Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


YELLOW Elküldve: 2018-06-07 20:03 Klíma

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.


A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...


ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.


Most igy feltoltve 5 fokos levegot mertem mindket oldalon.


én elhiszem, csak egyelőre nem értem a logikáját, miért van ez.
mióta nálam van, bő 11 éve nem volt gáz nézve, se töltve, de nekem 1,5°C-ot fúj mindenhol. mivel 4,5 évesen vettem, szerintem ez még sosem volt töltve. én ráadásul alig használom, az utóbbi pár évben használom sűrűbben nyáron, mert érzékenyebb lettem a huzatra, meg egyre elviselhetetlenebb a meleg odakint.

Krapulax6 Elküldve: 2018-06-07 19:24 Klíma

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.


A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...


ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.



Most igy feltoltve 5 fokos levegot mertem mindket oldalon.

YELLOW Elküldve: 2018-06-07 09:47 Klíma

Krapulax6 írta:
Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.


A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...


ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.

Krapulax6 Elküldve: 2018-06-07 07:30 Klíma

Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.






A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...

Pete78 Elküldve: 2018-06-05 10:13 Klíma

konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.

konkolyd Elküldve: 2018-06-05 08:16 Klíma

Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.

konkolyd Elküldve: 2018-05-23 11:17 Klíma

ninja636 írta: Sziasztok
KLimakompreszor bekapcsolásnál erös csörgö hangot ad kikapcsolva nicsn hangja.
Ujitanak fel iet vhol vagy vegyek bontottat ?:?::?:


valószínűleg a klímakompresszor mágneskuplung szállt el, ezt könnyebb és olcsóbb cserélni. Ha ez rendben van akkor a kompresszor belseje kuka, ha így csörög akkor valószínű nem felújítható mert elszállt benne vmi és vitt mindent...
Egyébként 100 körül van új ilyen Unix meg Bárdinál (kedvezménnyel persze)

Adriano98 Elküldve: 2018-05-10 13:24 Klíma

YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Az E46-omban nem akar hideget fújni a klíma, ha bekapcsolom, csak meleg levegőt fúj, többet ér, ha a kinti levegőt irányítom befele. Ami óta nálam van a kocsi, nem lett megnézetve a klíma. Ha bekapcsolom, hallható, hogy a kompresszor megy. Belenéztem, elől a kondenzátoron látszik, hogy azok a bordák (vagy minek is nevezzem), egy-két helyen el vannak kicsit deformálódva. Hogy miért, azt nem tudom, de olyan, mintha egy kavicsot vagy egy nagyobb bogarat telibe kapott volna. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek csak klímagáz utántöltése kell, vagy ha azok a bordák vagy mik kicsit sérültek, akkor lyukas lehet, és szerelő előtt nézzek új kondenzátort?


a középső rostélynál betekerted kékbe a tekerőt? :D ha be van tekerve kékre, lehet belül kiakadt a bovden és nem állítja át a box-ban a terelőt.
ha nem lenne gáz, akkor be sem kapcsolna a klíma, legalábbis az a jellemző.


Vagy még a kompresszorra tudok gondolni, de úgy érzem, hogy jár, különösebb hangot nem hallok, csak amikor nyomom a gázt és bekapcsolom érzem, hogy kicsit változik a teljesítmény, jobban búgó hangot ad. :?



Adriano98 Elküldve: 2018-05-05 22:36 Klíma

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Az E46-omban nem akar hideget fújni a klíma, ha bekapcsolom, csak meleg levegőt fúj, többet ér, ha a kinti levegőt irányítom befele. Ami óta nálam van a kocsi, nem lett megnézetve a klíma. Ha bekapcsolom, hallható, hogy a kompresszor megy. Belenéztem, elől a kondenzátoron látszik, hogy azok a bordák (vagy minek is nevezzem), egy-két helyen el vannak kicsit deformálódva. Hogy miért, azt nem tudom, de olyan, mintha egy kavicsot vagy egy nagyobb bogarat telibe kapott volna. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek csak klímagáz utántöltése kell, vagy ha azok a bordák vagy mik kicsit sérültek, akkor lyukas lehet, és szerelő előtt nézzek új kondenzátort?


a középső rostélynál betekerted kékbe a tekerőt? :D ha be van tekerve kékre, lehet belül kiakadt a bovden és nem állítja át a box-ban a terelőt.
ha nem lenne gáz, akkor be sem kapcsolna a klíma, legalábbis az a jellemző.


