Összesen 2609 találat
laci320d
Elküldve: 2009-02-05 14:52 hatso labmoso
Burns írta:
A klíma matt nem kerülhet víz az utastérbe, mivel a hõcserélõn lecsapódik és elvezetésre kerül. Ezért használható a klíma száraz levegõje párátlanításra.
Az utastérbe jutó víz oka az ajtókárpit alatt lévõ vízzáró réteg hibája. Ellenõrizni kell mind a 4 fóliát. Ha esetleg a probléma mégsem szûnne meg, akkor a szélvédõ ragasztását vmint az ajtók tömítettségét is ellenõrizni kell.
:wink:
Vendég
Elküldve: 2009-02-05 14:50 hatso labmoso
A klíma matt nem kerülhet víz az utastérbe, mivel a hõcserélõn lecsapódik és elvezetésre kerül. Ezért használható a klíma száraz levegõje párátlanításra.
Az utastérbe jutó víz oka az ajtókárpit alatt lévõ vízzáró réteg hibája. Ellenõrizni kell mind a 4 fóliát. Ha esetleg a probléma mégsem szûnne meg, akkor a szélvédõ ragasztását vmint az ajtók tömítettségét is ellenõrizni kell.
YELLOW
Elküldve: 2009-02-05 14:09 hatso labmoso
nekem is szokott vizes lenne, hátul, de néha elõl is...
én már azt hittem, hogy alulrõl jön be valahonnan, sõt nekem az is fura, hogy a lábtér kárpit alatt valami puhább anyag van, mintha alatta nem is lenne lemez olyan az érzet... gondolom hangtompító szerepe van...
a hátsó vizesedésnek én arra gondoltam anno, hogy az elsõ ülés alatt a légbeömlõbõl jön ki a kondenzvíz, ami a klíma használat után lecsapódik a csõbe, majd az folyik ki.... de én minden klíma használat után, sima meleg levegõvel, vagy kinti levegõvel átfújatom a rendszert, hogy újraindulásnál ne legyen állottszag... amúgy is ritkánn használom a klímát, szóval ez nem lehet ok... engem is érdekel a dolog, mert én is nagy esõk után veszem észre, igaz nem sok esõt lát az autó... bár néha volt akkor is nyírkos érzetem a lábtérnél, amikor 2 hétig kánikula, esõ sehol... nem tudom mi lehet a bibi
zolitds
Elküldve: 2009-02-03 18:56 Eladó cuccok
Sziasztok! Van egy pár motyesz, válogassatok nyugodtan:
BMW E46 alkatrészek eladó:
- Digit klíma vezérlõ panel (04-es)
- 320D 150LE-s intercooler
- 320D 150LE-s klímahûtõ
- Harman Kardon erõsítõ
- Utasoldali, ajtólufi és függönylégzsák
- M-es kormány légzsákkal
- Világításkapcsoló
- Pollenszûrõház
- Kormánykapcsoló
- Kuplung tárcsa + szerkezet kinyomócsapágy 150Le-höz
- 136LE-höz kuplungszerkezet
- Üzemanyag tank szivatyúkkal 150Le-höz, 2004-es
- Limuzin csomagtér belsõ kárpitok
- Ablaktörlõ motor szerkezettel + ablaktörlõ lapát
- Vízmelegítõ a motorhoz 150 LE
- Katalizátor + hátsó dob
- Kormányrudazat
- Rendszám világítás limohoz
- Övfeszítõ
- Motorháztetõ rács ablakspricnivel
- Elsõ jobb és bal kerékagy féknyereggel
- Hátul csak baloldalra van kerékagy féltengellyel + lengõkar
- Csomagtartó teleszkóp
- Hátsó teleszkóp 1 db
- Hûtõzsalugáter ventilátorral
- Lámpamosó spricni
- Van limohoz egy nagy tetõ, hátsó szélvédõ meg B oszlop
- M-es alufelni 17"-os, a legszebb dizájnos styling 68-as (5 duplaküllõs), nokian gumikkal.
- Chiptuning 150LE-hez
Kérésre képet küldök!
Tel.: 20/988-1240
zolitds@citromail.hu
Robinson
Elküldve: 2009-02-02 20:33 Hihetetlen öszvér egy svájci cégtõl
Bár érdekes koncepciók mindig is voltak, az utóbbi idõben mintha megszaporodtak volna az olyan motorkerékpárok és trikeok, amelyek tervezõjét bizonyos országokban minimum gyógyszeres kezelés alá vetnék. A most bemutatott motor, a Monotracer sem kivétel ez alól, hiszen ennyire öszvér kétkerekût még nem sokat látott a világ.
<br /><br />
Elsõ pillantásra a kétkerekû egy sima robogó, amelynek tengelytávját kisebb autók is megirigyelhetnék. A színezett üvegek és a letisztult forma modern technikát sejtetnek, nem véletlenül. A váz és a külsõ elemek ugyanis kevlárból és karbonból készülnek, így a jármû súlya a masszív tetõ ellenére alacsony maradhatott. Feltûnnek viszont az ajtó mögötti szürke betétek, amelyek kísértetiesen emlékeztetnek az Audi R8 hasonló elemeire. További meglepetés, hogy az ajtó szárnyas rendszerû, vagyis felfelé nyílik. A motoron vagy inkább motorban ketten foglalhatnak helyet, és a biztonsági öveknek köszönhetõen még csak sisakra sincsen szükségük. A meghajtásról egy négyhengeres BMW-erõforrás gondoskodik, és bár annak teljesítménye egyelõre nem ismert, a dinamikáról sokat elmond a 4,8 másodperces százas sprint és a 240 km/h-s végsebesség, miközben a gyártó szerint az átlagfogyasztás könnyedén öt liter környékén tartható. A kényelmet klíma, a biztonságot pedig elsõ gyûrõdõ zóna és elektronikus menetstabilizáló képviseli.
<br /><br />
A Monotracerbõl évente száz darabot szeretne gyártani a svájci cég, ami a majd' tizenhat millió forintos árat látva elsõ, de még második látásra is meglehetõs optimizmusnak tûnik.
<br /><br />
forrás: a5.hu
Vendég
Elküldve: 2009-01-26 18:27 Társalgó
Ma kitakarítottam az intercoolert, a hozzá tartozó csöveket és az EGR(AGR) szelepet. A rendszerben volt olaj, bár nem sok. A hûtött oldalon lévõ tömítés már nem volt jó, mert szivárgott az olaj. A hõmérséklet érzékelõn csak egy alu tömítés volt, ami nem zárt tökéletesen. A tisztítás után kicseréltem a tömítéseket és az érzékelõt teflon szalaggal tömítettem. Az IC, a klíma és a vízhûtõ között rengeteg kosz (levél, madártoll, stb) volt, ami a hûtést akadályozta.
Most nincs fütyülõ hang, és jobban húz a motor. A „bödön” beépítésével megszûnt a beáramló kartergáz olaj és víz tartalma, ami a turbóba kerül, így vélhetõen száraz marad a hûtõrendszer is, feltéve ha a turbó nem engedi az olajat.
Burns írta:
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
:wink: 8)
singletrack
Elküldve: 2009-01-26 13:57 Társalgó
Azért már gyanúsan olcsó... lehet, hogy nincs regadó befizetve, vagy vmi totálkáros borzalom volt. Sportülés= Ortopéd ülés :D
Enkozpont74 írta:
Idézet:
alfatone írta:
Robinson írta:
http://www.hasznaltauto.hu/2689341
Erõsen facelift, ergo 150 lovasnak kéne lennie nem? Egyébként direkt megnéztem, és van egy pár, amit ugyn így hírdetnek 8O
Ritka fapados egy autó. Nehéz lesz eladni.
Az E90 tényleg jó áron van, de érdekes az a "TDi/klíma" felirat. Jellemzõ a vásárlóközönségre, hogy ilyennel kell reklámozni egy autót.
Ja... a rendszám helyett... Az sztem csak azért van, mert minden turbo-dizel kocsira ezt teszik. Nem gyártottak külön csak olyat, h 320d.
