Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


rapeti Elküldve: 2015-06-07 00:27 Klíma gondok

lantika írta:
rapeti írta: Sziasztok!

A segítségeteket kérem egy alkatrész megtalálásában! Az autóm klíma kompresszorának tengelykapcsolóját sikerült elhagynom. (azt az alkatrészt,ami a szíjtárcsa közepén van és egy imbusz csavar rögzíti. Amikor be van kapcsolva forog, amikor nincs akkor nem.)
Mindenhol kompletten akarják eladni nekem a kompresszort több tízezres áron,holott az enyém egyébként jó!Tud valaki egy rossz kompresszort amin megvan ez az alkatrész?

Köszönöm és várom a segítségeteket!

P.S.: Az autó '97 525 TDS touring


Szerintem azert akarjäk egybe adni,mert az gyärilag egybe van,nincs BMW alkatresz szäma külön.
Kompresszor


Egy bontott alkatrésznél van külön! Újnál tényleg nincs. Viszont ha valaki vesz egy bontott kompresszort akkor az övé nyilván tönkre ment és ha nem kuplung problémája van akkor kellene lenni egy használaton kívüli alkatrészének! Na ilyet keresek én!:lol::roll:

Rorybreaker Elküldve: 2015-06-06 11:44 Autóvásárlás

Coyote írta:
semirke írta: Hellóó!
Jó hírek vannak (legalább látszólag).
Eladó elment vele Wallishoz, ahol rögtön mondták, hogy keddre van időpont XD de így is sikerült rávennie egy szervizest, hogy nézzen rá. Megnézte, mondta, hogy szerinte felesleges a BMW-től (sox X ezer Ft-ért) véleményezést kérni, vigyük rögtön hivataloshoz, mert OKénak tűnik a kocsi.
Ez után hirtelen jött ötletből felhívta a tulaj a márkaszervizt németben, akik készségesen elmondták, hogy náluk történt az alvázszám javítása és átküldi emailben a munkalapokat :D
Uh hamarosan megy majd vizsgázni :)

Volt ma egy check-engine lámpa, de elmúlt. Átnéztük, töröltük a mostani üziket (akku merülés miatt sok fals volt), legközelebb kiderül, hogy mi volt. Ja, meg a klíma nem akar mozdulni, de működik, csak a jelet nem kapja meg végül is.

Egyébként igen patent az autó :)

Köszi minden hozzászólást! :)

Üdv:
Semirke


Amiket írogatsz, azok alapján egyre inkább kétségeim támadnak. Én már vettem úgy kocsit, hogy volt check engine, de nyugi már el is tűnt, valamelyik szenzor rosszalkodik csak, aztán a végén 800ezres javítás ment rá, és sosem lett tökéletes. Legalább azt nézd meg, nincs-e kékes füstje, és tiszta-e a hűtővíz, esetleg habos-e az olaj a nívón.
A klíma se olcsó mulatság, anélkül meg eladhatatlan lesz.

Gondold át mégegyszer, biztos megéri? Nem csak ki lett nyalva, és megtéveszt a csillogás meg a picit olcsóbb ár? Problémamentes, napi használatban levő kocsinak nem merül le az akkuja, vagy esetleg indítani nehézkes, de a számítógépek nem zavarodnak meg.

Nem paráztatni akarlak, csak a tapasztalatomból tanulj te is,mielőtt felszállsz egy szopórollerre.




Semmit nem kell elhinni senkinek, még a saját szemednek sem sokszor. Majd amikor használod legalább fél évet, akkor talán kezded kapizsgálni, hogy mennyire vettél roncsot, vagy nem. Soha nem úgy van az, ahogy hiszed. A check engine meg természetesen vissza fog jönni, oka van. Használt bmw majdnem 100% -ban szopóroller, a kérdés csak az, hogy mennyire. Ha szerencséd van, nem annyira.

Coyote Elküldve: 2015-06-06 07:36 Autóvásárlás

semirke írta: Hellóó!
Jó hírek vannak (legalább látszólag).
Eladó elment vele Wallishoz, ahol rögtön mondták, hogy keddre van időpont XD de így is sikerült rávennie egy szervizest, hogy nézzen rá. Megnézte, mondta, hogy szerinte felesleges a BMW-től (sox X ezer Ft-ért) véleményezést kérni, vigyük rögtön hivataloshoz, mert OKénak tűnik a kocsi.
Ez után hirtelen jött ötletből felhívta a tulaj a márkaszervizt németben, akik készségesen elmondták, hogy náluk történt az alvázszám javítása és átküldi emailben a munkalapokat :D
Uh hamarosan megy majd vizsgázni :)

Volt ma egy check-engine lámpa, de elmúlt. Átnéztük, töröltük a mostani üziket (akku merülés miatt sok fals volt), legközelebb kiderül, hogy mi volt. Ja, meg a klíma nem akar mozdulni, de működik, csak a jelet nem kapja meg végül is.

