Összesen 2609 találat
rad2
Elküldve: 2009-03-21 22:01 Nem indul el
Igen, a ott lent jobb oldalon van a ventillátor szabályozója, de a venti nem ott van, hanem középen a tüzfal mögött/felett. Ezt nem nagyon lehet kimérni, általában az asztalon jó szokott lenni. Nekem pl azt csinálta, hogy az autó leállítása után kb 3 órával azt vettem észre, hogy megy benne a venti, és már nem is indult be.
A klímavezérlõ zúgása természetes, az nem szívja le az akksit, mivel nagyon kicsi az áramfelvétele, meg amúgy is kikapcsol 10 perc után.
zolitds
Elküldve: 2009-03-16 20:35 Eladó cuccok
BMW E46 alkatrészek:
- intercooler 15E
- lengõkar 1 pár jó állapotú 40E
- M-es váltógomb embléma 5 gangos 3,5E
- M-es váltógomb embléma 6 gangos krómos 4E
- M-es multikormány dupla indítós körlégzsákkal Fix: 125E
- Csomagtartó szõnyegezés komplett, sízsákos, cd-táras, szép állapotban 10E
- Anyós oldali légzsák 20E
- 2.D Üzemanyagszivattyú szintjelzõvel 2003-as autóból 20E
- coupe elsõ lökhárító héj, gyári 20E
- coupe hátsó lökhárító héj, gyári 20E
- DSC controller 20E
- Klíma vezérlõ panel 15E
- motorvezérlõ E46 320D 150Le-höz 35E
- lámpakapcsoló 15E
Kérésre képet küldök!
E-mail: zolitds@citromail.hu
Tel.: 20/988-1240
Robinson
Elküldve: 2009-03-10 22:36 Ûrtechnikával spórolna energiát a BMW
A termoelektromos generátor - vagy röviden TEG - elvét eddig ugyanis csak mûholdak áramfejlesztõiben használták, viszont a BMW szerint ez lehet a jó megoldás az autók fogyasztásának további csökkentésére. Az eddigi kísérletek eredményesen zárultak: az eddig hasznosítatlan hõbõl mintegy 200 W-nyi villamos teljesítményt sikerült elõállítani. A tervek szerint az így nyert energiát az elektromos rendszerbe táplálnák vissza, így az akkumulátor töltése és az olyan, kiugróan nagy teljesítményigényû fogyasztók, mint a klímaberendezés, kevésbé terhelik a motort. Ezzel csökkenthetõ az átlagfogyasztás, méghozzá állítólag nagyobb mértékben, mint a jelenlegi Efficient Dynamics rendszer elemeivel együttvéve.
<br /><br />
A megoldás egyetlen szépséghibája, hogy még messze nem kész a gyártásra: a tervezõk szerint mintegy öt év kell, mire az elsõ BMW modelleket TEG-gel szerelhetik fel.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu
Sky
Elküldve: 2009-03-07 15:41 Klíma automatika hiba
Chipcad777 írta:
Olyannal találkoztam két napon belül 2x is,h akármilyen hõmérsékletre állítom a klímavezérlõt (digit klíma) iszonyú meleget fúj be, klímát is hiába kapcsolom be akár 16 fokon semmi változás, 70 fok jön be.. Vmi termosztát, vagy fûtéscsap mehetett el?
Ha vkinek van vmi ötlete megköszönném!
Köszike
Ez a jelenség nálam is elõfordult legutóbb. Nem tudtam mi van. Ha vkinek van vmi ötlete én is megköszönném.
Üdv
Sky
Chipcad777
Elküldve: 2009-03-06 17:00 Klíma automatika hiba
Olyannal találkoztam két napon belül 2x is,h akármilyen hõmérsékletre állítom a klímavezérlõt (digit klíma) iszonyú meleget fúj be, klímát is hiába kapcsolom be akár 16 fokon semmi változás, 70 fok jön be.. Vmi termosztát, vagy fûtéscsap mehetett el?
Ha vkinek van vmi ötlete megköszönném!
