Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Gyozy Elküldve: 2012-02-14 21:58 Klíma

Sziasztok!

Egy olyan kis szépséghibája van a klímavezérlő panelemnek, hogy ha 17 fokra állítom, akkor nem tudom hány fok van bent, de pont kellemes, szóval olyan 21-22 lehet gondolom.
Ez miért van, hogy jóval kevesebbet ír ki, mint a tényleges?
A "hópehely" gomb :D nincs bekapcsolva egyébként, bár még mindig nem igazán értem, hogy az mi, mert anélkül is jön a hideg-meleg egyaránt.

valter320d Elküldve: 2012-02-13 23:14 Egyenetlen alapjárat

m_attila írta: Egy idézet, hátha hasznos..

davech írta: Megvan miért ingadozik az alapjárat!
Mikor bekapcsolom fűtést a vezérlő panelen akkor egy percen belül már az alapjárat ingadozik. Bekapcsolásnál azonnal megváltozik az alapjárat.
Ha kikapcsolom a fűtést, azaz a vezérlő panelt teljesen kikapcsolom, akkor egyenletes az alapjárat, kb 10 percig hallgattam, nem kezd ingadozni.

"Hiba törlés, majd autó beindítás, majd újra olvasás:
Egy hiba marad, a klíma automatikában: állófűtésnél test/zárlat hiba
Nincs állófűtésem, így nem értem a hibát sem."

"Állófűtésed lehet hogy nincs, de kisegítő fűtésed van, ott keressétek a hibát. Neked már valószínűleg nem a nagy Webastó kályha van az ablak előtti rekeszben jobb oldalt, hanem a kissebb elektromos fűtés a jobb lámpa mögött-alatt."

Lehetséges e hogy a "kisegítő fűtés" hibája miatt csinálja ezt? Valószínű az zárlatos vagy egyszerűen szar. Valakinek ötlete? thx

wagusty írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Bianconero írta: ....


Azért nyugtassatok meg, hogy ezt a sok alkatrészt mielőtt/miután kicseréltétek volt műszeres diag, komponens tesztelés, plusz mondjuk élőadat olvasás és olyan csinálta aki ért is hozzá.


nem is tudom miért van az az érzésem, hogy NEM VOLT:wink:



Minden kedves "amatőrnek" tekintő klubtársat megnyugtathatok ,hogy VOLT műszeres diag/élő adat olvasás DIS-el, IMPA-val is ! Mint ahogy írtam is a kocsiban nem ennek a hibának köszönhetően lettek cserélve az alkatrészek hanem más okok voltak jelen! Az alkatrészek cseréjét azért soroltam fel ,hogy a hasonló "cipőben" járó E46 320d 2002 (150Le) utáni manuális váltós (YELLOW TE NEM !) BMW-nél aki keresi a hibát ne ezekben az alkatrészekben keresse mert nálam nem szünt meg ezek az alkatrészek cseréje után! Még egy dolog! A kocsimban kicseréltem az 5sebességes váltót 6sebességesre a hiba megmaradt pedig még a motor vezérlő elektronika szoftvere is frissítve lett a 6sebességes legújabb verzióra! Tehát itt minden bizonnyal alkatrész meghibásodás okozza ezt a hibát . :(




Sziasztok nekem ugyanez a problémám!Ingadozik az alapjárat de ha teljesen kikapcsolom a fütéspanelt akkor normális.Valaki aki tudja ez miért van az irja le legyenszives. Köszönöm


csatis1 Elküldve: 2012-02-12 19:50 TV az autóban

dakocoupe írta:
csatis1 írta:
dakocoupe írta:
Sziasztok!

Érdeklődnék még csak egyenlőre,de a gyári 1 din helyett szeretnék egy 2dines multis fejet!A digit fűtéskonzol ha jól tudom akkor az ülésfűtés feletti tárolórekesz helyére átrakható!Ha azt is és 1 dines fejet és kiszedem akkor a 2 din-nek tisztán ott marad a hely vagy szükség van némi átalakításra még?Takarókeret azt tudom,és akkor meg is lennék?Esetleg abban tudna még segíteni valaki hogy az ilyen utólagos multis fejekhez mi szükséges hogy tv is üzemeljen?Csak antenna vagy más is?Esetleg még gyári multiról vélemény valakinek,mi szükséges hozzá ha utólagosan akarnám beépíteni...


Segítségeket előre is köszönöm ha valaki tudja 1-2 kérdésemre a választ!!!!


