MenyusBMW Elküldve: 2010-03-11 17:57 Chip tuning
bmw320d4 írta:MenyusBMW írta:
A baj, hogy az AGB-ben nincse semmi ilyen amit mondasz. Biztos a fordító a hibás. :lol:
Felhítam hát az OBD Tuning GmbH-t, ahol egy Mayer nevû úr elmondott mindent.
Röviden összefoglalom:
1. A gyári gari a BMW esetében is megmarad az õ tuningjukkal, azonban ha a hajtáslánc (motoral, váltóval) baj lenne, akkor azt õk állják. Minden másra, mint karosszéria, index, klíma pedig a BMW maga fizeti a garis javításokat.
2. Rákérdeztem a tartósságra, amire azt mondta, hogy rég tönkre mentek volna garanciális térítésben, ha nem lenne ugyanolyan tartós a tuning után az autó, mint elõtte.
3. Megkérdeztem, hogy miként lehetséges ennyivel több erõt kihozni.
Erre az volt a válasz, hogy maga is motofejlesztõként dolgozott és a motorok úgy készülnek, hogy kb. 2-2,5szeres teljesítményt is kibírjanak
és a befecskendezõkben és turbóban rejlõ tartalék azért van, hogy a konkurensek marketing +lóereire bármikor reagálni tudjanak.
Szóval van olyan tuning, ami nem okoz gari vesztést, habár itt aligha van olyan user akinek ilyen kocsija van. Tehát fölös az egész vita.
ELLENBEN mindenki mást, mint hivatalos BMW szerzõdéses partnert a BMW AG NEM ismer el! Semilyen szerelõt!! Teljes a garanciavesztés!!!
Ellenben
Szövegértési problémák vannak itt, nem is kicsit....
Az "AGB"-s rész arról szól hogy nézd meg a gyártó feltételeit.
A gyártó feltételeit pedig már leírtam, de ha nem hiszed nézd meg a TIS-ben.
Ha az óbédések cserélik a motort és a hajtásláncot gariban, akkor már el is ismerték ( és te is) hogy nincs gyári garancia.
2 napja arról van szó, hogy nincsenek elismert "tunerek", nem pedig a tartósságról, milyenségrõl, szervízekrõl stb..
A többi motorfejlesztõs, 2-2,5 x-es, tartalék, meg marketinges szöveg viccnek jó csak, másra nem.
Az utolsó mondatod meg nem érdekel, engem nem érint....
1. Te magyarázol nekem német szövegértésrõl, aki maga nem beszléi a nyelvet velem szemben.
2. Ha a motor meghibásodna, akkor azt BMW szerviz javítja és az OBD Tuning fele számolják el.
3. Beszélnek angolul is. Írj vagy irass nekik mailt és majd másold be a választ, ha mererd!
4. Mivel te nem vagy hivatalos márkaszerviz, így bizony érint az uccsó mondatom.
5. Jó lenne, ha a saját dolgaiddal foglalkoznál és nem esnél neki azoknak akik itt a tuningról akarnak értelmesen beszélni. Te csináltass magadnak egy Antituning Topicot és gyõzködjél ott másokat.
6. Megnézném, hogy az én majd 300 lovas PDF-es 330d Coupemnak menniyvel van több károsanyagkibocsátása, mint a te euro nullás
320d-nek, ha már a környezetszennyezés is téma. Decemberben voltam
ASU-n (ez a német zöldkártya) és csont nélkül átment rajta a kocsim tuninggal. :lol: