt


Tünetek: Alapjárat indítás után az első gázadásig megfelelő, utána kotyogósabb ezt váltogatva üzemi állapotban is, éppen milyen kedve van az autónak.

A solenoid szelepet kitisztítottuk, ha már szétszedtük, akkor a szívó oldalit is, de nem segített. Egyelőre itt tartok.

Előre is köszönöm.






panelsniper
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 2000

státusz panelsniper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. szeptember 03. kedd, 23:22


Sziasztok,
remélem, jó helyre írok. Problémám lenne az alapjárattal, hidegen.
Videót is csináltam róla.:
https://youtu.be/J-gq0Nk_JWk
M52TU, csak akkor csinálja, ha hidegen indítom és kb 1 percig. Utána, miután az alapjárat beáll, utána minden normális.
Amik eddig cserélve lettek.:
gyertya
lambdaszonda
KGE csövekkel együtt (pillangószelep és az alapjárati motor tisztítva)
Hibakód, nincs.
Amit még észrevettem, hogy hogy eben az egy percben erős benzinszagot érzek, ami később megszűnik.
Szerintetek, mi lehet a probléma?
Egy kicsit tanácstalan vagyok
Köszi!
D

Német kollégák segítségével megoldva





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2019. szeptember 07. szombat, 19:00

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2009

státusz bd85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. április 16. kedd, 22:42


YELLOW írta:
bd85 írta:
adams22 írta:
bd85 írta:
YELLOW írta:
bd85 írta: Sziasztok!

Egy egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. 2 hónapja van meg az autó, az alapjárat 600, nem érezni alap esetben azt sem, hogy jár a motor. 1 hete nagyjából viszont azt tapasztalom, hogy kiszámíthatatlanul, se hideg se meleg motorhoz nem köthetően egy hajszálnyi (nincs 100rpm sem) alapjárat csökkenést tapasztalok és rázkódást a kormányon, féken, emellé olyan műanyagos kopogást, nyilván a rázkódástól. Aztán egyszer csak abba marad, majd újra csinálja, mikor neki kedve van. Ugyan úgy húz, nem rángat, csak a rázkódásos alapjáratról történő gyorsításnál mélyebb a motor hangja fordulaton is. Csak drága üzemanyagot kap. Volt már valakinek hasonló tünete?

Előre is köszi.


amikor csinálja van hibajel? ha igen rá kéne olvasni. ha nincs, akkor lehet csak egy üzemanyag szűrő probléma van. de jellemzően NOx szenzor hiba is szokott lenni. de azokról meg lesz valami hiba. az a baj sok minden lehet akár, ami miatt nem megfelelő a gyújtás. de a többség ír be hibát. és amit beír hibát, azt több minden okozhatja. nehéz így találgatni.


Nem ír hibát, de olvasva még nem volt, a napokban megyek. 2 hete voltam olajcserén, akkor hibakód mentes volt az autó, de mintha már akkor is éreztem volna 1x-1x ezt a rezgést, de azt gondoltam, hogy az én fülemmel van baj. Azért köszönöm, majd a szerviz kitalálja, csak felkészülten akartam érkezni.


Szia! Nekünk is van ilyen "problémánk" csak E87 N43B16A 116i az autó. Az az érdekes hogy miután megvettük 1 évig nem csinálta aztán elvittük vezérlés cserére és azóta csinálja. Hogy alapjáraton néha kicsit beremeg és a fordulat leesik ilyen nagyon minimálisan. Nekünk a Nox azóta sz*r amióta megvettük tehát nem gondolnám hogy amiatt de kitudja. Most akarom majd kénteleníteni nem tudom fogja-e tudni vagy már teljesen mindegy lesz neki mert tele van a "nox csapda". De remélem nem injektor hiba előjele lesz mert ezeknek az is tipushiba és ha egy injektor beszarik akkor fel-alá jár az alapjárat.
Hiába mi is mindig 100-as benzint tankolunk. Próbálnánk óvni.


Én gondolok még a szívó oldali kokszosodásra is a közvetlen befecskendezéses motorok nagyszerű velejárójára. Az is egyenletlen alapjáratot, esetleg teljesítmény csökkenést, rángatást okoz. Tisztítás: szétszedés, vegyszer, dióbél, ki tudja még mi... Ettől sem lennék boldog!


hát igen.


Meglett a hiba! A gyári láncfeszítő (most 100 000 km van az autóban)kezdte megadni magát, hidegen nem feszített megfelelően és melegen sem volt már az igazi. A lánc némileg feszítetlen mozgása okozta a rezonanciát és a hangokat. Gyári, de már módosított feszítő (21 000 Ft) megoldotta a gondot.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16623

Elküldve: 2019. április 11. csütörtök, 21:49


bd85 írta:
adams22 írta:
bd85 írta:
YELLOW írta:
bd85 írta: Sziasztok!

Egy egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. 2 hónapja van meg az autó, az alapjárat 600, nem érezni alap esetben azt sem, hogy jár a motor. 1 hete nagyjából viszont azt tapasztalom, hogy kiszámíthatatlanul, se hideg se meleg motorhoz nem köthetően egy hajszálnyi (nincs 100rpm sem) alapjárat csökkenést tapasztalok és rázkódást a kormányon, féken, emellé olyan műanyagos kopogást, nyilván a rázkódástól. Aztán egyszer csak abba marad, majd újra csinálja, mikor neki kedve van. Ugyan úgy húz, nem rángat, csak a rázkódásos alapjáratról történő gyorsításnál mélyebb a motor hangja fordulaton is. Csak drága üzemanyagot kap. Volt már valakinek hasonló tünete?

Előre is köszi.


amikor csinálja van hibajel? ha igen rá kéne olvasni. ha nincs, akkor lehet csak egy üzemanyag szűrő probléma van. de jellemzően NOx szenzor hiba is szokott lenni. de azokról meg lesz valami hiba. az a baj sok minden lehet akár, ami miatt nem megfelelő a gyújtás. de a többség ír be hibát. és amit beír hibát, azt több minden okozhatja. nehéz így találgatni.


Nem ír hibát, de olvasva még nem volt, a napokban megyek. 2 hete voltam olajcserén, akkor hibakód mentes volt az autó, de mintha már akkor is éreztem volna 1x-1x ezt a rezgést, de azt gondoltam, hogy az én fülemmel van baj. Azért köszönöm, majd a szerviz kitalálja, csak felkészülten akartam érkezni.


Szia! Nekünk is van ilyen "problémánk" csak E87 N43B16A 116i az autó. Az az érdekes hogy miután megvettük 1 évig nem csinálta aztán elvittük vezérlés cserére és azóta csinálja. Hogy alapjáraton néha kicsit beremeg és a fordulat leesik ilyen nagyon minimálisan. Nekünk a Nox azóta sz*r amióta megvettük tehát nem gondolnám hogy amiatt de kitudja. Most akarom majd kénteleníteni nem tudom fogja-e tudni vagy már teljesen mindegy lesz neki mert tele van a "nox csapda". De remélem nem injektor hiba előjele lesz mert ezeknek az is tipushiba és ha egy injektor beszarik akkor fel-alá jár az alapjárat.
Hiába mi is mindig 100-as benzint tankolunk. Próbálnánk óvni.


Én gondolok még a szívó oldali kokszosodásra is a közvetlen befecskendezéses motorok nagyszerű velejárójára. Az is egyenletlen alapjáratot, esetleg teljesítmény csökkenést, rángatást okoz. Tisztítás: szétszedés, vegyszer, dióbél, ki tudja még mi... Ettől sem lennék boldog!


hát igen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2009

státusz bd85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. április 11. csütörtök, 20:50


adams22 írta:
bd85 írta:
YELLOW írta:
bd85 írta: Sziasztok!

Egy egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. 2 hónapja van meg az autó, az alapjárat 600, nem érezni alap esetben azt sem, hogy jár a motor. 1 hete nagyjából viszont azt tapasztalom, hogy kiszámíthatatlanul, se hideg se meleg motorhoz nem köthetően egy hajszálnyi (nincs 100rpm sem) alapjárat csökkenést tapasztalok és rázkódást a kormányon, féken, emellé olyan műanyagos kopogást, nyilván a rázkódástól. Aztán egyszer csak abba marad, majd újra csinálja, mikor neki kedve van. Ugyan úgy húz, nem rángat, csak a rázkódásos alapjáratról történő gyorsításnál mélyebb a motor hangja fordulaton is. Csak drága üzemanyagot kap. Volt már valakinek hasonló tünete?

