gfeco Elküldve: 2014-06-14 20:00 Klíma automatika hiba
Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: hali!
Na szereztem egy klímavezérlőt ismerőstől ami tuti jó, mert neki azzal megy!
Nekiálltam összerakni, új fűtéscsap jól működő klímapanel és láss csodát, vagy nem nem változott semmi!!! :(
Középen jön a hideg lent fent meg a forró!!
Kint a fűtéscsapról lehúztam a csatit és úgy is ugyan ezt csinálta!
Gondoltam rámérek a kinti csatlakozóra, hogy kijön e rá a feszültség (gondolom annak kellene) és semmi. Akárhogy mérem semmi! Gondolom ez lehet akkor a gondom!
Az lenne a kérdésem, hogy kint a csatlakozón mit ill. hány voltot kéne mérnem ha jó??!
Valamint, hogy nincs e külön biztije a csapnak amit megnézhetnék nem e az ment ki vagy hova megy a vezetéke mert szín szerint nem találom a vezérlőnél?!
Légyszi valaki segítsem mert már nagyon kiakaszt!!
leírok pár infót. nem tudom, hogy használod a klímát.
ha a középső beömlő közti tekerő hideg állásban van, akkor a kinti levegő megy a boxba azt fogja hűteni, beengedni stb. ha ezt eltekeres a melegebb állásba, esetleg full pirosba, akkor csaka fűtéscsapon keresztüli tehát meleg-et szeretné hűteni, ami nem jó. a kettő között vegyes állapot van.
feltételezem, hogy a hideg-re van tekerve. ha beindítod a klímát és auto állásban van, tehát automata üzemmódban, akkor a beállított hőmérsékletű levegőt állítja elő. ilyenkor előfordul, hogy alul és a szélvédőnél meleget fúj középen a műszerfalban meg hideget (bár ezt nem értem miért mellkasra csapatja a hideget). pl a legjobban akkor venni észre, ha valamiért mondjuk magasabb hőfok van beállítva, pl mondjuk kint van 28 fok, majd beállítás után 24 fokra csökken, és adsz egy kis kakaót, hogy 26 fokot szeretnéd. akkor a leírt helyen meleget fog bekeverni.
viszont ha nincs auto állás (nem írja a panel és nem világít a gomb), tehát a ventillátor fordulatát elállítod, beállítod magadnak, és hogy hova fújjon (bal 3 gomb is zölden világít) akkor tök mindegy hány fok van beállítva a panelen, a leghidegebbet nyomja mindenhol. ha nagyon meleg van az autóban, akkor célszerű így, mert auto módban nehezebben fog lehűlni.
javaslom nézdmeg így, hogy ne auto állásban legyen, hogy akkor mindenhol hideget fúj-e.
Úgy próbáltam és semmi!
Ahova állítom ott nyomja a meleget!
Ha mind 3-rom bekapcsolva és a jobb oldali autó levegő rés is kikapcsolva van akkor mindenütt langyos jön!!
A középkonzolt kibontottam és leszedtem a benti fütésradiátor burkolatát és néztem hogy milyen meleg!
Hiába csak a klíma volt benyomva és úgy járattam a motort az felmelegedett rendesen, pedig ugye sztem nem kellet volna!!
Ezek után méregettem kinti csatlakozón és hát semmi nem volt, nem is tudom minek kéne rajta lenni vagy hogy melyik 2 szál megy ki a vezérlőtől a csapig nem e az van valahol megsérülve!!?
Meg most azt is csinálja, hogy egyszer csak elsötétül rajta minden és fújja be a levegőt mint állat aztán ha megmozgatom a csatikat hátul leáll és visszajön rendesen a vezérlő!
Meg ha a csapnál lezárom az egyik csövet akkor jó, mindenütt hideg jön....
Amikor rádugod a csatlakozót a fütéscsapra egy kattano hangot kéne hallanod érezned.
Alapbol ha nincs rajta az áram nyitott állapotban van.Nekem siman gyujtás nélkül is kattan(elzár) amikor rádugom a csatit.
Ha nincs ilyen valoban nem jön jel a kábelen.