Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 83 találat


Ervin1979 Elküldve: 2015-06-10 08:42 RunFlat / defektmentes

BarG írta:
Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta: Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)


Az autót nyári Conti SportContact defekttűrő gumikkal kaptam, 225/45R18 méretben. Üt, ráz, utálom. Télre Dunlop 225/50R17 nem defekttűrő, normál gumit vettem (meg lemezfelniket)és rendszeresítettem egy mankókereket a csomagtartóba. Ezzel sajnos a csomagtartóm lenullázódott, meg minden indulás után reklamál a gép, hogy nem megy a guminyomás ellenőrző rendszer. De sokal jobban tetszik a normál gumi. Ha a nyári elkopik, akkor ahelyett is normál gumi lesz véve. Az én esetemben a kétféle gumi között kb 15-20e Ft/db a különbség. De az igazi különbség a keménység, nem az ár.



Csodaszép a géped!

Nekem is ugyanaz a gumi van, R17-re, gusztustalanul kemény. Mankókereket honnan kehet szerezni? Miért telik meg a csomitartód, ezek eléggé keskeny kerekek, és ahogy youtubeon láttam, a hátsó ülés falára lehet őket erősíteni, el kellene férnie a kalaptartó alatt. Mondjuk R18-ban lehet hogy nem :-)


Köszi :D
A 18-as mankókerék elég vékony, csak 135-ös, de Hans-ék odafigyeltek, hogy ne legyen hely a csomagtartóban. Amíg az E46-omnál egy teljes értékű 17"-os kerék volt a csomagtartó alatt, addig itt az F32-nél két pici lukacska van csak. Amit nem értek, mert még az üzemanyag tank is 6 literrel kisebb az E46-osénál. A lukakba a kompresszort és az emelőt tudtam betenni. Át se lehet alakítani, mert szép fémlemezek vannak a műanyag burkolat alatt.

Ja, mankókereket innen vettem:20/807-4371


Sziasztok,

4db nyári gumi vétel előtt állok, 2006 320d sedán, 18-as gyári felnik vannak, eddig defektűrő volt rajta, most gondolkozom hogy simát rakok helyette ár/értékarány miatt. Padkázás vagy nagyobb gödör esetén a 18-as felni nem tudja "kicsipni" a gumi oldalfalát? Hogy tudtátok a pótkereket beszerelni? Ha baleset van nem veszélyes a pótkerék hogy előrerepül?



csbalu Elküldve: 2015-05-26 10:31 RunFlat / defektmentes

BarG írta:
Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta: Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)


Az autót nyári Conti SportContact defekttűrő gumikkal kaptam, 225/45R18 méretben. Üt, ráz, utálom. Télre Dunlop 225/50R17 nem defekttűrő, normál gumit vettem (meg lemezfelniket)és rendszeresítettem egy mankókereket a csomagtartóba. Ezzel sajnos a csomagtartóm lenullázódott, meg minden indulás után reklamál a gép, hogy nem megy a guminyomás ellenőrző rendszer. De sokal jobban tetszik a normál gumi. Ha a nyári elkopik, akkor ahelyett is normál gumi lesz véve. Az én esetemben a kétféle gumi között kb 15-20e Ft/db a különbség. De az igazi különbség a keménység, nem az ár.



Csodaszép a géped!

Nekem is ugyanaz a gumi van, R17-re, gusztustalanul kemény. Mankókereket honnan kehet szerezni? Miért telik meg a csomitartód, ezek eléggé keskeny kerekek, és ahogy youtubeon láttam, a hátsó ülés falára lehet őket erősíteni, el kellene férnie a kalaptartó alatt. Mondjuk R18-ban lehet hogy nem :-)


Köszi :D
A 18-as mankókerék elég vékony, csak 135-ös, de Hans-ék odafigyeltek, hogy ne legyen hely a csomagtartóban. Amíg az E46-omnál egy teljes értékű 17"-os kerék volt a csomagtartó alatt, addig itt az F32-nél két pici lukacska van csak. Amit nem értek, mert még az üzemanyag tank is 6 literrel kisebb az E46-osénál. A lukakba a kompresszort és az emelőt tudtam betenni. Át se lehet alakítani, mert szép fémlemezek vannak a műanyag burkolat alatt.

Ja, mankókereket innen vettem:20/807-4371




Én úgy tudom, hogy a defekttűrő gumiabroncsnak nem az a célja hogy ne kapj defektet, hanem hogy ha defektet kaptál irányítható maradjon az autód. Szóval inkább biztonságtechnikai mint "kényelmi" okai vannak (leszámítva a pattogást).

https://www.youtube.com/watch?v=cZ7mbd7hWLg

Ennek ellenére én is lecseréltem sima gumikra.

BarG Elküldve: 2015-05-25 18:27 RunFlat / defektmentes

Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta: Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)


Az autót nyári Conti SportContact defekttűrő gumikkal kaptam, 225/45R18 méretben. Üt, ráz, utálom. Télre Dunlop 225/50R17 nem defekttűrő, normál gumit vettem (meg lemezfelniket)és rendszeresítettem egy mankókereket a csomagtartóba. Ezzel sajnos a csomagtartóm lenullázódott, meg minden indulás után reklamál a gép, hogy nem megy a guminyomás ellenőrző rendszer. De sokal jobban tetszik a normál gumi. Ha a nyári elkopik, akkor ahelyett is normál gumi lesz véve. Az én esetemben a kétféle gumi között kb 15-20e Ft/db a különbség. De az igazi különbség a keménység, nem az ár.



Csodaszép a géped!

Nekem is ugyanaz a gumi van, R17-re, gusztustalanul kemény. Mankókereket honnan kehet szerezni? Miért telik meg a csomitartód, ezek eléggé keskeny kerekek, és ahogy youtubeon láttam, a hátsó ülés falára lehet őket erősíteni, el kellene férnie a kalaptartó alatt. Mondjuk R18-ban lehet hogy nem :-)


Köszi :D
A 18-as mankókerék elég vékony, csak 135-ös, de Hans-ék odafigyeltek, hogy ne legyen hely a csomagtartóban. Amíg az E46-omnál egy teljes értékű 17"-os kerék volt a csomagtartó alatt, addig itt az F32-nél két pici lukacska van csak. Amit nem értek, mert még az üzemanyag tank is 6 literrel kisebb az E46-osénál. A lukakba a kompresszort és az emelőt tudtam betenni. Át se lehet alakítani, mert szép fémlemezek vannak a műanyag burkolat alatt.

Ja, mankókereket innen vettem:20/807-4371


YELLOW Elküldve: 2015-01-28 22:22 Alufelni méretek

nickname írta:
YELLOW írta:
InsaneWombat írta:
YELLOW írta:
InsaneWombat írta:
YELLOW írta:

de előlre nem kell szélesebb felni. a táblázatban meg írja hátra a 9" ET30-at. Ez azt jelenti, hogy hátra pl a 8,5"-ból felmenne az ET25 is így durva számítás alapján.
én azt tudom javasolni, ha 8" széles felnit akarsz, akkor hátra mehet a 245/40-es gumi, de javaslok ilyen Nankang márkát, mert az valójábban nincs olyan széles. így normálisabban fog állni. ha pl dunlop-ot veszel az tutti idétlen elsz rajta, mert szélesebb ugyanazon mérettel. engem sem zavar, hogy nem terepszt a 245 a 8"-on még éppen elviselhető a látvány, egyenes az oldalfal. de ha enniyre dilemmás vagy, inkább maradgy körben a 225/45-nél és a 8"-nál.



Rendben köszönöm a tanácsokat. Akkor valószínűleg marad a 225-ös, 255-ből amúgy is eléggé szép ára van a defekt tűrő abroncsoknak.


szerintem ne vegyél defekt tűrőt. de amúgy a 245-ös is elég. tudom nincs se pótkerék se semmi gondolom. de az defektűrő csak tönkre vágja a futóművet. :(


Ez új számomra. Tudom, hogy merev a fala meg stb, de tönkretenné a futóművet? :O Gyárilag is azzal szerelik... És igen valóban nincs pótkerék. Én nyugodtabb lennék defekt tűrővel mint egy sima defekt javító szettel...



igen csak nem magyarországra való a defekt tűrő. persze más országban is vannak szar utak, de a járható km-hez képest nálunk elég magas ez az arány. a guminak fontos csillapító szerepe is van. mivel merevebb a fala az RFT, így a gátló, és szilentek jobban kapnak, meg sorolható még. maguknak spórolnak a gyártók, viszont neked többet kell majd egyéb költségekre költeni. én a 7 év alatt nem kaptam defektet, pedig nem egy csavart tekertem ki a gumiból, vagy fémszilánkot vájtam ki belőle. nyílván autópályán azért egy durrdefektnél biztos sokat jelent az RFT.