Előre is köszi.


amikor csinálja van hibajel? ha igen rá kéne olvasni. ha nincs, akkor lehet csak egy üzemanyag szűrő probléma van. de jellemzően NOx szenzor hiba is szokott lenni. de azokról meg lesz valami hiba. az a baj sok minden lehet akár, ami miatt nem megfelelő a gyújtás. de a többség ír be hibát. és amit beír hibát, azt több minden okozhatja. nehéz így találgatni.


Nem ír hibát, de olvasva még nem volt, a napokban megyek. 2 hete voltam olajcserén, akkor hibakód mentes volt az autó, de mintha már akkor is éreztem volna 1x-1x ezt a rezgést, de azt gondoltam, hogy az én fülemmel van baj. Azért köszönöm, majd a szerviz kitalálja, csak felkészülten akartam érkezni.


Szia! Nekünk is van ilyen "problémánk" csak E87 N43B16A 116i az autó. Az az érdekes hogy miután megvettük 1 évig nem csinálta aztán elvittük vezérlés cserére és azóta csinálja. Hogy alapjáraton néha kicsit beremeg és a fordulat leesik ilyen nagyon minimálisan. Nekünk a Nox azóta sz*r amióta megvettük tehát nem gondolnám hogy amiatt de kitudja. Most akarom majd kénteleníteni nem tudom fogja-e tudni vagy már teljesen mindegy lesz neki mert tele van a "nox csapda". De remélem nem injektor hiba előjele lesz mert ezeknek az is tipushiba és ha egy injektor beszarik akkor fel-alá jár az alapjárat.
Hiába mi is mindig 100-as benzint tankolunk. Próbálnánk óvni.


Én gondolok még a szívó oldali kokszosodásra is a közvetlen befecskendezéses motorok nagyszerű velejárójára. Az is egyenletlen alapjáratot, esetleg teljesítmény csökkenést, rángatást okoz. Tisztítás: szétszedés, vegyszer, dióbél, ki tudja még mi... Ettől sem lennék boldog!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 5% (5 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2019. április 11. csütörtök, 09:59


bd85 írta:
YELLOW írta:
bd85 írta: Sziasztok!

Egy egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. 2 hónapja van meg az autó, az alapjárat 600, nem érezni alap esetben azt sem, hogy jár a motor. 1 hete nagyjából viszont azt tapasztalom, hogy kiszámíthatatlanul, se hideg se meleg motorhoz nem köthetően egy hajszálnyi (nincs 100rpm sem) alapjárat csökkenést tapasztalok és rázkódást a kormányon, féken, emellé olyan műanyagos kopogást, nyilván a rázkódástól. Aztán egyszer csak abba marad, majd újra csinálja, mikor neki kedve van. Ugyan úgy húz, nem rángat, csak a rázkódásos alapjáratról történő gyorsításnál mélyebb a motor hangja fordulaton is. Csak drága üzemanyagot kap. Volt már valakinek hasonló tünete?

Előre is köszi.


amikor csinálja van hibajel? ha igen rá kéne olvasni. ha nincs, akkor lehet csak egy üzemanyag szűrő probléma van. de jellemzően NOx szenzor hiba is szokott lenni. de azokról meg lesz valami hiba. az a baj sok minden lehet akár, ami miatt nem megfelelő a gyújtás. de a többség ír be hibát. és amit beír hibát, azt több minden okozhatja. nehéz így találgatni.


Nem ír hibát, de olvasva még nem volt, a napokban megyek. 2 hete voltam olajcserén, akkor hibakód mentes volt az autó, de mintha már akkor is éreztem volna 1x-1x ezt a rezgést, de azt gondoltam, hogy az én fülemmel van baj. Azért köszönöm, majd a szerviz kitalálja, csak felkészülten akartam érkezni.


Szia! Nekünk is van ilyen "problémánk" csak E87 N43B16A 116i az autó. Az az érdekes hogy miután megvettük 1 évig nem csinálta aztán elvittük vezérlés cserére és azóta csinálja. Hogy alapjáraton néha kicsit beremeg és a fordulat leesik ilyen nagyon minimálisan. Nekünk a Nox azóta sz*r amióta megvettük tehát nem gondolnám hogy amiatt de kitudja. Most akarom majd kénteleníteni nem tudom fogja-e tudni vagy már teljesen mindegy lesz neki mert tele van a "nox csapda". De remélem nem injektor hiba előjele lesz mert ezeknek az is tipushiba és ha egy injektor beszarik akkor fel-alá jár az alapjárat.
Hiába mi is mindig 100-as benzint tankolunk. Próbálnánk óvni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2009

státusz bd85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. április 10. szerda, 08:07


YELLOW írta:
bd85 írta: Sziasztok!

