YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15554 pont) | Hozzászólások: 17220

Elküldve: 2020. április 24. péntek, 22:10


katonaza írta:
Senkinek nem vagyok fizetett reklámozója, ezért bocs, de csak privátban fogom tapasztalataim megosztani.


ezt úgy mondod, mintha bárki az lenne...
pont azért kellene leírni, hogy legalább látni lehetne merre ki van még, akit érdemes ajánlani. mert tuti van pl Kecskemét környékén is, de én konkrétan senkit nem tudok. pedig azon a környéken tuti van.

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 10% (7 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2020. április 24. péntek, 20:28


nD0minik írta:
katonaza írta:
nD0minik írta:
katonaza írta:
Kalkuláltad már, hogy a leömlőtől a dobig eredeti gyárira visszacserélés, működő katalizátorokkal mennyi anyag + munkadíj, illetve hogy reálisan mennyi idő?

Egyébként hogy mennyire jó egy program, egy nálam is bevált módszer: megnézetem mással. Bizony derültek már ki furcsa dolgok.

Ezen felül egy teljesítménymérés során kapott nyomaték és teljesítménygörbe is roppant beszédes.

A kettő együtt megválaszolja neked, hogy mennyire OK az autó motorikusan.

Az anyagiakon túl is jól gondold meg a visszaalakítást, mert ha jelenleg jól van megcsinálva és hangolva, akkor lehet nagyon hiányozni fognak a lóerők.


Tudnál esetleg ajánlani valakit, akihez el tudnám vinni, nem vagyok benne a témában, nem ismerek senkit, aki ilyennel foglalkozik



Melyikre szeretnél kontaktot?


A program megnézésére ha tudnál valakit ajánlani azt megköszönném, de ha tudsz olyan műhelyt ahol lehet vizsgáztatni az is érdekel.


Senkinek nem vagyok fizetett reklámozója, ezért bocs, de csak privátban fogom tapasztalataim megosztani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz nD0minik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2020. április 24. péntek, 11:22


katonaza írta:
nD0minik írta:
katonaza írta:
Kalkuláltad már, hogy a leömlőtől a dobig eredeti gyárira visszacserélés, működő katalizátorokkal mennyi anyag + munkadíj, illetve hogy reálisan mennyi idő?

Egyébként hogy mennyire jó egy program, egy nálam is bevált módszer: megnézetem mással. Bizony derültek már ki furcsa dolgok.

Ezen felül egy teljesítménymérés során kapott nyomaték és teljesítménygörbe is roppant beszédes.

A kettő együtt megválaszolja neked, hogy mennyire OK az autó motorikusan.

Az anyagiakon túl is jól gondold meg a visszaalakítást, mert ha jelenleg jól van megcsinálva és hangolva, akkor lehet nagyon hiányozni fognak a lóerők.


Tudnál esetleg ajánlani valakit, akihez el tudnám vinni, nem vagyok benne a témában, nem ismerek senkit, aki ilyennel foglalkozik



Melyikre szeretnél kontaktot?


A program megnézésére ha tudnál valakit ajánlani azt megköszönném, de ha tudsz olyan műhelyt ahol lehet vizsgáztatni az is érdekel.

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 10% (7 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2020. április 22. szerda, 13:27


nD0minik írta:
katonaza írta:
Kalkuláltad már, hogy a leömlőtől a dobig eredeti gyárira visszacserélés, működő katalizátorokkal mennyi anyag + munkadíj, illetve hogy reálisan mennyi idő?

Egyébként hogy mennyire jó egy program, egy nálam is bevált módszer: megnézetem mással. Bizony derültek már ki furcsa dolgok.

Ezen felül egy teljesítménymérés során kapott nyomaték és teljesítménygörbe is roppant beszédes.

A kettő együtt megválaszolja neked, hogy mennyire OK az autó motorikusan.

Az anyagiakon túl is jól gondold meg a visszaalakítást, mert ha jelenleg jól van megcsinálva és hangolva, akkor lehet nagyon hiányozni fognak a lóerők.


Tudnál esetleg ajánlani valakit, akihez el tudnám vinni, nem vagyok benne a témában, nem ismerek senkit, aki ilyennel foglalkozik



Melyikre szeretnél kontaktot?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz nD0minik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2020. április 19. vasárnap, 18:33


katonaza írta:
Kalkuláltad már, hogy a leömlőtől a dobig eredeti gyárira visszacserélés, működő katalizátorokkal mennyi anyag + munkadíj, illetve hogy reálisan mennyi idő?

Egyébként hogy mennyire jó egy program, egy nálam is bevált módszer: megnézetem mással. Bizony derültek már ki furcsa dolgok.

Ezen felül egy teljesítménymérés során kapott nyomaték és teljesítménygörbe is roppant beszédes.

A kettő együtt megválaszolja neked, hogy mennyire OK az autó motorikusan.

Az anyagiakon túl is jól gondold meg a visszaalakítást, mert ha jelenleg jól van megcsinálva és hangolva, akkor lehet nagyon hiányozni fognak a lóerők.


Tudnál esetleg ajánlani valakit, akihez el tudnám vinni, nem vagyok benne a témában, nem ismerek senkit, aki ilyennel foglalkozik



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz nD0minik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2020. április 19. vasárnap, 18:24


YELLOW írta:
katonaza írta:
Kalkuláltad már, hogy a leömlőtől a dobig eredeti gyárira visszacserélés, működő katalizátorokkal mennyi anyag + munkadíj, illetve hogy reálisan mennyi idő?

Egyébként hogy mennyire jó egy program, egy nálam is bevált módszer: megnézetem mással. Bizony derültek már ki furcsa dolgok.

Ezen felül egy teljesítménymérés során kapott nyomaték és teljesítménygörbe is roppant beszédes.

A kettő együtt megválaszolja neked, hogy mennyire OK az autó motorikusan.

Az anyagiakon túl is jól gondold meg a visszaalakítást, mert ha jelenleg jól van megcsinálva és hangolva, akkor lehet nagyon hiányozni fognak a lóerők.


az a baj, hogy oké, hogy jó, de ha nem hivatalos, akkor rosszabbul fog fájni. egyre nehezebb műszakin is "áttolni" a gépeket, de túl sok az ellenőrzés is. műszakival semmire nem megy, ha ott helyben problémásnak találják. akkor még több lesz, mert büntetés, és garantáltan vissza kell alakítani.
vagy külföldön kell hivatalossá tenni és az ottai műszakival, visszahonosítani. macerás, de olcsóbb, mint itthon legálissá tenni bármit is.

Az a helyzet hogy nem ismerek senkit, aki így levizsgáztatja, a másik pedig, amit írtál is, hogy rendőre válogatja, hogy beleköt-e és ha igen gondolom szép csekk lesz.
Az a szerencsém hogy minden megvan a gyáriból a végdob kivételével. A hangja gyönyörű, az biztos hiányozna. De a bürokrácia és a rosszindulat nem sok mozgásteret hagy sajnos



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15554 pont) | Hozzászólások: 17220

Elküldve: 2020. április 18. szombat, 09:33


katonaza írta:
Kalkuláltad már, hogy a leömlőtől a dobig eredeti gyárira visszacserélés, működő katalizátorokkal mennyi anyag + munkadíj, illetve hogy reálisan mennyi idő?

Egyébként hogy mennyire jó egy program, egy nálam is bevált módszer: megnézetem mással. Bizony derültek már ki furcsa dolgok.

Ezen felül egy teljesítménymérés során kapott nyomaték és teljesítménygörbe is roppant beszédes.

A kettő együtt megválaszolja neked, hogy mennyire OK az autó motorikusan.

Az anyagiakon túl is jól gondold meg a visszaalakítást, mert ha jelenleg jól van megcsinálva és hangolva, akkor lehet nagyon hiányozni fognak a lóerők.


az a baj, hogy oké, hogy jó, de ha nem hivatalos, akkor rosszabbul fog fájni. egyre nehezebb műszakin is "áttolni" a gépeket, de túl sok az ellenőrzés is. műszakival semmire nem megy, ha ott helyben problémásnak találják. akkor még több lesz, mert büntetés, és garantáltan vissza kell alakítani.
vagy külföldön kell hivatalossá tenni és az ottai műszakival, visszahonosítani. macerás, de olcsóbb, mint itthon legálissá tenni bármit is.


katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 10% (7 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2020. április 17. péntek, 23:16


nD0minik írta:
katonaza írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad


a kérdés az, hogy chip csere történt, vagy konkrétan a gyárit programozták át?
BMW szervizben felteszik a gyárit.
egyébként szívó motornál túl sokat nem lehet chip-pelni. itt ha csak a leömlő miatt van, akkor ott inkább a szondákkal van mókolva valami.
vagy egyébként valamit tünet vagy probléma az autóval?
mivel nem látom merre laksz, nagyon nem tudom kit ajánljak.

