Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Tiba Elküldve: 2008-09-26 12:03 Clarion dupla din beszerelés

Na kész lett a diszkóautó. 2 és fél napig csináltam, de sajna még csak 99% ban teljes a dolog.
Azért összefoglalom mik vannak a verdában:

- Clarion MAX678RVD
- Interface a kormányvezérléshez
- Blackbox navigációs pc (windows Ce.)
- Ground Zero szett elöl ~220w
- Hertz koaxiális hátul ~ 120W
- Audiobank láda (kivehetõ) 1000w
- 2 csatornás hídban Solid Audio 1*500w
- 4 csatornás Crunch 4*100w
- 1.2 farados Rodek kondenzátor

Megjött a keret németországból, elkeztem szétkapni a kocsit darabokra, de szó szerint.
Üléseket is kivettem, hogy középen tudjam vezetni a dupla árnyékolású 3 darab rca kábelt.
Jött a keret beépítése. Kicsit félve álltam neki szétvágni a fûtés részt, de a leírásban amit Benten kolléga lefordított magyarra, elég egyértelmûen le van írva mit kell csinálni. Sajna rossz cikkszámú klímatartót rendeltek nekem, ezért az asc gomb még hiányzik, de remélem a jövõ héten az is a helyére kerül. Kicsit szkeptikus voltam, de láss csodát minden úgy történt ahogy kell:





Még szerencse hogy sok hifit csináltam már magamnak, ezért tudom (nagyjából) :D hogy mi micsoda:



Az asztalon a fej, sok fúrás faragás után a gyári rádiótartó kereten:



A kesztyûtartóban a gyári lámpa helyére tettem egy usb csatit a navigációs boxhoz, hogy ha kijön új térkép,
akkor ne kelljen szétbontani:



Sok képet nem csináltam a szerelés mûveleteirõl, ellentétben azokkal, akik Pappkari kocsiját csinálták. :)
Sajnos néminemû zajproblémával küzdök amikor a lámpát felkapcsolom, de remélem rájövök a hibára. Itt van pár kép a kész cuccról:





És még ki is nyílik, szóval jó az elhelyezés:



A navi cucc:





És a csomiban még egy pár dolog:


ducati113 Elküldve: 2008-09-25 14:48 Ékszíj tárcsa

Hori írta:
ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani :)


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.



Én klímaszerelõ vagyok de ezzel nem értek egyet. A régi motoroknál sem ment tönkre ettöl a klíma. a mágneskuplung simán kibirja hogy 3-4ezres fordulaton rávágod a klímát. max a motor érzi meg hogy kapott plussz 160ccm-it meg minusz 4-5kw-ott

LOGIKA!!!!
Hát ezzel akkor a választ is megadtad.Igen nem a klíma megy tönkre hanem ez a vulkanizált tárcsa.Miért is van az a gumi benne?Hát hogy kíméljük a többi hajtást.És még ott a szíj meg a többi alkatrész!Ami ugyan úgy megkapja a pofont.Én csak arra írtam ha sima vasból esztergálunk tárcsát akkor valószínûbb,hogy mondjuk a klíma megy tönkre.Gondoljunk bele ha egy benzines kordéról van szó.5-6ezres fordulaton.Ha Logikusan gondolkodunk a gyár sem passzióból rakta bele.
És még mindig állom,hogy jobb a manuális klíma ebbõl kifolyólag.
Mert ott lehet vigyázni.

Hori Elküldve: 2008-09-25 08:24 Ékszíj tárcsa

ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani :)


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.



Én klímaszerelõ vagyok de ezzel nem értek egyet. A régi motoroknál sem ment tönkre ettöl a klíma. a mágneskuplung simán kibirja hogy 3-4ezres fordulaton rávágod a klímát. max a motor érzi meg hogy kapott plussz 160ccm-it meg minusz 4-5kw-ott

Raven Elküldve: 2008-09-24 21:24 Ékszíj tárcsa

ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani :)


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.


Ebben lehet valami mert se én se az elõzõ gazdája nem használt klímát....csak nagyon ritkán. És így 140e fele sem akar tönkremenni (kopp kopp kopp)

Theo Elküldve: 2008-09-24 21:12 Ékszíj tárcsa

Enkozpont74 írta:
ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani :)


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.


Hát,én már hallottam ezt a változatot is, meg a cáfolatokat is... :wink:



Bõvebben? :)

Enkozpont74 Elküldve: 2008-09-24 20:33 Ékszíj tárcsa

ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani :)


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.


Hát,én már hallottam ezt a változatot is, meg a cáfolatokat is... :wink:

ducati113 Elküldve: 2008-09-24 19:12 Ékszíj tárcsa

Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani :)


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.

Petike Elküldve: 2008-09-23 12:06 Radio navi csereje nagy kepernyösre

Szia!

kb. 2 kiló a mûvelet. Ami kell hozzá:
-16:9-es fejegység
-beépítõ keret (a klíma lekerül a tárolórekesz helyére)
-kábelköteg
-rádiómodul
-ja és át kell programozni az mk4-es rechnert rádió naviról 16:9-re.

..hívd te is rhantost 20-454-0830, nekem is õ csinálta ugyan ezt a mûveletet, amit te szeretnél :).

...ja és magyar menü is jár hozzá :)

petike

InsectKiller Elküldve: 2008-09-17 18:52 Fogyasztásmérés hiba??

Én Peetie-vel értek 1et.Sokszor de nagyon sokszor nulláztam már a fogyasztásmérõt és tudom nagyon jol, hogy hogyan kellene viselkednie. De most nagyon nem így viselkedik...Pesten voltam és 8litert fogyasztott a kocsi majd itt városba felment 10,4re vegyesbe. Meg akartam vizsgálni, hogy így most mennyi a szervíz után, de sajnos ezt kellett tapasztalnom. Meghülyült. Soha nem csinált még ilyet. Olyat persze igen, hogy nullázás után kövér gázadással 37et mutatott pillanatnyilag de utána minden ok lett.
De most ha megáll a kocsi, akkor folyamatosan megy föl a mutató. Ne mondja nekem senki, hogy ez így kell, h mûködjön. Eddig nem így volt.
Most javult volna meg? Azt sem hiszem el!
Ez nem természetes. Nem melegíttetem a popókámat se az ülésfûtõvel, klíma se mûködik, még kevesebb dolog megy mint nyáron. Akkor meg nem írt ki soha ennyit, meg soha nem növekedett állóhelyzetbe.
Valaki írjon aki ért hozzá pls!

Benten Elküldve: 2008-09-17 15:52 Fogyasztásmérés hiba??

Woockie írta:
InsectKiller írta: AZtán mégsem...De ezt nem hiszem el, hogy álló helyzetben 40l-t kell h zabáljon a kocsi!
Valami más lehet itt baj...

Hat.. ha allsz es megy a motor, akkor 100km-en szerinted mennyit zabalna az az auto......?


A 20d nyáron klíma nélkül 0,6-ot, klímával 0,7-et. Télen 0,9 és 1.2 között ÓRÁNKÉNT, teszem hozzá: HA ÁLL az autó.

Egyébként az nem hiba, hogy a mutató felmegy az egekbe (ilyen volt a benzines e36-os is!), ha vkinek kétsége lenne, menjen bele a '"titkos" menübe, s csekkolja ott a pillanatnyi - álló - fogyasztást.

B