Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Coyote Elküldve: 2012-02-06 13:36 Autóvásárlás

jons írta:
Coyote írta:
K_Gergo írta:
gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba:)


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan. :D


Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.


Így is van. Ha sorhat akkor legyen értelme a 1,5x annyi alkatrésznek!



Pontosan. És lehet azzal is normál fogyasztást csinálni, de ha menni kell, akkor az szedi a papucsokat rendesen. Azon még a típusjelzést is rajta hagynám :D
Dízelből nem játszanék meg 4 hengeresnél nagyobbat, egyrészt felesleges, másrészt csak extra kockázat...

jons Elküldve: 2012-02-06 13:27 Autóvásárlás

Coyote írta:
K_Gergo írta:
gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba:)


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan. :D


Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.


Így is van. Ha sorhat akkor legyen értelme a 1,5x annyi alkatrésznek!

Coyote Elküldve: 2012-02-06 13:23 Autóvásárlás

K_Gergo írta:
gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba:)


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan. :D


Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.

K_Gergo Elküldve: 2012-02-06 12:32 Autóvásárlás

gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba:)


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan. :D

csatis1 Elküldve: 2012-02-03 20:52 TV az autóban

dakocoupe írta:
Sziasztok!

Érdeklődnék még csak egyenlőre,de a gyári 1 din helyett szeretnék egy 2dines multis fejet!A digit fűtéskonzol ha jól tudom akkor az ülésfűtés feletti tárolórekesz helyére átrakható!Ha azt is és 1 dines fejet és kiszedem akkor a 2 din-nek tisztán ott marad a hely vagy szükség van némi átalakításra még?Takarókeret azt tudom,és akkor meg is lennék?Esetleg abban tudna még segíteni valaki hogy az ilyen utólagos multis fejekhez mi szükséges hogy tv is üzemeljen?Csak antenna vagy más is?Esetleg még gyári multiról vélemény valakinek,mi szükséges hozzá ha utólagosan akarnám beépíteni...


Segítségeket előre is köszönöm ha valaki tudja 1-2 kérdésemre a választ!!!!


Szerintem a legjobb megoldás, ha gyári helyre illeszthetőt veszel. Létezik többfajta is, van akinek elég az olcsóbb is van aki a drágábbat választja. (Bár jómagam nem vagyok róla meggyőzve, hogy a drágábbik jobban megérné.) A digitklíma panel lemehet simán a tárolórekesz helyére, de az így egy rés marad a panel és a konzol között, ami nem BMW-s! Venni kell egy másik konzolt. Valahol láttam is itt a fórumon, asszem Kasza Mesternél lehet pici pénzért beszerezni. Ezekhez a fejegységekhez már csak a TV-antenna szükséges - van amelyikhez nem adják. Ha tévézni is akarsz, akkor mindenképp a DVB-T tuneres verziót ajánlanám, bár én nem rajongok a tv-ért a kocsiban. Nekem be van kötve, de csak analóg és az elég gáz minőséget produkál, plusz ismerjük a hazai szabadon sugárzott analóg és digitális adások remek műsorait!
Gondolkoztam a gyári nagynavin is, de a beszerelés sem egyszerű és az ára sem csekély.
Az olcsóbb gyári kinézethez hasonlító 2din-es lejátszó beépítése nem nagy kunszt, max 1 óra.
Remélem tudtam segíteni...:kiraly:

m_attila Elküldve: 2012-02-01 14:23 Egyenetlen alapjárat

Egy idézet, hátha hasznos..

davech írta: Megvan miért ingadozik az alapjárat!
Mikor bekapcsolom fűtést a vezérlő panelen akkor egy percen belül már az alapjárat ingadozik. Bekapcsolásnál azonnal megváltozik az alapjárat.
Ha kikapcsolom a fűtést, azaz a vezérlő panelt teljesen kikapcsolom, akkor egyenletes az alapjárat, kb 10 percig hallgattam, nem kezd ingadozni.