Viszont ha most vennék autót, biztos,h ez jó eséllyel indulna. Majdnem E46 árban van...
Mondjuk a nagy navi hiányzik.[/quote]
Enkozpont74
Elküldve: 2009-01-26 13:38 Társalgó
Idézet:
alfatone írta:
Robinson írta:
http://www.hasznaltauto.hu/2689341
Erõsen facelift, ergo 150 lovasnak kéne lennie nem? Egyébként direkt megnéztem, és van egy pár, amit ugyn így hírdetnek 8O
Ritka fapados egy autó. Nehéz lesz eladni.
Az E90 tényleg jó áron van, de érdekes az a "TDi/klíma" felirat. Jellemzõ a vásárlóközönségre, hogy ilyennel kell reklámozni egy autót.
[/quote]
Ja... a rendszám helyett... Az sztem csak azért van, mert minden turbo-dizel kocsira ezt teszik. Nem gyártottak külön csak olyat, h 320d.
Viszont ha most vennék autót, biztos,h ez jó eséllyel indulna. Majdnem E46 árban van...
Mondjuk a nagy navi hiányzik.
alfatone
Elküldve: 2009-01-26 12:42 Társalgó
Robinson írta:
http://www.hasznaltauto.hu/2689341
Erõsen facelift, ergo 150 lovasnak kéne lennie nem? Egyébként direkt megnéztem, és van egy pár, amit ugyn így hírdetnek 8O[/quote]
Ritka fapados egy autó. Nehéz lesz eladni.
Az E90 tényleg jó áron van, de érdekes az a "TDi/klíma" felirat. Jellemzõ a vásárlóközönségre, hogy ilyennel kell reklámozni egy autót.
laci320d
Elküldve: 2009-01-09 21:09 BMW E46 325ci 2001-es 19-es kerekekkel Gyari M packet
babenyecz írta:
ABS, ASR (kipörgésgátló), CD tár, ESP (menetstabilizátor), GPS(navigáció), HIFI, automata klíma, autóbeszámítás lehetséges, bõr belsõ, centrálzár, dönthetõ utasülések, elektromos ablak, elektromos ablak(elöl-hátul), elektromos tükör, fedélzeti computer, hátsó oldal légzsák, immobiliser, isofix rendszer, ködlámpa, könnyûfém felni, légzsák kikapcsoló, memóriás vezetõülés, második tulajdonostól, oldal légzsák, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv, szervokormány, színezett üveg, tempomat, tolatóradar, utasoldali légzsák, vezetõoldali légzsák, xenon fényszóró, állítható hátsó ülések, állítható kormány, ülésmagasság állítás, igen kedvezo hitellehetoseggel
Az auto nagyreszt kulfoldon, 85%-ban autopalyan hasznalt. Fogyasztasa meglepoen jo(7,8-10,5L). A menetteljesitmenye kivalo. Atvizsgaltathato.Karbantarto tt.Egy autojara igenyes tulajdonosttol elado.Hitel termeszetesen megoldhato.Csere is erdekel, a kovetkezo tipusokkal:BMW E46 cabrio,BMW E60 M paket, Lexus, Audi AZ AR ALKUKEPES!!! a4,a6.********** ****************Xenon,fenyszor omoso,kodlampa,zold hovedo csikos szelvedo,esoerzekelos ablaktorlo,elektromosan befordulo tukrok,tolatoradar,elektromos hatso rolo,M-es multikormany,hasitott bor M-es elektromos sportulesek memoriafunkcioval, telefon, navigacio magyar cd-vel, mp3-as gyari cd tar, karbon belso boritas,plazma M-es kilometerora, vilagito M-es bor valtogomb, karbon kiegeszitok.Keskin KT4 19 zolos uj kerekekkel es gumikkal .Az auto teljes gyari M csomagos!
Ar 3.850.000 ft
Tel:20 9981 800
Itt megtekintheto:
http://admin.hasznaltauto.hu/i...04a53e1f56
Szerintem a linket változtass mert belelehet nyúlni az adatokba :wink:
Nem szóltam látom már nem :wink: