Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


xmanez88 Elküldve: 2013-02-04 20:24 Társalgó

djhulk írta:
nickname írta:
djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt :) beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom. :kiraly:


Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál :D



Azért a 330i többet fogyaszt és jóval drágábban tudtam volna abból egy használhatót venni (+1Misi). Egyébként meg szerintem nem létezik olyan élethelyzet, amiben egy 325i kevésnek bizonyul és 330i-re lenne szükségem :)


nekem 530i 130-140-es tempomattal autópályán megáll 7,5-8 liter között. ha nyomva van neki akkor 10 liter.

djhulk Elküldve: 2013-02-04 16:36 Társalgó

nickname írta:
djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt :) beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom. :kiraly:


Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál :D



Azért a 330i többet fogyaszt és jóval drágábban tudtam volna abból egy használhatót venni (+1Misi). Egyébként meg szerintem nem létezik olyan élethelyzet, amiben egy 325i kevésnek bizonyul és 330i-re lenne szükségem :)

nickname Elküldve: 2013-02-04 16:20 Társalgó

djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt :) beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom. :kiraly:


Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál :D

djhulk Elküldve: 2013-02-04 15:38 Társalgó

Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt :) beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom. :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2013-02-02 10:01 Autóvásárlás

djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Megvettem ma az autót és haza is hoztam :) nem rossz...
Ami feltűnt, hogy a bal oldali bajuszkapcsolót hiába nyomkodom oldalról, nem történik semmi, a fedélzeti számítógépet nem lehet kapcsolgatni. Az előző tulaj szerint be kell tanítani egy szervizben és menni fog. A másik a Fahrenheites klímakijelző.. Említettétek, hogy ezt elvileg műszerrel át lehet állítani, abban tudtok segíteni, hogy kihez fordulhatnék ez ügyben?


hát azért furcsa, hogy nem működik a gomb... ha gyárilag van benne, márpedig a széles extralista miatt biztos gyári, akkor annak fel kell lennie programozva. akkor nem működik, ha az indexkar utólag lett beépítve, akkor valóban kódolni kell.
mint írtam az ilyen dolgokra van BMW szervíz.

mivel budapesti vagy, talán a mobilgumi.hu oldalon lévő számot hívd fel, szerintem fog tudni segíteni olcsóbban mint egy szervíz.


Hát köszi, tegnap voltam is a "mobilgumis" srácnál ahogy tanácsoltad és fél óra alatt ág is ütött mindent a kocsin... Celsiusos lett a klíma, beprogramozta a bajuszkapcsolót, sőőőt: az eddig megtett össz mérföldet mostantól km-ben mutatja (így van benne94.000km), a fogyasztás is l/100km lett és az átlagsebesség is km/h.. úgyhogy nagyon fasza tanácsot kaptam, mindezt fillérekért megcsinálta nekem, erősen ajánlom mindenkinek és KÖSZÖNÖM a segítséget!


örülök neki. :wink:

djhulk Elküldve: 2013-02-02 08:48 Autóvásárlás

YELLOW írta:
djhulk írta: Megvettem ma az autót és haza is hoztam :) nem rossz...
Ami feltűnt, hogy a bal oldali bajuszkapcsolót hiába nyomkodom oldalról, nem történik semmi, a fedélzeti számítógépet nem lehet kapcsolgatni. Az előző tulaj szerint be kell tanítani egy szervizben és menni fog. A másik a Fahrenheites klímakijelző.. Említettétek, hogy ezt elvileg műszerrel át lehet állítani, abban tudtok segíteni, hogy kihez fordulhatnék ez ügyben?


hát azért furcsa, hogy nem működik a gomb... ha gyárilag van benne, márpedig a széles extralista miatt biztos gyári, akkor annak fel kell lennie programozva. akkor nem működik, ha az indexkar utólag lett beépítve, akkor valóban kódolni kell.
mint írtam az ilyen dolgokra van BMW szervíz.

mivel budapesti vagy, talán a mobilgumi.hu oldalon lévő számot hívd fel, szerintem fog tudni segíteni olcsóbban mint egy szervíz.


Hát köszi, tegnap voltam is a "mobilgumis" srácnál ahogy tanácsoltad és fél óra alatt ág is ütött mindent a kocsin... Celsiusos lett a klíma, beprogramozta a bajuszkapcsolót, sőőőt: az eddig megtett össz mérföldet mostantól km-ben mutatja (így van benne94.000km), a fogyasztás is l/100km lett és az átlagsebesség is km/h.. úgyhogy nagyon fasza tanácsot kaptam, mindezt fillérekért megcsinálta nekem, erősen ajánlom mindenkinek és KÖSZÖNÖM a segítséget!

lalada Elküldve: 2013-01-30 16:26 Autóvásárlás

djhulk írta: Megvettem ma az autót és haza is hoztam :) nem rossz...
Ami feltűnt, hogy a bal oldali bajuszkapcsolót hiába nyomkodom oldalról, nem történik semmi, a fedélzeti számítógépet nem lehet kapcsolgatni. Az előző tulaj szerint be kell tanítani egy szervizben és menni fog. A másik a Fahrenheites klímakijelző.. Említettétek, hogy ezt elvileg műszerrel át lehet állítani, abban tudtok segíteni, hogy kihez fordulhatnék ez ügyben?


próbáld meg úgy ,hogy nyomod a "szélvédőfűtés" gombot és a klímáét egyszerre.

YELLOW Elküldve: 2013-01-30 14:06 Autóvásárlás

djhulk írta: Megvettem ma az autót és haza is hoztam :) nem rossz...
Ami feltűnt, hogy a bal oldali bajuszkapcsolót hiába nyomkodom oldalról, nem történik semmi, a fedélzeti számítógépet nem lehet kapcsolgatni. Az előző tulaj szerint be kell tanítani egy szervizben és menni fog. A másik a Fahrenheites klímakijelző.. Említettétek, hogy ezt elvileg műszerrel át lehet állítani, abban tudtok segíteni, hogy kihez fordulhatnék ez ügyben?


hát azért furcsa, hogy nem működik a gomb... ha gyárilag van benne, márpedig a széles extralista miatt biztos gyári, akkor annak fel kell lennie programozva. akkor nem működik, ha az indexkar utólag lett beépítve, akkor valóban kódolni kell.
mint írtam az ilyen dolgokra van BMW szervíz.

mivel budapesti vagy, talán a mobilgumi.hu oldalon lévő számot hívd fel, szerintem fog tudni segíteni olcsóbban mint egy szervíz.

djhulk Elküldve: 2013-01-30 13:22 Autóvásárlás

Megvettem ma az autót és haza is hoztam :) nem rossz...
Ami feltűnt, hogy a bal oldali bajuszkapcsolót hiába nyomkodom oldalról, nem történik semmi, a fedélzeti számítógépet nem lehet kapcsolgatni. Az előző tulaj szerint be kell tanítani egy szervizben és menni fog. A másik a Fahrenheites klímakijelző.. Említettétek, hogy ezt elvileg műszerrel át lehet állítani, abban tudtok segíteni, hogy kihez fordulhatnék ez ügyben?

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 16:16 Autóvásárlás

djhulk írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Még az az egy kérdés merült fel bennem, hogy a klímát át lehet valahogy állítani/állíttatni Celsiusra? Ez a Fahrenheit kicsit zavaró.


elvileg ha a jobb oldali pöcköt megnyomod (óracsoport), akkor átvált. ha nem, akkor vér amerikai a verda :D


Sajnos az csak a műszeregységen állítja a kívánt mértékegységet.

A klíma paneljét a car-key memory-ban lehet beállítani.



És ez a Car key memory hogyan állítható? Szakember kell hozzá?


csak diaggal. szervízben is betudják. vagy aki otthon játszik ilyennel...