Egy egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. 2 hónapja van meg az autó, az alapjárat 600, nem érezni alap esetben azt sem, hogy jár a motor. 1 hete nagyjából viszont azt tapasztalom, hogy kiszámíthatatlanul, se hideg se meleg motorhoz nem köthetően egy hajszálnyi (nincs 100rpm sem) alapjárat csökkenést tapasztalok és rázkódást a kormányon, féken, emellé olyan műanyagos kopogást, nyilván a rázkódástól. Aztán egyszer csak abba marad, majd újra csinálja, mikor neki kedve van. Ugyan úgy húz, nem rángat, csak a rázkódásos alapjáratról történő gyorsításnál mélyebb a motor hangja fordulaton is. Csak drága üzemanyagot kap. Volt már valakinek hasonló tünete?

Előre is köszi.


amikor csinálja van hibajel? ha igen rá kéne olvasni. ha nincs, akkor lehet csak egy üzemanyag szűrő probléma van. de jellemzően NOx szenzor hiba is szokott lenni. de azokról meg lesz valami hiba. az a baj sok minden lehet akár, ami miatt nem megfelelő a gyújtás. de a többség ír be hibát. és amit beír hibát, azt több minden okozhatja. nehéz így találgatni.


Nem ír hibát, de olvasva még nem volt, a napokban megyek. 2 hete voltam olajcserén, akkor hibakód mentes volt az autó, de mintha már akkor is éreztem volna 1x-1x ezt a rezgést, de azt gondoltam, hogy az én fülemmel van baj. Azért köszönöm, majd a szerviz kitalálja, csak felkészülten akartam érkezni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16623

Elküldve: 2019. április 09. kedd, 22:21


bd85 írta: Sziasztok!

Egy egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. 2 hónapja van meg az autó, az alapjárat 600, nem érezni alap esetben azt sem, hogy jár a motor. 1 hete nagyjából viszont azt tapasztalom, hogy kiszámíthatatlanul, se hideg se meleg motorhoz nem köthetően egy hajszálnyi (nincs 100rpm sem) alapjárat csökkenést tapasztalok és rázkódást a kormányon, féken, emellé olyan műanyagos kopogást, nyilván a rázkódástól. Aztán egyszer csak abba marad, majd újra csinálja, mikor neki kedve van. Ugyan úgy húz, nem rángat, csak a rázkódásos alapjáratról történő gyorsításnál mélyebb a motor hangja fordulaton is. Csak drága üzemanyagot kap. Volt már valakinek hasonló tünete?

Előre is köszi.


amikor csinálja van hibajel? ha igen rá kéne olvasni. ha nincs, akkor lehet csak egy üzemanyag szűrő probléma van. de jellemzően NOx szenzor hiba is szokott lenni. de azokról meg lesz valami hiba. az a baj sok minden lehet akár, ami miatt nem megfelelő a gyújtás. de a többség ír be hibát. és amit beír hibát, azt több minden okozhatja. nehéz így találgatni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2009

státusz bd85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. április 09. kedd, 20:45


Sziasztok!

Egy egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. 2 hónapja van meg az autó, az alapjárat 600, nem érezni alap esetben azt sem, hogy jár a motor. 1 hete nagyjából viszont azt tapasztalom, hogy kiszámíthatatlanul, se hideg se meleg motorhoz nem köthetően egy hajszálnyi (nincs 100rpm sem) alapjárat csökkenést tapasztalok és rázkódást a kormányon, féken, emellé olyan műanyagos kopogást, nyilván a rázkódástól. Aztán egyszer csak abba marad, majd újra csinálja, mikor neki kedve van. Ugyan úgy húz, nem rángat, csak a rázkódásos alapjáratról történő gyorsításnál mélyebb a motor hangja fordulaton is. Csak drága üzemanyagot kap. Volt már valakinek hasonló tünete?

Előre is köszi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16623

Elküldve: 2018. június 10. vasárnap, 05:08


bricktopm írta:
Pikans írta: Udv mindenkinek.
Most vettem egy E92 320D t
Es olyan problemam van vele h neha felvillan a check engine lampa azzal a jelenseggel h alapjaraton hirtelen zuhan a fordulat aztan vissza de van h leis fullad.. +szinte allando jelenseggel van az a problemam h mar 1500as fordulatszamnal menetkozbe leakar fulladni..
Mindig 1500 folott kell tartasam
Mondhatni keptelenseg vele szepen haladni mindig porgetni kell a motort.
Valaszokat elore is koszonom


Szia, első körben a szívó csöveket nézd át, ha nem segít pillangószelep, disa szelep tisztítás. Ha az se érdemes levenni a szívósort, tömítéscsere, kartergázcsövek átnézése, illetve a szívósor pillangóinak átnézése. Első körben ennyi. Esetleg egy élő adatos diaggal lehetne látni, hogy üzemanyag vagy levegő gond van.


DISA szelep? 20d!

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2018. június 09. szombat, 23:03


Pikans írta: Udv mindenkinek.
Most vettem egy E92 320D t
Es olyan problemam van vele h neha felvillan a check engine lampa azzal a jelenseggel h alapjaraton hirtelen zuhan a fordulat aztan vissza de van h leis fullad.. +szinte allando jelenseggel van az a problemam h mar 1500as fordulatszamnal menetkozbe leakar fulladni..
Mindig 1500 folott kell tartasam
Mondhatni keptelenseg vele szepen haladni mindig porgetni kell a motort.
Valaszokat elore is koszonom


Szia, első körben a szívó csöveket nézd át, ha nem segít pillangószelep, disa szelep tisztítás. Ha az se érdemes levenni a szívósort, tömítéscsere, kartergázcsövek átnézése, illetve a szívósor pillangóinak átnézése. Első körben ennyi. Esetleg egy élő adatos diaggal lehetne látni, hogy üzemanyag vagy levegő gond van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pikans

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. június 09. szombat, 00:22


Udv mindenkinek.
Most vettem egy E92 320D t
Es olyan problemam van vele h neha felvillan a check engine lampa azzal a jelenseggel h alapjaraton hirtelen zuhan a fordulat aztan vissza de van h leis fullad.. +szinte allando jelenseggel van az a problemam h mar 1500as fordulatszamnal menetkozbe leakar fulladni..
Mindig 1500 folott kell tartasam
Mondhatni keptelenseg vele szepen haladni mindig porgetni kell a motort.
Valaszokat elore is koszonom

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2018. március 14. szerda, 07:34


YELLOW írta:
Peter74 írta:
Peter74 írta: Sziasztok.Olyan kerdesem lenne ,most csereltek vezerlest az automon es azota egyenletlen az alapjarat es egett olaj szag jön be az autoba .Mi lehet a problema.Valaszotokat elöre is köszönöm.Peter


Na ez is egy rakat szar ez a weboldal.


ha annyi eszed nincs, hogy visszavidd oda ahonnan sz@r munkát adtak ki a kezükből, akkor az oldal a sz@r?
ez is? máshol sem kaptál választ? nem is csoda, ez a karmád. (megnyilvánulásod tükrözi)
szervusz!


Szia Péter!
A használt hangnemed mindenkire nézve bántó. Az oldalt hobbiból tartják fenn, és a többi fórumozó "üzemelteti", kényszerből (ha baj van) és jóindulatból (ahol tudás van). Senki nem ígérte mikor csatlakoztál, hogy 2 percen belül, vagy egyáltalán választ kapsz problémádra.
Látom karosszérialakatos vagy és kint dolgozol Németországban, tehát autó közeli ember vagy.
Az autó motorjának működéséről pár szót:
- a motorban - ideális esetben - egy jól zárt térben (erről lesz szó később) éghető anyag (te esetedben benzin - N42B20 motor) és szikra hatására gyors égés következik be, mely során energia szabadul fel. Ez az energia, az erőátviteli rendszeren keresztül távozik a motorból a kerekek felé;
- az energiafelszabadulás ideális esetben minden hengerben egyenlő és emiatt a motor járása egyenletes;
- Ha a jól zárt tér teória bárhol is sérül (tömítetlenség van a motorban) a felszabaduló energia és a kenőanyagok egy része nem az előre meghatározott irányba távozik a motorból, akkor egyenetlen járás jelentkezik és a távozó kenőanyag a motor működési hőmérséklete miatt a forró felületen elég, ami égett olajszagot okozhat;
- az én autómban ugyanilyen motor van, s nekem a főtengely jeladóm volt repedt (jól zárt tér itt is sérült volt) ami miatt egyenetlen alapjárat, váratlan leállások és égett olajszag volt a jelenség.
Köszönöm figyelmedet!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. március 14. szerda, 07:35