Szia, köszi a gyors választ.
A katalizátorok hiánya miatt hibakódot dobott volna, emiatt lett belenyúlva. Elvileg kivették a katalizátor előfűtést is hidegindításkor. A vezérlőt nem cserélték, a gyárit írták át. Semmi gond nincs az autóval több éve így fut hibamentesen. Az előző tulaj csináltatta. Pakson lakom, de nem gond ha messzire kell menni, csak szeretném ha tényleg profi programm lenne rajta, nehogy valami bajt okozzon.



Írod, hogy olyan leömlő került az autóra, amin nincsenek katalizátorok, azért kellett rá módosított program, amivel nem dob hibát.
- Akkor szerinted mi fog történni, ha visszateteted a gyári programot?

Amúgy normálisan fogyaszt, megy és nem füstöl?
- Tulajdonképpen mi okból kezdtél ezen aggódni?

Kik azok az "ECU Remap-os srácok"?
- Ilyen címmel nem találok honlapot.

A gyári programmal együtt mindenképpen visszatenném a katalizátorokat, de az lenne a végső megoldás
Érzésre nincs gond a programmal. Nem vagyok jártas az írott programokban, ezért van bennem egy kis bizalmatlanság.
Akik csinálták a programmot: https://www.facebook.com/Ecu-R...SEARCH_BOX
Ha jól értem, akkor ha a motor szépen dolgozik, nem eszik kirívóan sokat és nem füstöl akkor nagy gond nem lehet a programmal





Kalkuláltad már, hogy a leömlőtől a dobig eredeti gyárira visszacserélés, működő katalizátorokkal mennyi anyag + munkadíj, illetve hogy reálisan mennyi idő?

Egyébként hogy mennyire jó egy program, egy nálam is bevált módszer: megnézetem mással. Bizony derültek már ki furcsa dolgok.

Ezen felül egy teljesítménymérés során kapott nyomaték és teljesítménygörbe is roppant beszédes.

A kettő együtt megválaszolja neked, hogy mennyire OK az autó motorikusan.

Az anyagiakon túl is jól gondold meg a visszaalakítást, mert ha jelenleg jól van megcsinálva és hangolva, akkor lehet nagyon hiányozni fognak a lóerők.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15554 pont) | Hozzászólások: 17220

Elküldve: 2020. április 17. péntek, 21:18


nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta:
katonaza írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad


a kérdés az, hogy chip csere történt, vagy konkrétan a gyárit programozták át?
BMW szervizben felteszik a gyárit.
egyébként szívó motornál túl sokat nem lehet chip-pelni. itt ha csak a leömlő miatt van, akkor ott inkább a szondákkal van mókolva valami.
vagy egyébként valamit tünet vagy probléma az autóval?
mivel nem látom merre laksz, nagyon nem tudom kit ajánljak.

Szia, köszi a gyors választ.
A katalizátorok hiánya miatt hibakódot dobott volna, emiatt lett belenyúlva. Elvileg kivették a katalizátor előfűtést is hidegindításkor. A vezérlőt nem cserélték, a gyárit írták át. Semmi gond nincs az autóval több éve így fut hibamentesen. Az előző tulaj csináltatta. Pakson lakom, de nem gond ha messzire kell menni, csak szeretném ha tényleg profi programm lenne rajta, nehogy valami bajt okozzon.



Írod, hogy olyan leömlő került az autóra, amin nincsenek katalizátorok, azért kellett rá módosított program, amivel nem dob hibát.
- Akkor szerinted mi fog történni, ha visszateteted a gyári programot?

Amúgy normálisan fogyaszt, megy és nem füstöl?
- Tulajdonképpen mi okból kezdtél ezen aggódni?

Kik azok az "ECU Remap-os srácok"?
- Ilyen címmel nem találok honlapot.