Köszike
paircraft
Elküldve: 2009-03-02 14:30 Üzemanyag fogyasztás
hancurozo írta:
csu2 írta:
topic reloaded...
megint jönnek a "laborban" mért fogyasztásadatok. csak vigyázzatok az OPEC vadászni fog rátok, mert rontjátok az üzletét a perpetum mobile-otokkal. :) hehe :)
5.8-6.2 nem "laboreredmény" ez 5000km alatt volt a BC szerint. 1000km-t megyek minimum 1 feltöltéssel. ha többet kajálna gépre kötném, hogy mi a baja. a 2.5-ös kisbusz nem eszik 7.8-nál többet. :lol:
Asszem meg van a titok nyitja: a bmw kétféle 151 lovas 320d-t gyártott. Az egyik 6 litert fogyaszt, a másik 8-at. Sajnos nekem ez utóbbiból jutott... :cry:
Csak városban, hidegen indítva 10 km-es utakon 8,2, 8,5 az átlagom. Autópályán ha nyomom (140-160) 6,5, autóúton 5,8. Na jó, ez utóbbi egy rekordkísérlet volt...
Ja, 18-as kerekek, klíma, illetve ülésfûtés (nem egyszerre).
Hori
Elküldve: 2009-02-19 18:27 Klíma automatika hiba
Tano írta:
Szerintem be van kapcsolva a belsõ keringetésed, nem :?: Akkor tud intenzívebben párásodni.
Azért tud utána megint intezivebben párásodni mert ugyebár a radiátor a klíma elpárologtatója mellet van és amikor bekapcsolod a klímát akkor ugyebár az elpárologtató párás lessz és miután leállítos a klímát és a radiátor elkezdi tolni a meleget arrol is nyomja felfelé a párát
hil
Elküldve: 2009-02-19 17:33 Klíma automatika hiba
Sziasztok!
Én azt tapasztaltam, ha párásodik az ablak pl esõben, és azt a klíma bekapcsolásával szárítom le (ez elég hamar megy), de amint kikapcsolom a klímát, ismételt intenzív párásodás következik be. Ez természetes is (most mellõzném a fizikát a vízgõz telítettséggel és entalpiával, meg parcinális nyomásokkal)), ezért szerinten a párát érdemesebb klíma nélkül leszárítani.
hil
jabo
Elküldve: 2009-02-19 13:23 Klíma automatika hiba
Theo írta:
Hori írta:
jokerface írta:
Helo!
Nekem csak az lenne a kérdésem,hogy igy ezekben a nagy hidegekben be szokjátok neha kapcsolni a klimát? És ha igen akkor hogyan van beállitva?
Már csak azért kérdem,mert valahol olvstam róla,hogy az olajzás végett nehogy kiszáradjon a tömités vagy valami ilyesmi volt!
Persze lehet hogy ökörséget irtam!!
Jól írod tényleg be kell kapcsolni a klímát hetente 1szer legalább ajánlott mert ha a gumi tömitései nem kapnak olajzást akkor kiszáradnak és engedni fogja a gázt
kösz az infót, Én nyár óta nem kapcsoltam be :roll: De pótolni fogom mihamarabb :D
Sziasztok!
Lehet rosszul csinálom, de mikor a szélvédõm le van fagyva én nem kapargatom, hanem klíma+szélvédõ fûtést ráteszem és csoki. Igaz ez kb 5-6 perc, de addig ülök a (ülésfûtéstõl)melegedõ ülésben.
Tamás
laci320d
Elküldve: 2009-02-05 15:01 hatso labmoso
Burns írta:
A klíma matt nem kerülhet víz az utastérbe, mivel a hõcserélõn lecsapódik és elvezetésre kerül. Ezért használható a klíma száraz levegõje párátlanításra.
Az utastérbe jutó víz oka az ajtókárpit alatt lévõ vízzáró réteg hibája. Ellenõrizni kell mind a 4 fóliát. Ha esetleg a probléma mégsem szûnne meg, akkor a szélvédõ ragasztását vmint az ajtók tömítettségét is ellenõrizni kell.
Küldtem egy pü-t :wink: