Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


lantika Elküldve: 2015-06-22 12:01 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.:kiraly:


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?


A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.


állandóan az AUC szenzorral jössz :) hagyjuk már. ne legyen bekapcsolva az automata belsőkeringetés. mármint a gombjával ne. menjen úgy, hogy akintit szívja, fújja mindenhova. semmi ne legyen AUTO állásban (ne írja a kijelzőn). aztán vedd le a venti fokozatot annyira, amíg ki nem kapcsol a vezérlő. magyarán nem ég rajta semmi, nem mutat semmit. aztán vedd el a gyújtást teljesen. na ekkor nézd meg, hogy áll az a vacak odabent. ;)


Pontosan.


Nem jol ertetted. Ällandoan bekapcsolt klimapanellel järok. Az AUC csak ritkän van bekapcsolva. Viszont ha lekapcsolom a klimapanelt ugy ahogy irtad,akkor ha leveszem gyujtäsrol bezärodik,räteszem gyujtäsra akkor kinyilik.


na így már világos. (amúgy durva, hogy ezt face to face simán értenénk egymás között, de így leírva mindig olyna érzésem van, mintha fogyatékosként beszélgetnénk egymással. :D vagy rosszul fejezzük kimagunkat, vagy nem értjük a másikat)

így viszont fura, hogy aktív beállítás esetén zár le. én pont úgy gondolnám (tudni nem tudom), hogy aktívra kellene nyílnia. hisz maga a funkció is nyitásról szól, tehát ha aktív, akkor nyílik.


(Igy olyan,mint amikor a vasutällomäs kocsmäjäban Jenö aki szakkepzett ärokäso,es Tihamer aki egyszer kömüves mellett dolgozott es azota akär a kinai nagy-falat is fel tudnä huzni 12 sör utän akarnä megvältani a vilägot,es mind a kettö teljesen mäsrol beszel,viszont egyiköjük sem mond semmi ertelmeset.)

Szoval nem tudom,es en kiszälltam. Most örülök a 14 honap utän müködö PDC-nek,es megprobälok räjönni,hogy az MK4-es navi zsir uj fejjel miert nem olvassa a gyäri (nem letöltött) V32-es lemezt.:merges1:

Elküldve: 2015-06-22 12:00 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.:kiraly:


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?


A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.


állandóan az AUC szenzorral jössz :) hagyjuk már. ne legyen bekapcsolva az automata belsőkeringetés. mármint a gombjával ne. menjen úgy, hogy akintit szívja, fújja mindenhova. semmi ne legyen AUTO állásban (ne írja a kijelzőn). aztán vedd le a venti fokozatot annyira, amíg ki nem kapcsol a vezérlő. magyarán nem ég rajta semmi, nem mutat semmit. aztán vedd el a gyújtást teljesen. na ekkor nézd meg, hogy áll az a vacak odabent. ;)


Pontosan.


Nem jol ertetted. Ällandoan bekapcsolt klimapanellel järok. Az AUC csak ritkän van bekapcsolva. Viszont ha lekapcsolom a klimapanelt ugy ahogy irtad,akkor ha leveszem gyujtäsrol bezärodik,räteszem gyujtäsra akkor kinyilik.


na így már világos. (amúgy durva, hogy ezt face to face simán értenénk egymás között, de így leírva mindig olyna érzésem van, mintha fogyatékosként beszélgetnénk egymással. :D vagy rosszul fejezzük kimagunkat, vagy nem értjük a másikat)

így viszont fura, hogy aktív beállítás esetén zár le. én pont úgy gondolnám (tudni nem tudom), hogy aktívra kellene nyílnia. hisz maga a funkció is nyitásról szól, tehát ha aktív, akkor nyílik.


KLAPPEN_OEFFNEN_1-zárólapok nyitása gyujtás ráadáskor...

BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 ez meg csak annyi,hogy nyitott vagy zárt állapotban legyenek e a friss levegő szárnyak fűtési fázisban.

Egyik sem befolyásolja azt,hogy gyújtás levételkor bezárjanak e,vagy nyitva maradjanak e a friss levegő csappantyúk.

Ezek gyújtás ráadáskor lépnek életbe.


YELLOW Elküldve: 2015-06-22 11:54 bmw diagnosztika

lantika írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.:kiraly:


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?


A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.


állandóan az AUC szenzorral jössz :) hagyjuk már. ne legyen bekapcsolva az automata belsőkeringetés. mármint a gombjával ne. menjen úgy, hogy akintit szívja, fújja mindenhova. semmi ne legyen AUTO állásban (ne írja a kijelzőn). aztán vedd le a venti fokozatot annyira, amíg ki nem kapcsol a vezérlő. magyarán nem ég rajta semmi, nem mutat semmit. aztán vedd el a gyújtást teljesen. na ekkor nézd meg, hogy áll az a vacak odabent. ;)


Pontosan.


Nem jol ertetted. Ällandoan bekapcsolt klimapanellel järok. Az AUC csak ritkän van bekapcsolva. Viszont ha lekapcsolom a klimapanelt ugy ahogy irtad,akkor ha leveszem gyujtäsrol bezärodik,räteszem gyujtäsra akkor kinyilik.


na így már világos. (amúgy durva, hogy ezt face to face simán értenénk egymás között, de így leírva mindig olyna érzésem van, mintha fogyatékosként beszélgetnénk egymással. :D vagy rosszul fejezzük kimagunkat, vagy nem értjük a másikat)

így viszont fura, hogy aktív beállítás esetén zár le. én pont úgy gondolnám (tudni nem tudom), hogy aktívra kellene nyílnia. hisz maga a funkció is nyitásról szól, tehát ha aktív, akkor nyílik.

lantika Elküldve: 2015-06-22 11:42 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.:kiraly:


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?


A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.


állandóan az AUC szenzorral jössz :) hagyjuk már. ne legyen bekapcsolva az automata belsőkeringetés. mármint a gombjával ne. menjen úgy, hogy akintit szívja, fújja mindenhova. semmi ne legyen AUTO állásban (ne írja a kijelzőn). aztán vedd le a venti fokozatot annyira, amíg ki nem kapcsol a vezérlő. magyarán nem ég rajta semmi, nem mutat semmit. aztán vedd el a gyújtást teljesen. na ekkor nézd meg, hogy áll az a vacak odabent. ;)


Pontosan.


Nem jol ertetted. Ällandoan bekapcsolt klimapanellel järok. Az AUC csak ritkän van bekapcsolva. Viszont ha lekapcsolom a klimapanelt ugy ahogy irtad,akkor ha leveszem gyujtäsrol bezärodik,räteszem gyujtäsra akkor kinyilik.

Elküldve: 2015-06-22 10:50 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.:kiraly:


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?


A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.


állandóan az AUC szenzorral jössz :) hagyjuk már. ne legyen bekapcsolva az automata belsőkeringetés. mármint a gombjával ne. menjen úgy, hogy akintit szívja, fújja mindenhova. semmi ne legyen AUTO állásban (ne írja a kijelzőn). aztán vedd le a venti fokozatot annyira, amíg ki nem kapcsol a vezérlő. magyarán nem ég rajta semmi, nem mutat semmit. aztán vedd el a gyújtást teljesen. na ekkor nézd meg, hogy áll az a vacak odabent. ;)


Pontosan.

YELLOW Elküldve: 2015-06-22 08:37 bmw diagnosztika

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.:kiraly:


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?


A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.