"Hiba törlés, majd autó beindítás, majd újra olvasás:
Egy hiba marad, a klíma automatikában: állófűtésnél test/zárlat hiba
Nincs állófűtésem, így nem értem a hibát sem."

"Állófűtésed lehet hogy nincs, de kisegítő fűtésed van, ott keressétek a hibát. Neked már valószínűleg nem a nagy Webastó kályha van az ablak előtti rekeszben jobb oldalt, hanem a kissebb elektromos fűtés a jobb lámpa mögött-alatt."

Lehetséges e hogy a "kisegítő fűtés" hibája miatt csinálja ezt? Valószínű az zárlatos vagy egyszerűen szar. Valakinek ötlete? thx

wagusty írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Bianconero írta: ....


Azért nyugtassatok meg, hogy ezt a sok alkatrészt mielőtt/miután kicseréltétek volt műszeres diag, komponens tesztelés, plusz mondjuk élőadat olvasás és olyan csinálta aki ért is hozzá.


nem is tudom miért van az az érzésem, hogy NEM VOLT:wink:



Minden kedves "amatőrnek" tekintő klubtársat megnyugtathatok ,hogy VOLT műszeres diag/élő adat olvasás DIS-el, IMPA-val is ! Mint ahogy írtam is a kocsiban nem ennek a hibának köszönhetően lettek cserélve az alkatrészek hanem más okok voltak jelen! Az alkatrészek cseréjét azért soroltam fel ,hogy a hasonló "cipőben" járó E46 320d 2002 (150Le) utáni manuális váltós (YELLOW TE NEM !) BMW-nél aki keresi a hibát ne ezekben az alkatrészekben keresse mert nálam nem szünt meg ezek az alkatrészek cseréje után! Még egy dolog! A kocsimban kicseréltem az 5sebességes váltót 6sebességesre a hiba megmaradt pedig még a motor vezérlő elektronika szoftvere is frissítve lett a 6sebességes legújabb verzióra! Tehát itt minden bizonnyal alkatrész meghibásodás okozza ezt a hibát . :(


BMW_0902 Elküldve: 2012-01-25 23:07 Autóvásárlás

harmas írta:
BMW_0902 írta: Nem nem :-) :porgosnevetos: nem vettem azt meg. Kivártam... És egyelőre úgy tűnik, hogy nem volt hiába. Csak mint látszik (a blog képein) lesz vele meló.
Szóval igaz: megveszed és jobb esetben költesz még rá egy 200.000 min!


kép alapján elég szépnek tűnik a kasztni is, mit kell rá költened?



Még mielőtt itt teleírom az autóvásárlás fórumtopikot :lol:, röviden azért felvésem:
- azokkal a belső rohadásokkal valamit kezdenem kell(ene) (elsősorban a motor, majd a hátsó ajtó pl.: teleszkóp)
- aztán a (elvileg BMW - betegség) könnyező szervóolaj csövet is le kellene cserélnem
- az alja is kap egy alvázvédelmet
+ olaj + mindenféle szűrő + ékszíj(ak) + gyertyák, meg még amit találnak. (Remélem semmit :lol:)
Mert én azért fel vagyok készülve, h lesznek itt még meglepik...:porgosnevetos:[/quote]


Háát én nem látom annyira vészesnek a helyzetedet;)
Tény, hogy eléggé sórágta állapot látszik, de.. A csomagtér ajtónál nekem is látszik némi rozsda, a teleszkóp bekötési pontjánál, bár nem ennyire előrehaladott.
A motortér fura. Az biztos (mint ahogy írták is), hogy nem a szervóolaj csinálta. De lehet, hogy jó darabig alsó burkolat nélkül jártak vele, felverődött a sós szmötyi, és dolgozott vígan.
Amit nyilakkal jelöltél az megint furcsa: klíma csövek. De hogy azok "vasból" lennének.. Mert általában alumínium a szokásos.
A zöld nyilad a visszatérő ág, a piros a nyomott (a klímánál), a kék pedig a stabilizátor rúd.
Lehet olyan is, hogy a zöld és piros (maradjunk ennél)le volt szigetelve eredetileg, ez lefoszlott róla, és a kicsapódó kondenzvíz (mint amikor a hűtőből kiveszed a kólát, és könnyezik:) ) egy idő után lezabálta a bevonatot róla, meg rácsöpögött a stabi rúdra ugyanezt okozva.
Vagy. Van gáz a kondi rendszeredben? Mert,ha lyukas valahol a cső, és a gázt szépen szétpermetezte a motortérben, az (ha jól emlékszem) eléggé korrozív.
Szóval fel a fejjel:) A BMW sem mindig móka és kacagás;) (mint ahogy egyik márka sem)[/quote]

