Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


csatis1 Elküldve: 2016-06-09 10:28 Klíma gondok

L3oN1o7 írta:
Pitykoo írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok.

Leírnám mi a bajom a klímámmal és ötleteket várok, mert holnap neki szeretnék esni.
Na a jelenség nem bonyolult. Amikor bekapcsolom a klímát nem indul be a kompresszor, és a ventilátor sem. Rámértem a kompresszorhoz bemenő vezetékre hát áram nincs benne így a kompi sem kap. Ennyi :D Ja még annyi hogy ma feltöltettem a klímát. Ui. Diag nincs :lol:


Hali!
Pedig jó lenne a diaggal kezdeni...
Biztikel kellene kezdeni akkor sztem...
Aztán a vezérlőpanelt megnézni...


Szia. Voltam diagoltatni. A külső hőmérséklet érzékelő -9 fokot jelzett. Azt mondta a szerelő, hogy elméletileg +10 fok felett nem kapcsol be a klíma. Nekiállok kicserélni hátha jó lesz.


+10fok felett nem kapcsol be a klíma? Na várj, lehet hogy csak nekem nem logikus, de akkor a melegben nem lehet hűteni???

L3oN1o7 Elküldve: 2016-06-09 10:16 Klíma gondok

Pitykoo írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok.

Leírnám mi a bajom a klímámmal és ötleteket várok, mert holnap neki szeretnék esni.
Na a jelenség nem bonyolult. Amikor bekapcsolom a klímát nem indul be a kompresszor, és a ventilátor sem. Rámértem a kompresszorhoz bemenő vezetékre hát áram nincs benne így a kompi sem kap. Ennyi :D Ja még annyi hogy ma feltöltettem a klímát. Ui. Diag nincs :lol:


Hali!
Pedig jó lenne a diaggal kezdeni...
Biztikel kellene kezdeni akkor sztem...
Aztán a vezérlőpanelt megnézni...


Szia. Voltam diagoltatni. A külső hőmérséklet érzékelő -9 fokot jelzett. Azt mondta a szerelő, hogy elméletileg +10 fok felett nem kapcsol be a klíma. Nekiállok kicserélni hátha jó lesz.

elgeri Elküldve: 2016-06-07 13:08 Mi lehet a baj?

Livaj írta:
davech írta:
Livaj írta:
davech írta: Hi Fanok!

A hétvégén szakadó esőben ültem a kocsiban és ment a levegőztetés fújattam a hideg levegőt (nem klíma). Kb 10 percre ahogy eleredt az eső atom párás levegőt kezdett el fújni az összes ablak bepárásodott. Gondolok arra, hogy valahol az esővíz megállhatott, valahol el lehet dugulva a esővízelvezető, és emiatt kezdte fújni a párás levegőt. Hol kezdjem a hibakeresést, és hogyan?



Helló,
Én esőben (is) "klímás" levegőt fújok, párásodás gyorsan megszűnik. Klima nélkül csak fokozódik a pára...

Üdv, L.


Az úgy rendben van hogy klíma és megszűnik a pára.
De az hogy esik az eső és párásodik az ablak az szerintem nem gyári.



Jah, világos...


Egy egyszerű ötlet, csakis optimistán :)
Esetleg nem esedékes már egy pollen szűrő csere? Ha nagyon el van tömődve, akkor az is lehet baj.

Livaj Elküldve: 2016-06-07 10:12 Mi lehet a baj?

davech írta:
Livaj írta:
davech írta: Hi Fanok!

A hétvégén szakadó esőben ültem a kocsiban és ment a levegőztetés fújattam a hideg levegőt (nem klíma). Kb 10 percre ahogy eleredt az eső atom párás levegőt kezdett el fújni az összes ablak bepárásodott. Gondolok arra, hogy valahol az esővíz megállhatott, valahol el lehet dugulva a esővízelvezető, és emiatt kezdte fújni a párás levegőt. Hol kezdjem a hibakeresést, és hogyan?



Helló,
Én esőben (is) "klímás" levegőt fújok, párásodás gyorsan megszűnik. Klima nélkül csak fokozódik a pára...

Üdv, L.


Az úgy rendben van hogy klíma és megszűnik a pára.
De az hogy esik az eső és párásodik az ablak az szerintem nem gyári.



Jah, világos...

davech Elküldve: 2016-06-07 09:45 Mi lehet a baj?

Livaj írta:
davech írta: Hi Fanok!

A hétvégén szakadó esőben ültem a kocsiban és ment a levegőztetés fújattam a hideg levegőt (nem klíma). Kb 10 percre ahogy eleredt az eső atom párás levegőt kezdett el fújni az összes ablak bepárásodott. Gondolok arra, hogy valahol az esővíz megállhatott, valahol el lehet dugulva a esővízelvezető, és emiatt kezdte fújni a párás levegőt. Hol kezdjem a hibakeresést, és hogyan?



Helló,
Én esőben (is) "klímás" levegőt fújok, párásodás gyorsan megszűnik. Klima nélkül csak fokozódik a pára...

Üdv, L.


Az úgy rendben van hogy klíma és megszűnik a pára.
De az hogy esik az eső és párásodik az ablak az szerintem nem gyári.

Livaj Elküldve: 2016-06-07 09:37 Mi lehet a baj?

davech írta: Hi Fanok!

A hétvégén szakadó esőben ültem a kocsiban és ment a levegőztetés fújattam a hideg levegőt (nem klíma). Kb 10 percre ahogy eleredt az eső atom párás levegőt kezdett el fújni az összes ablak bepárásodott. Gondolok arra, hogy valahol az esővíz megállhatott, valahol el lehet dugulva a esővízelvezető, és emiatt kezdte fújni a párás levegőt. Hol kezdjem a hibakeresést, és hogyan?



Helló,
Én esőben (is) "klímás" levegőt fújok, párásodás gyorsan megszűnik. Klima nélkül csak fokozódik a pára...

Üdv, L.

davech Elküldve: 2016-06-07 09:27 Mi lehet a baj?

Hi Fanok!

A hétvégén szakadó esőben ültem a kocsiban és ment a levegőztetés fújattam a hideg levegőt (nem klíma). Kb 10 percre ahogy eleredt az eső atom párás levegőt kezdett el fújni az összes ablak bepárásodott. Gondolok arra, hogy valahol az esővíz megállhatott, valahol el lehet dugulva a esővízelvezető, és emiatt kezdte fújni a párás levegőt. Hol kezdjem a hibakeresést, és hogyan?

b_imi Elküldve: 2016-06-06 08:02 Mi ez?

GNoRbY88 írta:
b_imi írta:
GNoRbY88 írta:
Tano írta:
GNoRbY88 írta: 2003-as 320d-nél venti mögötti rácsot ami nyitja-zárja szelep, vagy mi, annak hova megy a csöve? Egyszerűen oldalt le volt lógatva. Gondolom télen van jobban jelentősége, hogy előbb melegedjen autó, most nyitva vannak rácsok. Szívósor alatt is találtam egy csövet, ami le van dugózva. Oda mehet vagy az valami más? kép1, kép2


A ledugózott csöved a vákum elosztó cső, oda dughatod a lehúzott csövet a radiátortól.


Ok. Kösz. És azt miért szedhették le onnan? Hogyan működik ez a rendszer ami nyitja-zárja ventinél rácsokat?


Az autód vélhetően egy kontár szerelőnél volt. A zsalu indítás után bezáródik és az autó alá tereli a levegőt. Ez azért is jó, mert a por, víz nem jut be a motortérbe. Leállítás után kinyílik.
A vákuumcsöveket cseréld ki, mert elég rossz állapotban vannak.


Az tuti! Csövek kaptak egy réteg hőálló szigetelőszalagot egyenlőre. Szívósor visszarakása után a szívbaj kerülgetett, mikor ilyen hangja lett az autónak és füstölni kezdett kartergázszűrőnél :) Vissza levettem és akkor láttam, hogy a két szélső csavar alá raktak egy alátétet (ahol az 5 anya van), de hogy minek?.. Meg a két szélső csavarnál a gumi mintha nem is oda való lenne, mert nem feküdt bele rendesen helyére és ezért tudott kifújni. Héten veszek új tömítéseket is és lecserélem. Ez a "tapping noise" (tak-tak-tak) majdnem teljesen el is hallgatott, csak most meg kicsit füstöl. Még nem volt ledugózva nem füstölt, de azt már majd szervíz után meglássuk.. Youtube-os videóknál meg itt is füstprobléma topikban porlasztókat írják. Majd az is meglesz nézve.. Inpában néztem őket 1.-2.-nál 0 körül volt, harmadik +2, negyedik -2. A zsaluknak gondolom azért ki kell nyilni mikor venti bekapcsol, nem? Hány fokon szokott bekapcsolni?


Jó át kell nézni ezt az autót.
A zsalu azért van zárt állapotban, hogy a meleg levegő, ami a hűtőkről jön, ne a motortérbe, hanem az autó alá kerüljön. A ventilátor klíma üzemben bekapcsol, máskor nem jellemző ha minden rendben van.

bricktopm Elküldve: 2016-06-03 09:40 Klíma gondok

Sziasztok!
A klímakompresszorom nem csinál nyomáskülönbséget. A kuplungja behúz, 5bar a gáznyomásom.
Szerintetek javítható tömítéscserékkel, vagy teljes kompresszor csere?
(denso)





banditosz001 Elküldve: 2016-05-29 21:23 Klíma gondok

Sziasztok!
Ma menet közben gondoltam bekapcsolom már kicsit a klímát mivel elég meleg volt a kocsiban. Amikor megnyomtam a klíma gombját valahogy furcsáltam is hogy mi ez az erőteljes hang( eddig ilyen nem volt) ami olyan mintha valami valahol szelelne a panel mögött. Aztán rájöttem hogy a klíma egyáltalán nem hűt! :(
Tavaly tökéletesen működött semmi baja nem volt.
Kilyukadt valahol vagy mi lehet a baja?
Digit klímás a kocsi.