állandóan az AUC szenzorral jössz :) hagyjuk már. ne legyen bekapcsolva az automata belsőkeringetés. mármint a gombjával ne. menjen úgy, hogy akintit szívja, fújja mindenhova. semmi ne legyen AUTO állásban (ne írja a kijelzőn). aztán vedd le a venti fokozatot annyira, amíg ki nem kapcsol a vezérlő. magyarán nem ég rajta semmi, nem mutat semmit. aztán vedd el a gyújtást teljesen. na ekkor nézd meg, hogy áll az a vacak odabent. ;)

lantika Elküldve: 2015-06-21 19:31 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.:kiraly:


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?


A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.

YELLOW Elküldve: 2015-06-21 16:10 bmw diagnosztika

lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.:kiraly:


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?

szotakdavid Elküldve: 2015-06-20 11:33 Klíma automatika hiba

Papika írta: Sziasztok!

Egy kerdesem lenne, lehet hogy hulye kerdes de rendkivul erdekel! Klima nelkuli autoban beszerelheto-e a digitalis klima vezerles illetve mukodo kepes-e ? Termeszetesen nem a klimat szeretnem vele vezerelni hanem a futest, mert a tekergetos megoldas nem valami esztetikus a szamomra!

Elore is koszonom a valaszotokat!


Nem elég csak a panelt cserélni,mert a klíma nélküli vezérlő bowdenes rendszeren alapszik a klímás elektronikusan és az mindegy hogy manuál vagy digit. Ha rászánod magadat tudok benne segíteni keress meg privátban.

Ami kell hozzá fűtésbox,digit panel,klíma kompresszor plusz konzol,csövek,pár vezeték + relé.

Üdv Dávid

Elküldve: 2015-06-20 09:32 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
GRM írta:
Nnna, én is megnéztem! Nálam alapból nyitva van mindig, kivéve, ha belső levegő keringetésre van kapcsolva, akkor zár be - de ha ilyenkor leveszem a gyújtást akkor is kinyit - újra ráadva a gyújtást megjegyzi a belső keringetés funkciót és visszazár.


de úgy próbáld meg, hogy:
- ne legyen belső keringetés kapcsolva
- vedd le a venti fokozatot addig, amíg a vezérlőpanel el nem sötétül
- ezután vedd le a gyújtást teljesen
Ilyenkor is kinyit vissza? mert amikor lekapcsolod a ventit, akkor bezárnak a csappantyúk. iylenkor visszanyílnak gyújtás levételkor?
vagy ha így lekapcsolod a panelt, akkor a következú gyújtásnál lekapcsolva indul, vagy már rögtön nyomja a levegőt? ha rögtön nyomja, annak ellenére, hogy előtte lekapcsoltad, akkor neked nem jegyzi meg az utolsó állapotot, így talán érthető, ha nyitva is marad, vagyis vissza kinyit gyújtás levételre.


Sztem igy is nyitvamarad neki is :)
Ha igy van,akkor ez gyárilag ilyen,és nem hiba.
Amikor kikapcsolja a klimapanelt,akkor ja bezárnak a csappantyúk,ha a gyujtást is leveszi,akkor ki fognak nyílni,mint nálam.
Ha igy történik,akkor ez nem hiba.
Akkor már csak arra kell rájönni,hogy mit kell beállítani CKM-ben,hogy ne igy működjön.

GRM kérlek nézd meg,amit Yellow fórumtársunk kérdez.Köszönöm. :kiraly:

"Nnna, én is megnéztem! Nálam alapból nyitva van mindig, kivéve, ha belső levegő keringetésre van kapcsolva, akkor zár be - de ha ilyenkor leveszem a gyújtást akkor is kinyit - újra ráadva a gyújtást megjegyzi a belső keringetés funkciót és visszazár."
De sztem válaszolt.
Nálam pl nem befolyásol semmit sem,ha kikapcsolom a klímapanelt... mindig nyitott állapotba kapcsol,ha levettem a gyujtást.
Ha a klímapanel alapba ki van kapcsolva,akkor gyujtás ráadáskor pedig zárt állapotban vannak a csappantyúk.
Gyujtás levételkor ujra kinyitnak.