Szerintem a legjobb megoldás, ha gyári helyre illeszthetőt veszel. Létezik többfajta is, van akinek elég az olcsóbb is van aki a drágábbat választja. (Bár jómagam nem vagyok róla meggyőzve, hogy a drágábbik jobban megérné.) A digitklíma panel lemehet simán a tárolórekesz helyére, de az így egy rés marad a panel és a konzol között, ami nem BMW-s! Venni kell egy másik konzolt. Valahol láttam is itt a fórumon, asszem Kasza Mesternél lehet pici pénzért beszerezni. Ezekhez a fejegységekhez már csak a TV-antenna szükséges - van amelyikhez nem adják. Ha tévézni is akarsz, akkor mindenképp a DVB-T tuneres verziót ajánlanám, bár én nem rajongok a tv-ért a kocsiban. Nekem be van kötve, de csak analóg és az elég gáz minőséget produkál, plusz ismerjük a hazai szabadon sugárzott analóg és digitális adások remek műsorait!
Gondolkoztam a gyári nagynavin is, de a beszerelés sem egyszerű és az ára sem csekély.
Az olcsóbb gyári kinézethez hasonlító 2din-es lejátszó beépítése nem nagy kunszt, max 1 óra.
Remélem tudtam segíteni...:kiraly:



Köszönöm az eddigi infókat,akkor a lényeg hogy ha veszek mondjuk egy utólagos (nem gyári ) 2din-t,akkor úgy van ahogy gondoltam,klimapanel le tároló helyére meg 1 din ki,2din be megy egy 2dinhez való takarókeret és kész is a móka ugye? ....:)


Kicsit leegyszerűsítetted, de igen. Ennyi a lényeg. :D

dakocoupe Elküldve: 2012-02-12 15:36 TV az autóban

csatis1 írta:
dakocoupe írta:
Sziasztok!

Érdeklődnék még csak egyenlőre,de a gyári 1 din helyett szeretnék egy 2dines multis fejet!A digit fűtéskonzol ha jól tudom akkor az ülésfűtés feletti tárolórekesz helyére átrakható!Ha azt is és 1 dines fejet és kiszedem akkor a 2 din-nek tisztán ott marad a hely vagy szükség van némi átalakításra még?Takarókeret azt tudom,és akkor meg is lennék?Esetleg abban tudna még segíteni valaki hogy az ilyen utólagos multis fejekhez mi szükséges hogy tv is üzemeljen?Csak antenna vagy más is?Esetleg még gyári multiról vélemény valakinek,mi szükséges hozzá ha utólagosan akarnám beépíteni...


Segítségeket előre is köszönöm ha valaki tudja 1-2 kérdésemre a választ!!!!


Szerintem a legjobb megoldás, ha gyári helyre illeszthetőt veszel. Létezik többfajta is, van akinek elég az olcsóbb is van aki a drágábbat választja. (Bár jómagam nem vagyok róla meggyőzve, hogy a drágábbik jobban megérné.) A digitklíma panel lemehet simán a tárolórekesz helyére, de az így egy rés marad a panel és a konzol között, ami nem BMW-s! Venni kell egy másik konzolt. Valahol láttam is itt a fórumon, asszem Kasza Mesternél lehet pici pénzért beszerezni. Ezekhez a fejegységekhez már csak a TV-antenna szükséges - van amelyikhez nem adják. Ha tévézni is akarsz, akkor mindenképp a DVB-T tuneres verziót ajánlanám, bár én nem rajongok a tv-ért a kocsiban. Nekem be van kötve, de csak analóg és az elég gáz minőséget produkál, plusz ismerjük a hazai szabadon sugárzott analóg és digitális adások remek műsorait!
Gondolkoztam a gyári nagynavin is, de a beszerelés sem egyszerű és az ára sem csekély.
Az olcsóbb gyári kinézethez hasonlító 2din-es lejátszó beépítése nem nagy kunszt, max 1 óra.
Remélem tudtam segíteni...:kiraly:



Köszönöm az eddigi infókat,akkor a lényeg hogy ha veszek mondjuk egy utólagos (nem gyári ) 2din-t,akkor úgy van ahogy gondoltam,klimapanel le tároló helyére meg 1 din ki,2din be megy egy 2dinhez való takarókeret és kész is a móka ugye? ....:)

pampi Elküldve: 2012-02-10 23:01 Az E46 Üzembentartási költsége.


Gondoltam én is megosztom a szerviz költségemet.
2010.01.12. Vásárláskor Km. Állás :144.028Km. Többek szerint valós!!!! De szerintem is, mert sok minden, sajnos, abban az időben ment tönkre, ami elő van írva! Az összegből letudnék faragni, a sok kontár szerelő miatt, volt egy két dolog amit nem is kellet volna cserélni!!! Ennek az összege kb.100-150 ezer forint! Olajat 12.000 km-ként cserélem általában és csak is BMW olajal, szűrők csak MAN- filter vagy Mahle. Most per pillanat makulátlan a gép, soha nem hagyott cserbe, gyönyörűen jár a motorja, nem sokára féktárcsa csere +betét! Röviden ennyi!
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.02.03Fékbetét első hátsó 153,071km 41,000Ft
+kopás jelző első hátsó
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010-04-23 olajcsere 161.112km 45.000Ft
MAN.Filter gázolajszűrő
pollenszűrő
levegőszűrő
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.05.28 Főtengely szíjtárcsa 164.111km 48.000Ft
generátor, klíma szíj
----------------------------------------------------------------------------------------
2010.07.25. lengőkar jobb.+ nagyszilent 168.000km 44.000Ft
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.09.03 olajcsere 174.442km 16.000Ft
(levegő szűrő nem lett cserélve)
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.09.18. Főtengely szíjtárcsa 175.520 km 44.000Ft.
(garanciás csere COTECO-ra)
klíma feszítő
gázolajszűrő
kartergázszűrő
levegőszűrő
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.09.29. generátor szíj /nagy/ 176.300km 65.000Ft
nagy szíj 2 görgőlye, feszítője, perselyek.
víz szivattyú ,+ fagyálló
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.11.08. Motortartó bak gyári /jobb bal,/ 179.200km. 36.000Ft
+gyári nagy szíj külső
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.11.26. Előtét ellenálás Fűtőmotor /bontott/ 181.000km. 7.000Ft
-----------------------------------------------------------------------------------------2011.03.05. Olajcsere 188.000km. 15.000Ft.
-----------------------------------------------------------------------------------------
2011.07.08. Levegőszűrő /Mahle/ 194,000km. 13.000Ft.
Klima töltés
----------------------------------------------------------------------------------------
2011.08.18. Szoftver frissités 197.000km. 8.000Ft.
--------------------------------------------------------------------------------------
2011.10.02. szívósor takarítás 198.000km. 5.000Ft
---------------------------------------------------------------------------------------
2011.11.08. Pillangó szelep kivétel, 4db izzító gyertya, 202.000km. 64.000Ft Vákuumcsövek cseréje, olajcsere, olaj szűrő, fékolaj csere,
Turbó Újj Garett. -áfa nettó 175.000 Ft.
---------------------------------------------------------------------------------------
Jelenlegi km. 211800 km 67.772 km -re Össz: 626.000HUF


















hancurozo írta: légtömegmérő (új) 25e
lengőkar szílent bal/jobb (új) 18e
lengőkar jobb (új) 23e
lengőkar bal (új) 25e
generátor (bontott) 17e (segíteni akartam indítani másik autót, és tulaja összezárta az indító kábelt)
termosztát 11e
Lengéscsillapítók (új 2első 2hátsó) 47200
első fék tárcsa + betét (új) 25e
hátsó fékbetét (új) 7e (tárcsa még gyári)
bontott apróságok 2500
alsó motorvédő (bontott) 10e
hűtőzsalu+ventillátor (bontott) 22e
ablakemelő bal első (bontott) 15e (a másik hármat javítottam, nem került pénzbe)
olajcserék az összes szűrővel(5 csere) 70e

kb. 6500ft/hó



Magnum Elküldve: 2012-02-09 21:37 Az E46 Üzembentartási költsége.

Sziasztok!

Összeszámoltam Én is az eltett számlák alapján. Én márkaszervízbe járok Budaörsre, ismerőshöz, meg számla miatt.

2008.01.03 szerviz insp II. (olaj, szürők, benzinszürő, ablaktörlők) 114 392 Ft
2008.07.24 kézifék, programozás 28 900 Ft
2008.08.14 xenon lámpa javítás 33 900 Ft
2008.11.13 első fék 28 350 Ft

2009.08.11 szerviz, insp I. (szűrők, olaj, fékolaj, hűtővíz, klíma tisztitás, futómű beállít, gyujtógyertyák) 99 595 Ft
2010.04.19 vizsga, váltó olaj, hátsó fékbetét 77 210 Ft
2011.06.06 szerviz, insp I. (szűrők, olaj, váltóolaj,diferenciálmű olaj, fékolaj, klíma tisztitás, futómű beállít, karosszéria festés kis hibajavítás, tükörcsere)
170 000 Ft

összesen: 552 347 Ft

lalada Elküldve: 2012-02-09 15:15 Az E46 Üzembentartási költsége.


én évi 22e km-t megyek mostanában ( előtte 25is volt) 50 ft/km-re jött ki minden.
Az autón az alábbi javítások lettek eszközölve: 154.125 km Inspekció, olajcsere, 5W-30Longlife04 olajszűrő+gázolajszűrő , kartergáz szűrő ,levegőszűrő csere,2 első lengőkar hátsó szilent+gyári Fékfolyadék csere, pollenszűrő aktívszenes - csere 100000HUF, 161.144 km: Komplett első fék csere: betétek, tárcsák, kopásjelző+ első ablaktörlő lapátok.90000HUF 170.142 km: Klímagáz feltöltés, olajozás, fertőtlenítés, hatásfokmérés,10000HUF 170.333 km: Olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere, TURBÓ csere(200000 HUF gyári ), turbó feltöltő cső+ kartergázszűrő csere,szerelés, csövek:50000HUF 175.122 km: Jobb hátsó kerékagycsapágy +kipufogó felfüggesztő bak csere 30000HUF, 177.990 km: Két első lengéscsillapító csere (SACHS)40000HUF, 183.000 km: olaj, olajszűrő, levegőszűrő+kipufogó flexi(rezonátor)cső csere.40000HUF 194.000 km: olaj és levegőszűrők cseréje.30000HUF 200.000km: főtengely ékszíjtárcsa(gyári 85000 ft+szerelés) Most jön a köv olajcsere.Kellett még a navit berhelni, az MK3 olvasót az kb 50000HUF, a multikormány 65000HUF, meg bele kellett a multisrész 25000HUF. Felnit cseréltem 60000HUF. Ködlámpajavítás: 10000HUF, fényezésre ment el kb 65000HUF, gumikra: 100000HUF. Eddig 60.000 km-t mentem vele közel 1 mila:?

jons Elküldve: 2012-02-07 15:50 Az E46 Üzembentartási költsége.

Az árak mindig munkadíjjal együtt érvényesek (ahol viszonylag kevés, azt én csináltam)

  • 2010.09.20 205 000 km olajcsere, légszűrő, pollenszűrő. olajszűrő 15 000 Ft

  • 2010.12.08 208 000 km difitartó szilent csere, fagyálló (-34°C) 17 000 Ft

  • 2011.03.02 214 000 km bal alsó/első lengőkar, stab pálca, lengőkartartó szilent, olaj, olajszűrő, gyertya, olajszintérzékelő, 2 gumibak emelőponthoz 64 000 Ft

  • 2011.03.03 214 000 km váltógomb, váltószoknya 9 000 Ft

  • 2011.05.01 220 000 km angel eye 12 500 Ft

  • 2011.09.01 225 000 km kanyar stab szilent, olaj, olajszűrő, hátsó fékbetét, féktárcsa, kézifékbetét, féltengely gumiharangok, klíma töltés 50 000 Ft

  • 2011.10.01 228 000 km hűtő + kiegyenlítő tartály 30 000 Ft

  • 2011.12.01 230 000 km hátsó lengécsillapítók és rugók 75 000 Ft

  • 2012.01.03 235 000 km bal első ABS szenzor 7 000 Ft



Összesen: 279 500 Ft = 18600 Ft havonta

A lista nem biztos, hogy mindig dátummal km-mel egyező, az összegek viszont pontosak.

gronholm Elküldve: 2012-02-06 14:29 Autóvásárlás

csatis1 írta:
Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta:
K_Gergo írta:
gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba:)


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan. :D


Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.


Így is van. Ha sorhat akkor legyen értelme a 1,5x annyi alkatrésznek!



Pontosan. És lehet azzal is normál fogyasztást csinálni, de ha menni kell, akkor az szedi a papucsokat rendesen. Azon még a típusjelzést is rajta hagynám :D
Dízelből nem játszanék meg 4 hengeresnél nagyobbat, egyrészt felesleges, másrészt csak extra kockázat...


Ha váltanék D-ről, akkor én is 30i-re tenném a voksot. 28i-t már próbáltam, fülig ért a szám utána! A tulaja mondta, hogy a 30i még ennél is jobb és a fogyasztásól is Coyote-hoz hasonlóan nyilatkozott. 30i a tuti!


A LEE bayer szép lett:) Gratula hozzá, szép darab! A 330-al az a bajom, hogy pont átugorja azt a határt a biztosításban és az útadóban, hogy a nekem nem éri meg bevállalni. Összesen 600-700 000 Ft egy évre, ezért is érem be max 2.0, 2.2:)

csatis1 Elküldve: 2012-02-06 13:54 Autóvásárlás

Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta:
K_Gergo írta:
gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba:)


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan. :D


Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.


Így is van. Ha sorhat akkor legyen értelme a 1,5x annyi alkatrésznek!



Pontosan. És lehet azzal is normál fogyasztást csinálni, de ha menni kell, akkor az szedi a papucsokat rendesen. Azon még a típusjelzést is rajta hagynám :D
Dízelből nem játszanék meg 4 hengeresnél nagyobbat, egyrészt felesleges, másrészt csak extra kockázat...


Ha váltanék D-ről, akkor én is 30i-re tenném a voksot. 28i-t már próbáltam, fülig ért a szám utána! A tulaja mondta, hogy a 30i még ennél is jobb és a fogyasztásól is Coyote-hoz hasonlóan nyilatkozott. 30i a tuti!