Már megint mért darálod a hülyeségedet ? Mit csinálnál ha pont egy külföldi autópályán kapsz defektet normál gumival ? 500 euróért lehúz a tréler az autó pályáról.


már vártam. nyilván ha nem RFT gumim van, akkor vagy spray, vagy mankókereket hordanék magammal. azt hittem ez egy értelmű... mint ahogy valaki itt is keresett erre megoldást. a mankókerék a tárolás rovására megy, de még mindig olcsóbb megoldás szerintem! mint amit majd múvel az RFT a dolgokkal. :wink:

Tano Elküldve: 2013-06-01 09:29 Társalgó

YELLOW írta:
si3rrabravo írta: Aki meg elol 225 hatul 255 az igy jart! Vagy az hordjon a csomagtartoban egyet ebbol is meg abbol is!


én ezt azért nem értem... ha a teljes kerékátmérő egyforma, akkor miért lenen gond, hogy pl a szükségpótkerék kekenyebb... attól ugyanannyit fordul a pótkerék is váltóméret. tehát itt az van cidában, akinek 19, 20-as kerekei vannak fent, ahol már nem kompatibilis a mankókerék. persze lehet rosszul gondolom...
van itt olyan, of autó, aki hetek óta mankón közlekedik :D


Ha utánanézerl, akkor láthatod, hogy a váltóméret nem azt jelenti, hogy pontosan ugyanakkora a külső átmérő. Valamennyi különbség van az egyes méretek között, és ez már okoz differenciát ha egy tengelyre kerül fel.

YELLOW Elküldve: 2013-06-01 08:38 Társalgó

si3rrabravo írta: Aki meg elol 225 hatul 255 az igy jart! Vagy az hordjon a csomagtartoban egyet ebbol is meg abbol is!


én ezt azért nem értem... ha a teljes kerékátmérő egyforma, akkor miért lenen gond, hogy pl a szükségpótkerék kekenyebb... attól ugyanannyit fordul a pótkerék is váltóméret. tehát itt az van cidában, akinek 19, 20-as kerekei vannak fent, ahol már nem kompatibilis a mankókerék. persze lehet rosszul gondolom...
van itt olyan, of autó, aki hetek óta mankón közlekedik :D

YELLOW Elküldve: 2013-02-14 20:59 Autóvásárlás

hil írta:
YELLOW írta:

jó lett volna azért beindítani, ha már ott vagy :) egy körre elmenni

én azt mondom neked, hogy nem ér annyit az a pár év. a tiédet használod egy ideje, tudod mi van vele. kár volna lecserélni. ha cserélsz, vagy újabbra, 2005 környéki, vagy E90-re, ha maradni akarsz a 3-as szériánál.
mondjuk engem a CD-tár jobban érdekelt volna, mint a hátsó villany ablak... hátul úgysem nagyon utazik senki. bár szellőztetés céljából jó, ha előlről tudod vezérelni :)
a hirdetések nagy része kamu, csak valahogy be kell csalogatni az érdeklődőt. ha valaki azt olvassa, hogy nincs szervízkönyv, lapoz is tovább... így odahazudnak mindent...

Szia!
A szervizkönyv hiánya számomra nem probléma, de az, hogy odahazudta, hogy van, az már nem kicsit. Valóban, a hátsó ablakemelőket még soha nem használtam a 4 év alatt, de bután, hiányosan néz ki a váltóbox nélkülük. Egyébként teljes fapad volt az autó. A Te autódban is mankókerék a pótkerék? Ez is zavart, bár még soha nem kellett használnom szerencsére a magamét. E 90-et nem vennék, mert a külseje sem olyan szép mint az e46, bár felfedezni némi hasonlóságot, a hátsó PUG lámpák kimondottan undorítóak és az a szarrágóság a gyártól, hogy még a hűtő hőmérőt is kisajnálta belőle, az már sok számomra. (Bocsánat az e90 tulajoktól!!!)
Mindegy, hétvégén megnyerem a Lottón az ötöst, aztán a pénzzel elmegy a BMW-hez és legyártatok velük egy vadi új e46-ot magamnak N42 motorral, minden létező extrával (a bőr üléseken kívül), meg még találok ki dolgokat, hogy mit tegyenek bele, ami még extraként sem volt rendelhető!



igen nekem is mankó van benne. én sem csípom.
szerintem az E90 az FL-es szép kívülről, nekem a bele nem 100-as, de meg tudnám szokni. mondjuk nekem inkább az E92 forma jön be igazán.
szerintem ha az 5-ös lottón nyersz, akkor én megengedem, hogy vegyél magadnak, én beérem egy M3-mal is ha meglepsz:wink:

hil Elküldve: 2013-02-14 19:08 Autóvásárlás

YELLOW írta:

jó lett volna azért beindítani, ha már ott vagy :) egy körre elmenni

én azt mondom neked, hogy nem ér annyit az a pár év. a tiédet használod egy ideje, tudod mi van vele. kár volna lecserélni. ha cserélsz, vagy újabbra, 2005 környéki, vagy E90-re, ha maradni akarsz a 3-as szériánál.
mondjuk engem a CD-tár jobban érdekelt volna, mint a hátsó villany ablak... hátul úgysem nagyon utazik senki. bár szellőztetés céljából jó, ha előlről tudod vezérelni :)
a hirdetések nagy része kamu, csak valahogy be kell csalogatni az érdeklődőt. ha valaki azt olvassa, hogy nincs szervízkönyv, lapoz is tovább... így odahazudnak mindent...

Szia!
A szervizkönyv hiánya számomra nem probléma, de az, hogy odahazudta, hogy van, az már nem kicsit. Valóban, a hátsó ablakemelőket még soha nem használtam a 4 év alatt, de bután, hiányosan néz ki a váltóbox nélkülük. Egyébként teljes fapad volt az autó. A Te autódban is mankókerék a pótkerék? Ez is zavart, bár még soha nem kellett használnom szerencsére a magamét. E 90-et nem vennék, mert a külseje sem olyan szép mint az e46, bár felfedezni némi hasonlóságot, a hátsó PUG lámpák kimondottan undorítóak és az a szarrágóság a gyártól, hogy még a hűtő hőmérőt is kisajnálta belőle, az már sok számomra. (Bocsánat az e90 tulajoktól!!!)
Mindegy, hétvégén megnyerem a Lottón az ötöst, aztán a pénzzel elmegy a BMW-hez és legyártatok velük egy vadi új e46-ot magamnak N42 motorral, minden létező extrával (a bőr üléseken kívül), meg még találok ki dolgokat, hogy mit tegyenek bele, ami még extraként sem volt rendelhető!

hancurozo Elküldve: 2012-01-03 17:18 Társalgó

kempelen írta: Februárban lesz kerek 20 éve hogy jogsim van. Nem akarom elkiabálni, de ezalatt egyetlen egyszer sem kaptam defektet. Bocsánat! Egyszer. Valamikor 8-10 éve. De azt is úgy hogy otthon vettem észre hogy lapos a gumi, mert egy facsavar állt bele. Nos autó megemel és gumi gumishoz elvisz, megfoltoz. Pótkerékhez hozzá sem nyúltam.
Tudom ez csak a véletlen és a szerencse műve, semmi köze hozzám, de így vagyok vele. Ráadásul számtalan autóval mentem eddig, tehát nem csak az azokon nem volt, amik az enyémek voltak, de a többin sem. Pedig hogy nem járok sokat a sajátommal az igaz, de az nem jelenti hogy a többi időmet itthon töltöm a fotelban.
Szóval én így jártam eddig. Aztán lehet hogy majd egyszer utolér a végzet és sorban kapom a defekteket.


HÚ :!: Te ilyen öreg vagy? Nekem még csak 18 éve van, és 2 defektem is volt (csak off kocsikkal). 1 cserélve lett helyben a pótkerékre (mankókerék), a másikat észre sem vettem csak otthon. (nem értettem, hogy miért nem húz rendesen a kocsi)

Coyote Elküldve: 2012-01-03 16:18 Társalgó

kempelen írta: akkora baszott nagy "80km/h" felirat van a mankókeréken, hogy majdnem elhúzza oldalra a felnit. Hogyan mentél te akkor 120-al vele? Ejj, ergh.... ;-)


Tudom, és be is tartottam tempomattal - egy ideig. Aztán tele lett a tököm... az a 80km/h szokás szerint egy túlbiztosított adat (gondoltam én :mrgreen: ), és ez az 50%-os túllépés talán nem baj :D Igazából 8,5 órás út utolsó szakaszában történt, és ilyenkor már kevés a türelem, főleg sötétedés után.