A gyári programmal együtt mindenképpen visszatenném a katalizátorokat, de az lenne a végső megoldás
Érzésre nincs gond a programmal. Nem vagyok jártas az írott programokban, ezért van bennem egy kis bizalmatlanság.
Akik csinálták a programmot: https://www.facebook.com/Ecu-R...SEARCH_BOX
Ha jól értem, akkor ha a motor szépen dolgozik, nem eszik kirívóan sokat és nem füstöl akkor nagy gond nem lehet a programmal


gyári dolgokban BP-en tudok esetleg valaki, David's Garage. tutti lenne valaki a közeledben is szerintem kell ott lennie, de most senki nem jut eszembe.

Köszi, még az lenne a kérdésem, hogy az ilyen átalakítások miatt mennyire kell tartanom a rendőröktől? Az autó gyakorlatilag straight pipe-os, egy eisenmann race dobbal.Nyilván az írt vezőrlőt nem fogják kitalálni, de a hang az nagyon kirívó. Műszaki van rajta természetesen, az mennyire véd engem?


műszaki semennyire sem véd. mert műszakin lehet nem így nézett ki. mindig az aktuális állapot számít. ha a rendőr, vagy NKH emberei úgy ítélik meg, nem számít a műszaki.
ha nem közlekedsz állat módjára, egyéb esetben nem feltűnő, akkor lehet nem foglalkoznak vele, d ezt személye válogatja. akkor hivatalos, ha a forgalmiba be vagy egyezve a változtatás. annak pedig sok-sok bürokratikus folyamaton kell átvergődni.


értem, viszont ha a gyári rendszer visszamegy rá, és veszek egy szabályos sport dobot, ami utcai használatra alkalmas, azt is be kell íratni a forgalmiba?


úgy tudom, hogy sport dob lehet. ha a paláston vagy egy külön rögzített adatplaketten szerepel az a bizonyos H szám (pl H1234567)akkor elvileg műszakin papírt sem kérnek róla, nem kell beíratni sehova. viszont ha külföldi, akkor valószínű kell hozzá műbizonylat, de beíratni akkor sem kell. mert elvileg ezek úgy vannak gyártva, hogy már eleve engedélyeztetve vannak, tehát nem lép túl bizonyos dB értéket és mindennek megfelel. De jellemzően a H számosat is műbizonylattal adják. nekem sosem kérték, de nem si lett volna, de H számos dobom van. vagyis volt, de van. sajnos kilukadt a plakett alatt le lett vágva. kipufogó klinika gyártotta dob. de veszek újat ne legyen probléma belőle.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz nD0minik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2020. április 17. péntek, 20:38


YELLOW írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta:
katonaza írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad


a kérdés az, hogy chip csere történt, vagy konkrétan a gyárit programozták át?
BMW szervizben felteszik a gyárit.
egyébként szívó motornál túl sokat nem lehet chip-pelni. itt ha csak a leömlő miatt van, akkor ott inkább a szondákkal van mókolva valami.
vagy egyébként valamit tünet vagy probléma az autóval?
mivel nem látom merre laksz, nagyon nem tudom kit ajánljak.

Szia, köszi a gyors választ.
A katalizátorok hiánya miatt hibakódot dobott volna, emiatt lett belenyúlva. Elvileg kivették a katalizátor előfűtést is hidegindításkor. A vezérlőt nem cserélték, a gyárit írták át. Semmi gond nincs az autóval több éve így fut hibamentesen. Az előző tulaj csináltatta. Pakson lakom, de nem gond ha messzire kell menni, csak szeretném ha tényleg profi programm lenne rajta, nehogy valami bajt okozzon.



Írod, hogy olyan leömlő került az autóra, amin nincsenek katalizátorok, azért kellett rá módosított program, amivel nem dob hibát.
- Akkor szerinted mi fog történni, ha visszateteted a gyári programot?

Amúgy normálisan fogyaszt, megy és nem füstöl?
- Tulajdonképpen mi okból kezdtél ezen aggódni?

Kik azok az "ECU Remap-os srácok"?
- Ilyen címmel nem találok honlapot.

A gyári programmal együtt mindenképpen visszatenném a katalizátorokat, de az lenne a végső megoldás
Érzésre nincs gond a programmal. Nem vagyok jártas az írott programokban, ezért van bennem egy kis bizalmatlanság.
Akik csinálták a programmot: https://www.facebook.com/Ecu-R...SEARCH_BOX
Ha jól értem, akkor ha a motor szépen dolgozik, nem eszik kirívóan sokat és nem füstöl akkor nagy gond nem lehet a programmal


gyári dolgokban BP-en tudok esetleg valaki, David's Garage. tutti lenne valaki a közeledben is szerintem kell ott lennie, de most senki nem jut eszembe.

Köszi, még az lenne a kérdésem, hogy az ilyen átalakítások miatt mennyire kell tartanom a rendőröktől? Az autó gyakorlatilag straight pipe-os, egy eisenmann race dobbal.Nyilván az írt vezőrlőt nem fogják kitalálni, de a hang az nagyon kirívó. Műszaki van rajta természetesen, az mennyire véd engem?


műszaki semennyire sem véd. mert műszakin lehet nem így nézett ki. mindig az aktuális állapot számít. ha a rendőr, vagy NKH emberei úgy ítélik meg, nem számít a műszaki.
ha nem közlekedsz állat módjára, egyéb esetben nem feltűnő, akkor lehet nem foglalkoznak vele, d ezt személye válogatja. akkor hivatalos, ha a forgalmiba be vagy egyezve a változtatás. annak pedig sok-sok bürokratikus folyamaton kell átvergődni.

értem, viszont ha a gyári rendszer visszamegy rá, és veszek egy szabályos sport dobot, ami utcai használatra alkalmas, azt is be kell íratni a forgalmiba?




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15554 pont) | Hozzászólások: 17220

Elküldve: 2020. április 17. péntek, 19:47


nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta:
katonaza írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad


a kérdés az, hogy chip csere történt, vagy konkrétan a gyárit programozták át?
BMW szervizben felteszik a gyárit.
egyébként szívó motornál túl sokat nem lehet chip-pelni. itt ha csak a leömlő miatt van, akkor ott inkább a szondákkal van mókolva valami.
vagy egyébként valamit tünet vagy probléma az autóval?
mivel nem látom merre laksz, nagyon nem tudom kit ajánljak.

Szia, köszi a gyors választ.
A katalizátorok hiánya miatt hibakódot dobott volna, emiatt lett belenyúlva. Elvileg kivették a katalizátor előfűtést is hidegindításkor. A vezérlőt nem cserélték, a gyárit írták át. Semmi gond nincs az autóval több éve így fut hibamentesen. Az előző tulaj csináltatta. Pakson lakom, de nem gond ha messzire kell menni, csak szeretném ha tényleg profi programm lenne rajta, nehogy valami bajt okozzon.



Írod, hogy olyan leömlő került az autóra, amin nincsenek katalizátorok, azért kellett rá módosított program, amivel nem dob hibát.
- Akkor szerinted mi fog történni, ha visszateteted a gyári programot?

Amúgy normálisan fogyaszt, megy és nem füstöl?
- Tulajdonképpen mi okból kezdtél ezen aggódni?

Kik azok az "ECU Remap-os srácok"?
- Ilyen címmel nem találok honlapot.

A gyári programmal együtt mindenképpen visszatenném a katalizátorokat, de az lenne a végső megoldás
Érzésre nincs gond a programmal. Nem vagyok jártas az írott programokban, ezért van bennem egy kis bizalmatlanság.
Akik csinálták a programmot: https://www.facebook.com/Ecu-R...SEARCH_BOX
Ha jól értem, akkor ha a motor szépen dolgozik, nem eszik kirívóan sokat és nem füstöl akkor nagy gond nem lehet a programmal


gyári dolgokban BP-en tudok esetleg valaki, David's Garage. tutti lenne valaki a közeledben is szerintem kell ott lennie, de most senki nem jut eszembe.

Köszi, még az lenne a kérdésem, hogy az ilyen átalakítások miatt mennyire kell tartanom a rendőröktől? Az autó gyakorlatilag straight pipe-os, egy eisenmann race dobbal.Nyilván az írt vezőrlőt nem fogják kitalálni, de a hang az nagyon kirívó. Műszaki van rajta természetesen, az mennyire véd engem?


műszaki semennyire sem véd. mert műszakin lehet nem így nézett ki. mindig az aktuális állapot számít. ha a rendőr, vagy NKH emberei úgy ítélik meg, nem számít a műszaki.
ha nem közlekedsz állat módjára, egyéb esetben nem feltűnő, akkor lehet nem foglalkoznak vele, d ezt személye válogatja. akkor hivatalos, ha a forgalmiba be vagy egyezve a változtatás. annak pedig sok-sok bürokratikus folyamaton kell átvergődni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz nD0minik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2020. április 17. péntek, 19:44


YELLOW írta:
nD0minik írta:
katonaza írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad


a kérdés az, hogy chip csere történt, vagy konkrétan a gyárit programozták át?
BMW szervizben felteszik a gyárit.
egyébként szívó motornál túl sokat nem lehet chip-pelni. itt ha csak a leömlő miatt van, akkor ott inkább a szondákkal van mókolva valami.
vagy egyébként valamit tünet vagy probléma az autóval?
mivel nem látom merre laksz, nagyon nem tudom kit ajánljak.

Szia, köszi a gyors választ.
A katalizátorok hiánya miatt hibakódot dobott volna, emiatt lett belenyúlva. Elvileg kivették a katalizátor előfűtést is hidegindításkor. A vezérlőt nem cserélték, a gyárit írták át. Semmi gond nincs az autóval több éve így fut hibamentesen. Az előző tulaj csináltatta. Pakson lakom, de nem gond ha messzire kell menni, csak szeretném ha tényleg profi programm lenne rajta, nehogy valami bajt okozzon.



Írod, hogy olyan leömlő került az autóra, amin nincsenek katalizátorok, azért kellett rá módosított program, amivel nem dob hibát.
- Akkor szerinted mi fog történni, ha visszateteted a gyári programot?

Amúgy normálisan fogyaszt, megy és nem füstöl?
- Tulajdonképpen mi okból kezdtél ezen aggódni?

Kik azok az "ECU Remap-os srácok"?
- Ilyen címmel nem találok honlapot.

A gyári programmal együtt mindenképpen visszatenném a katalizátorokat, de az lenne a végső megoldás
Érzésre nincs gond a programmal. Nem vagyok jártas az írott programokban, ezért van bennem egy kis bizalmatlanság.
Akik csinálták a programmot: https://www.facebook.com/Ecu-R...SEARCH_BOX
Ha jól értem, akkor ha a motor szépen dolgozik, nem eszik kirívóan sokat és nem füstöl akkor nagy gond nem lehet a programmal


gyári dolgokban BP-en tudok esetleg valaki, David's Garage. tutti lenne valaki a közeledben is szerintem kell ott lennie, de most senki nem jut eszembe.

Köszi, még az lenne a kérdésem, hogy az ilyen átalakítások miatt mennyire kell tartanom a rendőröktől? Az autó gyakorlatilag straight pipe-os, egy eisenmann race dobbal.Nyilván az írt vezőrlőt nem fogják kitalálni, de a hang az nagyon kirívó. Műszaki van rajta természetesen, az mennyire véd engem?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15554 pont) | Hozzászólások: 17220

Elküldve: 2020. április 17. péntek, 18:08


nD0minik írta:
katonaza írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad


a kérdés az, hogy chip csere történt, vagy konkrétan a gyárit programozták át?
BMW szervizben felteszik a gyárit.
egyébként szívó motornál túl sokat nem lehet chip-pelni. itt ha csak a leömlő miatt van, akkor ott inkább a szondákkal van mókolva valami.
vagy egyébként valamit tünet vagy probléma az autóval?
mivel nem látom merre laksz, nagyon nem tudom kit ajánljak.

Szia, köszi a gyors választ.
A katalizátorok hiánya miatt hibakódot dobott volna, emiatt lett belenyúlva. Elvileg kivették a katalizátor előfűtést is hidegindításkor. A vezérlőt nem cserélték, a gyárit írták át. Semmi gond nincs az autóval több éve így fut hibamentesen. Az előző tulaj csináltatta. Pakson lakom, de nem gond ha messzire kell menni, csak szeretném ha tényleg profi programm lenne rajta, nehogy valami bajt okozzon.



Írod, hogy olyan leömlő került az autóra, amin nincsenek katalizátorok, azért kellett rá módosított program, amivel nem dob hibát.
- Akkor szerinted mi fog történni, ha visszateteted a gyári programot?

Amúgy normálisan fogyaszt, megy és nem füstöl?
- Tulajdonképpen mi okból kezdtél ezen aggódni?

Kik azok az "ECU Remap-os srácok"?
- Ilyen címmel nem találok honlapot.

A gyári programmal együtt mindenképpen visszatenném a katalizátorokat, de az lenne a végső megoldás
Érzésre nincs gond a programmal. Nem vagyok jártas az írott programokban, ezért van bennem egy kis bizalmatlanság.
Akik csinálták a programmot: https://www.facebook.com/Ecu-R...SEARCH_BOX
Ha jól értem, akkor ha a motor szépen dolgozik, nem eszik kirívóan sokat és nem füstöl akkor nagy gond nem lehet a programmal


gyári dolgokban BP-en tudok esetleg valaki, David's Garage. tutti lenne valaki a közeledben is szerintem kell ott lennie, de most senki nem jut eszembe.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz nD0minik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2020. április 17. péntek, 06:18


katonaza írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad


a kérdés az, hogy chip csere történt, vagy konkrétan a gyárit programozták át?
BMW szervizben felteszik a gyárit.
egyébként szívó motornál túl sokat nem lehet chip-pelni. itt ha csak a leömlő miatt van, akkor ott inkább a szondákkal van mókolva valami.
vagy egyébként valamit tünet vagy probléma az autóval?
mivel nem látom merre laksz, nagyon nem tudom kit ajánljak.

Szia, köszi a gyors választ.
A katalizátorok hiánya miatt hibakódot dobott volna, emiatt lett belenyúlva. Elvileg kivették a katalizátor előfűtést is hidegindításkor. A vezérlőt nem cserélték, a gyárit írták át. Semmi gond nincs az autóval több éve így fut hibamentesen. Az előző tulaj csináltatta. Pakson lakom, de nem gond ha messzire kell menni, csak szeretném ha tényleg profi programm lenne rajta, nehogy valami bajt okozzon.



Írod, hogy olyan leömlő került az autóra, amin nincsenek katalizátorok, azért kellett rá módosított program, amivel nem dob hibát.
- Akkor szerinted mi fog történni, ha visszateteted a gyári programot?

Amúgy normálisan fogyaszt, megy és nem füstöl?
- Tulajdonképpen mi okból kezdtél ezen aggódni?

Kik azok az "ECU Remap-os srácok"?
- Ilyen címmel nem találok honlapot.

A gyári programmal együtt mindenképpen visszatenném a katalizátorokat, de az lenne a végső megoldás
Érzésre nincs gond a programmal. Nem vagyok jártas az írott programokban, ezért van bennem egy kis bizalmatlanság.
Akik csinálták a programmot: https://www.facebook.com/Ecu-R...SEARCH_BOX
Ha jól értem, akkor ha a motor szépen dolgozik, nem eszik kirívóan sokat és nem füstöl akkor nagy gond nem lehet a programmal





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. április 17. péntek, 06:20

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 10% (7 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2020. április 16. csütörtök, 20:13


nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad


a kérdés az, hogy chip csere történt, vagy konkrétan a gyárit programozták át?
BMW szervizben felteszik a gyárit.
egyébként szívó motornál túl sokat nem lehet chip-pelni. itt ha csak a leömlő miatt van, akkor ott inkább a szondákkal van mókolva valami.
vagy egyébként valamit tünet vagy probléma az autóval?
mivel nem látom merre laksz, nagyon nem tudom kit ajánljak.

Szia, köszi a gyors választ.
A katalizátorok hiánya miatt hibakódot dobott volna, emiatt lett belenyúlva. Elvileg kivették a katalizátor előfűtést is hidegindításkor. A vezérlőt nem cserélték, a gyárit írták át. Semmi gond nincs az autóval több éve így fut hibamentesen. Az előző tulaj csináltatta. Pakson lakom, de nem gond ha messzire kell menni, csak szeretném ha tényleg profi programm lenne rajta, nehogy valami bajt okozzon.



Írod, hogy olyan leömlő került az autóra, amin nincsenek katalizátorok, azért kellett rá módosított program, amivel nem dob hibát.
- Akkor szerinted mi fog történni, ha visszateteted a gyári programot?

Amúgy normálisan fogyaszt, megy és nem füstöl?
- Tulajdonképpen mi okból kezdtél ezen aggódni?

Kik azok az "ECU Remap-os srácok"?
- Ilyen címmel nem találok honlapot.