Kösz a biztatást! (És Győr sincsen messze => tali! ;-) :kiraly:)
Amúgy én nem vagyok elkenődve, hogy ilyen a (motor) belseje. Az meg látszik, hogy a teleszkóp a helytelen lefolyás miatt olyan amilyen.
A motornál meg majd rendet rakok, és lefestek mindent. Aztán utána hetente meglesem, hogy mi a helyzet. Ha valami szüpűtyűl akkor tudom mi a gikszer. :porgosnevetos: Ha meg minden rendben lesz, akkor alles ist Ordnung.
(A nyilak magyarázatát pedig kösz!):kiraly:

harmas Elküldve: 2012-01-25 20:35 Autóvásárlás

BMW_0902 írta: Nem nem :-) :porgosnevetos: nem vettem azt meg. Kivártam... És egyelőre úgy tűnik, hogy nem volt hiába. Csak mint látszik (a blog képein) lesz vele meló.
Szóval igaz: megveszed és jobb esetben költesz még rá egy 200.000 min!


kép alapján elég szépnek tűnik a kasztni is, mit kell rá költened?

[/quote]

Még mielőtt itt teleírom az autóvásárlás fórumtopikot :lol:, röviden azért felvésem:
- azokkal a belső rohadásokkal valamit kezdenem kell(ene) (elsősorban a motor, majd a hátsó ajtó pl.: teleszkóp)
- aztán a (elvileg BMW - betegség) könnyező szervóolaj csövet is le kellene cserélnem
- az alja is kap egy alvázvédelmet
+ olaj + mindenféle szűrő + ékszíj(ak) + gyertyák, meg még amit találnak. (Remélem semmit :lol:)
Mert én azért fel vagyok készülve, h lesznek itt még meglepik...:porgosnevetos:[/quote]


Háát én nem látom annyira vészesnek a helyzetedet;)
Tény, hogy eléggé sórágta állapot látszik, de.. A csomagtér ajtónál nekem is látszik némi rozsda, a teleszkóp bekötési pontjánál, bár nem ennyire előrehaladott.
A motortér fura. Az biztos (mint ahogy írták is), hogy nem a szervóolaj csinálta. De lehet, hogy jó darabig alsó burkolat nélkül jártak vele, felverődött a sós szmötyi, és dolgozott vígan.
Amit nyilakkal jelöltél az megint furcsa: klíma csövek. De hogy azok "vasból" lennének.. Mert általában alumínium a szokásos.
A zöld nyilad a visszatérő ág, a piros a nyomott (a klímánál), a kék pedig a stabilizátor rúd.
Lehet olyan is, hogy a zöld és piros (maradjunk ennél)le volt szigetelve eredetileg, ez lefoszlott róla, és a kicsapódó kondenzvíz (mint amikor a hűtőből kiveszed a kólát, és könnyezik:) ) egy idő után lezabálta a bevonatot róla, meg rácsöpögött a stabi rúdra ugyanezt okozva.
Vagy. Van gáz a kondi rendszeredben? Mert,ha lyukas valahol a cső, és a gázt szépen szétpermetezte a motortérben, az (ha jól emlékszem) eléggé korrozív.
Szóval fel a fejjel:) A BMW sem mindig móka és kacagás;) (mint ahogy egyik márka sem)

hil Elküldve: 2012-01-24 21:46 Autóvásárlás

BMW_0902 írta: Nem nem :-) :porgosnevetos: nem vettem azt meg. Kivártam... És egyelőre úgy tűnik, hogy nem volt hiába. Csak mint látszik (a blog képein) lesz vele meló.
Szóval igaz: megveszed és jobb esetben költesz még rá egy 200.000 min!


kép alapján elég szépnek tűnik a kasztni is, mit kell rá költened?

[/quote]

Még mielőtt itt teleírom az autóvásárlás fórumtopikot :lol:, röviden azért felvésem:
- azokkal a belső rohadásokkal valamit kezdenem kell(ene) (elsősorban a motor, majd a hátsó ajtó pl.: teleszkóp)
- aztán a (elvileg BMW - betegség) könnyező szervóolaj csövet is le kellene cserélnem
- az alja is kap egy alvázvédelmet
+ olaj + mindenféle szűrő + ékszíj(ak) + gyertyák, meg még amit találnak. (Remélem semmit :lol:)
Mert én azért fel vagyok készülve, h lesznek itt még meglepik...:porgosnevetos:[/quote]

Szia! Bocsáss meg, nem tudom már követni a dolgokat: a blogodban fényképezett (hmmm) nem túl szép motorterű autót vetted meg?? Ez ugyanaz, mint ami ezen a képen van??? Abból a 3 rozsdás csőből az egyik tuti a klíma csöve. Az alsó rozsdás, valszeg a stabilizátor. Miért írtad, hogy a szervó olaj (Dextron) az tulajdonképpen sav? Ugynaz az olaj van az automata váltóban is, ott aztán dolgozna, ha tényleg sav lenne.

BMW_0902 Elküldve: 2012-01-24 20:52 Autóvásárlás

lalada írta: húh elég kemény ez az ajtó. hányas évjárat?
gyorsan megnéztem az enyémet szerencsére nincs semmi rajta.. kopp kopp

BMW_0902 írta:
hil írta: Sziasztok!
Bizony én is több autót megnéztem, mire vettem is. Nálam 1.8i volt a cél, de néztem 320i-t is. Sokszor potyára mentem messzire, pedig telefonon többször is beszéltem az eladóval az autóról, mert hát értetlen vagyok. Volt olyan is, hogy az átbaszás már majdnem tetlegességig fajult, erről korábban már írtam. Aztán tettem fel ellenhirdetést.
Azt nem értem és felfogni sem tudom, hogy az eladó a portékájáról miért nem ír le, mond el mindent becsülettel, tisztességgel, csak, hogy ne rabolják egymás idejét, meg ne kelljen a vevőnek esetleg sokat utazni hiába? Mit gondol az az eladó, hogy fényezi a hirdetésben az autóját, a vevő elmegy megnézni, talál egy zúzdába való hulladékot és akkor majd meg fogja venni csak azért mert ott van már??? Vajon mi járhat a fejében, mire alapozza ezt a feltételezést? Fel nem tudom fogni. Viszont, ha lenne lehetőség arra, hogy a hoppon maradt vevő kártérítést követelhetne, akkor bizonyosan változna a felállás. Gyári újszerű állapotú 320i-t megnéztem, lógott a sárvédője (tulaj mondta, most cseréltek téli gumit és rosszul tették be az emelőt??). Klíma darabjai a csomitartóban voltak, sérülésmentes autón 1000 nem elírás ezer mikron festéket mértem több helyen, benéztem a motortérbe, láttam a földet, minden borítás hiányzott belőle, stb és ez még mindig az újszerű 320i.


Én ugyanígy jártam egy 318i-vel. Édes Jó Istenem, amit ott a gödöllői tsávó össze nem hazudozott. Eszméletlen volt. Képen, mintha most jött volna a szalonból, aztán amikor élőben megláttad. Es war ein große Katastrophe.







Nincs probléma akkor, ha odafigyelsz, h az ajtó alján a lyuk lyuk is maradjon. Klasszikusan akkor történik ilyen, ha az ajtó alján a lyuk eltömődik, és a víz szépen becsorog és bent is marad. Vagyis nem mert egyszer csak kirohad az alja...:mrgreen:

Amúgy a rohadás is durva, meg az, h így akarta eladni...