Egyébként igen patent az autó :)

Köszi minden hozzászólást! :)

Üdv:
Semirke


Amiket írogatsz, azok alapján egyre inkább kétségeim támadnak. Én már vettem úgy kocsit, hogy volt check engine, de nyugi már el is tűnt, valamelyik szenzor rosszalkodik csak, aztán a végén 800ezres javítás ment rá, és sosem lett tökéletes. Legalább azt nézd meg, nincs-e kékes füstje, és tiszta-e a hűtővíz, esetleg habos-e az olaj a nívón.
A klíma se olcsó mulatság, anélkül meg eladhatatlan lesz.

Gondold át mégegyszer, biztos megéri? Nem csak ki lett nyalva, és megtéveszt a csillogás meg a picit olcsóbb ár? Problémamentes, napi használatban levő kocsinak nem merül le az akkuja, vagy esetleg indítani nehézkes, de a számítógépek nem zavarodnak meg.

Nem paráztatni akarlak, csak a tapasztalatomból tanulj te is,mielőtt felszállsz egy szopórollerre.


semirke Elküldve: 2015-06-05 23:51 Autóvásárlás

Hellóó!
Jó hírek vannak (legalább látszólag).
Eladó elment vele Wallishoz, ahol rögtön mondták, hogy keddre van időpont XD de így is sikerült rávennie egy szervizest, hogy nézzen rá. Megnézte, mondta, hogy szerinte felesleges a BMW-től (sox X ezer Ft-ért) véleményezést kérni, vigyük rögtön hivataloshoz, mert OKénak tűnik a kocsi.
Ez után hirtelen jött ötletből felhívta a tulaj a márkaszervizt németben, akik készségesen elmondták, hogy náluk történt az alvázszám javítása és átküldi emailben a munkalapokat :D
Uh hamarosan megy majd vizsgázni :)

Volt ma egy check-engine lámpa, de elmúlt. Átnéztük, töröltük a mostani üziket (akku merülés miatt sok fals volt), legközelebb kiderül, hogy mi volt. Ja, meg a klíma nem akar mozdulni, de működik, csak a jelet nem kapja meg végül is.

Egyébként igen patent az autó :)

Köszi minden hozzászólást! :)

Üdv:
Semirke

lantika Elküldve: 2015-06-05 20:18 Klíma gondok

rapeti írta: Sziasztok!

A segítségeteket kérem egy alkatrész megtalálásában! Az autóm klíma kompresszorának tengelykapcsolóját sikerült elhagynom. (azt az alkatrészt,ami a szíjtárcsa közepén van és egy imbusz csavar rögzíti. Amikor be van kapcsolva forog, amikor nincs akkor nem.)
Mindenhol kompletten akarják eladni nekem a kompresszort több tízezres áron,holott az enyém egyébként jó!Tud valaki egy rossz kompresszort amin megvan ez az alkatrész?

Köszönöm és várom a segítségeteket!

P.S.: Az autó '97 525 TDS touring


Szerintem azert akarjäk egybe adni,mert az gyärilag egybe van,nincs BMW alkatresz szäma külön.
Kompresszor

rapeti Elküldve: 2015-06-05 17:34 Klíma gondok

Sziasztok!

A segítségeteket kérem egy alkatrész megtalálásában! Az autóm klíma kompresszorának tengelykapcsolóját sikerült elhagynom. (azt az alkatrészt,ami a szíjtárcsa közepén van és egy imbusz csavar rögzíti. Amikor be van kapcsolva forog, amikor nincs akkor nem.)
Mindenhol kompletten akarják eladni nekem a kompresszort több tízezres áron,holott az enyém egyébként jó!Tud valaki egy rossz kompresszort amin megvan ez az alkatrész?

Köszönöm és várom a segítségeteket!

P.S.: Az autó '97 525 TDS touring

david01 Elküldve: 2015-06-01 15:31 Mi lehet a baj?

Tano írta:
david01 írta: Bocsánat én nem fogalmaztam rosszul az én ventim nem kapcsol be mikor kéne tudom hogy nem folyamatosan megy de az enyém akkor se kapcsol be mikor kéne és túlmelegszik a motor arra szeretnék valami segítséget kérni hogy mit cseréljek vagy mi a bünös ilyenkor mikor hol kapcsolja a ventit hol pedig nem klíma bekapcsolásától függetlenül csinálja ezt valami vezérlő vagy nem tudom


A ventit a motorvezérlő vezérli, figyelembe véve a motor paramétereit illetve a kondirendszer igényét is. Dugjátok rá diagra, azzal meg tudjátok vizsgálni hogy működteti-e.


Sajnos itt nem tudom diagra tenni jelenleg ausztriában vagyok és nem is nagyon tudok még németül hogy szervizbe vigyem meg igazából itt elég drágák is a javítások. Előfordulhat az hogy maga a vezérlő rossz vagy nagyobb esélye van annak hogy a venti maga vagy valami hőgomba rossz???? Köszönöm a segitségedet

Tano Elküldve: 2015-06-01 12:12 Mi lehet a baj?

david01 írta: Bocsánat én nem fogalmaztam rosszul az én ventim nem kapcsol be mikor kéne tudom hogy nem folyamatosan megy de az enyém akkor se kapcsol be mikor kéne és túlmelegszik a motor arra szeretnék valami segítséget kérni hogy mit cseréljek vagy mi a bünös ilyenkor mikor hol kapcsolja a ventit hol pedig nem klíma bekapcsolásától függetlenül csinálja ezt valami vezérlő vagy nem tudom


A ventit a motorvezérlő vezérli, figyelembe véve a motor paramétereit illetve a kondirendszer igényét is. Dugjátok rá diagra, azzal meg tudjátok vizsgálni hogy működteti-e.

david01 Elküldve: 2015-05-30 15:42 Mi lehet a baj?

david01 írta:
YELLOW írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem az autóm hűtőventilátora néha bekapcsol néha nem és jelenleg ausztriában vagyok megpróbálnám magam megcsinálni csak nem tudom hogy mi lehet ilyenkor rossz a hiba hol előjön hol pedig működik klímával és anélkül egyaránt rossz. Lehet baja az autómnak hogy alapjáraton járt és a hőfok kicsit feljebb ment a normálisnál de nem érte a piros mezőt?? ahogy észrevettem le is állítottam egyből. Köszönom a segitséget előre is


a hűtő ventillátors már csak ilyen. ha eléri egy hőfokot akkor bekapcsol, ha nem akkor nem. a hőfok mutatón nagyon észre sem venni a mozgást. nekem sokszor van olyan, főleg nyáron, hogy megállok a kapu előtt, mire kinyitom bekapcsol, de mire a garázshoz érek le is kapcsol. ha a termosztát nyitogatásával le tudja hűteni, amire kell, akkor nem megy a venti.


Bocsánat én fogalmaztam rosszul az én ventim nem kapcsol be mikor kéne tudom hogy nem folyamatosan megy de az enyém akkor se kapcsol be mikor kéne és túlmelegszik a motor arra szeretnék valami segítséget kérni hogy mit cseréljek vagy mi a bünös ilyenkor mikor hol kapcsolja a ventit hol pedig nem klíma bekapcsolásától függetlenül csinálja ezt valami vezérlő vagy nem tudom



david01 Elküldve: 2015-05-30 15:32 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem az autóm hűtőventilátora néha bekapcsol néha nem és jelenleg ausztriában vagyok megpróbálnám magam megcsinálni csak nem tudom hogy mi lehet ilyenkor rossz a hiba hol előjön hol pedig működik klímával és anélkül egyaránt rossz. Lehet baja az autómnak hogy alapjáraton járt és a hőfok kicsit feljebb ment a normálisnál de nem érte a piros mezőt?? ahogy észrevettem le is állítottam egyből. Köszönom a segitséget előre is


a hűtő ventillátors már csak ilyen. ha eléri egy hőfokot akkor bekapcsol, ha nem akkor nem. a hőfok mutatón nagyon észre sem venni a mozgást. nekem sokszor van olyan, főleg nyáron, hogy megállok a kapu előtt, mire kinyitom bekapcsol, de mire a garázshoz érek le is kapcsol. ha a termosztát nyitogatásával le tudja hűteni, amire kell, akkor nem megy a venti.


Bocsánat én nem fogalmaztam rosszul az én ventim nem kapcsol be mikor kéne tudom hogy nem folyamatosan megy de az enyém akkor se kapcsol be mikor kéne és túlmelegszik a motor arra szeretnék valami segítséget kérni hogy mit cseréljek vagy mi a bünös ilyenkor mikor hol kapcsolja a ventit hol pedig nem klíma bekapcsolásától függetlenül csinálja ezt valami vezérlő vagy nem tudom