Általában a kékbe tekerem (vagyis a külső rendszerre), mert jelenleg ha kintről maxon nyomatom magamra a levegőt, többet ér, mint jelenleg a klíma. Ha a három piros pöttyre vagyis a belső rendszerre, akkor eléggé meleget fúj a klímával, 3-4 perc után is. A bowdennel semmi gond, azért állítottam a külső levegőre a boxot, mert ha szimplán kintről engedem, akkor hidegebb a levegő, mint ha klímával a belső rendszerből jönne. De inkább azt nem tudom, hogy a mai 30°C közeli hőmésrékleten mennyi idő kell, hogy hideget is fújjon. De se lábnál se szélvédőnél nem nyomatja a hideget. Itt a klíma rendszerrel lesz a gond szerintem. Esetleg bennem van a hiba, hogy több kellene neki, mint 3-4 perc? :D


Próbáltam már belső keringetéssel is, de úgy sem akart pár perc után. Amúgy mennyi idő után érdemes megnézetni a gázt benne? 17 év után gondolom már időszerű lenne :lol::lol:


hát sokak 3 évente ellenőriztetik. nálam 11 évig biztos nem volt, de még most is baxott hideg.
ha kint áll a tűző napon és full át van forrósodva az autó, azért idő kell neki mire áthűl a rendszer. illetve próbáld ki AUTO módban és anélkül. mert AUTO-ban lehet nem engedi hirtelen hűtést, vagy pont akkor engedi? hmm... még erre tudok gondolni, hogy esetleg szándékosan nem engedi fullba rá, ha forró a kabin.


Eddig AUTO-n kívül csináltam, min. re a kijelzőt (16.0°C), klíma be, manuálisan gombbat maxra a levegőmennyiséget, esetleg belső kabin keringtetés. Holnap AUTO-ban is megpróbálom, illetve reggel, akkor tuti nem forró a kocsi. Igaz, akkor lehet ez lesz a gond, általában dálután 2-4 körül használnám a klímát, de addig használom (is) a kocsit, meg általában napon is áll. Szóval kívül-belül kapja a meleget.


Szóval, reggel 15-20 percet járattam, az alatt se hűtött a klíma. Vagy több idő kellene neki?






YELLOW Elküldve: 2018-05-05 22:33 Klíma

Adriano98 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Az E46-omban nem akar hideget fújni a klíma, ha bekapcsolom, csak meleg levegőt fúj, többet ér, ha a kinti levegőt irányítom befele. Ami óta nálam van a kocsi, nem lett megnézetve a klíma. Ha bekapcsolom, hallható, hogy a kompresszor megy. Belenéztem, elől a kondenzátoron látszik, hogy azok a bordák (vagy minek is nevezzem), egy-két helyen el vannak kicsit deformálódva. Hogy miért, azt nem tudom, de olyan, mintha egy kavicsot vagy egy nagyobb bogarat telibe kapott volna. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek csak klímagáz utántöltése kell, vagy ha azok a bordák vagy mik kicsit sérültek, akkor lyukas lehet, és szerelő előtt nézzek új kondenzátort?


a középső rostélynál betekerted kékbe a tekerőt? :D ha be van tekerve kékre, lehet belül kiakadt a bovden és nem állítja át a box-ban a terelőt.
ha nem lenne gáz, akkor be sem kapcsolna a klíma, legalábbis az a jellemző.


Általában a kékbe tekerem (vagyis a külső rendszerre), mert jelenleg ha kintről maxon nyomatom magamra a levegőt, többet ér, mint jelenleg a klíma. Ha a három piros pöttyre vagyis a belső rendszerre, akkor eléggé meleget fúj a klímával, 3-4 perc után is. A bowdennel semmi gond, azért állítottam a külső levegőre a boxot, mert ha szimplán kintről engedem, akkor hidegebb a levegő, mint ha klímával a belső rendszerből jönne. De inkább azt nem tudom, hogy a mai 30°C közeli hőmésrékleten mennyi idő kell, hogy hideget is fújjon. De se lábnál se szélvédőnél nem nyomatja a hideget. Itt a klíma rendszerrel lesz a gond szerintem. Esetleg bennem van a hiba, hogy több kellene neki, mint 3-4 perc? :D


Próbáltam már belső keringetéssel is, de úgy sem akart pár perc után. Amúgy mennyi idő után érdemes megnézetni a gázt benne? 17 év után gondolom már időszerű lenne :lol::lol:


hát sokak 3 évente ellenőriztetik. nálam 11 évig biztos nem volt, de még most is baxott hideg.
ha kint áll a tűző napon és full át van forrósodva az autó, azért idő kell neki mire áthűl a rendszer. illetve próbáld ki AUTO módban és anélkül. mert AUTO-ban lehet nem engedi hirtelen hűtést, vagy pont akkor engedi? hmm... még erre tudok gondolni, hogy esetleg szándékosan nem engedi fullba rá, ha forró a kabin.